Siis aikusten oikeesti miks helvetissä mä vedän kaiken maailman hamppeja,seköpäitä ja muutenkin arveluttavaa porukkaa puoleeni kuin kakka kärpäsiä.Mä en oikeesti tajua,siis vaikka oon keskellä viikkoa selvinpäin liikenteessä niin mä oon aina se ensimmäinen jolta esim. spurgut tulee pummiin röökiä ja vastaavaa.Ja viimeviikolla keskellä päivää kotimatkalla duunista himaan joku känninen eukko änkes väkisin mun viereen istuun junassa ja kohta jo kyseli et saaks hän tulla käymään kylässä (no saihan hän sit tulla mut se on jo toinen juttu).Ja eilen sama juttu (no ok,eilen olin kyl itekkin pikkasen kännissä),joku muija tuli selittään jtn outoa läppää junassa junassa ja kohta me oltiin taas vaihteeksi jo mun luona,siis mistä näitä sekopäitä jotka lähtee sunnuntaina ventovieraan miehen matkaan oikein sikiää,mä en oikeesti tajua.No,ok eilisellä tapauksella ei tainnu olla muutenkan kyl ihan kaikki himassa,jätti mm. pikkuhousunsa siihen lattialle lojumaan ja kun ei löydetty toista sukkaa niin mun oli perkele pakko antaa omat sukat kun typy ei muuten suostunu lähteen himaan ja mä olin muodikkaasti jo 3 tuntia myöhässä duunista.Siis mä sanoin et eksä nyt oikeesti meinaa ottaa noita pöksyjäs mukaan mut eukko ei ottanu kuuleviin korviinkaan koko juttua ja alko selittään jostain kahvinkeitosta,herranjestas sentään mitä porukkaa.Ja pe olin baarissa ja pirun hyvässä lihassa oleva nainen tuli hakeen tanssiin mut tottakai tossakin piti olla joku koukku,eukkohan paljastu virolaiseksi jtn. sepä sit siitä,ei taida oikein onnata mikään kun toinen ei puhu sanaakaan Suomea tai englantia.Ja mavaja ja kumppanithan on kaikki jonkun sortin parikymppisiä puistokemistejä jokainen jtn listaa vois jatkaa loputtomiin.Onks se tosiaan niin et sekopää tunnistaa toisen jo kaukaa ja mikäs sen hauskempaa kun 2 kännistä sekopäätä yhdistää voimansa...
Hamppimagneetti
13
2067
Vastaukset
- ainut
Jotenkin lohduttavaa etten ole ainut hullu- ja juoppomagneetti tässä maassa. Siis istun mä missä tahansa: puistossa, baarissa, bussissa, kahvilassa tms., ja paikalle sattuu joku haiseva spurgu, niin aivan saletisti se lyöttäytyy just mun seuraani vaikka muuallakin olisi runsaasti tilaa. Samoin kaikki ns. höyrähtäneet tuntuu liimautuvan aina muhun kiinni ja selittävän mulle kuka niitä milloinkin vainoaa.
En toki tahdo pilkata etenkään mielisairaita, ihmettelen vain mikä mussa niitä kiinnostaa. Onko mun selkään ehkä liimattu lappu jossa lukee isoilla kirjaimilla: "Hei te kaikki joita ihmiset juoksevat karkuun, tämä ihminen ei käännytä teitä pois" tai jotain. - Etsi kolme syytä
Ne sisältyy niihin elämäsi kolmeen tärkeimpään asiaan.Etsi syytä itsestäsi ja niistä kolmesta asiasta.
- vilperi
äijän mainitsemia sekopäitä ja rökäleitä meikäläiselläkin ollut. Himaan niitä ei yksinkertaisesti uskalla roudata....mutta minkäs teet kaikki panot lasketaan ja baarissa rimat laskee heti, kun kello on yli keskiyön.
tässä on se että kummaltakaan en sit loppupeleissä saanu pimppaa jos lasketaan pelkästään sillä perusteella et saat vehkeen eukon sisään ja touhuat aikasi kunnes nalli napsahtaa.Blondi ei alkanu millekkään ja eilisen typyn kans homma kilpisty siihen et ei ollu kortsua,eli still going strong in puutteessa.No jäipähän mulle sentään käytetyt alkkarit muistoksi tostakin viikonlopusta,varmaan joku pervo friikki maksaiskin niistä jtn. ja jos en muuta keksi niin ainahan voin itekkin nuuskia niitä paremman puutteessa :) Sad sad life...
- juu...
Sussa taitaa olla kans samanlaista magneettista vetovoimaa, eikait ne muuten änkää sun seuraan.
- asirhf
ne hakevat vaan kaltaistaan seuraa.
pirusta ne moisen arvaa.Mulla on kuitenki puhtaat suht. asialliset kamppeet päällä,tukka kuosissa ja suhkussakin käyn joka päivä ainakin silloin kun oo selvinpäin.Kait mä sit vaan oon hampin näköinen ihan luonnostaan.
- Agda
yrmio kirjoitti:
pirusta ne moisen arvaa.Mulla on kuitenki puhtaat suht. asialliset kamppeet päällä,tukka kuosissa ja suhkussakin käyn joka päivä ainakin silloin kun oo selvinpäin.Kait mä sit vaan oon hampin näköinen ihan luonnostaan.
vaan tu ns kiltteys(?) paitaa päältä päin. siis jos et ikänä spugeille yms mitää ärähä. Mun lähelle taas ei ikänä uu kukaan ku oon tän näkönen ;)
- Agda
Agda kirjoitti:
vaan tu ns kiltteys(?) paitaa päältä päin. siis jos et ikänä spugeille yms mitää ärähä. Mun lähelle taas ei ikänä uu kukaan ku oon tän näkönen ;)
selkokielellä tuo edellinen(lian nopeet sormet): olet jo sen näköinen että et pahasti sano kellekkään, ni kaikki sen takia sua lähestyy.
- tännekin
Agda kirjoitti:
selkokielellä tuo edellinen(lian nopeet sormet): olet jo sen näköinen että et pahasti sano kellekkään, ni kaikki sen takia sua lähestyy.
Se johtuu siitä, että susta säteilee tietynlainen avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus, jonka nää juopot ja sekopäät tunnistaa oitis. Minun mielestäni se todistaa sinusta pelkkää hyvää, kun et ole tiukkapipo tärkeilijä, vaan maailmankansalainen. Sama tapahtuis sulle varmaan, vaikka menisit Afganistaniin tai Boliviaan tai ihan minne tahansa tällä pallolla.
- silmiin!
Ei suuressa maailmassakaan saa katsoa vastaantulijoita silmiin.
Sen kun meet tekeen, saat ihan tasan ne ottaan suhun päin kontaktia. Niin naiset ku spugetkin ja kaikki muut hörhöt.
Mut älä kato myöskään maahan! Se on toinen paha moka.
Sun pitää kattoo niitten yli, niinku ne olis sulle ilmaa. Ei sun silti tartte etenkään naisten katsoessa näyttää hapanta naamaa, ehei! Hymyilet vaan ja hohkaat sellaista ystävällisyyttä MUT ÄLÄ KATSO SILMIIN.
Kerro sit miten natsas tän testin jälkeen ku oot kokeillut.- sacro.sanct
Mä olen myös joku spurgu/hullumagneetti ja se lienee johtunee kasvojen ystävällisyydestä sillä minulle on tultu myymään mm. harekrishna pikkuleipiä koska "olen niin ystävällisen näköinen".
Vaikeaa sitä ystävällisyyttä on kasvoilta pyyhkiä ja yhtä vaikeaa ystävällisen ihmisen on olla noteeraamatta toista. Ihan sydämeen sattuu kun joku naaman edessä huhuilee hyväksyntää ja tietää ettei voi noteerata toista millään lailla sillä saa siitä itsellensä muuten riesan.
Itse olen jo siinä pisteessä että yritän livahtaa karkuun jopa "puheliailta" ihmisiltä sillä liiassa puhumisessa on jotakin omituista. Viime kerralla ollessani ystävällinen normaalille, siistille joskin juopuneelle nuorelle miehelle bussissa tämän halutessa istua viereeni juttelemaan, tuokio päätyi siihen että mies konttasi lattialla ja puri mua reiteen. Eikä kukaan bussissa tullut avuksi. Taisivat olla sitä mieltä että ku itte oli kerran ystävällinen niin hoitakoon ongelmansa myös itse.
- se tahtoo
olla kun pääasiallisia harrastuksia tuntuu olevan kaljan kanssa lotraaminen ja baarissa hyppääminen. Kyllä hamppi hampin tunnistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572632Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä852504Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu792018Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291422Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361422Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?141377