joo...onnea niille kenellä on onni potkaissut suomi24 treffi-ilmon kautta..itse olen tavannut useamman miehen ja niin täytyy sanoa että seksinvonkaajia riittää ensin läperrellään maat ja taivaat ja plaah..ja ku nähdään niin yksi ainut asia mielessä....ainoastaan kaksi miestä ok....mutta nekin tavalla tai toisella osaavat sydämiä särkeä niin ikävää kuin se onkin!!!!Mutta harrastuksia on monenlaisia!Valoisaa syksyä kaikille!
treffipalsta aika syvältä
17
5569
Vastaukset
- kerroit
Vierasta vielä minulle treffipalsta,mutta eipä kannata paneutua asiaan ilmeisesti ollenkaan.
- onni on jossain muualla
eri palstoilla pyörii eri tyyppistä sakkia. Ei kannata käyttää suomi24 treffejä... Kokemusta täälläkin.
Nykyisen aviopuolisoni bongasin muutamia vuosia sitten sinkut.netistä.- tosi on
Totta se on. Suomi24ssä pyörii vaan huijarimiehiä, vonkaajia ja ukkomiehiä harharetkillä. Aitoja on liian harvassa.
Parempia paikkoja on tarjolla esim. msn ja sinkut.
Pahin täällä oli väärällä kuvalla ns. sinkku, joka sitten olikin 5 lapsen isä. Yllätys, yllätys. Nauru kaukana. Mielenterveys täällä menee. - Kunnon mies
tosi on kirjoitti:
Totta se on. Suomi24ssä pyörii vaan huijarimiehiä, vonkaajia ja ukkomiehiä harharetkillä. Aitoja on liian harvassa.
Parempia paikkoja on tarjolla esim. msn ja sinkut.
Pahin täällä oli väärällä kuvalla ns. sinkku, joka sitten olikin 5 lapsen isä. Yllätys, yllätys. Nauru kaukana. Mielenterveys täällä menee.Väitteesi ei ole totta. Minä en ainakaan kuulu tuohon ryhmään. Ja eräs nainekin sanoi aikoinaan tällä palstalla, että täällä on ollut enimmäkseen kunnon miehiä.
Onko profiilisi sellainen että se houkuttelee kärpäsiä samoin kuin paska? Anteeksi ikävältä kuulostava ilmaisu, mutta tuo vertaus tuli mieleen enkä parempaakaan keksinyt. Ei ole tarkoitus loukata. - minä
Kunnon mies kirjoitti:
Väitteesi ei ole totta. Minä en ainakaan kuulu tuohon ryhmään. Ja eräs nainekin sanoi aikoinaan tällä palstalla, että täällä on ollut enimmäkseen kunnon miehiä.
Onko profiilisi sellainen että se houkuttelee kärpäsiä samoin kuin paska? Anteeksi ikävältä kuulostava ilmaisu, mutta tuo vertaus tuli mieleen enkä parempaakaan keksinyt. Ei ole tarkoitus loukata.kyllä olen sitä mieltä et paskanpuhujia ...luulin toista mut kun selän käänti niin taas nettiin estss uutta vaikka muuta puhui.Tämä osaa särkeä sydämen totaalisesti jos uskoo häntä.paljon puhetta vähän tekoja...mun profiilini ei ole sellainen=) ja olin todella etsimässä kunnon miestä!en etsi enään!!!
- Kunnon mies
minä kirjoitti:
kyllä olen sitä mieltä et paskanpuhujia ...luulin toista mut kun selän käänti niin taas nettiin estss uutta vaikka muuta puhui.Tämä osaa särkeä sydämen totaalisesti jos uskoo häntä.paljon puhetta vähän tekoja...mun profiilini ei ole sellainen=) ja olin todella etsimässä kunnon miestä!en etsi enään!!!
Tänne mahtuu kaikenlaisia tyyppejä niin kuin elävään elämäänkin. Ja motivaatiot täällä olemiseen voivat vaihdella laidasta laitaan. Se hyvä on osattava poimia paskan joukosta - niin kuin elävässä elämässäkin. Tällainen palsta ei ole oikotie onneen, vaikka onnen voi löytääkin jopa täältä.
- msn:ään siirtynyt
Aikani pyörin suomi24:ssä ja on siellä vieläkin kuvaton profiilini, kolmet treffit järjestyi ihan ok tyyppien kanssa, mutta ei sitten sen kummempaa. Suomi24:ään voi niin keveästi laittaa ihan mitä vaan, että siellä tosiaan voi olla ihan mitä vaan. Vähäisen kokemuksen perusteella msn tuntuu ehkä maksullisuuden vuoksi olevan "järkevämpi", mutta aika hankala ja vaivalloinen käyttää. Sinne laitoin kuvallisen profiilin ja yhteydettoja on kyllä tullut sitten Firenzestä, Coloradosta, Saksasta, mistä lie Norjasta ja Ruotsista. Se on aika rasittavaa, enkä jaksa niihin vastata. Ehkä menetän elämäni tilaisuuden, kun en vastaa! No vastasin firenzeläiselle, mutta en sitten sen jälkeen ole tyypistä mitään kuullutkaan!!
Mutta suomalaiset, jotka ovat yhteyttä ottaneet, ovat vaikuttaneet suht kunnollisilta ja sellaisilta, jotka ovat lukeneet profiilin, ei vaan katsoneet kuvaa. Tosin niitäkin löytyy ja valitettavasti olen sen verran "oppinut", että en niille vaivaudu edes vastaamaan. Siinä menee ikä ja hermot, jos ei tyyppi vastaa yhtään sitä, mitä hakee! Niin olen 50 nainen, että ei sitä ikää enää ihan tuhlattavaksi asti ole jäljellä!
Ja msn:ssäkin voi maksutta muutaman päivän viestitellä, jos heillä on "tarjous" ilmaisista päivistä. Siellä tarvitaan myös luottokorttinumero, joten varmaankaan sitä ei kaikilla "hamppareilla" ole, mikä saattaa karsia kävijäjoukkoa.
Taitaa näissä kaikissa olla omat hyvät ja huonot puolensa.- Luotollinen
--"Ja msn:ssäkin voi maksutta muutaman päivän viestitellä, jos heillä on "tarjous" ilmaisista päivistä. Siellä tarvitaan myös luottokorttinumero, joten varmaankaan sitä ei kaikilla "hamppareilla" ole, mikä saattaa karsia kävijäjoukkoa."--
Valitettavasti tuo palvelu toimii ilman luottokorttinumeroa ja luottoa, jos vaan osaa vetää oikeasta narusta.
Olen köyhä ja eronnut, kyllä netti (google) opettaa, ilmaiseksi minä sitä palvelua käytän. - pitää
Luotollinen kirjoitti:
--"Ja msn:ssäkin voi maksutta muutaman päivän viestitellä, jos heillä on "tarjous" ilmaisista päivistä. Siellä tarvitaan myös luottokorttinumero, joten varmaankaan sitä ei kaikilla "hamppareilla" ole, mikä saattaa karsia kävijäjoukkoa."--
Valitettavasti tuo palvelu toimii ilman luottokorttinumeroa ja luottoa, jos vaan osaa vetää oikeasta narusta.
Olen köyhä ja eronnut, kyllä netti (google) opettaa, ilmaiseksi minä sitä palvelua käytän.vetää? Voisiko joku vääntää rautalangasta? Kiitos etukäteen!
- ihmeessä lisää!!!
Luotollinen kirjoitti:
Olen köyhä ja eronnut, kyllä netti (google) opettaa, ilmaiseksi minä sitä palvelua käytän.Miten se toimi maksutta?????? Olis helvetisti kiitolline!
- N50-
Olen tämän kesän aikana treffannut täältä jonkinmoisen otoksen miehiä:
20% osoittautui ukkomiehiksi (seksihaku)
60% vapaita, mutta nettitreffeilyyn koukkuun jääneitä, joilla on useita kierroksessa yhtä aikaa, eivätkä ole mitenkään ystävää etsimässä (seksihaku)
10% outoja tuhnakkeita, joille virtuaalinaisenetsintä tarjoaa jotain äksöniä
10% oikea kunnon mies, joka ei kumminkaan viehättänyt juuri minua
etsin kumminkin edelleen, jospa läydän vielä viimeiseen kymmenykseen kuuluvan, joka miellyttäisi molemmin puolin.
Olkaa varovaisia, sydämellä ei kannatta mukana olla....- yksikin hyvä
syy,miksi siellä kannattaisi tuhlata aikaa?
- Miksi tuhlata aikaa?
Minä olen poistanut profiilini ja siirtynyt sinkut.nettiin. Siellä esim. ei ole vastaavia teknisiä ongelmia (tai hyvin harvoin) mitä täällä Suomi24:ssä on.
Joku kertoi tavanneensa sinkut.netissä tulevan puolisonsa ja minä tunnen lähipiirissäni myös pariskunnan, joka tapasi sinkut.netissä jo kahdeksan vuotta sitten ja ovat naimissa (molemmat yli 50 vuotiaita), mutta olivat sitä mieltä, että sinkut.net olisi muuttunut huonompaan suuntaan uudistuksen jälkeen (millainen lienee ollut aiemmin).
Minä "viihdyin" täällä kuukauden. Kävijöitä sivustolla vaikea arvioida. Yhteydenottoja tuli kymmenisen kappaletta, joista kukaan ei sitten pidemmän päälle ollut kiinnostuntu kirjoittelemaan.
Äänestetään jaloillamme eikä jäädä tänne ruikuttamaan! - ccastro
Vilkaisin tuota ja eipä siellä enää naisten ilmoituksia kovin runsaasti näy. Palvelu vaikuttaa aika lailla kuihtuneelta. Miesten ilmoitukset ovat vähentyneet myös eli voisi luulla että oma ilmoitus nyt huomattaisiin. Taitaa olla toiveajattelua. Kyseessä siis ikäryhmä
- minulle, jos ...
Laitan ilmoituksen sinkut.nettiin???
Olen - ccastro
minulle, jos ... kirjoitti:
Laitan ilmoituksen sinkut.nettiin???
OlenMutta taidat saada niin paljon vastauksia, että et ehdi vastaamaan vastaukseeni. :(
- omalla nimimerkilläsi...
ccastro kirjoitti:
Mutta taidat saada niin paljon vastauksia, että et ehdi vastaamaan vastaukseeni. :(
Niin enköhän sinut tunnista ja vastaa sinulle!
Ja ne tuhannet muut vastaukset ohjaan muille naisille! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683209
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682942On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611689
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251657Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576