Modern Talking

You're my heart

Mikä on tämän biisin historia? Sitähän ei ole kirjoittanut Dieter Bohlen. Miksi hänet on kuitenkin myöhemmissä julkaisuissa mainittu biisin kirjoittajana? Yritin etsiä hyvää suomen kielistä sivustoa Modern Talkingista laihioin tuloksin.

8

1531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Steve Benson
    • Cooley

      Dieter Bohlen teki todellakin materiaalia useilla salanimillä. Steve Benson on yksi niistä ja You're My Heart, You're My Soul on 100% Bohlen. Howard Houston salanimeä mies on käyttänyt tehdessään biisejä Bonnie Tylerille. Muitakin salanimiä on, jopa sen verran, etten ulkomuistista viitsi yrittää luetteloida, mutta jos löytyy kiinnostusta Modern Talkingia ja muuta Dieter Bohlenin tuotantoa kohtaan, niin Bohlen-tuotannon keräilijänä vaihdan aiheesta ajatuksia mielelläni.

      • ...MD-covers

      • vanha vetäjä

        Olipa herralla "Blue System" sooloprojektikin aikoinaan (mm. "My bed is too big -without you").
        Tuossa reilu vuosi sitten keskustelin erään Saksalaisen DJ:n kanssa ja se kertoi, että jossain oli paljastunut, etteivät Modern T.:n pojat oikeastaan itse laulaneet - hieman tyyliin Milli Vanilli. Mene ja tiedä.


      • Cooley
        vanha vetäjä kirjoitti:

        Olipa herralla "Blue System" sooloprojektikin aikoinaan (mm. "My bed is too big -without you").
        Tuossa reilu vuosi sitten keskustelin erään Saksalaisen DJ:n kanssa ja se kertoi, että jossain oli paljastunut, etteivät Modern T.:n pojat oikeastaan itse laulaneet - hieman tyyliin Milli Vanilli. Mene ja tiedä.

        No kyllähän ne nyt vaan itse lauloivat. Dieter vähän vähemmän, Thomas enemmän. Thomas Andershan on loistava laulaja myös livenä ja kyllä hän ihan omalla äänellään laulaa. Korkeissa osuuksissa oli tietysti aina studiossa myös kuoro mukana.


      • vanha vetäjä
        Cooley kirjoitti:

        No kyllähän ne nyt vaan itse lauloivat. Dieter vähän vähemmän, Thomas enemmän. Thomas Andershan on loistava laulaja myös livenä ja kyllä hän ihan omalla äänellään laulaa. Korkeissa osuuksissa oli tietysti aina studiossa myös kuoro mukana.

        Siis kerroin vain, mitä eräs DJ tuolta Saksanmaalta oli kertonut. Siellä oli aiheesta kuulemma jossain piireissä ollut jotain juttua. Itse en sano puoleen enkä vastaan. Sama se, laulavatko itse vai ei, musa silti ihan kelpoista tanssitavaraa ja toimiipa jopa tänäkin päivänä.


      • Cooley
        vanha vetäjä kirjoitti:

        Siis kerroin vain, mitä eräs DJ tuolta Saksanmaalta oli kertonut. Siellä oli aiheesta kuulemma jossain piireissä ollut jotain juttua. Itse en sano puoleen enkä vastaan. Sama se, laulavatko itse vai ei, musa silti ihan kelpoista tanssitavaraa ja toimiipa jopa tänäkin päivänä.

        Olisiko ollut puhe Blue Systemistä, jos oli puhe lauletaanko itse? Dieterhän käytti sooloprojektissaan paljon noita nykyisen Systems In Bluen hemmoja vokaaleissa.

        Modern Talkingin osalta keskustelua on aiheuttanut lähinnä falsetto-osuudet, joissa olivat äänessä pääosin kai taustalaulajat, mm. Nino De Angelo, joka väitti jossain vaiheessa MT:n lopettamisen jälkeen, että MT:tä ei olisi ollut ilman häntä, mikä on sinänsä aika huvittavaa. Se on kuitenkin selvää, että Thomas Anders on aito Thomas Anders. Muulla tuskin on MT:n kohdalla merkitystä, taustalaulajiahan on varmasti kaikilla.


    • fani 80

      kyllähän fakta on että Thomas lauloi kaikki mt:en laulut mutta en tiiä sitte niistä korkeista osuudesta kun itekki,kuulu että Dieter ei laulanu yhtään laulua mene ja tiedä sitte mikä on totta ...tämä Nino de angelo halusi varmaan vaan enempi julkisuutta itelleen menee väittämään muka että ei thomas laulanu paskat!!! no kuitenki Modern talkingin laulut on parhaita joka tapauksessa ja niitä jaksaa kuunella aina !!! siitä ei ole epäilystä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe