mitä pitäis tehdä kun olen 16v. tyttö
en juo kahvia enkä teetä, enkä polta en myöskään juo viinaa. mut mun hampaat menee mustaksi. jos käyn hammaslääkärissä valkaisussa niin neljän viikon päästä alkaa uudestaan mustua. hammaslääkäri sano että sen pitäis vähentyä ja jäädä pois kun vanhenee mut mulla se on vaan pahentunut ennen oli vaan etuhampaat mut nyt on alkanu kaikki hampaat mustua.en mää voi hymyilläkkään jos mulla on mustat hampaat.
mulla ei edes ole koskaan ollu reikiä. pesen aamuin illoin hammastahnalla.
onko kellään ollu samaa ongelmaa?
voiko sille tehdä mitään?
mustuvat hampaat
6
2879
Vastaukset
- Valkoinen hammas
Oli mun ukillakin mustat hampaat ja ei se sitä ainakaan haitannu. Mitä ne mustat hampaat haittaa jos ei oo reikiä?
- jasmina89
niin ukilla!!
mää oon 16v. en mää oo mikään mummo.
hampaiden kuuluisi olla valkoiset.
mun mummolla ei oo hampaita ollenkkaan
kyllä mää ymmärrän jos hampaat tummuu vanhana mut mää en ole vanha! - äitimuori
jasmina89 kirjoitti:
niin ukilla!!
mää oon 16v. en mää oo mikään mummo.
hampaiden kuuluisi olla valkoiset.
mun mummolla ei oo hampaita ollenkkaan
kyllä mää ymmärrän jos hampaat tummuu vanhana mut mää en ole vanha!...Jasmine. Ei 16-vuotiaan hampaiden kuulu mustua...oli vaareilla ja ukeilla mitä tahansa.
vaihtaisit hammaslääkäriä?
Mustuuko sinulla koko hammas, vai tuleeko niitä pilkkuja?- mitä...
syöt. Mene hammaslekuriin.Kannattaa nähdä vaivaa asian eteen.Tee asialle jotain !!!
- hansu_86
Oon itse 20v ja mullakin mustuu hampaat, sanotaan että kyse on kiillevauriosta, ja se voidaan kojata joko poistamalla mustuneet osat tai viime kädessä esim. sun tapauksessa voidaan laittaa posliinipinnat niihin hampaisiin, esteettisyyden takia. Suna harkitsisin posliinipinnoitteita, tulis taas nätti hymy!:) Kyllä ne nyt jotenkin pitäs saada korjattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427