ANFI ?

PIA

Onko kellään kokemusta Anfi (Sales) -nimisestä yrityksestä, joka toimii lomaosakebusineksessä Gran Canarialla? Olis kiva tietää ees jotain... Thanks!

66

13417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taneko

Moi!

jos tää vielä noin kuukauden myöhässä auttaa, voin kertoa omasta Anfi-kokemuksestani. oltiin perheen kanssa lomalla Kanarialla ja meidät bongasi joku arpojen myyjä kadulla ja - yllätys, yllätys - me voitettiin. Arpojen voitot meidän tuli noutaa muualta, ei saatu niitä paikan päällä. No, lähettiin taksilla tähän 'paikkaan' ja se oli Anfin lomaosakehotelli. Siellä meidät houkuteltiin kierrokselle hotelliin, oppaana oli syötävän hyvännäköinen suomalainen mies. Saataisiin kuulemma myöhemmin kiitoksena joku matkavoucher, sampanjaa jne.. No, lähettiin kierrokselle ja hienojahan ne huoneet ja hotelli oli: huoneissa poreammeet ja marmoria yms... kierroksen lomassa meille yritettiin myydä osakkuutta loma-asunnosta. Lopuksi meidät vielä vietiin kuulemaan huippuunsa hiottua myyntipuhetta kahvilaan, missä muissakin pöydissä oli sama touhu päällä. Joka kerta kun joku allekirjoitti tämänlomaosakesopimuksen, alkoi taputus ja samppanjapullo korkattiin. Me kuitenkaan perussuomalaisena keskitulon perheenä ei alettu touhuun suostuttelusta huolimatta ja meidät ohjattiin alas taksille, mikä vei meidät takaisin Inglesin keskustaan...Vaikka jutussa oli hiukan huijauksen makua ja jotain muuta, mikä jätettiin sanomatta, jäi meille käteen halpa samppispullo ja kaksi Anfin mainos -t-paitaa!

Että se oli ANFI... sait oletettavasti saman työilmoituksen kuin minäkin noin kk sitten... Kaihan se hieno paikka on olla töissä mutta luultavasti rankkaa myyntiä provikoilla.

• kirsi73

HEI VAAN PIA AJATTELIN MYÖS KERTOA KOKEMUKSENI JOKA ON POSITIIVINEN. ELI LOMAILIMME HELMIKUUSSA MASPALOMASISSA JA MEIDÄT MYÖS NAPATTIIN KADULTA JA KERROTTIIN ETTÄ JOS LÄHDEMME KATSOMAAN JOTAIN MITÄ EMME TIENNEET SAAMME VALITA TIETYN VAPAA PÄÄSYN JOHONKIN KOHTEESEEN.SAAVUIMME ANFIIN MISSÄ MEIDÄT KIERRÄTETTIIN HUONEITA JA KOKO ALUETTA. MYYNTI OLI SITTEN VUOROSSA,MUTTA SANOIMME ETTÄ HALUAMME MIETTIÄ JÄIMME ODOTTELEMAANETTÄ SAISIMME VAPAA LIPUT JA TAKSIN TAAS HOTELLIIN. SIELTÄ SITTEN TULIKIN TODELLA MUKAVA SUOMALAINEN NAINEN JOKA TARJOSI MEILLE MAHDOLLISUUDEN TULLA TUTUSTUMAAN PAIKKAAN... SIELLÄ PITI MAKSAA 600e SUOMEEN PÄÄSTYÄ LOPUT. MEILLE TARJOTTIIN KOKO PÄIVÄN SYÖMISTÄ JA JUOMISTA ETTÄ PALVELU PELASI.... NYT TILASIN JUURI MATKAN... HALUAISITKO TIETÄÄ JOTAIN LISÄÄ... T.KIRSI

• Epäröivät

Hei! Kävimme Anfilla lomaosake-esittelyssä ja nyt meillä on harkinta päällä. Olisi kiva kuulla osakkaiksi "erehtyneiden" kokemuksia ja tuntemuksia asiasta.

• Anfilla käynyt

Hei Kirsi tai joku muu Anfilla lomaillut!
        Joko olet käynyt tuolla tutustumismatkalla? Miltä vaikutti ja sujuiko kaikki lupausten mukaisesti?

Itsekin olimme jokin aika sitten tuolla esittelyssä, paikka vaikutti todella mahtavalta ja upealta kaikin puolin ja luksushuoneistot todella houkuttelevilta. Mutta heti siltä istumalta emme rohjenneet kauppoja tehdä, nyt on harkinta päällä.

Muuten tietääkö kukaan Anfin uudesta kohteesta, joka on valmistumassa Tauron rantaan?

• anfi
        Epäröivät kirjoitti:

Hei! Kävimme Anfilla lomaosake-esittelyssä ja nyt meillä on harkinta päällä. Olisi kiva kuulla osakkaiksi "erehtyneiden" kokemuksia ja tuntemuksia asiasta.

Hei!
        meillä on ollut jo n.5vuotta anfissa osake, ja olemme olleet TODELLA tyytyväisiä!! voimme mennä sinne mihinaikaan vuodesta haluamme, ei ole kiinteää tiettyä viikkoa vain käytössä.meillä on suurperhe ja saamme kilpauttamalla pelkät lennot edullisesti!emme tällä hinnalla pääse vastaavan tasoiseen hotelliin millään ja kaikki on sujunut aina mallikkaasti asioidessani anfin henkilökunnan kanssa ja lomat ovat olleet upeita!!suosittelen!

• anfi
        Anfilla käynyt kirjoitti:

Joko olet käynyt tuolla tutustumismatkalla? Miltä vaikutti ja sujuiko kaikki lupausten mukaisesti?

Itsekin olimme jokin aika sitten tuolla esittelyssä, paikka vaikutti todella mahtavalta ja upealta kaikin puolin ja luksushuoneistot todella houkuttelevilta. Mutta heti siltä istumalta emme rohjenneet kauppoja tehdä, nyt on harkinta päällä.

Muuten tietääkö kukaan Anfin uudesta kohteesta, joka on valmistumassa Tauron rantaan?

olemme käyneet tauroa katsomassa et mihinpäin se tulee, ei muuten ja on nähty piirustukset kohteesta. näyttää lupaavalta! :)
        olemme osakkeen omistajia, emme ole tutustumisviikolla käyneet mutta monet ystävämme ovat ja ovat olleet tyytyväisiä. nyt marraskuussakin lomailimme anfissa yhtäaikaa kun ystävämme olivat tutustumassa..olivat tyytyväisiä!

• Kokeilemalla selviää

Kävimme koko perheen voimin esittelyssä lokakuussa ja rakastuimme täysin. Oli se ihan eri tasoa kun mitä me matti-meikäläiset olemme tottuneet matkoillamme näkemään! Esittely oli kaikin puolin mukava kokemus, ja vaikka tottakai jännittikin niin päätimme sen tutustumismatkapaketin lopulta hankkia.

Nyt on jo enimmäinen viikkomatka Anfille tehty ja tällä kertaa tuntui vielä paremmalta kun se oli "meidän" hotelli. Kaikki epäilykset mitä meillä oli katosivat heti kun astuimme huoneeseen! Vitsailimme perheen kanssa siitä että olipa meitä nyt kunnolla huijattu! :)
        Lapset olivat erittäin tyytyväisiä ja heillä kyllä riitti tekemistä ja tutkittavaa! Kaiken kunniaksi jäi viikon hinnaksi pienempi summa kun aikasemmilla matkoilla - viiden tähden lomasta!!

Jäi sellainen yleikuva että asiat toimii ja hoituu, ja odotamme jo seuraavaa matkaa innolla. Olisimme perheen kanssa todella yllättyneitä jos Anfilla vietetyn viikon jälkeen olisi matkaansa pettynyt! Emme voi kun omasta kokemuksesta puhua, mutta ainakin meillä koko perhe suosittelee!

• 5tahdenloma
        Kokeilemalla selviää kirjoitti:

Kävimme koko perheen voimin esittelyssä lokakuussa ja rakastuimme täysin. Oli se ihan eri tasoa kun mitä me matti-meikäläiset olemme tottuneet matkoillamme näkemään! Esittely oli kaikin puolin mukava kokemus, ja vaikka tottakai jännittikin niin päätimme sen tutustumismatkapaketin lopulta hankkia.

Nyt on jo enimmäinen viikkomatka Anfille tehty ja tällä kertaa tuntui vielä paremmalta kun se oli "meidän" hotelli. Kaikki epäilykset mitä meillä oli katosivat heti kun astuimme huoneeseen! Vitsailimme perheen kanssa siitä että olipa meitä nyt kunnolla huijattu! :)
        Lapset olivat erittäin tyytyväisiä ja heillä kyllä riitti tekemistä ja tutkittavaa! Kaiken kunniaksi jäi viikon hinnaksi pienempi summa kun aikasemmilla matkoilla - viiden tähden lomasta!!

Jäi sellainen yleikuva että asiat toimii ja hoituu, ja odotamme jo seuraavaa matkaa innolla. Olisimme perheen kanssa todella yllättyneitä jos Anfilla vietetyn viikon jälkeen olisi matkaansa pettynyt! Emme voi kun omasta kokemuksesta puhua, mutta ainakin meillä koko perhe suosittelee!

Terve, voisin tähän lisätä omia kokemuksiani Anfista. Itse Anfiin olen/olemme ihan tyytyväisiä, mutta näitä Timeshare/Viikko-osake jälkimarkkinoita voisi kehittää.
        Ostin 2005 Anfi Beach clubin viikon 7 (ODD, joka toisen vuoden ) hintaan 10800euroa. Mekin tykästyimme laatuun. Olimme Aurinkom. lomalla Ingelissä hiihtolomalla, ja 3hlö matka maksoi 1700 euroa, ja mainoksessa kerrottiin että hotellissa lämmin lasten allas.. menimme paikalle ja kas kummaa ,allas oli tyhjä (pois käytöstä 'talviaikaan', ja aikuisten altaan vesi
        kylmähköä. Joten kun menimme Anfin esittylyyn niin oitis otimme huoneiston .. ja vain köyhän oli otettava tuo 'puoli hintainen' setti. Olemme
        olleet nyt siellä kahdesti ja menemme nyt kolmannen kerran keväällä( vaihdoin hiihtoloma viikon myöhäisemmäksi , vaihto maksu 89 euroa).
        Olen sitä mieltä että sijoitus kannatti ,jos laskee 15-20 vuoden perspektiivillä. Pitää muistaa verrata 5 tähden lomamatka paketteihin kun vertaa kertamatkan kuluja!
        Yhteenveto:
        - sijoitus 10800 euroa
        - yhtiövastike /vuosi 200 euroa
        - loamclubin jäsenyys (tämä eri kuin viikko-osake, mutta päkollinen :-) ) 99 euroa/vuosi (sisältää RCI jäsenyyden, kts. rci.com) eli vaihtomahdollisuuden ympäri maailmaa.. vaihtomaksu 100-200 euroa/vaihto
        - lennot kohteeseen Gran Canaria( olen ottanut itse netistä ) n. 400 euroa/hlö
        - AINA lämpimät allas vedet, kuumavesi porealtaat, makuuhuoneesa oma poreallas ,palvelu pelaa..

Palatakseni vielä tuohon jälleen myyntiin:
        - meillekin mainostettiin että sijoituksen arvo nousee ! se on paskapuhetta, mutta minäkin en jälleen myyntiä sisänsä ajatellut ja olin tietoinen tästä.. mutta jos olisin tiennyt että
        samoja kohteita myydään toisaalla 1/5 tai halvemmalla hinnalla ja samaan aikaan niin olisin tietysti ostanut muualta.. nytkin on myynnissä ko. kohdetta 1000 punnalla..
        No, teen nyt kokeilu mielessä jälleen myyntiä..,jos joku maksaa esim. minulle puolet mitä minä maksoin ,niin voin ostaa sitten kaksi viikkoa itse tolla 1000 punnan hinnalla :-))
        Tämä on timeshare ongelma.. EI kunnollista jälkimarkkina konseptia.
        Voitaisiin verreta asuntokauppaan.
        - hlö A astaa kaksion Oulusta välittäjän kautta
        hintaan 120,000euroa. Välittäjä kehuskelee että tämä hyvä kauppa ja sijoituksen arvo nousee.. mutta hlö A huomaakin myöhemmin että toisella välitys firmalla on samanlainen kohde samasta talosta 58,000 eurolla myynnissä.. "#%%&#! Kyllähän se v#¤%&&%% A:ta. EN ymmärrä miksi timeshare-kohteiden jälleenmyynti arvoa saada asuntokaupan tavoin 'järkeväksi'.

Lueskelkaa myös kuluttaja viraston kotisivuilta .Haku 'lomaosake'.

• viikko 5

Hei Anfista kiinnostunut !
        Minä omistan Anfi Beach Club´n viikko-osakeen no 546 (4 henkilölle). Viikko 5. Suomen kalenterin mukaan, viikko 4. Espanjan kalenterin mukaan. Osakkeessa on OH keittosyvennys 1 mh kh terassi. Varustelutaso luxusta, kuten kaikki Anfilla. Osakkeestani ei ole merinäköalaa (näkymä puistomainen). Lyhyt matka uima-altaille ja meren rantaan. Hoitovastike on vuodessa 485 €. Olen omistanut osakkeen n. 9 vuotta ja maksanut siitä 13 400 €. Nyt haluan luopua osakkeestani. Ole hyvä ja tee tarjous, jos olet kiinnostunut.

• Kokeilemalla selviää kirjoitti:

Hei!
        Mekin olimme tuolla esittelyssä ja oli tosi ihanaa ja lomapaketinkin ostimme=)olemme menossa sinne hiihtolomalla viikoksi eli varmaan 28.2.2011 lähtien.Mutta mietiimme,että millä lennoilla kannattaisi mennä?Emme ole voineet vielä varata mitään kun Anfilta ei ole vielä vastattu onko silloin siellä vapaata.Milläs lennoilla menitte ja mistä ne varasitte?=)kiitos jo etukäteen jos autatte=)

• tiinanii

Mikähän mahtaa olla tämän suomalais naisen nimi?? onko kellään tietoa?

• petskutte
        viikko 5 kirjoitti:

Hei Anfista kiinnostunut !
        Minä omistan Anfi Beach Club´n viikko-osakeen no 546 (4 henkilölle). Viikko 5. Suomen kalenterin mukaan, viikko 4. Espanjan kalenterin mukaan. Osakkeessa on OH keittosyvennys 1 mh kh terassi. Varustelutaso luxusta, kuten kaikki Anfilla. Osakkeestani ei ole merinäköalaa (näkymä puistomainen). Lyhyt matka uima-altaille ja meren rantaan. Hoitovastike on vuodessa 485 €. Olen omistanut osakkeen n. 9 vuotta ja maksanut siitä 13 400 €. Nyt haluan luopua osakkeestani. Ole hyvä ja tee tarjous, jos olet kiinnostunut.

moi, inhoan yli kaiken sitovuutta ja lomaosakkeita....annetas tarjous 3 vuoden jälkeen...

74 euroa. ja vannothan että muita kuluja ei tule kuin 485 ??

ai nii joo,just vuokrasin luxus asunnon kanarialta kuuakudeksi 700 eurolla ilman mitään sitoutumuksia.

tarjous oliskin vaan 72 euroa osakkeestasi..

• lomailia

itse olimme juuri paikan päällä ja sama rumbaan jouduttiin...ja olimme puoli viikkoa siellä..luxusta oli yllin kyllin mutta hinta taso suht korkea.
      Olimme niin valmiita ostamaan jäsenyyden kunnes tajusin että se ei kannata, lennot sinne on huikean hintaiset.jos olisi hyvin varakas sillon ei väliä eikä se 400e /vk ole olleenkaan paha mutta päälle lennot ym saat samaan hintaan aina johki muuallekkin.ja olen ollut esim.bulgariassa 5-tähden hotellissa joka oli kyllä huomattavasti hienopi!!!

• Heli

Olen ollut viikkoosakkeen omistajana jo 8 vuotta ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Osakkeen on Anfi Beach club'lla viikko 5 ( 1 mh) Suomen ajan mukaan, viikko 4. Gran Canarian ajan mukaan. Osakkeestani ei ole merinäköalaa. Se ei ole haitannut. Alue on kokonaisuudessaan tosi hieno. Olen ollut siellä joka vuosi Välillä olen ottanut lisäviikon (Bonusviikko) välillä olen tallentanut viikkoni ja ottanut muuna ajankohtana, Silloin en ele ollut omassa osakkeessani vaan muussa ja silloin on aina ollut myös merinäköala. Sanon näin, että paikkaa on tosi hieno, upea, ihmettelen jos joku on tosiaan ollut vielä hienommassa. matkustelen aika paljon. Maksoin silloin siitä alle 15000 € silloin toki markkoja. Osaketta on vaikea myydä. Yritin joskus kun oli tiukkaa. Toki voin sen myydä myös nyt. Olen josus aina vaihtanut viikkoni myös esim. Israeliin. Ota yhteyttä jos olet kiinnostunut.

• Yrittivat

Eihan tollasessa viikko osakkeen ostossa oo mitaan jarkee kun laskee lennot ja muut kulut.

• heli53
        Yrittivat kirjoitti:

Eihan tollasessa viikko osakkeen ostossa oo mitaan jarkee kun laskee lennot ja muut kulut.

Minulla on ollut osake jo melkein 10 vuotta. Anfi on hieno paikka, sen vertaista en ole vielä nähnyt. Iltaisin on lastentapahtumia joihin aikuisetkin osallistuvat. Päivisin vesijumppaa, vesipalloa, siis siellä järjestetään kaikennäköistä kuntoilua päivisin. Ihana puutarha, minigolf. monta uima-allasta. Meren ranta edessä. Usein sateet kiertävät sen niinkuin Puerto Riconkin (kaupunki vieressä) Hotellihuoneet siistit ensiluokkaiset kaikkine ylellisyyksineen. Matkat ja huoneisto 4:lle tulee henkeä kohti maksamaan 500-600 €. Osake itse maksoi silloin 13500 €. Joskus aina kun on ollut tiukka paikka elämässä olen yrittänyt sitä myydä. Myyminen on vaikeaa sen olen kokenut. Muttä olen viikkoja nauttinut siellä olosta, Myös helmikuussa olen menossa sinne kahdeksi viikoksi ystävieni kanssa.

• kapa 53
        Yrittivat kirjoitti:

Kalliltahan se tuntuu, jos on vähän rahaa....

• 5tahdenloma
        kapa 53 kirjoitti:

Kalliltahan se tuntuu, jos on vähän rahaa....

kirjoittelin tuossa jo, aiemmin '5tahdenloma' nimimerkillä mutta tässä muutama hyvä linkki.
        Missähän olisi aktiivisempaa keskustelua aiheesta.. ainakin tuosta jälkimarkkinoinnista!
        Olen niin vihreä näis keskuteluoalstoista.. nyt osallistun 1. keskukusteluun :-)
        http://suomenlomaviikot.fi
        http://www.aikalomat.fi

brittiläinen välittjä, jossa Anfiakin myynnis..
        Note! en ole heidän myyntiedustaja!
        www.VisionsOfTheWorld.com

• Nina75
        5tahdenloma kirjoitti:

kirjoittelin tuossa jo, aiemmin '5tahdenloma' nimimerkillä mutta tässä muutama hyvä linkki.
        Missähän olisi aktiivisempaa keskustelua aiheesta.. ainakin tuosta jälkimarkkinoinnista!
        Olen niin vihreä näis keskuteluoalstoista.. nyt osallistun 1. keskukusteluun :-)
        http://suomenlomaviikot.fi
        http://www.aikalomat.fi

brittiläinen välittjä, jossa Anfiakin myynnis..
        Note! en ole heidän myyntiedustaja!
        www.VisionsOfTheWorld.com

Meillä ei ole käyttöä Anfin osakkeelle, kun ostimme kesämökin kotimaasta. Joten voimme sen myydä tarjousten perusteella (maksoimme itse siitä 11 500 eur). Käyttöoikeus joka toinen vuosi parillisina vuosina vkolla 10. Ensi vuosi 2010 on talletettu, joten sen voi käyttää johonkin muuhun kohteeseen. Hieno paikka ja mahdollisuus päästä hienoihin hotelleihin RCI:n kautta. Meillä lapsi viihtyi todella hyvin Anfilla, lämmitetyt uima-altaat, lastenohjelmaa ja hoitopaikkka yms. Kyselyt [email protected]

• perhe itäsuomesta

Me käytiin viime joulukuussa 2009 Maspalomaksessa ja meidät pongattiin rantabulevardilta Anfi esittelyyn. Hienolta näyttää paikat. Innostuimme ostamaan näitä viikko-osakkeita ? 5 kpl hintaan 5000 euroa, tonni piti visalla maksaa heti ennakkoa. Kevät meni eikä kuulunut mitään Anfista. Kesä alkoi tulla eikä vieläkään kuulunut mitään. Aloin ottaa yhteyttä sinne päin, mikä maksaa kun luvattiin lähettää suomen kielinen opus näistä maista missä voi vietää lomaansa, ei sitäkään ole tullut vieläkään. Lopulta sain sähkö´postiin jonkun vastaamaan. Mutta vaikeaa on ollut yhteydenottojen kanssa. Kesällä jo varailin joulukuulle lomaa meille mutta ei oikein onnistunut. Vastauksia sai odottaa kuukauden kahden päästä sähköpostiin. Syksyllä oli jo kiire saada selvyyttä asioihin. Monen eri henkilön kanssa sähköpostia laitettuani ja vatkattuani asioita on meillä nyt varmistunut joulukuun kynnyksellä 2 viikkoa lomaa puerto ricoon. Tietoa voucherien käytöstä ja lähettelystä on saanut nyhtää näistä edustajista. Kukaan ei voi kerralla vastata asioihin mitä kysyy tai ei vastata mitään ylimääräistä. Saa kysy'ä simppeleitä asioita lauseiden välistä poimien mitä itse pongaa. Tällä hetkellä olemme menossa ensimmäiselle lomallemme sinne ja saa nähdä miten loma sujuu.... 1 viikko maksaa 250 euroa per henkilö lennot päälle eli meillä 560 euroa per henkilö. Yhteensä 810 euroa viikko per henkilö. Huomioidaan sitten se etu että ensimmäisestä lomasta saadaan lentolippuihin takasin rahaa ainakin me 2 aikuista ehkä noin 400 euroa. Eli 2 aikuista on tällöin 410 euroa viikko tällä lomalla. Nähtäväksi jää saako lapset myös 2 kpl takaisin rahaa lennoista. Jos kaikki saadaan tuo hyvitys lennoista, silloinhan tämä on edullista riippuen hotelli kokemuksista. Emme saa 2 viikkoa samassa asunnossa vaan pitää vaihtaa. Lisäksi kuluihin tulee lentokenttäkuljetukset hotellille 50 euroa suunta. NÄhtäväksi jää millainen kokemus tästä tulee tammikuussa 2010. Mielenkiinnolla odotamme!

• kokeho

Kommentoikaa, miten lomanne onnistui. Olemme perheen kanssa tekemässä saman tempun hiiholoman aikaan. Puolesta ja vastaanpuhujia netistä selaten löytyy, mutta yhtään täsmä kuvausta siitä miten loma onnistui ei ole

• seijainkeri
        kokeho kirjoitti:

Kommentoikaa, miten lomanne onnistui. Olemme perheen kanssa tekemässä saman tempun hiiholoman aikaan. Puolesta ja vastaanpuhujia netistä selaten löytyy, mutta yhtään täsmä kuvausta siitä miten loma onnistui ei ole

Ostimme myös me viiden lomaviikon paketin: kaksi anfiin ja kolme muihin maihin. (80 eri maata mistä valita) Lomaviikot on käytttävä 3 vuoden kuluessa. Kun maksoimme koko summan 4600 € kerralla, pääsimme heti viikoksi anfiin samaan hintaan. Olimme tyytyväisiä, huoneisto oli hyvin varusteltu. Keittiössä oli jopa pyykkikone ja makuuhuoneessa poreallas.
        Ruuat voi tehdä itse tai mennä ravintolaan, joita on alueella useita. Vaatteita ei tarvitse paljoa, koska ne voi pestä välillä. Pyyhkeet, rantapyyhkeet ja aamutakit on talon puolesta.
        Alueella on monta uima-allasta ja ilmaisia aktiviteetteja on pitkin päivää: esim. allasjumppaa, joogaa, jalkapalloa, lentopalloa, pelejä ja lapsille omaa ohjelmaa. Iltaohjelmaakin ulkona aukiolla taisi olla joka päivä. Apua sai suomenkielelläkin, jos tarvitsi. Kerta kaikkiaan upea paikka. Uusi matka on valmisteilla, lentohinnat tosin ovat kalliimmat, kuin annettiin ymmärtää.

• kokeho
        seijainkeri kirjoitti:

Ostimme myös me viiden lomaviikon paketin: kaksi anfiin ja kolme muihin maihin. (80 eri maata mistä valita) Lomaviikot on käytttävä 3 vuoden kuluessa. Kun maksoimme koko summan 4600 € kerralla, pääsimme heti viikoksi anfiin samaan hintaan. Olimme tyytyväisiä, huoneisto oli hyvin varusteltu. Keittiössä oli jopa pyykkikone ja makuuhuoneessa poreallas.
        Ruuat voi tehdä itse tai mennä ravintolaan, joita on alueella useita. Vaatteita ei tarvitse paljoa, koska ne voi pestä välillä. Pyyhkeet, rantapyyhkeet ja aamutakit on talon puolesta.
        Alueella on monta uima-allasta ja ilmaisia aktiviteetteja on pitkin päivää: esim. allasjumppaa, joogaa, jalkapalloa, lentopalloa, pelejä ja lapsille omaa ohjelmaa. Iltaohjelmaakin ulkona aukiolla taisi olla joka päivä. Apua sai suomenkielelläkin, jos tarvitsi. Kerta kaikkiaan upea paikka. Uusi matka on valmisteilla, lentohinnat tosin ovat kalliimmat, kuin annettiin ymmärtää.

Vinkiksi voin kertoa, että Ryanairilla Hahnin kautta matkat ovat lähes ilmaisia. Kaksi maksaa ja neljä matkustaa, Siis kannattaa.

Luultavasti edellinen kirjoittaja on saanut paíkan sieltä vanhan Anfin puollta. Meille kävi niin ikävästi, että joudutaan sinne Tauroon. Vai onko se mahdoton paikka? Voisiko joku Taurossa lomaillut antaa vinkkejä, miten ja millä tavalla sieltä pääsee ihmisten ilmoille? Matkalle ollaan lähdössä lasten kanssa hiihlomaksi, joten voisko joku hieman auttaa'?

T. kokeho

• seijainkeri
        kokeho kirjoitti:

Vinkiksi voin kertoa, että Ryanairilla Hahnin kautta matkat ovat lähes ilmaisia. Kaksi maksaa ja neljä matkustaa, Siis kannattaa.

Luultavasti edellinen kirjoittaja on saanut paíkan sieltä vanhan Anfin puollta. Meille kävi niin ikävästi, että joudutaan sinne Tauroon. Vai onko se mahdoton paikka? Voisiko joku Taurossa lomaillut antaa vinkkejä, miten ja millä tavalla sieltä pääsee ihmisten ilmoille? Matkalle ollaan lähdössä lasten kanssa hiihlomaksi, joten voisko joku hieman auttaa'?

T. kokeho

Kyllä, vanhalla puolella olimme. Tauro näyttää netistä katsoen vielä paremmalta. Eipä kai se huono asia ole. On niin uusi paikka, että siellä lomailleita voi olla vielä aika vähän. Liikkuminen onnistuu bussilla tai taksilla. Parasta olisi tietenkin vuokrata auto. (Taksi välillä Playa del Ingles - Arguinequin maksoi n. 20€)

• outosiili
        seijainkeri kirjoitti:

Me ostimme helmikuussa 2009 seitsemän viikon paketin, maksoi 5995. Myös 3 vuotta aikaa käyttää. Kaksi viikkoa käytettiin nyt jouluna Anfilla Taurossa ja oltiin kovasti tyytyväisiä. Saatiin takaisin 600 euroa. Jouduimme kuitenkin myyntipalaveriin, jossa kovasti myytiin meille lomaosaketta, hinta 30000 euron paikkeilla. Emme ole koskaan olleet kiinnostuineita moisesta, joten kieltäydyimme. Tällainen 3 vuoden sopimus tuntui kivalta kokeilulta. Tulimme takaisin Suomeen ihan joulukuun lopulla ja aloimme heti tekemään varausta tämän vuoden kesäkuun alkuun. Meillä on kolme lasta ja esim Kreikka tuntui ihanalta vaihtoehdolta, lyhyehkö lento lasten kanssa, eikä niin kalliskaan kuin Kanarialle. Mutta, lopulta kun sain jonkun vastaamaan kyselyihini, olimme täysin tyrmistyneitä. Kreikkaan, eikä kuulemma koko Eurooppaan pääse vouchereilla, meille tarjottiin seuraava lista: Argentiina Arizona Brasilia California Florida Lousiana Nevada Uusi Seelanti Uruguay Venezuela ja Teneriffa. Melkoinen lista ja Teneriffa kolmen lapsen ja kalliiden lentojen takia ainoa vaihtoehto. Mutta sitten mittani täyttyi siinä vaiheessa kun huomasin ettei Teneriffalle pääse lentämään suoraan kesäkuussa, eli pitää käyttää Keski-Euroopan kenttiä ja jälkikasvun kanssa koen sen todella stressaavaksi, eikä lomamatkan tarkoitus kai sentään sellainen ole. Joku voi hyvin käyttää näitä pomppulentoja, mutta kolmen lapsen kanssa se tuntuu kaamealta vaihtoehdolta minulle. Olen tehnyt Anfille valituksen ja minulle on vakuutettu että meihin ollaan yhteydessä ja saadaan varaus kuntoon, mutta ei. Olemme tosiaan odottaneet useamman viikon ja lähettäneet erinäisiä viestejä suomeksi ja englanniksi. Tuli sellainen olo, että kun emme lomaosaketta ostaneet, niin meistä tuli huonoja asiakkaita, eikä meitä haluta enää palvella. Haluaisimme kovasti tietää miten muilla on mennyt näiden Anfi-viikkojen jälkeen seuraavat varaukset.

• kanarialleko uudesta

luin kirjoituksesi anfista ja ajattelin kysyä miten onnistuit rekisteröitymään kun olemme myös joulukuussa
        2009 tehneet saman sopimuksen ja helmikuussa maksaneet loppusumman ja rekisteröidyin
        sen jälkeen. nyt koittaessani availla sivustoja tulee ilmoitus että login tai password on väärin
        lähetin unohtaneeni tunnussanan ja vastauksena saamillani tunnuksillakaan en saa sivuja auki
        olisi kiva jos joku voisi auttaa nimim.kanarialle uudestaan ???

• ei voi olla totta
        kanarialleko uudesta kirjoitti:

luin kirjoituksesi anfista ja ajattelin kysyä miten onnistuit rekisteröitymään kun olemme myös joulukuussa
        2009 tehneet saman sopimuksen ja helmikuussa maksaneet loppusumman ja rekisteröidyin
        sen jälkeen. nyt koittaessani availla sivustoja tulee ilmoitus että login tai password on väärin
        lähetin unohtaneeni tunnussanan ja vastauksena saamillani tunnuksillakaan en saa sivuja auki

Siis joku on oikeasti maksanut n. 6 tonnia 7 viikon lomista??? En juuri tyhmempää voisi kuvitella. Kannattaa liittyä WinCapitaan.

• outosiili
        kanarialleko uudesta kirjoitti:

Me emme ole saaneet mitään tunnuksia. Ainoastaan meillä on www-sivut, joista voimme "kurkkia" vaihtoehtoja.. Tosin nyt sitten kävi niin, että meidän kesäkuun loma meni sivu suun. Emme lopultakaan saaneet mitään vaihtoehtoa, joka olisi ollut helpon ja lyhyen lennon päässä. Loka- marraskuussa olisi nyt seuraavaksi tarkoitus yrittää lähteä, Kanarialle ja meille on luvattu että "kaikki tehdään" sen eteen. Sen matkan pitäisi nyt ratketa huhti-toukokuun aikana. Vielä näistä varauksista, meille on sanottu että kaikki tehdään heidän sähköpostin kautta tai puhelimitse. Mistään tunnuksista ei ole ollut puhetta.

• Noviisit 2

Kiitos hyvästä inffosta. Itselläni aika samanlaisia kokemuksia. Näyttää siltä, että maaliskuussa varauksen järjestäminen loka-marraskuulle täysin mahdotonta. Tarjoavat viikkoa ennen joulua tai syyskuuta!

• seijainkeri
        outosiili kirjoitti:

Me ostimme helmikuussa 2009 seitsemän viikon paketin, maksoi 5995. Myös 3 vuotta aikaa käyttää. Kaksi viikkoa käytettiin nyt jouluna Anfilla Taurossa ja oltiin kovasti tyytyväisiä. Saatiin takaisin 600 euroa. Jouduimme kuitenkin myyntipalaveriin, jossa kovasti myytiin meille lomaosaketta, hinta 30000 euron paikkeilla. Emme ole koskaan olleet kiinnostuineita moisesta, joten kieltäydyimme. Tällainen 3 vuoden sopimus tuntui kivalta kokeilulta. Tulimme takaisin Suomeen ihan joulukuun lopulla ja aloimme heti tekemään varausta tämän vuoden kesäkuun alkuun. Meillä on kolme lasta ja esim Kreikka tuntui ihanalta vaihtoehdolta, lyhyehkö lento lasten kanssa, eikä niin kalliskaan kuin Kanarialle. Mutta, lopulta kun sain jonkun vastaamaan kyselyihini, olimme täysin tyrmistyneitä. Kreikkaan, eikä kuulemma koko Eurooppaan pääse vouchereilla, meille tarjottiin seuraava lista: Argentiina Arizona Brasilia California Florida Lousiana Nevada Uusi Seelanti Uruguay Venezuela ja Teneriffa. Melkoinen lista ja Teneriffa kolmen lapsen ja kalliiden lentojen takia ainoa vaihtoehto. Mutta sitten mittani täyttyi siinä vaiheessa kun huomasin ettei Teneriffalle pääse lentämään suoraan kesäkuussa, eli pitää käyttää Keski-Euroopan kenttiä ja jälkikasvun kanssa koen sen todella stressaavaksi, eikä lomamatkan tarkoitus kai sentään sellainen ole. Joku voi hyvin käyttää näitä pomppulentoja, mutta kolmen lapsen kanssa se tuntuu kaamealta vaihtoehdolta minulle. Olen tehnyt Anfille valituksen ja minulle on vakuutettu että meihin ollaan yhteydessä ja saadaan varaus kuntoon, mutta ei. Olemme tosiaan odottaneet useamman viikon ja lähettäneet erinäisiä viestejä suomeksi ja englanniksi. Tuli sellainen olo, että kun emme lomaosaketta ostaneet, niin meistä tuli huonoja asiakkaita, eikä meitä haluta enää palvella. Haluaisimme kovasti tietää miten muilla on mennyt näiden Anfi-viikkojen jälkeen seuraavat varaukset.

Olemme 2 viikon kuluttua menossa Anfiin. Meille vakuutettiin, että jatkovoucherit saa käyttää 80 eri maahan, jopa Suomeen... Tämän matkan varaamisessa ei ollut mitään ongelmia, toivottavasti loput viikot voi käyttää Eurooppaankin. Täytyykin keskustella asiasta paikan päällä.

• Can't recommend
        Noviisit 2 kirjoitti:

Kiitos hyvästä inffosta. Itselläni aika samanlaisia kokemuksia. Näyttää siltä, että maaliskuussa varauksen järjestäminen loka-marraskuulle täysin mahdotonta. Tarjoavat viikkoa ennen joulua tai syyskuuta!

Hei,

Yllä olevat kokemukset viikkopaketeista kuulostavat erittäin tutuilta. Vanhempani ostivat kanarian matkalla 5vkon paketin. Käsitys joka heillä oli paketin oston jälkeen oli että 2vkoa täytyy käyttää Gran Canarian Anfi kohteissa ja loput 3 vapaavalintaisesti missä vain ympäri maailmaa, eli myös Gran Canarialla näin halutessaan. Toinen asia minkä olivat tehneet erittäin selväksi myyntitilanteessa että kaikki varaukset voi hoitaa suomen kielellä.
        Kesällä 2009 kun lopullinen maksu oli suoritettu ja varauksia oli mahdollista alkaa tekemään ruvettiin kyselemään loppuvuodeksi mahdollista matkaa Gran Canarialle. Ensimmäiseen tiedusteluun vastaus kesti aikansa ja tuli viimein englanniksi. Eli heti alkumetreillä varauksen tekeminen oli jotain muuta kuin vanhemmilleni oli luvattu. Ja englanniksi se hoidettiin loppuun asti. Muutenkin varausprosessi oli todella hankala ja sekavan tuntuinen. Ensin tiedustelin jotain tiettyjä viikkoja, joille ei löytynyt vapaata. Sitten annoin Anfin varaajalle mahdollisuuden määritellä lomamme ajan vapaammin, tapaan lokakuun lopusta joulukuun alkuun. Siltikkään vapaata ei löytynyt. Vastauksena tuli mm ehdotus majoituksesta joka oli jotain ihan muuta mitä olin pyytänyt, tiedustelimme 2 huoneistoa. Loppujen lopuksi viikkoja kestäneen sähköpostiketjun ja parin puhelinsoiton päätteeksi lomamme iteroitui maaliskuulle. Eli siirtyi kuukausilla siitä mitä olimme ajatelleet. Tässä vaiheessa oli käynyt selväksi että jos esim. työt tai lasten lomat yhtään rajoittavat loman ajankohtaa on tämä lomatapa mahdoton. Meillä se onnistui koska vaimo on hoitovapaalla ja itse pystyn määritelemään loma-aikani hyvin vapaasti. Kohteeksi toivoimme ennakkotietojen perusteella Anfi del Mar hotellia mutta jouduimme uudempaan Tauron kohteeseen, koska muuta ei yksinkertaisesti järjestynyt. Eli varaustilanteessa oikeastaan yksikään toive ei toteutunut.
        Itse lomasta kokemus oli hyvä. Lentokentältä oli sovittu etukäteen kuljetus hotellille ja pakettimatkaan verrattuna lentokoneen laskeutumisesta siihen että oltiin hotellilla kului selvästi vähemmän aikaa. Hotelli oli yhtä hieno ja laadukas kuin Anfin sivujen kautta saatu mielikuva. Tauron hotelli on hieman syrjässä mutta toisaalta rauhallinen paikka, kävellen sieltä ei pääse esim puerto ricoon käytännössä lainkaan. Kuljetukset kuitenkin toimi ihan kohtalaisen hyvin lähirannalle ja Anfin toiseen suurempaan hotellikompleksiin. Ainut negatiivinen asia viikon aikana oli lyhyt tapaaminen Anfin suomen myyntihenkilön kanssa. Ammattimaiseen tapaan hän ohitti kaikki kysymykseni kun koitin selvittää miksi homma toimii kuten toimii, eli ei selvinnyt. Kuin kuorrutteena kakun päälle vanhempani kuulivat ensi kertaa tällöin että loput viikoista voi käyttää kaikkialla maailmassa paitsi Gran Canarialla, onneksi sentään vain 1v sen jälkeen kun sopimus on tehty etteivät kerenneet jo valmistautumaan uuteen lomaan siellä.
        Kun palasimme lomalta kokemuksista oppineena ajattelimme että nyt ollaan ajoissa liikkeellä. Pyysin ensi alkuun tiedon että mistä löydämme kootusti kohteet joita voimme varata. Linkin saatuamme ja majoituksia selailtuamme päätimme lähteä syksyllä Kreikkaan. Lähetin kyselyn tästä ja sain vastauksena että emme voi varata Kreikan kohteita. Siis kohteita joista juuri olin saanut listan ei voinut varata. Tämän vastauksen saaminen kesti viikon. Lisäksi oli vielä maininta että Eurooppaan kohteiden saatavuus muutenkin on heikko. Tässä nämä tärkeimmät kokemukset tähän asti.
        Lyhyesti sanottuna Gran Canarian Anfi hotellit on hienoja mutta siihen se luksus ja hyvä palvelu loppuukin, eli palvelun laatu on kaukana hotellien laadusta. Ja tämän hetkisen tiedon perusteella en itse ostaisi lomaviikkoja missään nimessä vaikka olisi enemmänkin löysää rahaa…

Vielä yksittäinen kokemus lomaviikolta mikä kuvastaa mielestäni toimintaa erittäin hyvin. Kun tapasimme Anfin suomen myyntihenkilön loman aikana hän ehdotti että voitaisiin varata kuljetus hotellille tässä samalla kun toimistolla ollaan. Kysyimme paljonko kuljetus maksaa ja myyjä sanoi että 60e. Totesin heti että ok, varataan vaan. Menimme sitten toimistolla toisen henkilön luokse joka ilmeisesti kirjasi varauksen ja tässä vaiheessa siten selvisi että hinta olikin 70e. Sinänsä 10e hintaerolla ei ole mitään merkitystä rahallisesti, mutta kuten alussa sanoin kaikesta toiminnasta on jäänyt samanlainen kuva. Kun päätös on tehty ja lupaukset pitäisi realisoitua muuttuvat myyntipuheet muuksi.

• Reissaajat
        Can't recommend kirjoitti:

Hei,

Yllä olevat kokemukset viikkopaketeista kuulostavat erittäin tutuilta. Vanhempani ostivat kanarian matkalla 5vkon paketin. Käsitys joka heillä oli paketin oston jälkeen oli että 2vkoa täytyy käyttää Gran Canarian Anfi kohteissa ja loput 3 vapaavalintaisesti missä vain ympäri maailmaa, eli myös Gran Canarialla näin halutessaan. Toinen asia minkä olivat tehneet erittäin selväksi myyntitilanteessa että kaikki varaukset voi hoitaa suomen kielellä.
        Kesällä 2009 kun lopullinen maksu oli suoritettu ja varauksia oli mahdollista alkaa tekemään ruvettiin kyselemään loppuvuodeksi mahdollista matkaa Gran Canarialle. Ensimmäiseen tiedusteluun vastaus kesti aikansa ja tuli viimein englanniksi. Eli heti alkumetreillä varauksen tekeminen oli jotain muuta kuin vanhemmilleni oli luvattu. Ja englanniksi se hoidettiin loppuun asti. Muutenkin varausprosessi oli todella hankala ja sekavan tuntuinen. Ensin tiedustelin jotain tiettyjä viikkoja, joille ei löytynyt vapaata. Sitten annoin Anfin varaajalle mahdollisuuden määritellä lomamme ajan vapaammin, tapaan lokakuun lopusta joulukuun alkuun. Siltikkään vapaata ei löytynyt. Vastauksena tuli mm ehdotus majoituksesta joka oli jotain ihan muuta mitä olin pyytänyt, tiedustelimme 2 huoneistoa. Loppujen lopuksi viikkoja kestäneen sähköpostiketjun ja parin puhelinsoiton päätteeksi lomamme iteroitui maaliskuulle. Eli siirtyi kuukausilla siitä mitä olimme ajatelleet. Tässä vaiheessa oli käynyt selväksi että jos esim. työt tai lasten lomat yhtään rajoittavat loman ajankohtaa on tämä lomatapa mahdoton. Meillä se onnistui koska vaimo on hoitovapaalla ja itse pystyn määritelemään loma-aikani hyvin vapaasti. Kohteeksi toivoimme ennakkotietojen perusteella Anfi del Mar hotellia mutta jouduimme uudempaan Tauron kohteeseen, koska muuta ei yksinkertaisesti järjestynyt. Eli varaustilanteessa oikeastaan yksikään toive ei toteutunut.
        Itse lomasta kokemus oli hyvä. Lentokentältä oli sovittu etukäteen kuljetus hotellille ja pakettimatkaan verrattuna lentokoneen laskeutumisesta siihen että oltiin hotellilla kului selvästi vähemmän aikaa. Hotelli oli yhtä hieno ja laadukas kuin Anfin sivujen kautta saatu mielikuva. Tauron hotelli on hieman syrjässä mutta toisaalta rauhallinen paikka, kävellen sieltä ei pääse esim puerto ricoon käytännössä lainkaan. Kuljetukset kuitenkin toimi ihan kohtalaisen hyvin lähirannalle ja Anfin toiseen suurempaan hotellikompleksiin. Ainut negatiivinen asia viikon aikana oli lyhyt tapaaminen Anfin suomen myyntihenkilön kanssa. Ammattimaiseen tapaan hän ohitti kaikki kysymykseni kun koitin selvittää miksi homma toimii kuten toimii, eli ei selvinnyt. Kuin kuorrutteena kakun päälle vanhempani kuulivat ensi kertaa tällöin että loput viikoista voi käyttää kaikkialla maailmassa paitsi Gran Canarialla, onneksi sentään vain 1v sen jälkeen kun sopimus on tehty etteivät kerenneet jo valmistautumaan uuteen lomaan siellä.
        Kun palasimme lomalta kokemuksista oppineena ajattelimme että nyt ollaan ajoissa liikkeellä. Pyysin ensi alkuun tiedon että mistä löydämme kootusti kohteet joita voimme varata. Linkin saatuamme ja majoituksia selailtuamme päätimme lähteä syksyllä Kreikkaan. Lähetin kyselyn tästä ja sain vastauksena että emme voi varata Kreikan kohteita. Siis kohteita joista juuri olin saanut listan ei voinut varata. Tämän vastauksen saaminen kesti viikon. Lisäksi oli vielä maininta että Eurooppaan kohteiden saatavuus muutenkin on heikko. Tässä nämä tärkeimmät kokemukset tähän asti.
        Lyhyesti sanottuna Gran Canarian Anfi hotellit on hienoja mutta siihen se luksus ja hyvä palvelu loppuukin, eli palvelun laatu on kaukana hotellien laadusta. Ja tämän hetkisen tiedon perusteella en itse ostaisi lomaviikkoja missään nimessä vaikka olisi enemmänkin löysää rahaa…

Vielä yksittäinen kokemus lomaviikolta mikä kuvastaa mielestäni toimintaa erittäin hyvin. Kun tapasimme Anfin suomen myyntihenkilön loman aikana hän ehdotti että voitaisiin varata kuljetus hotellille tässä samalla kun toimistolla ollaan. Kysyimme paljonko kuljetus maksaa ja myyjä sanoi että 60e. Totesin heti että ok, varataan vaan. Menimme sitten toimistolla toisen henkilön luokse joka ilmeisesti kirjasi varauksen ja tässä vaiheessa siten selvisi että hinta olikin 70e. Sinänsä 10e hintaerolla ei ole mitään merkitystä rahallisesti, mutta kuten alussa sanoin kaikesta toiminnasta on jäänyt samanlainen kuva. Kun päätös on tehty ja lupaukset pitäisi realisoitua muuttuvat myyntipuheet muuksi.

Hei!
        Meilläkin uskomattomat kokemukset anfista.Ensimmäinen reissu tehtiin tauroon ja paikka oli hieno.
        Onneksi halusimme olla 2 viikkoa koska sen jälkeen matkojen varaaminen on ollut toivotonta.Ensinnäkin yhteydenpito on ollut yksipuolista niin puhelimella kuin sähköpostilla.Kun vastaus saadaan viikkojen kuluessa tarjotaan "ei oota". Varauksia yritetty tehdä hyvissä ajoin tai myöhään, ympäri vuoden, kaikki kelpaa mentaliteetilla,mutta mikään ei tuota tulosta. Taitaa jäädä
        3 viikkoa käyttämättä. ps.Ikävä suomalaisia palvelevia matkatoimistoja!

• Can't recommend
        Reissaajat kirjoitti:

Hei!
        Meilläkin uskomattomat kokemukset anfista.Ensimmäinen reissu tehtiin tauroon ja paikka oli hieno.
        Onneksi halusimme olla 2 viikkoa koska sen jälkeen matkojen varaaminen on ollut toivotonta.Ensinnäkin yhteydenpito on ollut yksipuolista niin puhelimella kuin sähköpostilla.Kun vastaus saadaan viikkojen kuluessa tarjotaan "ei oota". Varauksia yritetty tehdä hyvissä ajoin tai myöhään, ympäri vuoden, kaikki kelpaa mentaliteetilla,mutta mikään ei tuota tulosta. Taitaa jäädä

Kirjoitin aiemman viestin viime huhtikuussa. TIlanne on jatkunut samanlaisena. Käytännössä olen yrittänyt toukokuusta lähtien varata eri vaihtoehtoja samalla mentaliteetilla kuin edellinen kirjoittaja että mitä vaan ja milloin vaan ja silti vastaus kuuluu että ei onnistu. Joku yksittäinen osuma on jostain löytynyt mikä ei ole ollut kuitenkaan lähelläkään sitä mitä on haettu. Näiden kokemuksien perusteella voi edelleen todeta että homma ei pelaa ja sen myöntää Anfin edustaja puhelimessa myös itse, mutta silti ei asialle tee mitään. Suurin ongelma tuntuu olevan se että viikot on ostetty Anfilta ja varaus pitäisi hoitua Internal Worldin kautta heidän yhdyshenkilönsä tekemänä. Eli varauksia hoitava tekijä ei ota minkäänlaista vastuuta Anfin tuotteista ja toisaalta Anfin edustaja ei kuulemma pysty tekemään mitään varauksien suhteen. Ts. kukaan ei pysty ottamaan vastuuta että homma hoidettaisiin. Se vaikuttaa olevan suurin ongelma.
        Tuntuu jo siltä että nämä viikkopaketit perustuvat siihen että asiakkas saa varattua ne pari Anfin omassa kohteessa, jonka jälkeen lopputuotetta ei ole tarkoituskaan saada käytettyä vaan yhteyshenkilöt ovat sitä varten että selittelevät asiakkaalle syitä varauksien hankaluuteen niin kauan että asiakas kyllästyy ja lopulta antaa asian olla.

• reissaajat

Kirjoitin aiemman viestin viime huhtikuussa. TIlanne on jatkunut samanlaisena. Käytännössä olen yrittänyt toukokuusta lähtien varata eri vaihtoehtoja samalla mentaliteetilla kuin edellinen kirjoittaja että mitä vaan ja milloin vaan ja silti vastaus kuuluu että ei onnistu. Joku yksittäinen osuma on jostain löytynyt mikä ei ole ollut kuitenkaan lähelläkään sitä mitä on haettu. Näiden kokemuksien perusteella voi edelleen todeta että homma ei pelaa ja sen myöntää Anfin edustaja puhelimessa myös itse, mutta silti ei asialle tee mitään. Suurin ongelma tuntuu olevan se että viikot on ostetty Anfilta ja varaus pitäisi hoitua Internal Worldin kautta heidän yhdyshenkilönsä tekemänä. Eli varauksia hoitava tekijä ei ota minkäänlaista vastuuta Anfin tuotteista ja toisaalta Anfin edustaja ei kuulemma pysty tekemään mitään varauksien suhteen. Ts. kukaan ei pysty ottamaan vastuuta että homma hoidettaisiin. Se vaikuttaa olevan suurin ongelma.
        Tuntuu jo siltä että nämä viikkopaketit perustuvat siihen että asiakkas saa varattua ne pari Anfin omassa kohteessa, jonka jälkeen lopputuotetta ei ole tarkoituskaan saada käytettyä vaan yhteyshenkilöt ovat sitä varten että selittelevät asiakkaalle syitä varauksien hankaluuteen niin kauan että asiakas kyllästyy ja lopulta antaa asian olla.

Meillä on myös sama ajatus ettei näitä loppuviikkoja saa käytettyä.Ois kiva tietää miten 7 viikon omistajilla on viikkoja käytetty.Ollaan lähetetty anfille viestiä että sais lisää käyttöaikaa tai rahat takaisin. Yllätys,yllätys ei ole saatu vastausta. Toivottavasti ihmiset ovat aktiivisia ja vaativat anfin vastuuseen.

• perhe Tampereelta
        reissaajat kirjoitti:

Meillä on myös sama ajatus ettei näitä loppuviikkoja saa käytettyä.Ois kiva tietää miten 7 viikon omistajilla on viikkoja käytetty.Ollaan lähetetty anfille viestiä että sais lisää käyttöaikaa tai rahat takaisin. Yllätys,yllätys ei ole saatu vastausta. Toivottavasti ihmiset ovat aktiivisia ja vaativat anfin vastuuseen.

Kirjoittakaa ihmeessä joku joka on päässyt lomalle Interval World kohteisiin.
        Ostimme myös 7 viikon lomaviikkopaketin, josta 2 viikkoa saimme hyvinkin helposti Anfilta, vieläpä joulun aikaan. Nyt olemme yli 2 kuukautta yrittäneet saada hotellia Floridasta, mutta asia ei etene.
        Ensimmäisen sähköpostin lähetimme suomalaiselle Päivi nimiselle virkailijalle, jonka osoitteen saimme häneltä Anfilla lomaillessamme. Kun vastausta ei kuulunut, yritimme soittaa Päiville, mutta kuulimme, ettei hän enää ollutkaan Anfin palveluksessa. Saimme uuden yhteyshenkilön Kirsin nimeltään ja lähetimme hänelle sähköpostin jossa oli useita eri hotellivaihtoehtoja joita halusimme varata Floridasta. Ei kuulunut vastausta sähköpostiin joten taas jouduimme soittamaan ja kysymään mitä varauksellemme kuuluu. Vastaus oli, että missään näistä hotelleista ei ole tilaa kyseisenä ajankohtana jolloin meillä olisi talviloma. Pyysimme sitten häntä etsimään meille vapaana olevan hotellin, eli annoimme hänen valita. Tähän hän vastasi siirtävänsä tämän "etsimisen" henkilölle joka sen kenties ehtisi varaamaan. Eli meidän uusi yhteyshenkilömme Kirsi ei siis palvelekkaan meitä , vaan joku toinen virkailija jolla ei ole nimeä?
        Tämän "nimettömän" virkailijan piti lähettää sitten sähköpostilla meille informaatiota hotellivarauksesta, jotta voisimme varata lennot Floridaan. Mitään ei ole kuulunut taas 2 viikkoon ja lähetin toisen sähköpostin Kirsille, jossa tiedustelin lomaviikkojen myymisestä takaisin Anfille jos hotellivaraus on täysin mahdoton. Emme todellakaan meinaa jättää viikkoja vaan käyttämättä ja tyytyä tähän palveluun. Sen verran on rahaa näissä hotelliviikoissa kiinni, että täytyy kohta olla yhteydessä Espanjassa toimivaan kuluttaja-asiamieheen. Ei ihmisille voida myydä tyhjää. Meillä on kuitenkin tositteena ostetut asiakirjat ja majoitusvoucherit.
        Kyllä tässä kannattaa nyt kaikkien muidenkin yrittää olla yhteytessä johonkin joka vastaa tästä lomapakettitouhusta. Anfilla on myös facebook-sivut, joten sinne vaan viestiä joka kielellä tästä palvelusta. Anfi on viiden tähden hotelli, mutta asiakaspalvelu nähtävästi ei ole!

• irjukka
        perhe Tampereelta kirjoitti:

Kirjoittakaa ihmeessä joku joka on päässyt lomalle Interval World kohteisiin.
        Ostimme myös 7 viikon lomaviikkopaketin, josta 2 viikkoa saimme hyvinkin helposti Anfilta, vieläpä joulun aikaan. Nyt olemme yli 2 kuukautta yrittäneet saada hotellia Floridasta, mutta asia ei etene.
        Ensimmäisen sähköpostin lähetimme suomalaiselle Päivi nimiselle virkailijalle, jonka osoitteen saimme häneltä Anfilla lomaillessamme. Kun vastausta ei kuulunut, yritimme soittaa Päiville, mutta kuulimme, ettei hän enää ollutkaan Anfin palveluksessa. Saimme uuden yhteyshenkilön Kirsin nimeltään ja lähetimme hänelle sähköpostin jossa oli useita eri hotellivaihtoehtoja joita halusimme varata Floridasta. Ei kuulunut vastausta sähköpostiin joten taas jouduimme soittamaan ja kysymään mitä varauksellemme kuuluu. Vastaus oli, että missään näistä hotelleista ei ole tilaa kyseisenä ajankohtana jolloin meillä olisi talviloma. Pyysimme sitten häntä etsimään meille vapaana olevan hotellin, eli annoimme hänen valita. Tähän hän vastasi siirtävänsä tämän "etsimisen" henkilölle joka sen kenties ehtisi varaamaan. Eli meidän uusi yhteyshenkilömme Kirsi ei siis palvelekkaan meitä , vaan joku toinen virkailija jolla ei ole nimeä?
        Tämän "nimettömän" virkailijan piti lähettää sitten sähköpostilla meille informaatiota hotellivarauksesta, jotta voisimme varata lennot Floridaan. Mitään ei ole kuulunut taas 2 viikkoon ja lähetin toisen sähköpostin Kirsille, jossa tiedustelin lomaviikkojen myymisestä takaisin Anfille jos hotellivaraus on täysin mahdoton. Emme todellakaan meinaa jättää viikkoja vaan käyttämättä ja tyytyä tähän palveluun. Sen verran on rahaa näissä hotelliviikoissa kiinni, että täytyy kohta olla yhteydessä Espanjassa toimivaan kuluttaja-asiamieheen. Ei ihmisille voida myydä tyhjää. Meillä on kuitenkin tositteena ostetut asiakirjat ja majoitusvoucherit.
        Kyllä tässä kannattaa nyt kaikkien muidenkin yrittää olla yhteytessä johonkin joka vastaa tästä lomapakettitouhusta. Anfilla on myös facebook-sivut, joten sinne vaan viestiä joka kielellä tästä palvelusta. Anfi on viiden tähden hotelli, mutta asiakaspalvelu nähtävästi ei ole!

Lueskelin tuota ketjua ja tuli paha mieli niiden puolesta jotka ovat retkahtaneet myyntipuheisiin. Anfilta ainakin on mahdotonta saada haluamaan ajankohtana varausta puhumattakaan jos haluaa tiettyyn kohteeseen tai saatikka tiettyyn kerrokseen...Suomalaisia omistajia on ilmeisesti niin vähän, ettei Kirsit tai Päivit ole siellä muuta varten kuin selittelemässä. En suosittele kenellekkään Anfin osakkeen ostamista...yhtiövastikekkin on kohtuuttoman suuri verraten palvelun laatuun, jos muka omistat esim. viikon ja maksat siitä vielä useita satasia yhiövastiketta luulisi tuolla rahalla irtoavan muutakin kuin hikinen siivoaminen. Hotellit ovat kyllä siistejä ja hienojakin, mutta aikas tylsiä pidemmän päälle. Mutta jokainentaaplaa tyylillään..

• Oppia ikä kaikki
        Reissaajat kirjoitti:

Hei!

Hei.
        Olimme pari viikkoa sitten Kanarialla ja törmäsimme epäonneksemme näihin Anfin edustajaan
        ja päädyimme Tauroon esittelyyn, jossa sorruimme kaupan tekoon (näin jälkeen päin ajatellen),
        Kun luin näitä kommentteja sieltä muutama vuosi takaperin on asiat rullanneet ilmeisesti
        aika hyvin, mutta kun nyt on lukenut tuoreita ja uusia kirjoituksia, on tullut vaikutelma ettei
        lomia tahdo saadakaan. Me ollaan maksettu nyt tietenkin se alkusumma toista tuhatta mutta
        nyt suureksti epäilyttää että onko riskaapelia maksaa loppua, jos käy kuten teillekin, ettei
        lomia saakaan, ei edes kaikki kelpaa mentaliteetilla.
        Toivon teille kuitenkin vielä menestystä että saatte lomanne koska kuitenkin olette siihen
        niin paljon sijoittaneet, kiitos kun kerroitte kokemuksistanne.

• HUIJATTU
        Oppia ikä kaikki kirjoitti:

Hei.
        Olimme pari viikkoa sitten Kanarialla ja törmäsimme epäonneksemme näihin Anfin edustajaan
        ja päädyimme Tauroon esittelyyn, jossa sorruimme kaupan tekoon (näin jälkeen päin ajatellen),
        Kun luin näitä kommentteja sieltä muutama vuosi takaperin on asiat rullanneet ilmeisesti
        aika hyvin, mutta kun nyt on lukenut tuoreita ja uusia kirjoituksia, on tullut vaikutelma ettei
        lomia tahdo saadakaan. Me ollaan maksettu nyt tietenkin se alkusumma toista tuhatta mutta
        nyt suureksti epäilyttää että onko riskaapelia maksaa loppua, jos käy kuten teillekin, ettei
        Toivon teille kuitenkin vielä menestystä että saatte lomanne koska kuitenkin olette siihen

Meillekin saivat kovan lobbauksen jälkeen myytyä 5 viikon unelmalomapaketin joka alkaa
        osoittautua ongelmalomapaketiksi. Tammikuussa olimme 2 viikkoa gran anfilla,loma meni
        mukavasti hieno paikka, siellä yrittivät myydä osaketta käyttämättä olevat viikot olisi hy-
        vitetty osakkeen hinnassa noin 2760e. Loma ajankohdan sovittaminen työssäkäyville oli
        yhtä helvettiä lukemattomia soittoja ja sähköpostia. Suurin huijaus on se tulevissa loma
        kohteissa tarjotaan ainakin meille 3 tähden 300e yksiötä vaikka olemme maksaneet vii-
        kosta yli 900e neljän hengen huoneesta. Ota tai jätä aika kuluu umpeen 35kk kokonaisaika.
        Sopimuksessa on maininta varaukset ovat riippuvaisia saatavuudesta.
        Kaikki vastuu jää asiakkaalle anfi ei ota vastuuta mistään.
        Taurossa missä sopimus tehtiin esiteltiin aivan uusi käyttämätön huoneisto ja sanottiin
        että tulevat kohteet ovat samantasoisia.
        Esittelypuheet ja sopimuspaperi ovat kuin yö ja päivä näin jälkeenpäin kun totuus paljastuu.
        Todella ammattitaitoista huijausta Sepolta sukunimestä ei saa selvää.
        Todella pettyneet "sinisilmäiset"

• heidika10
        HUIJATTU kirjoitti:

Meillekin saivat kovan lobbauksen jälkeen myytyä 5 viikon unelmalomapaketin joka alkaa
        osoittautua ongelmalomapaketiksi. Tammikuussa olimme 2 viikkoa gran anfilla,loma meni
        mukavasti hieno paikka, siellä yrittivät myydä osaketta käyttämättä olevat viikot olisi hy-
        vitetty osakkeen hinnassa noin 2760e. Loma ajankohdan sovittaminen työssäkäyville oli
        yhtä helvettiä lukemattomia soittoja ja sähköpostia. Suurin huijaus on se tulevissa loma
        kohteissa tarjotaan ainakin meille 3 tähden 300e yksiötä vaikka olemme maksaneet vii-
        kosta yli 900e neljän hengen huoneesta. Ota tai jätä aika kuluu umpeen 35kk kokonaisaika.
        Sopimuksessa on maininta varaukset ovat riippuvaisia saatavuudesta.
        Kaikki vastuu jää asiakkaalle anfi ei ota vastuuta mistään.
        Taurossa missä sopimus tehtiin esiteltiin aivan uusi käyttämätön huoneisto ja sanottiin
        että tulevat kohteet ovat samantasoisia.
        Esittelypuheet ja sopimuspaperi ovat kuin yö ja päivä näin jälkeenpäin kun totuus paljastuu.
        Todella ammattitaitoista huijausta Sepolta sukunimestä ei saa selvää.
        Todella pettyneet "sinisilmäiset"

Olemme myös itse ostaneet 5 vkon paketin. Vasta 880 e maksettu ja näitä juttuja lukiessa alkaa miettimään, että uskaltaako edes loppuosaa maksaa. Tosin emme halua tuota summaa kankkulan kaivoonkaan heittää. Onko joku onnistunut varaamaan niitä 3 vkoa haluamiinsa paikkoihin?!!! Tai edes jonnekin. Kaikki kokemukset tervetulleita. Lomaosaketta emme halua vaan nimen omaan haluamme käyttää nämä luvatut viisi lomaviikkoa.

• outosiili
        heidika10 kirjoitti:

Olemme myös itse ostaneet 5 vkon paketin. Vasta 880 e maksettu ja näitä juttuja lukiessa alkaa miettimään, että uskaltaako edes loppuosaa maksaa. Tosin emme halua tuota summaa kankkulan kaivoonkaan heittää. Onko joku onnistunut varaamaan niitä 3 vkoa haluamiinsa paikkoihin?!!! Tai edes jonnekin. Kaikki kokemukset tervetulleita. Lomaosaketta emme halua vaan nimen omaan haluamme käyttää nämä luvatut viisi lomaviikkoa.

Hei
        meillä tosiaan 7 viikon lomapaketti ja joista olemme onnistuneet käyttämään 3 viikkoa. Sopimuskautta on kulunut jo melkein kaksi vuotta. Yritimme ensi kevääksi lomaa monen kuukauden aikahaarukalla Kanarian Saarille, ilman sen enempiä toivomuksia, periaatteella kaikki kelpaa, mutta eipä ollut. Nyt olemme siinä tilanteessa että kevätlomamme on varattu suomalaisen matkatoimiston kautta, koska meni hermot. Ja rahat. En todellakaan uskalla suositella Anfia kenellekään.
        Ensimmäisen kahden viikon loman aikana, meihin otti yhteyttä Anfin myyntiedustaja ja kova oli lomaosakkeen myyntitarkoitus, siihen kun ei suostuttu niin tuli todellakin tunne, Anfi käänsi meille selkäntä. Olen ajatellut jossain vaiheessa laittaa toiminnasta Kuluttaja-asiamiehelle, kunhan taas jaksan paneutua asiaan.

• Miettii, mitä tekis?
        outosiili kirjoitti:

Hei
        meillä tosiaan 7 viikon lomapaketti ja joista olemme onnistuneet käyttämään 3 viikkoa. Sopimuskautta on kulunut jo melkein kaksi vuotta. Yritimme ensi kevääksi lomaa monen kuukauden aikahaarukalla Kanarian Saarille, ilman sen enempiä toivomuksia, periaatteella kaikki kelpaa, mutta eipä ollut. Nyt olemme siinä tilanteessa että kevätlomamme on varattu suomalaisen matkatoimiston kautta, koska meni hermot. Ja rahat. En todellakaan uskalla suositella Anfia kenellekään.
        Ensimmäisen kahden viikon loman aikana, meihin otti yhteyttä Anfin myyntiedustaja ja kova oli lomaosakkeen myyntitarkoitus, siihen kun ei suostuttu niin tuli todellakin tunne, Anfi käänsi meille selkäntä. Olen ajatellut jossain vaiheessa laittaa toiminnasta Kuluttaja-asiamiehelle, kunhan taas jaksan paneutua asiaan.

Hei!

Kun tilasitte eka loman niin saitteko sen siihen aikaan, kun halusitte ja saitteko yhteyden matkan varaushenkilöihin. Mietimme maksammeko loppusummaa vai otammeko takkiin tuon etukäteismaksun ja nielemme vain sen, että huijattu on. Tai eihän tässä ole huijatuksi tullut, kun pelkkien kirjoittelujen perusteella on tekemässä päätöstä, että ei otakaan niitä lomaviikkoja. On vain tullut sellainen kuva, että ei kannat lyödä käsiänsä p.....n. Voi ajatella, että nyt viettämämme loma Canarialla, joka oli äkkilähtö ja maksoi 400 e / vko maksoikin sitten sen 800 e / vko, mutta hotelli ei ihan ollutkaan niin hieno, mitä tuolla 800 e olisi saanut.

Toinen vaihtoehto olisi, että jos maksaisi sen loppusumman ja kävisi nauttimassa siitä 2 viikon luksuslomasta ja lähtisi sopivien henkilöiden kanssa, että olisi 4 siinä honeessa niin, että 2 viikkoa luksuslomaa maksaisi vain matkat, jotka voi tilata vaikka äkkilähdöillä. Kun vertaa,mitä 4 hengen luksusloma maksaisi 5 tähden hotellissa niin kyllä siitä saa pulittaa sen 1000 / hlö eli 4000 olisi maksusta jo kulunut ja matkoihin kulunut lisäksi ehkä noin 1000 verran. Sitten voisi niitä 3 viikkoa miettiä jos saisi edes niitä yhden käytettyä tai heti ottaisi 2 viikkoa niin voisi ehkä saada sen tilattua johonkin ajankohtaan niin vaikka sitten viikko jäisi käyttämättä niin ei siinä nyt niin pahasti takkiin ottaisi, jos hotellit vain täsmäisi, että olisivat sitten niitä 5 tähden hotelleja. niistäkin joku kirjoitti, että eivät ole, vaan tarjoavat jotain ihan muuta. Meitä nyt ei ole kuin 2, joten on helpompi aina saada se hotelli, kun esim. 4 tai 5 henkisen perheen.

Täytyy sanoa, että ei se aina onnistu isolle porukalle varaukset täältä Suomestakaan. Ystäväni kerran tilasi perheelleen omasta mielestään hyvissä ajoin matkaa ja kävi kaikki Suomessa toimivat matkatoimistot läpi ja vain yhdestä löytyi sellainen hotelli, jossa oli vapaata heidän tarpeisiin vastaavaa huonetta eli jonne mahtuisi 5 henkilöä. Ei ollut varaa valita kohdetta, vaan oli otettava se, jossa oli tilaa näin isolle porukalle. Itse olen kyllä ollut 6 henkilöäkin samassa huoneessa ja hyvin olen saanut tilattua ne, mutta riippuu tietty ajankohdasta, milloin huoneen haluaa. Me olimme toukokuussa Kreikassa ja ystäväni taas syksyllä ennen joulua Egyptissä .

Ottakaa kantaa, mitä te tekisitte eli antaisitte sen 880 e mennä taivaan tuliin ja ajatella, kuten edellä kerroin vai maksaisinko ja kokeilisin kepillä jäätä. En aio ostaa lomaosaikkeita enkä myöskään vaihtaa niitä lomaosakeviikkoon.

• huijausta
        Miettii, mitä tekis? kirjoitti:

Hei!

Kun tilasitte eka loman niin saitteko sen siihen aikaan, kun halusitte ja saitteko yhteyden matkan varaushenkilöihin. Mietimme maksammeko loppusummaa vai otammeko takkiin tuon etukäteismaksun ja nielemme vain sen, että huijattu on. Tai eihän tässä ole huijatuksi tullut, kun pelkkien kirjoittelujen perusteella on tekemässä päätöstä, että ei otakaan niitä lomaviikkoja. On vain tullut sellainen kuva, että ei kannat lyödä käsiänsä p.....n. Voi ajatella, että nyt viettämämme loma Canarialla, joka oli äkkilähtö ja maksoi 400 e / vko maksoikin sitten sen 800 e / vko, mutta hotelli ei ihan ollutkaan niin hieno, mitä tuolla 800 e olisi saanut.

Toinen vaihtoehto olisi, että jos maksaisi sen loppusumman ja kävisi nauttimassa siitä 2 viikon luksuslomasta ja lähtisi sopivien henkilöiden kanssa, että olisi 4 siinä honeessa niin, että 2 viikkoa luksuslomaa maksaisi vain matkat, jotka voi tilata vaikka äkkilähdöillä. Kun vertaa,mitä 4 hengen luksusloma maksaisi 5 tähden hotellissa niin kyllä siitä saa pulittaa sen 1000 / hlö eli 4000 olisi maksusta jo kulunut ja matkoihin kulunut lisäksi ehkä noin 1000 verran. Sitten voisi niitä 3 viikkoa miettiä jos saisi edes niitä yhden käytettyä tai heti ottaisi 2 viikkoa niin voisi ehkä saada sen tilattua johonkin ajankohtaan niin vaikka sitten viikko jäisi käyttämättä niin ei siinä nyt niin pahasti takkiin ottaisi, jos hotellit vain täsmäisi, että olisivat sitten niitä 5 tähden hotelleja. niistäkin joku kirjoitti, että eivät ole, vaan tarjoavat jotain ihan muuta. Meitä nyt ei ole kuin 2, joten on helpompi aina saada se hotelli, kun esim. 4 tai 5 henkisen perheen.

Täytyy sanoa, että ei se aina onnistu isolle porukalle varaukset täältä Suomestakaan. Ystäväni kerran tilasi perheelleen omasta mielestään hyvissä ajoin matkaa ja kävi kaikki Suomessa toimivat matkatoimistot läpi ja vain yhdestä löytyi sellainen hotelli, jossa oli vapaata heidän tarpeisiin vastaavaa huonetta eli jonne mahtuisi 5 henkilöä. Ei ollut varaa valita kohdetta, vaan oli otettava se, jossa oli tilaa näin isolle porukalle. Itse olen kyllä ollut 6 henkilöäkin samassa huoneessa ja hyvin olen saanut tilattua ne, mutta riippuu tietty ajankohdasta, milloin huoneen haluaa. Me olimme toukokuussa Kreikassa ja ystäväni taas syksyllä ennen joulua Egyptissä .

Ottakaa kantaa, mitä te tekisitte eli antaisitte sen 880 e mennä taivaan tuliin ja ajatella, kuten edellä kerroin vai maksaisinko ja kokeilisin kepillä jäätä. En aio ostaa lomaosaikkeita enkä myöskään vaihtaa niitä lomaosakeviikkoon.

Hei
        Ostimme 5 viikon paketin, käytimme anfi-viikot (2 huoneistoa ja 1 viikko, henkilöitä 7).
        Kaikki sujui hyvin. Matkat olivat normaalihintaiset (400 €/hlö), koska ajanpuutteen takia tarvitsimme suoran lennon. Eli kalliiksi tuli.
        Mutta nyt olen yli puoli vuotta yrittänyt saada uutta lomaa. Ei onnistu! Ei sitten millään.
        Yritän kyllä vielä sovitun ajan loppuun asti, mutta en usko sen onnistuvan. Turha valittaa mihinkään, koska sopimuksessa lukee, että rahoja ei palauteta ja että toimitaan Espanjan lakien mukaan.
        Höynäytetyksi tulin, mutta ei voi mitään.
        Sinuna en maksaisi lisää, mutta päätös on Sinun. Meidän piti maksaa kaikki kerralla. ;)

• perhe Tampereelta
        huijausta kirjoitti:

Hei
        Ostimme 5 viikon paketin, käytimme anfi-viikot (2 huoneistoa ja 1 viikko, henkilöitä 7).
        Kaikki sujui hyvin. Matkat olivat normaalihintaiset (400 €/hlö), koska ajanpuutteen takia tarvitsimme suoran lennon. Eli kalliiksi tuli.
        Mutta nyt olen yli puoli vuotta yrittänyt saada uutta lomaa. Ei onnistu! Ei sitten millään.
        Yritän kyllä vielä sovitun ajan loppuun asti, mutta en usko sen onnistuvan. Turha valittaa mihinkään, koska sopimuksessa lukee, että rahoja ei palauteta ja että toimitaan Espanjan lakien mukaan.
        Höynäytetyksi tulin, mutta ei voi mitään.
        Sinuna en maksaisi lisää, mutta päätös on Sinun. Meidän piti maksaa kaikki kerralla. ;)

Vihdosta viimein onnistuimme saamaan hotellimajoituksen Floridaan. Hotelli ei kuitenkaan ollut se jota toivoimme, vaan anfi valitse sen kun missään toivomassamme hotellissa ei ollut tilaa. Hotelli ei siis ole mikään viiden tähden eikä edes neljän tähden hotelli, vaan tuikitavallinen amerikkalainen kolmen tähden hotelli.
        Otimme varauksen kuitenkin ilomielin vastaan, kun kerran se on jo maksettu ja muutakaan vaihtoehtoa ei ollut tarjolla. Lennot ovatkin tosi kalliit, joten tämä loma ei mitenkään halvaksi tule. Samaan hintaan ja varmasti halvemmallakin olisimme tehneet matkamme kolmen tähden hotelliin. Anfi mainostaa liikaa näissä jatkolomissa tätä korkeaa hotellitasoa. Antaa ymmärtää, että kaikki Interval world kohteet ovat korkeatasoisia hotelleja, näin ei kuitenkaan ole. Onhan niitä viidenkin tähden hotelleja, mutta niitä on näköjään mahdoton saada.
        Meille jää vielä 3 lomaviikkoa käyttämämättä ja niitä yritämme saada kesällä varattua, koska loma-aikamme alkaa sitten olla jo käytetty.
        Täytyy olla itse todella aktiivinen ja soitella anfille ennenkuin mitään alkaa tapahtua. Sähköposteihin emme mekään saaneet vastauksia ja puhelinlasku kyllä oli sen mukainen, että tiesi soittaneensa useaan kertaan. Nyt kuitenkin olemme menossa Floridaan hiihtolomaviikolla ja toivottavasti kaikki menee hyvin jatkossakin.

• ainalk
        heidika10 kirjoitti:

Itse ostin paketin viime kevaana ja olen jo matkustanut 2 vko Anfilla ja ennen joulua 2 viikkoa Taimaassa. Ei mitaan valittamista. Kaikki toimi niin kuin luvattiin. Nyt olen Malagassa viimeista paketti viikkoani viettamassa. Hieno juttu.

• autumaja
        ainalk kirjoitti:

Itse ostin paketin viime kevaana ja olen jo matkustanut 2 vko Anfilla ja ennen joulua 2 viikkoa Taimaassa. Ei mitaan valittamista. Kaikki toimi niin kuin luvattiin. Nyt olen Malagassa viimeista paketti viikkoani viettamassa. Hieno juttu.

Miten ihmeessä sait sen toimimaan?

• A-Anfi

Hei,
        Meillä ihan sama tilanne. Laita mulle vietiä [email protected]. Olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja ehkä voimme yhdessä edistää asiaa.

• A-Anfi
        Oppia ikä kaikki kirjoitti:

Hei.

Hei,
        Meillä ihan sama tilanne. Laita mulle vietiä [email protected]. Olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja ehkä voimme yhdessä edistää asiaa.

• A-Anfi
        perhe Tampereelta kirjoitti:

Vihdosta viimein onnistuimme saamaan hotellimajoituksen Floridaan. Hotelli ei kuitenkaan ollut se jota toivoimme, vaan anfi valitse sen kun missään toivomassamme hotellissa ei ollut tilaa. Hotelli ei siis ole mikään viiden tähden eikä edes neljän tähden hotelli, vaan tuikitavallinen amerikkalainen kolmen tähden hotelli.
        Otimme varauksen kuitenkin ilomielin vastaan, kun kerran se on jo maksettu ja muutakaan vaihtoehtoa ei ollut tarjolla. Lennot ovatkin tosi kalliit, joten tämä loma ei mitenkään halvaksi tule. Samaan hintaan ja varmasti halvemmallakin olisimme tehneet matkamme kolmen tähden hotelliin. Anfi mainostaa liikaa näissä jatkolomissa tätä korkeaa hotellitasoa. Antaa ymmärtää, että kaikki Interval world kohteet ovat korkeatasoisia hotelleja, näin ei kuitenkaan ole. Onhan niitä viidenkin tähden hotelleja, mutta niitä on näköjään mahdoton saada.
        Meille jää vielä 3 lomaviikkoa käyttämämättä ja niitä yritämme saada kesällä varattua, koska loma-aikamme alkaa sitten olla jo käytetty.
        Täytyy olla itse todella aktiivinen ja soitella anfille ennenkuin mitään alkaa tapahtua. Sähköposteihin emme mekään saaneet vastauksia ja puhelinlasku kyllä oli sen mukainen, että tiesi soittaneensa useaan kertaan. Nyt kuitenkin olemme menossa Floridaan hiihtolomaviikolla ja toivottavasti kaikki menee hyvin jatkossakin.

Hei,

• atba

Veikkaan, että suurin osa arvosteluista täällä ovat itse Anfin myyjien kirjoittamia. Todellisuudessa he myyvät 5 viikon pakettia, joka ei ole mitenkään "lomaosake". Kun menet käyttämään ensimmäiset 2 viikkoa Anfi Tauroon, yritetään siellä myydä sitten se osake. Jos et sitä osta, sinut kategorisoidaan b-luokan asiakkaaksi. Todellisuudessa näitä muita yhteistyökumppaneita muissa maissa ei ole juurikaan olemassa - aina varausvaiheessa sanotaan "ei-oota". Voin sanoa tän kokemuksella, sillä olen itse matkailualalla ja kontaktiverkkoni on laaja. Sellaista matkanjärjestäjää kuin Anfi ei ole olemassakaan.

Koko konsepti on muutenkin absurdi. Miksi maksaa ja sitoutua etukäteen lomailemaan juuri jossain tietyssä paikassa, kuin pitää vaihtoehdot auki ja saada valita lomakohteensa vapaasti kuten haluaa? Vaikka huoneet ovat hienoja, on Anfi kallis jopa ***** tähden kohteeksi. Kaiken lisäksi paikka on melko steriili, liian ns.täydellinen ja laitosmainen.

Älkää langetko Anfiin. Päättäkää vapaasti minne haluatte mennä milloinkin, älkää sitoutuko ja ostako sikaa säkissä. Loma tarkoitus on rentoutua ja olla vapaa, ei pakollista sitoutumista.

Syy miksi kauppa käydään yksinomaan Kanarialla on sen takia, että siellä on kuluttajalla heikko suoja. Muutenhan he voisivat kaupata tuotteitaan muuallakin.

• maaretrant

Anfi ei olekkaan matkatoimisto, vaan he myyvät lomaviikkoja, ei osakkeita.
        Lomaviikot ovat 5 viikon mittaisia ja viikon saa käyttää milloin vain ja ympäri maailmaa ja kaksi on Suomessa RCI loma kohteissa. Kentältä haetaan ja tuodaan loman loputtua kentälle.
        Meillä on hyvät kokemukset.........!

• A-Anfi

Hei,

• maaretrant

Me ostettiin marraskuussa 5:n viikon loma paketti ja ollaan nyt 27.4.2011 lähdössä Tauroon kahdeksi viikoksi. Loma ajan saannissa ei mitään hankaluuksi. Sähköposti on kulkenut puolin ja toisin,ollaan satu heti vastaus kirjeeseen.
      Saas nähä mitä jatkossa...
      maaret ja aimo

• Don T

Meilläkin homma tökkinyt melkosesti, mutta nyt on saatu varattua ensimmäinen lomaviikko maailmalle (Amerikkaan). Oltiin jo 2 viikkoa kanarialla ja osa lomasta meni ressatessa tulevien matkojen hoidon kanssa. Lomia ei tosiaan saa minne haluaa ja milloin. Meilläkin kohde vaihtui kun ei ollut tilaa haluamassamme kohteessa vaikka yritimme todella hyvissä ajoin. No nyt yritämme saada edes jtk. vastiketta rahoille ja näyttäisi, että hommat toimii sittenkin jotenkuten. Ei tosin luksus tason touhua, mutta silti... Vastauksetkin tulleet nyt inhimilliseen tahtiin sähköpostilla. Hotelli minkä saimme Ameriikan reissulle on ilmeisesti hyvä, mutta halvemmaksi olisi tullut varata se itse booking.com sivustoilta.

• autumaja

Hei perhe Tampereelta miten teillä meni se Floridan reissu?Me ollaan nyt epätoivoisesti yritetty saada kahta viimeistä vkoa 5 vkon paketista varattua mutta on tosi hankalaa,milloin kysytään liian aikaisin ja milloin liian myöhään. Teneriffalla vietimme tammikuussa vkon joka itse kohteessa olisi maksanut 375€/vko ja me olimme maksaneet siitä sen 1000€ että tallaista,nyt epätoivoisesti siis yritämme saada ne kaksi viimeistä vkoa käytettyä ja verenpaine nousee!!!

• kohta lomalainen

Kesäkuun alussa mennään taas anfille 2 viikkoo 6 henkee lennot 700 € kokoporukalta edestakaisin, ostettiin osake en tiiä vielä jaksetaanko maksaa vai unohdetaanko koko juttu . Kallistahan se on mut paikka jees ,sijainniltaan myös.
        Jengi joka siellä henkailee on ainakin tyytyväisiä ja sen tiedän et Suomalaiset on ainoita persaukisia siellä. Saahan sitä käydä pakettimatkoilla välillä jos siltä tuntuu, onhan toisilla kesämökkikin ja silti haluaa käydä ulkomailla. Kaikki suhteellista , kesäkuu on siellä ilmojen puolesta sopivan lämmintä ja koulustakin lomaa. No kukin taaplaa tyylillään.
        Mielestäni ei niin suurta kusetusta kuin portugalin tukipaketti.
        Bisnestä kuitenkin ei hyväntekeväisyyttä jos joku niin on luullut.

• A-Anfi

Hei,

• toivoton.....

Meillä on sellainen tilanne, että varattiin vuosi sitten syksyllä 2 viikkoa Anfilta. Nyt kuitenkin saimme tietää, että viikkoja on varattuna vain yksi. Henkilö, jonka kanssa varasimme ne 2 viikkoa anfilta oli joku Kirsi, mutta emme muista hänen koko nimeään. Voisiko joku ystävällisesti antaa koko nimen tai hänen sähköpostiosoitteensa, jotta saisimme häneen yhteyttä. Kiitos tuhannesti jo etukäteen.

• 333333333333333

käsittääkseni kirsi ei ole enää anfilla töissä, taisi muuttaa viime keväänä takaisin suomeen.

• lomistaonnautittava

anfiin tyytyväinen :) ostimme osakkeen 6henk huoneeseen viimevuonna ja maksoimme 28000 kävimme äskettäin lomalla ja kaikki meni hyvin. ostakaa nyt hyvät ihmisetikuinen paketti tai eded 10v. jos ei hinta hirvitä

• sulevi kaakko

Harmi ,että ostit täydellä hinnalla.Olen yrittänyt myydä omaani 6 hlön kämppää 16000 eurolla ,koska haluaisin ostaa huoneiston lapista , mutta vaikeaa on.Jos tiedät jonkun kiinnostuneen tai haluat lisäpisteitä itsellesi ,niin keskustellaan. Tulin juuri Anfilta 3 mh penthousesta.Siihen pääsy vaatii tiettyjä pistemääriä.Oli se sen arvoistakin.

• Harkitkaa ihmiset

Joku vetää isot rahat välistä tässä bisneksessä. Monissa maissa matkustaneena tiedän, että noilla rahoilla mitä tuohon huijaukseen pistetään matkustaa kymmeniä matkoja jo alkusijoitusrahoilla. Meidätkin onnistuttiin tunkemaan taksiin Kanarialla voittoarpoinemme. Myyjältä meni kokonainen työpäivä hukkaan ylimakeine ylistyksineen. Loppuvaiheessa hänen käytöksensäkin muuttui tylymmäksi. Kyllähän se on niin, että kukaan järkevä ihminen ei tee tuo suuruusluokan päätöksiä päivässä. Tämä myyntihän perustuukin siihen, että ihmisille ei anneta aikaa ajatella. Kyllähän siellä unelmissa eläville osataan näyttää pala taivasta. Olen tänäkin vuonna matkustanut 2 kertaa Kanarialle edullisesti matkatoimiston kautta äkkilähdöllä ja messutarjouksella. Nämä kaksi matkaa ovat olleet alle tonnin yhteensä, majoitus hyvissä hotelleissa puolihoidolla. Matka lentokentältä hotelliin kuuluu hintaan. Aamiainen ja illallinen notkuvista pöydistä. En tarvinnut laitella ruokaa. Kaikilla mittatikuilla laskien tulimme siihen tulokseen, että matkustamme todella paljon erilaisiin paikkoihin niillä rahoilla, jotka olisimme joutuneet Anfille maksamaan tyhjästä. Esittelyssä jätetään mainitsematta esim. että lentokentältä noutaminen maksaa. Ruoka on varmasti myös kalliimpaa niiden ravintoloissa ja alueen kaupoissa. Huvitti myös esittelijän ylistys omasta rauhasta. Siellä paikan päällä oli tunnelma kuin markkinatorilla, myyntitouhu niin kiivasta, että satoja ylimääräisiä ihmisiä vaelsi ympäriinsä yli-innokkaiden myyhien saattamana. Minusta siellä näytti kovin rauhattomalta. Meidän omassa hotellissa oli rauhallinen ja leppoisa tunnelma, vaikka se sijaitsikin rannan laheisyydessä.

• sulevi kaakko

Juu kyllä joku aina vetää välistä.Olisi silti kiva saada myytyä tämä pois vaikka se onkin pala taivasta.Lapissa olisi vielä mahtavampi pala jos sais sellaisen. Vaikka vaihdossa .

• osake myynnissä

Osake myynnissä: Anfi Beac Glub, 4 hengen huoneisto. Huoneisto 546 viikko 5. siis alkaa viikon 4. puolella lauantaina ja siitä viikko eteenpäin.
      Olen omistanut sen jo yli 10 vuotta. Siinä on 1 mh Oh. keittiösyvennös. Oikein hieno. Anfille ei ole enää myynnissä kiinteitä viikko-osakkeita sanoi esittelijä siellä. olin siellä pari viikkoa sitten. Hieno on paikka ja viihtyisä.
      Maksoin osakkeesta 13 500 €
      Myyn sen 10 000 €
      Tästä ei ole merinäköalaa mutta on iso parveke. Hissillä kun laskeutuu tulee heti allasalueelle
      .
      [email protected] ota yhteyttä jos kiinnostaa

• osake myynnissä

• Osake myynnissä

Osake myynnissä: Anfi Beac Glub, 4 hengen huoneisto. Huoneisto 546 viikko 5. siis alkaa viikon 4. puolella lauantaina ja siitä viikko eteenpäin.
      Olen omistanut sen jo yli 10 vuotta. Siinä on 1 mh Oh. keittiösyvennös. Oikein hieno. Anfille ei ole enää myynnissä kiinteitä viikko-osakkeita sanoi esittelijä siellä. olin siellä pari viikkoa sitten. Hieno on paikka ja viihtyisä.
      Maksoin osakkeesta 13 500 €
      Myyn sen 10 000 €
      Tästä ei ole merinäköalaa mutta on iso parveke. Hissillä kun laskeutuu tulee heti allasalueelle sähköpostioisoite: [email protected]

• Kortshu

Voin kertoa että on henkisesti aika rankkaa hommaa. En ole ollut ANFIlla mutta samanlaisessa työssä kuitenkin.
      Palkkaa ei tule jos et myy/hanki asiakkaita.
      Ei ole mukavaa miettiä mistä repii rahat ruokaan, vuokraan tai lentolippuun.
      Ainoastaan kannattaa jos on muutenkin rahaa hengailla Kanarialla eikä ole paineita rahasta. Ehkä pientä lisätienestiä on tarjolla jos joku hullu suostuu diilin tekemään. Mutta palkan varaan ei kannata elämää laskea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa on on puhunut.

Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha
      Maailman menoa
      410
      2729
    2. Miten Trump " tuo rauhaa"?

Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo
      Maailman menoa
      593
      2222
    3. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      2144
    4. Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."

Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom
      Ensitreffit alttarilla
      41
      1957
    5. etkö osaa jättää rauhaan?

Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!
      Ikävä
      65
      1483
    6. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
      Ikävä
      98
      1344
    7. Leikkeleet pois leivältä

Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemus­suosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu
      Maatila ja metsä
      132
      1201
    8. Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!

Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee
      Sinkut
      152
      1167
    9. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1162
    10. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe