Suomi24 PERSEESTÄ!

Nimetön

Ei toimi Treffit-osio YHTÄÄN. Poistakaa ja helvetin nopeesti, kun ette osaa sitä ylläpitää. Kiitos.

12

2095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo.

Ja on ilmainen. Mene jollekin maksulliselle, sitten saat itkeä mielesi mukaan.

• Ole iloinen

omasta puolestasi, että olet siellä tyytyväinen. Minua ei itketä, kun on jo kahdet treffit viikonlopuksi toiselta sivustolta. Hyvää jatkoa sinulle kuitenkin.

• miesiehe
        Ole iloinen kirjoitti:

omasta puolestasi, että olet siellä tyytyväinen. Minua ei itketä, kun on jo kahdet treffit viikonlopuksi toiselta sivustolta. Hyvää jatkoa sinulle kuitenkin.

Siis sinulla on treffit oikealle ja vasemmalle kädelle. Upeeta, mahtavaa

• sitten millään!

En mennyt rekattuna sisään koska esittelin systeemiä siskolleni. Kirjoteltiin hakuehtoja siinä etusivulla että haun kohde on mies ja paikka Uusimaa ja ikähaitari sitäjatätä...
      Ensimmäinen sivu aukes ok mutta kun klikkas sanaa "seuraava" se heitti KAIKKI. Myös naisten profiilit...
      Taas laitettiin hakuehtoja...Taas sama seuraus...
      Tätä kesti toista tuntia, kokeiltiin nimittäin vähän väliä siinä ohessa kun sisko teki Wordillä puhtaaks yhtä työtään.

Galleriassa taas ei profiilit aukee, sivun alalaitaan kyllä ilmaantuu teksti DONE. Ja hahhaa..

Moni muu sivusto tosiaan toimii paremmin...Iskurikin on maksuton mutta ei siellä koskaan ole tuollaisia ongelmia ollut....

• ei toimi!

Mä yritin kans laittaa omia tietojani pari tuntia, mutta takkuili ja jumitti kiinni sekä kysyi kokoajan uudestaan mikä paikkakunta jne. jne. vaikka olin ne jo sata kertaa sinne kirjoittanut...Meni tosiaan hermot. Sitten menin seoikea.com -sivuille ja tein profiilin, kaikki toimii hienosti ja viestejä tulikin jo kännykkään tänä aamuna 2 kpl. Heh. Vaihda sivuja, suosittelen.

• kun ei löydy!

Ei tartte ihmetellä miksei se oikea löydä sua kun eihän se p..kele pääse sun proffaas ees katsoon...

• jo aiemmin

että menin sitten seoikea.com -sivuille ja laitoin profiilin niin jo keikkaa pukkaa keikkaa pukkaa. Suosittelen!

• aassi

Poistakaa se vilkuttava ympyrä ja muu huijaaminen. Törkeää että uskolliset asiakkaat syöstään rikollisten kitaan.

• 20052

2005v

• Nimetön____

HALUAN HETI MUNAA EN VOI ODOTTAA YHTÄÄN SAATANA!

• PREIVIIK

Mie ollehen koloomekymppinehen Mies keraavalta ja mie koetin kanssa toijotalla äsken ajaessa käyrä netissä kahtoomassa Reffejä. Kyl miuu sit otti heremoon ku ei toement ja maenasin siin sit ojjaanki ajjaa ja yhen pussin alle. Olin viälä menos tärkeesseen kokoukseen uudinien kerhohuoneelle helssinkihin jossa poratahan aena toesiamme perseesehen. NYT HETI REFFIT KUNTOON NI SAA LISSÄÄ PORATTAVVAA!

• sikasäkissä

Vain epätoivoiset hakevat seuraa suomi24 tai muilta treffi palstoilta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1216
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      231
      1210
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1078
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      970
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      963
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      949
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      819
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      812
    Aihe