Ei toimi Treffit-osio YHTÄÄN. Poistakaa ja helvetin nopeesti, kun ette osaa sitä ylläpitää. Kiitos.
Suomi24 PERSEESTÄ!
12
2051
Vastaukset
- tuo.
Ja on ilmainen. Mene jollekin maksulliselle, sitten saat itkeä mielesi mukaan.
- Ole iloinen
omasta puolestasi, että olet siellä tyytyväinen. Minua ei itketä, kun on jo kahdet treffit viikonlopuksi toiselta sivustolta. Hyvää jatkoa sinulle kuitenkin.
- miesiehe
Ole iloinen kirjoitti:
omasta puolestasi, että olet siellä tyytyväinen. Minua ei itketä, kun on jo kahdet treffit viikonlopuksi toiselta sivustolta. Hyvää jatkoa sinulle kuitenkin.
Siis sinulla on treffit oikealle ja vasemmalle kädelle. Upeeta, mahtavaa
- sitten millään!
En mennyt rekattuna sisään koska esittelin systeemiä siskolleni. Kirjoteltiin hakuehtoja siinä etusivulla että haun kohde on mies ja paikka Uusimaa ja ikähaitari sitäjatätä...
Ensimmäinen sivu aukes ok mutta kun klikkas sanaa "seuraava" se heitti KAIKKI. Myös naisten profiilit...
Taas laitettiin hakuehtoja...Taas sama seuraus...
Tätä kesti toista tuntia, kokeiltiin nimittäin vähän väliä siinä ohessa kun sisko teki Wordillä puhtaaks yhtä työtään.
Galleriassa taas ei profiilit aukee, sivun alalaitaan kyllä ilmaantuu teksti DONE. Ja hahhaa..
Moni muu sivusto tosiaan toimii paremmin...Iskurikin on maksuton mutta ei siellä koskaan ole tuollaisia ongelmia ollut....- ei toimi!
Mä yritin kans laittaa omia tietojani pari tuntia, mutta takkuili ja jumitti kiinni sekä kysyi kokoajan uudestaan mikä paikkakunta jne. jne. vaikka olin ne jo sata kertaa sinne kirjoittanut...Meni tosiaan hermot. Sitten menin seoikea.com -sivuille ja tein profiilin, kaikki toimii hienosti ja viestejä tulikin jo kännykkään tänä aamuna 2 kpl. Heh. Vaihda sivuja, suosittelen.
- kun ei löydy!
Ei tartte ihmetellä miksei se oikea löydä sua kun eihän se p..kele pääse sun proffaas ees katsoon...
- jo aiemmin
että menin sitten seoikea.com -sivuille ja laitoin profiilin niin jo keikkaa pukkaa keikkaa pukkaa. Suosittelen!
- aassi
Poistakaa se vilkuttava ympyrä ja muu huijaaminen. Törkeää että uskolliset asiakkaat syöstään rikollisten kitaan.
- 20052
2005v
- Nimetön____
HALUAN HETI MUNAA EN VOI ODOTTAA YHTÄÄN SAATANA!
- PREIVIIK
Mie ollehen koloomekymppinehen Mies keraavalta ja mie koetin kanssa toijotalla äsken ajaessa käyrä netissä kahtoomassa Reffejä. Kyl miuu sit otti heremoon ku ei toement ja maenasin siin sit ojjaanki ajjaa ja yhen pussin alle. Olin viälä menos tärkeesseen kokoukseen uudinien kerhohuoneelle helssinkihin jossa poratahan aena toesiamme perseesehen. NYT HETI REFFIT KUNTOON NI SAA LISSÄÄ PORATTAVVAA!
- sikasäkissä
Vain epätoivoiset hakevat seuraa suomi24 tai muilta treffi palstoilta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399