Onko jollain kokemuksia peite- ja meikkivoiteesta, joka on koostumukseltaan kuulemma puuterimaista?
Itsellä ongelmana etenkin talvella punakka iho. Esim. lämpötilojen vaihtelut tekee naaman ihan punaiseksi ja olen myös ERITTÄIN herkkä punastumaan. Tavalliset meikkivoiteet ei peitä mitään.
Varasin ajan ihan meikkaajalle, joka myy jane iredale -meikkejä. Luin Kodin kuvalehdestä mainoksen ja ainakin siinä kuvassa punakka iho oli saatu tosi kauniisti piiloon. Tää kosmetologi lupasi etsiä mulle sopivat sävyt ja näyttää, kuinka meikki tehdään. Lupaili, että kyseinen sarja tekee tosi luonnolliset ilmeen, vaikka peittäkin tehokkaasti. Tähän asti kokeilemani on saanu aikaan enemmän tai vähemmän vahamaisen ilmeen.
Kalliiksihan tuo lysti tulee. Peite- ja meikkivoide maksaa yhteensä jonkun reilu 100 euroa! Mutta on kuulemma todella riittoisaa. En tiedä, ottaako meikkaajakin jotain maksua esittelystä.. luulisi, että ei!
Antaa maksaa! Olen ihan innoissani tästä kokeilusta. Olen kokenut niin suuria epätoivon hetkiä naamani punoituksen kanssa, että mun elämänlaatu paranee huomattavasti, jos viimein löydän ratkaisun ongelmaan. Vähän olisi ihanaa olla ihmisten ilmoilla normaalin värinen (kaikki punanaamat tietää, mistä mä puhun ;) )
Niin tämä jane iredale tuote sopii allergikoille.. ei tuki ihohuokosia yhtään. On saanu myös kansainvälisiä palkintoja ja on paljon käytetty elokuvissa filmitähtien meikkaamiseen.
Puhkun innosta jo nyt! =)
jane iredale -meikit
16
26833
Vastaukset
- kauneusalalla
Minä olen myös kuullut suuria lupauksia näistä tuotteista: peittävät kuulemma erinomaisesti mutta ovat luonnollisen näköisiä ja pysyvät hyvin. Väittävät, että nämä meikit päällä voi vaikka nukkua, kun mitään ihoa tukkivia tai bakterisoivia aineita ei ole. Kerrohan sitten kokemuksistasi!
- Kosmetologi
Hienoa, että olet päättänyt kokeilla Janea. Viimeksi eilen olin kyseisten meikkien esittelytilaisuudessa.
Totta turiset, että peiteväri peittää todella hyvin!
Eilisessä tilaisuudessa tehtiin pieni demomeikki, jossa käytettiin pelkästään Janen meikkejä. Demon kohteena oli nuori (n.17-vuotias) tyttö, jonka iho oli hyvin punoittava ja jonkin verran epätasainen. Tulos oli ällistyttävä! Värin levitettyä Iho oli kauniin tasainen ja hyvin luonnollinen. Kaikki punoitus oli tipotiessään. Yllätyin kovasti meikin kestosta. Peiteväri kestää tosissaan 80h.
(Aiheesta oli tehty testi, jossa oli ollut kaiken ikäisiä naisia. Naiset olivat eläneet normaalia elämää; käyneet salilla, töissä, jne, eikä väri ollut lähtenyt mihinkään.)
Syy miksi tämä väri peittää hyvin, on se, että tuote sisältää todella paljon väripigmenttiä. Janen peitevärissä väripigmentin määrä on 100% ja normaaleissa peiteväreissä (esimerkiksi lumenella) väripitoisuus on vain n.5%. Hassua, eikö?
Sen takia, se ei olekaan aivan halvimmasta päästä. Mutta kuten sanoitkin, se on todella riittoisa. Yksi pieni purkki kestää n. vuoden. Tavallinen värivoide kestää n. 1½kk. Joten eikö tuote maksa itsensä takaisin aik hyvin?
Ainoa kohta, joka tekstissäsi pisti silmään, oli hinta. Pohjustukseen riittää vaan tämä yksi tuote ja hinta on muistaakseni n. 50-60e pintaan. Tosin Suomessa Janea myydään vain 20 eri paikassa, ja jos et satu asumaan kovin suurella paikkakunnalla, ei ole ihme, ettei hintahaarukka ole sama..
Mutta kuten sanoin, hienoa että olet päätynyt Janen tuotteisiin! Olen varma, ettet tule pettymään! :) - tyttönen
Kosmetologi kirjoitti:
Hienoa, että olet päättänyt kokeilla Janea. Viimeksi eilen olin kyseisten meikkien esittelytilaisuudessa.
Totta turiset, että peiteväri peittää todella hyvin!
Eilisessä tilaisuudessa tehtiin pieni demomeikki, jossa käytettiin pelkästään Janen meikkejä. Demon kohteena oli nuori (n.17-vuotias) tyttö, jonka iho oli hyvin punoittava ja jonkin verran epätasainen. Tulos oli ällistyttävä! Värin levitettyä Iho oli kauniin tasainen ja hyvin luonnollinen. Kaikki punoitus oli tipotiessään. Yllätyin kovasti meikin kestosta. Peiteväri kestää tosissaan 80h.
(Aiheesta oli tehty testi, jossa oli ollut kaiken ikäisiä naisia. Naiset olivat eläneet normaalia elämää; käyneet salilla, töissä, jne, eikä väri ollut lähtenyt mihinkään.)
Syy miksi tämä väri peittää hyvin, on se, että tuote sisältää todella paljon väripigmenttiä. Janen peitevärissä väripigmentin määrä on 100% ja normaaleissa peiteväreissä (esimerkiksi lumenella) väripitoisuus on vain n.5%. Hassua, eikö?
Sen takia, se ei olekaan aivan halvimmasta päästä. Mutta kuten sanoitkin, se on todella riittoisa. Yksi pieni purkki kestää n. vuoden. Tavallinen värivoide kestää n. 1½kk. Joten eikö tuote maksa itsensä takaisin aik hyvin?
Ainoa kohta, joka tekstissäsi pisti silmään, oli hinta. Pohjustukseen riittää vaan tämä yksi tuote ja hinta on muistaakseni n. 50-60e pintaan. Tosin Suomessa Janea myydään vain 20 eri paikassa, ja jos et satu asumaan kovin suurella paikkakunnalla, ei ole ihme, ettei hintahaarukka ole sama..
Mutta kuten sanoin, hienoa että olet päätynyt Janen tuotteisiin! Olen varma, ettet tule pettymään! :)Mistä kyseisiä tuotteita saisi ostaa tai tilata? Olisikohan Turussa tai lähiympäristössä myynnissä? Osaisitko sanoa, ovatko nämä Janen tuotteet peittävämpiä kuin esimerkiksi Grimasin tai Blascon vastaavat?
- tyttönen
tyttönen kirjoitti:
Mistä kyseisiä tuotteita saisi ostaa tai tilata? Olisikohan Turussa tai lähiympäristössä myynnissä? Osaisitko sanoa, ovatko nämä Janen tuotteet peittävämpiä kuin esimerkiksi Grimasin tai Blascon vastaavat?
Löysinkin jälleenmyyjät.. Osaisitko neuvoa sopiiko Janen Disappear tuote tavallisen meikkivoiteen alle vai olisiko syytä ostaa myös Janen meikkivoide kun tarkoituksena on peittää punastuminen?
- punanaama
tyttönen kirjoitti:
Löysinkin jälleenmyyjät.. Osaisitko neuvoa sopiiko Janen Disappear tuote tavallisen meikkivoiteen alle vai olisiko syytä ostaa myös Janen meikkivoide kun tarkoituksena on peittää punastuminen?
Ainakin ne molemmat just sen vuoksi, että tuloksesta tulee varmasti peittävä. Ja haluan panostaa laatuun myös meikkivoiteessa, koska ihoni on aika herkkä. Muut tuotteet tuntuu teettävän näppyjä herkästi.
Niin kosmetologille siis tiedoksi, että varmaan sen takia hinta kohoaa noin ylös, kun ostan kaksi tuotetta.
Aika kuluu hitaasti, kun odottaa jotain näin kiivaasti! - tyttönen
punanaama kirjoitti:
Ainakin ne molemmat just sen vuoksi, että tuloksesta tulee varmasti peittävä. Ja haluan panostaa laatuun myös meikkivoiteessa, koska ihoni on aika herkkä. Muut tuotteet tuntuu teettävän näppyjä herkästi.
Niin kosmetologille siis tiedoksi, että varmaan sen takia hinta kohoaa noin ylös, kun ostan kaksi tuotetta.
Aika kuluu hitaasti, kun odottaa jotain näin kiivaasti!Kerrohan sitten, peittivätkö ne tosiaan punastelun. Itse olen liioittelematta tomaatin värinen pakkasessa/punastuessa/hengästyessä, joten olisi mahtavaa löytää luonnollisen näköinen superpeittävä tuote.
- punanaama
tyttönen kirjoitti:
Kerrohan sitten, peittivätkö ne tosiaan punastelun. Itse olen liioittelematta tomaatin värinen pakkasessa/punastuessa/hengästyessä, joten olisi mahtavaa löytää luonnollisen näköinen superpeittävä tuote.
jaan mielelläni kokemukseni siitä tuotteesta. Mulla on sama juttu, että punainen naama on etenkin talvella todella riesa. Just kun pakkasesta tulee lämpimään, on naama koko loppupäivän ihan kirkkaan punainen. sitä haluaisi olla vähän huomaamattomampi mutta kuitenkin luonnollinen, niin ettei tarvi kulkea 2cm pakkelikerros naamassa.
Saan sitä ensi viikon torstaina eli parin viikon päästä tai vähän alle kuulette kommentit. - Kosmetologi
tyttönen kirjoitti:
Mistä kyseisiä tuotteita saisi ostaa tai tilata? Olisikohan Turussa tai lähiympäristössä myynnissä? Osaisitko sanoa, ovatko nämä Janen tuotteet peittävämpiä kuin esimerkiksi Grimasin tai Blascon vastaavat?
Huomasit varmaa tuossa edellisessä viestissä vertailevani noita väripigmentin prosenttimääriä. Lumenssa se on siis n. 5%, Blascolla n.60% ja Janella 100%. Joten Jane hakkaa Blascon 40%:lla mennen tullen!
Ja te punastelijat, miksi häpeätte punertavaa ihoanne? Mielestäni se on oikein söpöä ja antaa terveen vaikutelman iholle! Vai meneekö punastelu jo "yli ymmärryksen"?
Muistakaa tytöt, ettei mitään sellaista meikkiä olla vielä keksitty, joka peittäisi kaiken ihon värin -punaista hehkua myöten- yhtä hyvin kuin valkoinen maali. Vaikka toki tämä peittää mielettömän hyvin ja tasaisesti! Mutta jos haette extrasupermega anti-punertavaa ihoa, kannattanee mielummin turvautua naamariin. :P
Voin silti taata, että tämä teattereissa, muotinäytöksissä ja elokuvien suihku-kohtauksissa käytettyä Janen peiteväriä ei turhaan kehuta!
Ja omana kokemuksena haluan kertoa tämän olevan paras peiteväri, mitä olen itse kokeillut ja mihin olen törmännyt. - tyttönen
Kosmetologi kirjoitti:
Huomasit varmaa tuossa edellisessä viestissä vertailevani noita väripigmentin prosenttimääriä. Lumenssa se on siis n. 5%, Blascolla n.60% ja Janella 100%. Joten Jane hakkaa Blascon 40%:lla mennen tullen!
Ja te punastelijat, miksi häpeätte punertavaa ihoanne? Mielestäni se on oikein söpöä ja antaa terveen vaikutelman iholle! Vai meneekö punastelu jo "yli ymmärryksen"?
Muistakaa tytöt, ettei mitään sellaista meikkiä olla vielä keksitty, joka peittäisi kaiken ihon värin -punaista hehkua myöten- yhtä hyvin kuin valkoinen maali. Vaikka toki tämä peittää mielettömän hyvin ja tasaisesti! Mutta jos haette extrasupermega anti-punertavaa ihoa, kannattanee mielummin turvautua naamariin. :P
Voin silti taata, että tämä teattereissa, muotinäytöksissä ja elokuvien suihku-kohtauksissa käytettyä Janen peiteväriä ei turhaan kehuta!
Ja omana kokemuksena haluan kertoa tämän olevan paras peiteväri, mitä olen itse kokeillut ja mihin olen törmännyt.Kyllähän se punaisuus meni yli ymmärryksen.. Itselläni on niin ohut iho (verisuonet näkyvät joissain kohdin läpi), että esimerkiksi pakkasessa olen aivan tulipunainen. Haluaisin juuri sellaisen tuotteen, joka taittaa pahimman punoituksen pois, mutta ei ole silti niin peittävä, että veisi juuri sen mainitsemasi luonnollisen hehkun pois, koska pieni punerrus ei minua haittaa yhtään. Blascolla ja sävyttävällä päivävoiteella olen pärjäillyt tähän asti, mutta varsinkin talvella, kun iho on kuiva, tuntuu Blasco liian vahamaiselta.
- punanaama
Kosmetologi kirjoitti:
Ja omana kokemuksena haluan kertoa tämän olevan paras peiteväri, mitä olen itse kokeillut ja mihin olen törmännyt.mulla kans yli ymmärryksen menevää sorttia. Olen samaa mieltä, että luonnollinen hehku on vain kaunista.. en halua ollakaan mikään vahanaama! Se olisikin söpöä, jos vain poskipäät kauniisti punehtuisivat, mutta kun koko kuula hehkuu kirkkaan punaisena! Sekin auttaa, jos tämä tuote edes vähän hillitsee menoa. Sitähän se ainakin lupailee.
- tomato
tyttönen kirjoitti:
Kyllähän se punaisuus meni yli ymmärryksen.. Itselläni on niin ohut iho (verisuonet näkyvät joissain kohdin läpi), että esimerkiksi pakkasessa olen aivan tulipunainen. Haluaisin juuri sellaisen tuotteen, joka taittaa pahimman punoituksen pois, mutta ei ole silti niin peittävä, että veisi juuri sen mainitsemasi luonnollisen hehkun pois, koska pieni punerrus ei minua haittaa yhtään. Blascolla ja sävyttävällä päivävoiteella olen pärjäillyt tähän asti, mutta varsinkin talvella, kun iho on kuiva, tuntuu Blasco liian vahamaiselta.
Tietääkö kukaan saisiko näitä tuoteita Oulun alueelta? Mahdollisimman tarkat tiedot, jos satutte tietämään. Kiitos jo etukäteen.
- Estelina
tomato kirjoitti:
Tietääkö kukaan saisiko näitä tuoteita Oulun alueelta? Mahdollisimman tarkat tiedot, jos satutte tietämään. Kiitos jo etukäteen.
www.estelina.com/meikit
Siellä on lista jälleenmyyjistä. Oulussa myy Kauneuskeskus Lumikki: www.kauneuskeskus-lumikki.com - sissi
punanaama kirjoitti:
mulla kans yli ymmärryksen menevää sorttia. Olen samaa mieltä, että luonnollinen hehku on vain kaunista.. en halua ollakaan mikään vahanaama! Se olisikin söpöä, jos vain poskipäät kauniisti punehtuisivat, mutta kun koko kuula hehkuu kirkkaan punaisena! Sekin auttaa, jos tämä tuote edes vähän hillitsee menoa. Sitähän se ainakin lupailee.
Itse olen käyttänyt vastaavaa mineraalimeikkisarjaa nimeltä Youngblood ja kokemukset on tosi hyviä. Mulla on atooppinen, helposti reagoiva iho. Välillä ihottumaa naamassa, punottaa jne. Tuo Youngbloodin mineeralijauhepohja peittää luonnollisesti, varmaan aika sama tuote kuin Iredalen Amazing Base, jota ajattelin kokeilla seuraavaksi.
Blascosta vielä sen verran, että kun itse kävin ostamassa ensimmäisen purkin tuote Youngbloodia kosmetologilta kysyin juuri eroa esim. Blascoon joka sekin peittää hyvin. Kosmetologi tyrmäsi Blascon täysin ja sanoi, että Blascoa käyttävillä ihonpuhdistuksessa huokosista tursuaa sitä ainetta itseään eli tukkii ihon ilmeisesti aivan eri tavalla kuin mineraalimeikit, jossa ei ole täyteaineita, esim. talkkia. - kiinnostunut_nyt
punanaama kirjoitti:
jaan mielelläni kokemukseni siitä tuotteesta. Mulla on sama juttu, että punainen naama on etenkin talvella todella riesa. Just kun pakkasesta tulee lämpimään, on naama koko loppupäivän ihan kirkkaan punainen. sitä haluaisi olla vähän huomaamattomampi mutta kuitenkin luonnollinen, niin ettei tarvi kulkea 2cm pakkelikerros naamassa.
Saan sitä ensi viikon torstaina eli parin viikon päästä tai vähän alle kuulette kommentit.No miten meni? =) Oliko meikki niin hyvä vai ei? Luonnollisen näköinen, peittää hyvin?
- Tinaperhonen
sissi kirjoitti:
Itse olen käyttänyt vastaavaa mineraalimeikkisarjaa nimeltä Youngblood ja kokemukset on tosi hyviä. Mulla on atooppinen, helposti reagoiva iho. Välillä ihottumaa naamassa, punottaa jne. Tuo Youngbloodin mineeralijauhepohja peittää luonnollisesti, varmaan aika sama tuote kuin Iredalen Amazing Base, jota ajattelin kokeilla seuraavaksi.
Blascosta vielä sen verran, että kun itse kävin ostamassa ensimmäisen purkin tuote Youngbloodia kosmetologilta kysyin juuri eroa esim. Blascoon joka sekin peittää hyvin. Kosmetologi tyrmäsi Blascon täysin ja sanoi, että Blascoa käyttävillä ihonpuhdistuksessa huokosista tursuaa sitä ainetta itseään eli tukkii ihon ilmeisesti aivan eri tavalla kuin mineraalimeikit, jossa ei ole täyteaineita, esim. talkkia.Olen itsekkin kosmetologi ja suututtaa että blascosta valehdellaan noin ihmisille että mineraali meikkejä saadaan myytyä. Siis blascon meikkivoiteet ei todellakaan pursua ihohuokosista ihonpuhdistuksen aikana.
Ja Jane Iredalen meikkeihin itse olen todella pettynyt. Olin koulutuksessa ja lopputuloksesta en todellakaan pitänyt sillä edes tatuoinnin peittävä aine ei peittänyt edes pientä näppylääkään.
Poskipunista valehdellaan että niissä on aitoa 24 karaatin kultaa mutta kun katsoo INCI listaa totuus on toinen.. se on pelkkää väriainetta.
Että en todellakaan perusta sarjasta.
- ^.^
siitä että peset kasvosi kasvojasi ärsyttävillä aineilla. mä vaihoin pesuaineet, ja POKS olin tavallisen värinen. en tiiä pitäiskö silti ostaa tuo jane..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6416008Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?324094HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2962535- 1331835
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311513Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3841454Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101243- 131243
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76962- 115935