Se on taas siinä

Jermu

Kesä on ohi ja Jermu rantautuu palstoille kaikkien kauhuksi.
Tuskin koskaan, jos silloinkaan olen viettänyt hauskempaa kesälomaa, kuin tänä kesänä. Ilmat oli ihan kohdallaan ja muutenkin matkustelu avartaa.
Mutta, kuinkas teidän kesä on mennyt täällä palstoilla ja ihan tietty siellä reaalissakin?
Toivottavasti kaikki on teillä ok, niin jaksatte täälläkin sitten heilua pitkän talven.

55

2748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan oikeesti se oikea jermu?täällä kun ei enää tiedä,kuka on kukakin...
      jos olet,niin kiva ku palasit. :))
      säpinää...

• tätien

Jermun palluttelu,säälittävää luettavaa;DD

• Jermu

vai on feikkarit olleet kilpasilla kesän aikana.
        Eiköhän tästäkin aloituksesta sitä säpinää löydy.
        Parhaita tappeluksia olen saanut aikaan sanomalla: TERVE! Hahaaa!
        Kuinkas kesäsi on mennyt?

• Jermu
        tätien kirjoitti:

Jermun palluttelu,säälittävää luettavaa;DD

kuinkas kesäsi meni? Kaikki ok?
        Itse vielä huilailen vähän aikaa, ennenkuin töihin menen.

• Jermu kirjoitti:

vaikka en enää oikeen ole auringon ystävä.se pirulainen paistaa aina silmiin...:O

eiköhän nuo feikkaritkin (valitettavasti)kans innostu.ne kun ei kestä jermun suosiota..;)

• se sun
        Jermu kirjoitti:

kjäh tms..ootkohan jermu

• Jermu
        se sun kirjoitti:

kjäh tms..ootkohan jermu

Ihan mahottomaksi on menny, kun ei saa edes loman jälkeen kirjuuttaa kiltisti...Hyvä on, ensi viikolla kajahtaa......

• Kakku

Mukavaa kun olet palannut. Tosi mukavaa. :0)Mulla on ollut niin ankea kesä että pari säälipistettä ei olisi ollenkaan pahitteeksi. Pari taputusta päähänkin voisi tehdä terää kolhitulle muodolleni.
      Hyvä ettäs ainakin jonkun kesä on mennyt nappiin. :0)

• Jermu

Kops ! Jokohan alkaa tulla lommot oikeaan kulmaan.
        Tilasin hyvän kesän itselleni ja olisi ollut itsensä pettämistä hyväksyä huono... Kjäh!

• 1000nikkiä+1

Kiva nähdä, hmmm (ei kuullakaan mutta) lukea kuulumisesi piiiitkästä aikaa.

Minun kesäni oli tosi hyvä, oikeastaan paras kesä aikoihin. En matkustellut juurikaan, en tehnyt mitään ihmeellistä, en riekkunut palstoillakaan erityisemmin. Olin vaan ja nautin.

En kyllä tiedä jaksanko täällä paljoa heilua, töitä olis niin ää-älyttömästi.

Mutta sedät jaksaa heilua (palstoilla)? Eikös se niin mene?

pussaillut en ole

• Jermu

Järjestin itselleni laatuaikaa, joten silloin sitä oli "pakko" sitten viettääkin. Laatuaikana, en koskenut tietokoneeseen kuin yhden kerran, kun kaverin kone tilttasi.
        Matkustelin kyllä jonkin verran yms., mutta omilla ehdoillani.
        Hauska kuulla, että lomasi oli onnistunut.

• 1000nikki+1
        Jermu kirjoitti:

Järjestin itselleni laatuaikaa, joten silloin sitä oli "pakko" sitten viettääkin. Laatuaikana, en koskenut tietokoneeseen kuin yhden kerran, kun kaverin kone tilttasi.
        Matkustelin kyllä jonkin verran yms., mutta omilla ehdoillani.
        Hauska kuulla, että lomasi oli onnistunut.

Mitäs sulle on tapahtunut? Et kai vaan ole kasvanut aikuiseksi kesän aikana?

Et ole oikea JÖRÖ

• Jermu
        1000nikki+1 kirjoitti:

Mitäs sulle on tapahtunut? Et kai vaan ole kasvanut aikuiseksi kesän aikana?

Et ole oikea JÖRÖ

Katsos, kun sanasen asettaa toisella tapaa, niin heti alkaa epäilys kalvaa ihmisten mielissä. Eiköhän siitäkin jotakin hauskaa sanailtavaa vielä tässä keksitä, vai mitä luulet?

• 1000nikki+1
        Jermu kirjoitti:

Katsos, kun sanasen asettaa toisella tapaa, niin heti alkaa epäilys kalvaa ihmisten mielissä. Eiköhän siitäkin jotakin hauskaa sanailtavaa vielä tässä keksitä, vai mitä luulet?

Jotenkin tuntuu siltä, että Jermu on löytänyt sisäisen kirjoittajansa :D

Mukavaa, että olet oma itsesi.

• Jermu
        1000nikki+1 kirjoitti:

Jotenkin tuntuu siltä, että Jermu on löytänyt sisäisen kirjoittajansa :D

Mukavaa, että olet oma itsesi.

noista sisäisistä kirjoittajista niin väliksi. Hauskanpito on tärkeämpää.

• OH NO!!!

VOI EI!!!!!

• Jermu

Hyökyaallon tavoin...aaargh!

• koloosi

takaisin. Aito Jermu vinkuu ja kitisee vaippaikäisen tavoin.

• Jermu

Kuinka voisin mennä koloon, kun sinä olet jo siellä???

• ja nouse
        Jermu kirjoitti:

Kuinka voisin mennä koloon, kun sinä olet jo siellä???

täyteen mittaasi 57 cm. Huomaat, että mahdut aivan hyvin kuoppaasi. Ihan niinkuin ennenkin. Uhoa mitä uhoat.

• Jermu
        ja nouse kirjoitti:

täyteen mittaasi 57 cm. Huomaat, että mahdut aivan hyvin kuoppaasi. Ihan niinkuin ennenkin. Uhoa mitä uhoat.

liioittelemaan rupea. Sua ottaa vaan paddiin, kun kaikki (jopa ne 57 cm mittaiset kääpiöt) pistää nepparin sulle täällä palstoilla kulmaan ja jäät kitisemään issesseis.

• Marion.T

Kuis kulkee??

Missä olet oikein luurannut, ajattelin jo että olet jäänyt sen tankkisi alle ja litistynyt lättänäksi :))))

Tervepätuloa takaisin :DDDD

• Jermu

ajattelin ottaa pehmeän alun ja pistää palstalle ensin "TERVE"..Sillä lähtee homma käyntiin ja sitten ensi viikolla...Ensi viikolla se sitten taas kone räjähtää käyntiin..

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

ajattelin ottaa pehmeän alun ja pistää palstalle ensin "TERVE"..Sillä lähtee homma käyntiin ja sitten ensi viikolla...Ensi viikolla se sitten taas kone räjähtää käyntiin..

jo sai kirjoittajat liikkeelle :))

Hauska että palailet, oletko tehnyt lomallasi muutakin kuin kiillottanut nuhjaantunutta sädekehääsi :DDDD (perskuta rallaa, kyllä omani kiilteleekin kauniisti aamuauringossa)

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

jo sai kirjoittajat liikkeelle :))

Hauska että palailet, oletko tehnyt lomallasi muutakin kuin kiillottanut nuhjaantunutta sädekehääsi :DDDD (perskuta rallaa, kyllä omani kiilteleekin kauniisti aamuauringossa)

siis ihan sisätiloissakin..Kerran kävelin peilin ohitse ilman aurinkoklaseja...Perskales, se oli katsos sellainen efekti sillä sädekehällä, että melkein sokeeksi heitti.

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

siis ihan sisätiloissakin..Kerran kävelin peilin ohitse ilman aurinkoklaseja...Perskales, se oli katsos sellainen efekti sillä sädekehällä, että melkein sokeeksi heitti.

naamasi on tietenkin niin kärventynyt kun olet maannut jossakin aurinkorannalla, että pitää olla sellaset isot naaman peittävät aurinkolasit, ettei ihmiset pelästy....

Sädekehä taisi jäädä sinne matkan varrelle....

• sinkku55

Sitten taas aherrus alkaa:)))
      Pehmoilua on ollut ja kaikkea muuta mukavaa:))))
      Sinäkin olet oppinut pehmolällyä;))

• Jermu

Se on hämäystä. Toiset luulee, että se on pehmolällyä. Ensi viikolla alkaa tositoimet.

• virsi kaunis;morjens sano komeet toisilleen!!

• Jermu

Oikeastaan se on niin. Kun on komea, niin ei kai sille muuta tartte oikein tehdä. Sitä sitten niinku vaan on.

• Sulla on tainnut olla tosi kiva kesä. Kuulostat niin leppoisalta :).
      Mullakin oli hyvä kesä, ihana kesä. Jää muistoihin yhtenä ikimuistoisimpina kesinä.

• Jermu

Niinkuin tuolla jo sanoinkin, niin tilasin hyvän kesän ja siinähän se!
        Leppoisa olen luultavasti aina..(Kihihiihiiii ! )

• Vai mitä?

Sitähän te olette: vanha jengi Jermuineen, Maroneineen, Pirreineen e.t.c. Samat tyypit keskustelette keskenänne...ja aika moni ärsyyntyy, kun on niin yksisilmäisiä ja lapsellisia kannanottoja!
      Että taas se alkoi...

• Pipari

Tuoltahan se jo kaasutteleekin paikalle.

• Marion.T

ei ole näkynyt eikä kuulunut moneen kuukauteen :DDDDDD

Kuollut ja kuopattu, varmuuden vuoksi vielä vanha kaapu poltettu, niin ei kai se nyt enää.......Ei en usko Maronin ylösnousemukseen...

• Jermu

aina...Jos toisilla alkaa joku touhu, niin eipä ole minulta millään tavalla pois.

• pullukka

takaisin remmiin..toivottavasti saan kuulla sun kivoja "ärtyisiä" ja kiinnostavia kommentteja maailma ja suomen ja ihmisten ajatuksista....

• Torttu

täällä märkänä jo odottelin, niinkuin muutkin.

• kesän vietto

Ihan kesä siellä maalatussa mökissä..vietin oikein laatuaikaa ja välillä kävin täällä ok-seudulla pyykkäämässä ja asioita hoitamassa...vielä kerran tervetuloa..ihmettelinkin jo tossa kun sust ei mitään kulunut..

• Jermu

Kuinkas sun kesä on kulkenut? Mää tuolla pistelin jo kommentin pensahintajuttuun, joten eiköhän siitäkin kommentteja irtoa...Kihihiiii !

• aloitit
        Jermu kirjoitti:

Kuinkas sun kesä on kulkenut? Mää tuolla pistelin jo kommentin pensahintajuttuun, joten eiköhän siitäkin kommentteja irtoa...Kihihiiii !

sitten kunnon revittelyn.

• Jermu
        aloitit kirjoitti:

sitten kunnon revittelyn.

aattelin testata, että montako kertaa sen voi tänne kirjoittaa, ennenkuin joku takertuu pikkuseikkoihin. (Tais olla kolmannella kerralla)
        Mielestäni testi oli hyvinkin onnistunut...Mitäs sanot?

• mee takaisin lomalle

ei sun juttujasi kukaan jaksa lukea.

• Marion.T

tuolla lailla kohtele - hauska tyyppihän se on:))

Lukea voi vain ne jutut jotka kiinnostaa, en minäkään kaikkea lue, en edes kaikkia Jermun juttuja...

• en muistanut
        Marion.T kirjoitti:

tuolla lailla kohtele - hauska tyyppihän se on:))

Lukea voi vain ne jutut jotka kiinnostaa, en minäkään kaikkea lue, en edes kaikkia Jermun juttuja...

että olet Jermun fani (se ainoa).

• Marion.T
        en muistanut kirjoitti:

että olet Jermun fani (se ainoa).

En ole kenenkään fani, Jermu vain ei ole koskaan minulle mitään ilkeää sanonut, ja usein tullut apuun kun kimppuuni on käyty, samoin on puolustanut myös muitakin nikkejä täällä - enhän minä ainoa ole:))

Siis miksi en sitten pitäisi hänen kirjoittelustaan, ne tappelukset ovat meidän välillämme pysyneet aina ihan mukavassa huulenheitossa.

Ei Jermu niin paha ole mitä näyttelee :DDD

Ja jos riita tulee jo pelkästään siitä että Jermu sanoo TERVE! niin eiköhän silloin ole syytä jo vilkaista peiliin - itsekunkin....

Minä olen riitelyni lopettanut - turha vaiva yrittää riitaa haastaa:DDDD

Kaunista päivänjatkoa sinullekin :)))

• että Jermu
        Marion.T kirjoitti:

En ole kenenkään fani, Jermu vain ei ole koskaan minulle mitään ilkeää sanonut, ja usein tullut apuun kun kimppuuni on käyty, samoin on puolustanut myös muitakin nikkejä täällä - enhän minä ainoa ole:))

Siis miksi en sitten pitäisi hänen kirjoittelustaan, ne tappelukset ovat meidän välillämme pysyneet aina ihan mukavassa huulenheitossa.

Ei Jermu niin paha ole mitä näyttelee :DDD

Ja jos riita tulee jo pelkästään siitä että Jermu sanoo TERVE! niin eiköhän silloin ole syytä jo vilkaista peiliin - itsekunkin....

Minä olen riitelyni lopettanut - turha vaiva yrittää riitaa haastaa:DDDD

Kaunista päivänjatkoa sinullekin :)))

on väärällä palstalla. Ei millään pahalla, mutta sopisi paremmin tuonne 80 osastoon. Tai olisiko vähän liian vanhoillinen sinnekin. Hyvää viikonloppua Sinullekin.

• Jermu

Eihän sitä nyt kuukausitolkulla voi yksi mies lomalla olla...tai siis kyllähän mä voin, mutta kiva on tulla välillä lomalta pois poikkeenkin, vai mitä? Kuinkas omat lomasi menivät?

• Jermu
        että Jermu kirjoitti:

on väärällä palstalla. Ei millään pahalla, mutta sopisi paremmin tuonne 80 osastoon. Tai olisiko vähän liian vanhoillinen sinnekin. Hyvää viikonloppua Sinullekin.

Aattelin vaan, että sulla on tietty siellä kasikymppisissä yksinäistä, niin toivot minun sinne siirtyvän elämääsi ilahduttamaan..Pistetään harkintaan...

• sättääjätär

että me sinua kaivattiinkin,onneksi olet taas täällä.Kesä meni kohisten ja siihen liittyi paljon niin ihanaa ja vähemmän sitä,mutta meni enivei.Taas uusin ryntäin jatkamme samaan jos ei parempaankin malliin tät iän ikuista riimittelyä ja keskustelua,jos sitä siksi voi sanoa.HUomeannet että sanoja virtaa vaikka niillä ei olekkaan ns. merkitystä,kuhan vain jotain sanoakseni ja ilokseni kirjoitellakseni.IHanaa ruskan odotusta,vaikka en lapista olekkaan...)))))

• Jermu

sinä senkin kiukkuinen sättijäinen..Hah !
        Kuten jo sanoin, ei meikäläistä tartte kaipailla tänne. Täällä on nykyään niiiiiiiiiiinkin paljon kirjoittajia, että palstahan ihan pullistelee ja eikös se ole ihan hyvä asija.

• alina

ihan rauhassa ,kunhan sanoihisi on pesiytynyt kesän hempeys ,rakkaus , lämpö ja tietnkin pieni näpäyttelyn sointi. Olikin sinua ikävä ,vaikka keväällä menikin sukset ristiin . Mutta rehellisyytesi on jotain niin sydämeen käypää..
      Tervetuloa rakas Jermu.

• Jermu

Meitsi tulee lomilta ja pitää alkaa heti hempeilemään...Minusta se on epäreilua sellainen..Hah!
        No joka tapauksessa kesä on paras aika oikaista mutkasukset talvet tuimiin taisteluihin, joten kahden käden ojennuksella, lupaan YRITTÄÄ olla kiltimmin sinua kohtaan, vaikka jo sana kiltti kyllä on aika karvasta kalkkia..

• alina
        Jermu kirjoitti:

Meitsi tulee lomilta ja pitää alkaa heti hempeilemään...Minusta se on epäreilua sellainen..Hah!
        No joka tapauksessa kesä on paras aika oikaista mutkasukset talvet tuimiin taisteluihin, joten kahden käden ojennuksella, lupaan YRITTÄÄ olla kiltimmin sinua kohtaan, vaikka jo sana kiltti kyllä on aika karvasta kalkkia..

hmpeily kuuluu elämään ja myös sinulle. Yrität vain olla kovis ja puhua toisin kuin sydämessäsi tunnet. Kyllähän minä tiedän ,että sinä kesällä koit kaikenlaista...

• Jermu
        alina kirjoitti:

hmpeily kuuluu elämään ja myös sinulle. Yrität vain olla kovis ja puhua toisin kuin sydämessäsi tunnet. Kyllähän minä tiedän ,että sinä kesällä koit kaikenlaista...

jos tämä ei ollut sitä palstakiusaamista, niin mikä sitten...En ole koskaan ollut kiltti, enkä tule olemaan...Voi tätä surkeuden päivää...
        (tästä tällaisesta kiusaamisestahan pitää tehdä avaus hetimiten!!!!)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      13
      2656
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1267
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1195
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      244
      1026
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1023
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      934
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      826
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      796
    9. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41