Rajoittaisitko, Tanja, noita aloituksiasi

vähän, mutta asiaa

Kaikella rakkaudella ja ystävyydellä, Tanja. Älä niin jatkuvasti aloita uutta keskustelua. Nytkin oli yhtä aikaa näkyvissä noin 8 aloitusta. Ota rauhallista aikaa ja lepoa Herrassa ihan kahden kesken ja ilman nettiä. Lepää yöllä hyvin, ja käytä päivällä aikaa ennemmin hiljentymiseen kuin nettiavausten tekemiseen.

Kiva, että olet uskossa. Siunausta sinulle.

13

1405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanja

      Oli vain 2 eri avausta

      • el-kirahwi

        Tälläkin hetkellä on näkyvissä seitsemän eri aloitusta, jotka on tehty nimimerkillä Tanja, ja kahdeksannessa vaaditaan sheriffiltä selitystä yhden aloituksen poistamisesta. Mars takaisin koulunpenkille yhteenlaskua opettelemaan...


      • Tanja
        el-kirahwi kirjoitti:

        Tälläkin hetkellä on näkyvissä seitsemän eri aloitusta, jotka on tehty nimimerkillä Tanja, ja kahdeksannessa vaaditaan sheriffiltä selitystä yhden aloituksen poistamisesta. Mars takaisin koulunpenkille yhteenlaskua opettelemaan...

        Vastatko? Ja onko se laki max 7?


      • Toimelias

        Vaikka näet avaustesi määrän, ja kaikki muutkin näkevät, niin sinä väität niitä olevan vain kaksi?


      • Tanja
        Toimelias kirjoitti:

        Vaikka näet avaustesi määrän, ja kaikki muutkin näkevät, niin sinä väität niitä olevan vain kaksi?

        Eiko?


      • Tanja tarkkailla
        Tanja kirjoitti:

        Eiko?

        mielenterveyttämme.Kävästään välillä kävely-tai
        juoksulenkillä. Minuakin moititaan liiaksi netti-
        yhteyksistä.


      • mutta joku kohtuus
        Tanja kirjoitti:

        Vastatko? Ja onko se laki max 7?

        Siis olisi miellyttävä lukea jotain muuta kuin yhden kirjoittajan tekstiä.

        Ei tietysti ole mitään lakia, mutta tosiaan, käytä aikaa muuhunkin kuin tähän nettikirjoitteluun.


      • Tanja
        mutta joku kohtuus kirjoitti:

        Siis olisi miellyttävä lukea jotain muuta kuin yhden kirjoittajan tekstiä.

        Ei tietysti ole mitään lakia, mutta tosiaan, käytä aikaa muuhunkin kuin tähän nettikirjoitteluun.

        Kyllä, minä käytän aikaa muuhunkin kuin tähän nettikirjoitteluun. Olen vain TEHOKAS KRISTUKSESSA! Ei ole pakko lukea tekstini. Miksi luette sitten??? Teen Herran työtä ja Hän on minun Työnantaja. Olen Siunattu Hänessä. Kuka te olette minulle???


    • Tanja

      Minua täällä myös. Sinä tiedät, mutta et sano. Lähden nyt ja pyydän Sheriffi että poistat kaikki minun keskustelun avaukset koska ne ei kuulu teille lestadiolaisille. Pyydän anteeksi sinulta ja admatalta.

      • Tanja

        VASTAUSTA


      • Tanja kirjoitti:

        VASTAUSTA

        En Ajatellut, että pitäisi vastata, kun ilmoitit lopettavasi.

        Minun mielestäni voit jatkaa keskustelua jos haluat, mutta muutaman reunaehdon laitan.

        Samasta asiasta ei kannata laittaa useampia avauksia. Siruprofetointi kuuluu profetiat-palstalle, joten ei pidä ihmetellä, jos ne häviävät.

        Kenenkaan galleriasivuja ei pidä kopsailla, koska ne eivät kuulu alueen keskustelun piiriin.

        Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille.

        Mikäli pysyt päätöksessäsi ja lopetat, toivotan siunausta jossain muussa foorumissa.
        Anteeksi saat,sillä tämähän on minun "työtäni" jota teen ja siihen on tyytyminen niinkauan, kuin tähti on minulla.


      • Tanja
        vihne kirjoitti:

        En Ajatellut, että pitäisi vastata, kun ilmoitit lopettavasi.

        Minun mielestäni voit jatkaa keskustelua jos haluat, mutta muutaman reunaehdon laitan.

        Samasta asiasta ei kannata laittaa useampia avauksia. Siruprofetointi kuuluu profetiat-palstalle, joten ei pidä ihmetellä, jos ne häviävät.

        Kenenkaan galleriasivuja ei pidä kopsailla, koska ne eivät kuulu alueen keskustelun piiriin.

        Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille.

        Mikäli pysyt päätöksessäsi ja lopetat, toivotan siunausta jossain muussa foorumissa.
        Anteeksi saat,sillä tämähän on minun "työtäni" jota teen ja siihen on tyytyminen niinkauan, kuin tähti on minulla.

        "Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille. "
        Anteeksi, olin 1kerta keskustelussa nettissa. Se oli uusi asia minulle.Oli mukava keskustella.Halusin myös vastata jokaiselle, koska se oli UUSI ASIA minulle nettissa ja elämässä olen ystävällinen.Olen nuori ja tehokas.Haluan auttaa ihmisia ja teen paljon työtä Herralle vapaaehtoiseksi,esim. lähetystyötä,tulkan saarnoja myös vapaaehtoiseksi. Täällä palstalla opiskelin myös suomea. Koko sydämestä pyydän anteeksi Kristuksessa teiltä kaikilta!


      • Tanja kirjoitti:

        "Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille. "
        Anteeksi, olin 1kerta keskustelussa nettissa. Se oli uusi asia minulle.Oli mukava keskustella.Halusin myös vastata jokaiselle, koska se oli UUSI ASIA minulle nettissa ja elämässä olen ystävällinen.Olen nuori ja tehokas.Haluan auttaa ihmisia ja teen paljon työtä Herralle vapaaehtoiseksi,esim. lähetystyötä,tulkan saarnoja myös vapaaehtoiseksi. Täällä palstalla opiskelin myös suomea. Koko sydämestä pyydän anteeksi Kristuksessa teiltä kaikilta!

        Nyt, kun tiedät rajat, voit hyvin jatkaa.

        Ehkä en poista kaikkia avuksiasi, koska ne on laitettu yleisön nähtäväksi ne ovat yhteistä omaisuutta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe