Kaikella rakkaudella ja ystävyydellä, Tanja. Älä niin jatkuvasti aloita uutta keskustelua. Nytkin oli yhtä aikaa näkyvissä noin 8 aloitusta. Ota rauhallista aikaa ja lepoa Herrassa ihan kahden kesken ja ilman nettiä. Lepää yöllä hyvin, ja käytä päivällä aikaa ennemmin hiljentymiseen kuin nettiavausten tekemiseen.
Kiva, että olet uskossa. Siunausta sinulle.
Rajoittaisitko, Tanja, noita aloituksiasi
13
1405
Vastaukset
- Tanja
Oli vain 2 eri avausta
- el-kirahwi
Tälläkin hetkellä on näkyvissä seitsemän eri aloitusta, jotka on tehty nimimerkillä Tanja, ja kahdeksannessa vaaditaan sheriffiltä selitystä yhden aloituksen poistamisesta. Mars takaisin koulunpenkille yhteenlaskua opettelemaan...
- Tanja
el-kirahwi kirjoitti:
Tälläkin hetkellä on näkyvissä seitsemän eri aloitusta, jotka on tehty nimimerkillä Tanja, ja kahdeksannessa vaaditaan sheriffiltä selitystä yhden aloituksen poistamisesta. Mars takaisin koulunpenkille yhteenlaskua opettelemaan...
Vastatko? Ja onko se laki max 7?
- Toimelias
Vaikka näet avaustesi määrän, ja kaikki muutkin näkevät, niin sinä väität niitä olevan vain kaksi?
- Tanja
Toimelias kirjoitti:
Vaikka näet avaustesi määrän, ja kaikki muutkin näkevät, niin sinä väität niitä olevan vain kaksi?
Eiko?
- Tanja tarkkailla
Tanja kirjoitti:
Eiko?
mielenterveyttämme.Kävästään välillä kävely-tai
juoksulenkillä. Minuakin moititaan liiaksi netti-
yhteyksistä. - mutta joku kohtuus
Tanja kirjoitti:
Vastatko? Ja onko se laki max 7?
Siis olisi miellyttävä lukea jotain muuta kuin yhden kirjoittajan tekstiä.
Ei tietysti ole mitään lakia, mutta tosiaan, käytä aikaa muuhunkin kuin tähän nettikirjoitteluun. - Tanja
mutta joku kohtuus kirjoitti:
Siis olisi miellyttävä lukea jotain muuta kuin yhden kirjoittajan tekstiä.
Ei tietysti ole mitään lakia, mutta tosiaan, käytä aikaa muuhunkin kuin tähän nettikirjoitteluun.Kyllä, minä käytän aikaa muuhunkin kuin tähän nettikirjoitteluun. Olen vain TEHOKAS KRISTUKSESSA! Ei ole pakko lukea tekstini. Miksi luette sitten??? Teen Herran työtä ja Hän on minun Työnantaja. Olen Siunattu Hänessä. Kuka te olette minulle???
- Tanja
Minua täällä myös. Sinä tiedät, mutta et sano. Lähden nyt ja pyydän Sheriffi että poistat kaikki minun keskustelun avaukset koska ne ei kuulu teille lestadiolaisille. Pyydän anteeksi sinulta ja admatalta.
- Tanja
VASTAUSTA
Tanja kirjoitti:
VASTAUSTA
En Ajatellut, että pitäisi vastata, kun ilmoitit lopettavasi.
Minun mielestäni voit jatkaa keskustelua jos haluat, mutta muutaman reunaehdon laitan.
Samasta asiasta ei kannata laittaa useampia avauksia. Siruprofetointi kuuluu profetiat-palstalle, joten ei pidä ihmetellä, jos ne häviävät.
Kenenkaan galleriasivuja ei pidä kopsailla, koska ne eivät kuulu alueen keskustelun piiriin.
Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille.
Mikäli pysyt päätöksessäsi ja lopetat, toivotan siunausta jossain muussa foorumissa.
Anteeksi saat,sillä tämähän on minun "työtäni" jota teen ja siihen on tyytyminen niinkauan, kuin tähti on minulla.- Tanja
vihne kirjoitti:
En Ajatellut, että pitäisi vastata, kun ilmoitit lopettavasi.
Minun mielestäni voit jatkaa keskustelua jos haluat, mutta muutaman reunaehdon laitan.
Samasta asiasta ei kannata laittaa useampia avauksia. Siruprofetointi kuuluu profetiat-palstalle, joten ei pidä ihmetellä, jos ne häviävät.
Kenenkaan galleriasivuja ei pidä kopsailla, koska ne eivät kuulu alueen keskustelun piiriin.
Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille.
Mikäli pysyt päätöksessäsi ja lopetat, toivotan siunausta jossain muussa foorumissa.
Anteeksi saat,sillä tämähän on minun "työtäni" jota teen ja siihen on tyytyminen niinkauan, kuin tähti on minulla."Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille. "
Anteeksi, olin 1kerta keskustelussa nettissa. Se oli uusi asia minulle.Oli mukava keskustella.Halusin myös vastata jokaiselle, koska se oli UUSI ASIA minulle nettissa ja elämässä olen ystävällinen.Olen nuori ja tehokas.Haluan auttaa ihmisia ja teen paljon työtä Herralle vapaaehtoiseksi,esim. lähetystyötä,tulkan saarnoja myös vapaaehtoiseksi. Täällä palstalla opiskelin myös suomea. Koko sydämestä pyydän anteeksi Kristuksessa teiltä kaikilta! Tanja kirjoitti:
"Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille. "
Anteeksi, olin 1kerta keskustelussa nettissa. Se oli uusi asia minulle.Oli mukava keskustella.Halusin myös vastata jokaiselle, koska se oli UUSI ASIA minulle nettissa ja elämässä olen ystävällinen.Olen nuori ja tehokas.Haluan auttaa ihmisia ja teen paljon työtä Herralle vapaaehtoiseksi,esim. lähetystyötä,tulkan saarnoja myös vapaaehtoiseksi. Täällä palstalla opiskelin myös suomea. Koko sydämestä pyydän anteeksi Kristuksessa teiltä kaikilta!Nyt, kun tiedät rajat, voit hyvin jatkaa.
Ehkä en poista kaikkia avuksiasi, koska ne on laitettu yleisön nähtäväksi ne ovat yhteistä omaisuutta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634