Hei, tietääkö kukaan onko olemassa kevyesti topattuja urheilurintaliivejä?
Kun on kovin lattarintainen niin ei oo kiva jumpata tavallisessa urheilutopissa... kaipais vähän muotoja.
Topattuja urheilurintsikoita??
4
1296
Vastaukset
- tulis mieleen
että sellaisia ei edes valmisteta, koska sporttiliivejä yleensä käytetään nimenomaan hikiliikunnassa ja topingit (kevyetkin) olisivat kauhean kuumat. Muutenkin varsinkin paremmissa urheilurintsikoissa ilmanvaihtoon ja kosteuden siirtymiseen on kiinnitetty huomiota, joten ei varmaan haluta laittaa kuumia, kosteutta kerääviä kerroksia.
- pienirintainen
Luulisi, että on kivempaa jumpata ilman "ylimääräisiä" esteitä ja painoa tuossa edessä. Eli minunkin mielestäni turhat.
- topattuja
Lindexin liivejä, jossa painijanselkä voi käyttää. Ja yleensähän topeissakin vielä rintaliiviosa joka pitää nuo topatut liivit hyvin paikoillaan ja rinnat tukevana. Ja eihän pienet rinnat tarvi semmosta tukeakaan kun urheiluliiveissä yleensä on, joten kokeile...
- sopivat
...vilkaisepas näitä Josefssonilla olevia liivejä --> siis www.josefssons.fi --> sieltä rintaliivit ja sivulla 11 olevat edestä magneetilla kiinnitettävät painijaselkäiset mikrokuituliivit. Itse oon kokoa 70A ja hyvin tukevat, kohottavat ja istuvat eikä näy urheilutoppien alta - suosittelen :) Hintakaan ei päätä huimaa (14,50€) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346