Kannattaako mielestänne ostaa uuden 330iX bemarin farkkua?
Maksaa noin 60000egee, vai onko Mersun S-farkku samanhintaisena parempi? onko se vain makuasia?
Mummovainaa sanoi että kuolessaan minun pitäisi perintörahoilla hankkia perheellemme kunnon turvallinen bilikka, joten nyt ajankohtainen.
Kilmetrejä tulee perheelleni noin 15000vuodessa, joten taitavat kestää meillä pari-kolkyt vuotta hyvin pidettynä?
kertokaas oisko teillä jotain muita henkilökohtaisia suosikkeja samassa hintakategoriassa, joita minun pitäisi koeajaa ennnen päätöstä?
Kannattaako BMW
15
1978
Vastaukset
- ... mersun
Luulisin, että mersu säilyttää paremmin arvonsa tulevaisuudessa, jos autoa jostain syystä täytyykin vaihtaa.
Tosin nyt kannattaa huomioida tulevat mahdolliset ympäristöön perustuvat verot, joita lienee suunnitteilla, tosin en niihin henkilökohtaisesti usko.
Uh, oliskin 60 donaa pelkästään auton käyttöön :D- Pera
Mutta kyseessä oli varmaan E-sarjalainen....
- Automiekkonen
...ostaa joku farkku tuosta 30-40 tonnin hintaluokasta ja pistää ylijäämä johonkin tuottavaan ? Jos tämä nyt ei sitten joku vitsi ole. Tuon vertaisiin ajoihin ei ole mitään järkeä pistää tuommoisia summia kiinni. Turvallisuutta viiden tähden tuloksilla löytyy halvemmistakin luokista.
- mummokuoli:D
Olette oikeassa, tarkoitin tuota halvempaa e-sarjaa.
mitä farkkua muuten ehdottaisitte tuosta 40egen luokasta?
Saa olla "hyvännäköinen", muttei liian provo koska asumme kaupungin vuokra-asunnossa ja nääpyrikatteus on huippuluokkaa täällä:D - Teros
mummokuoli:D kirjoitti:
Saa olla "hyvännäköinen", muttei liian provo koska asumme kaupungin vuokra-asunnossa ja nääpyrikatteus on huippuluokkaa täällä:DVoisin suositella ihan jotain primeraa, tai avensista. Noissa kalleimmissa se arvon lasku on euroissa tuntuva, vaikkei prosenteissa. Mukavuuksia sitten niihin tuolla ylimääräisella rahalla ja loput tilille kasvamaan korkoa ;)
- juppiainen
Teros kirjoitti:
Voisin suositella ihan jotain primeraa, tai avensista. Noissa kalleimmissa se arvon lasku on euroissa tuntuva, vaikkei prosenteissa. Mukavuuksia sitten niihin tuolla ylimääräisella rahalla ja loput tilille kasvamaan korkoa ;)
Aivan oikein. Älä osta mitään kallista uutta autoa. Kaikkein paras on kun ostat pikkuisen vanhemman Skodan tai Primeran - kohtuukilometreillä. Rahaa jää reippaasti yli käytettäväksi elämisen kohtenamiseen. Voi vaikka ostaa vaimolle Lidlistä ruusun tuoksuista dödöä tai vaikka itselle uudet tuulihousut.
keu ;) - Autoilija
mummokuoli:D kirjoitti:
Saa olla "hyvännäköinen", muttei liian provo koska asumme kaupungin vuokra-asunnossa ja nääpyrikatteus on huippuluokkaa täällä:DMiten ois BMW 500-sarjan farkku? Olen ajanut sekä Mersua että Bemaria (en tosin ole omistanut kumpaakaan) . Bemari oli enemmän mieleen. BMW huomattavasti enemmän ajajan auto kuin mersu. Mersu myös mielestäni hieman pappamainen.
"Saa olla "hyvännäköinen""
Jos jaksat vähän odottaa kunnes tulee alfaromeo 159 farkku. Todella tyylikäs. 3.2 litrasella koneella saa varmaan reilu 50 000e. Tai jos säästää haluaa irtoaa se varmaan 2.2jts koneella
varmaan 40 000e pintaan
- joo-o
Ja autoon ajattelit perintösi tuhlata? Järkevää, mutta tapansa kullakin.
- Automiekkonen
Ave, Primera, 407, C5, jne jne. Saa mukavuutta ja varustelua jo ihan riittävästi, tilat varmasti riittää ja pysyy naapurin kateuskin kurissa. Itse ainakin keksisin säästetyille 20-30 tonnille järkevämpääkin käyttöä, jos siis sellaisia rahoja olisi, jos ei muuta niin säästötilille.
- Rahamies
Automiekkonen kirjoitti:
Ave, Primera, 407, C5, jne jne. Saa mukavuutta ja varustelua jo ihan riittävästi, tilat varmasti riittää ja pysyy naapurin kateuskin kurissa. Itse ainakin keksisin säästetyille 20-30 tonnille järkevämpääkin käyttöä, jos siis sellaisia rahoja olisi, jos ei muuta niin säästötilille.
Ihmeellistä persaukisten kitinää. Rahat laitetaan autoon jos tarvitaan auto. Kaikki tuntuvat olettavan että kaveri ostaa auton viimeisillä rahoillaan. Entäs jos sinne pankkitilille jääkin auton oston jälkeen vielä jokunen satatonninen? Kaikki ei katsokaas ole köyhiä.
- Paljoniloarahoista
Automiekkonen kirjoitti:
Mitä helvettiä ne rahat siellä säästötilillä tekee? Siellähän niistä onkin paljon iloa. Ajattelitko viedä ne hautaan mukanasi?
- Osman Husman
BMW kannattaa aina.
Kyse ei ole pääomasijoituksesta.
Kyse on elämäntavasta ja ajo-ominaisuuksista.
Ja kyllä, kaikki eivät osaa niitä ajo-ominaisuuksia hyödyntää, siitä kateellisten panettelu.
Bemu on aina bemu.
Ja kateelliset vihreitä.- Juhamatti Laatikainen
Kaveri puhuu asiaa kyllä Mese on aika ladamainen Baijerilaiseen verrattuna. 330 neliveto farkku on asiallinen laite. Itse haen ensi viikolla 325i sedanin. Unohda japsiritsat, huomaat kyllä eron kun ajat Avensista ja sen jälkeen Bemmua. Uusi Passat on myös aika soiva peli. Moottorivalikoima vaan on tällä hetkellä nuhapumppulinjaa. 2 litraista bensaturboa tosin saa jo tilattua. Itse kävin koeajamassa 352:tä ja kun aikani varusteita räplättyäni kävin kokeilemassa miltä kuulostaa kun rivikutonen kiertää 7,5 tonniin niin ostopäätös oli aika selvä.
- pirkko
Juhamatti Laatikainen kirjoitti:
Kaveri puhuu asiaa kyllä Mese on aika ladamainen Baijerilaiseen verrattuna. 330 neliveto farkku on asiallinen laite. Itse haen ensi viikolla 325i sedanin. Unohda japsiritsat, huomaat kyllä eron kun ajat Avensista ja sen jälkeen Bemmua. Uusi Passat on myös aika soiva peli. Moottorivalikoima vaan on tällä hetkellä nuhapumppulinjaa. 2 litraista bensaturboa tosin saa jo tilattua. Itse kävin koeajamassa 352:tä ja kun aikani varusteita räplättyäni kävin kokeilemassa miltä kuulostaa kun rivikutonen kiertää 7,5 tonniin niin ostopäätös oli aika selvä.
..siinä vasta mies..hahaa
- Juhamatti Laatikainen
pirkko kirjoitti:
..siinä vasta mies..hahaa
...olen nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894