Nyt se on selvitetty. Lontoon iskujen syy on Britannian sekaantuminen Irakin sotaan, kidutukset, siviilien tappaminen ja miehitys.
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101980812987
Lontoon iskujen syy Iraki sota!
7
301
Vastaukset
- mutta mutta
Eihän ne irakilaisia taistelijoita ole ketkä ne pommit räjäytti. Sama kuin minä lähtisin kostamaan mustien kristittyjen kohtaamaa rasismia arabimaihin.
En usko että Irakin sodalla oli nyt välttämättömiä yhteyksiä tähän Lontoon terrori-iskuun.
Terroristi-iskut saattavat olla mahdollisia myös sellaisissa maissa jonka joukkoja ei olisi lähetetty ollenkaan Irakiin tai muihin arabimaihin. Sitä paitsi britit ovat jenkkien liittolaisia ja se riittää näiden terroristin mielestä hyvin syyksi terroristi-iskulle heitä kohtaan.- mutta mutta
menisin amerikaan kostamaan kristityjen mustien kokemaa rasismia :)) no huhu
- huomioitsija*
DarkFear kirjoitti:
En usko että Irakin sodalla oli nyt välttämättömiä yhteyksiä tähän Lontoon terrori-iskuun.
Terroristi-iskut saattavat olla mahdollisia myös sellaisissa maissa jonka joukkoja ei olisi lähetetty ollenkaan Irakiin tai muihin arabimaihin. Sitä paitsi britit ovat jenkkien liittolaisia ja se riittää näiden terroristin mielestä hyvin syyksi terroristi-iskulle heitä kohtaan.Monesta lähteestä on ilmoitettu, että Irakin sodalla ja Lontoon iskuilla oli yhteys.
Britit ovat jenkkien liittolaisia ja Irakissa (pääosin Basran alueella) on tuhansia brittisotilaita. Britannia osallistuu siis Irakin miehittämiseen mitä suurimmassa määrin. Itse asiassa brittien joukkoja on Irakissa toiseksi eniten USA:n jälkeen.
Toivot, että terrori-iskut saattavat olla mahdollisia muissa maissa, jonka joukkoja ei olisi lähetetty ollenkaan Irakiin tai muihin arabimaihin. no, onko al-Qaida iskenyt muihin maihin? - mutta mutta
huomioitsija* kirjoitti:
Monesta lähteestä on ilmoitettu, että Irakin sodalla ja Lontoon iskuilla oli yhteys.
Britit ovat jenkkien liittolaisia ja Irakissa (pääosin Basran alueella) on tuhansia brittisotilaita. Britannia osallistuu siis Irakin miehittämiseen mitä suurimmassa määrin. Itse asiassa brittien joukkoja on Irakissa toiseksi eniten USA:n jälkeen.
Toivot, että terrori-iskut saattavat olla mahdollisia muissa maissa, jonka joukkoja ei olisi lähetetty ollenkaan Irakiin tai muihin arabimaihin. no, onko al-Qaida iskenyt muihin maihin?ettei al-quaidalla ole tarkoitusta pelastaa irakia tai palestiinaa, vaan kylvää vihaa ja sekasortoa.
Jos sillä firmalla olis tarkoitus saada valtiot järjestykseen ja kukoistukseen, niin ei se olis rahasta kiinni, sillä sen verran paljon kaikenmaailman öljysheikit sitä rahoittaa.
" onko al-Qaida iskenyt muihin maihin?"
Kysymykseen vois vastata kysymyksellä, miksi al-Qaidalla on terroristisoluja valmiina iskemään lähes joka euroopan maassa?
Tulevat kuukaudet sotaan lähdön 3-vuotispäivään, 20.3 2006 tulevat olemaan
tynkäliittouman miehittäjille ja osallistujamaille
varsin painajaismaiset.
Nyt käsittämätön luonnonkatastrofi jättää entistä vähemmän tilaa
Irak operaation hyväksymiseen.
valitettavasti- Samin kesä
Se on meidän demokraattisten valtioiden epäonni, että joudumme maksamaan vastuullisina äänestäjinä johtajiemme töppäilyt. Näinhän se itsemurhapommittaja testamentissaan lausui.
Pitkällisenkään pohdinnan jälkeen en keksi lausumassa yhtään loogista virhettä tai porsaanreikää. Vastuu on kannettava. New Yorkilaisten, lontoolaisten, madridilaisten. Kuka seuraavaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as863460Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253073- 512962
- 592813
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)532640Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582628On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112