Karppaajille:
Jos syötte herkkua/makeisia/karkkia tms. niin mitä syötte? Olen hulluna salmiakkiin, jota en karppaajana voi syödä, niin kiinnostaisi kuulla mitä "karkkia" muut syö. Vai onko se niin, että kun tarpeeksi kauan jatkaa, ei tee lainkaan mieli mitään "hyvää"? Mikä olisi sellainen makea herkku, jossa ei juurikaan hiilihydraattia?
Karppien karkit
4
7698
Vastaukset
- Karppinen
Maitorahkaa, jossa seassa kermaa, marjoja ja makeutusainetta. Mukavasti proteiinia ja rasvaa sekä vähän hiilareita.
Tumma suklaa, kuten jo mainittiinkin. Itselläni kuitenkin vaikea pysyä kohtuudessa, joten en juuri käytä. Sama koskee pähkinöitä.
Kookoskeksejä teen usein itse: kookoshiutaleita, voita, makeutusainetta, pari munaa - tehdään taikinasta pikku kökkösiä ja paistetaan uunissa. Sen verran tuhtia tavaraa ettei kahvin kanssa montaa tarvitse.
Kotimainen omena maistui suussani pitkän hedelmätauon jälkeen aivan taivaalliselta, kuin olisi karkkia syönyt... Tulee kyllä helposti liikaa hiilareita, mutta jos osaa pysyä kohtuudessa niin ok. Tein myös omenapiirakkaa mantelijauhopohjalla. Haussa on myös hyvä sokeriton ja viljaton juustokakkuresepti.
Kaakao: sokeritonta kaakaojauhetta, kermaa, vettä ja makeutusainetta. Viileän syysillan herkku.
Kyllä vähähiilariseen dieettiin mahtuu silloin tällöin herkuttelujakin :) - VHH:lla oleva
Olen miettinyt samaa, nyt kohta kaksi viikkoa takana, himot ovat periaatteessa hävinneet mutta salmiakin himo joskus yllättää.
Olen joskus Helsingin Itäkeskuksesta saanut karkkimyymälästä sokerittomia salmiakkeja mutta ei ole tietoa, paljonko niissä on hiilareita. - sokeriton
http://www.candyking.fi/candyking/fi.nsf/assortment/2A3F2BA19C449C5BC1256F5E0070173E
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=24&lang=fi
löytyy, makeutettu sorbitolilla, imeytyvä hiilihydraatti 0, erotuksena 100- Kaptah
Pieni reseptin poikanen: liuota sokeritonta salmiakkia mahdollisimman pieneen määrään vettä ja lisää se makeutettuun kermavaahtoon (tms.)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042975Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391560Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921422- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119969Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783