Mitä tarkoittaa näin käytännössä. Esim. 3 3 hlö
farkuissa esiintyvä yhdistelmä.
Kova takapenkki??
5
967
Vastaukset
- Subbis 6.5TD
Se merkki ja sen perässä oleva numero tarkoittaa
tavaratilassa olevien tilapäisistuimien määrää...
Tilapäisistuin / hlö tarkoittaa 40x40cm/hanuri
kokoista istuinpintaa väli- tai sivuseinällä.
Istuinosan tulee olla takaata saranoitu... Istuin-
ja selkänojapaksuus on max 5cm, joka mitataan
kahden samansuuntaisen tason välistä, ja esim
kaarevuus ohentaa paksuutta.. :(
Nykyisellään lisäistuinten asentamiseen pakuun
(N1) vaaditaan 4m3 tavaratilaa 1hlö tilap.i. ja 7
m3 3:lle hlölle... eli farkkuihin niitä ei enään
saa...- Soffa
Mitä kova takapenkki sitten tarkoittaa STW:ssä?
- Subbis 6.5TD
Soffa kirjoitti:
Mitä kova takapenkki sitten tarkoittaa STW:ssä?
..eli tilapäisistuimia. Tosin mikäli rek.otteen
kohdassa Ajoneuvolaji: lukee henkilöauto, ei tuon
tilap.istuimen tarvitse olla 'kova'... esim.
Nissan 200SX (2 2). Mutta, jos ajoneuvolaji on PA
(tai KA), fyllipaksuus on tuo aiemmin mainittu,
kuten monissa tuonti STW:ssä... (rek. pakuiksi
verokohtelun takia) - Sippi
Subbis 6.5TD kirjoitti:
..eli tilapäisistuimia. Tosin mikäli rek.otteen
kohdassa Ajoneuvolaji: lukee henkilöauto, ei tuon
tilap.istuimen tarvitse olla 'kova'... esim.
Nissan 200SX (2 2). Mutta, jos ajoneuvolaji on PA
(tai KA), fyllipaksuus on tuo aiemmin mainittu,
kuten monissa tuonti STW:ssä... (rek. pakuiksi
verokohtelun takia)...pitää olla pakettiautostw:n kovassa
takapenkissä 90 astetta. Irrallista pehmustetta
saa olla... Kyllä katsastusinssi kertoo... jos
tietää... Mutta tienpäällä sinivuokko se vasta
tietääkin! - Subbis 6.5TD
Sippi kirjoitti:
...pitää olla pakettiautostw:n kovassa
takapenkissä 90 astetta. Irrallista pehmustetta
saa olla... Kyllä katsastusinssi kertoo... jos
tietää... Mutta tienpäällä sinivuokko se vasta
tietääkin!.. valistivat, että tuo selkänojan kulma ei ole
pakosti 90-ast. Tulee olla (väli)seinän
suuntainen, eli seinä kallelleen niin
selkänojakin kallistuu.
Se sijaan fyllingeistä ovat kranttuja, ja esim.
lasten istuintyyny on liian paksu perseen alla
(turvaistuin kyllä sallitaan).... aivan 'mazing'
meininkiä... vaatiikin puhemiehentaitoja
sinitakkien ratsiassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504