Mihin metalli genreen Children of bodom kuuluu?
Olen aina ajatellut etttä se on death metallia mutta death metallin laulu on matalaa örinää kun taas children of bodomin laulu on sellasta black metal tyylistä rääkymistä. Tosi moni on sanonut et se olis Melodista Death Metallia.
P \../ \../ P
U \ \ / / U
M \ \ / / M
Children of Bodom
10
1281
Vastaukset 10
- Original Rainbow
Ensiksikin kiitän, että olet jaksanut ajatella asiaa! On kiva huomata, että joku vielä välittää tärkeistä asioista.
Sanoisin genren olevan Semi-Melodic Doom Metal.
Terveisin mies, joka on istunut Rainbow:n kanssa samassa seurueessa ja jutellut Ronnie James Dion kanssa...paikallisen poikakuoron kanssa, niin että kyl mä oon vaikutusvaltainen ja katu-uskottava heppu..
- kankerlol
Semi-Melodic Doom Metal???
Ei hyvä päivää äijä... Ennemmin Post-Modern Jazz Metal with Angry Lyrics and some Trash- Black- Death- Heavy- Nu-Metal influences.. Koko genreily on perseestä. Sovitaan, että se hevimetallia ja sillä siisti.
Terveisin mies, joka on käynyt elämänsä parhaat keskustelut uuden puhuvan pesukoneensa kanssa. - Anonyymi00007
Hyvä, että täällä puhutaan välillä oikeistakin muusikoista. Ronnie James Dioon verrattuna joku Bodom ei ole edes haiseva kärpäsenpaska.
- tumpppi
Children of bodom on täysin suomalainen yhtye!
Varmasti tiesitkin mutta ihmettelin vaan kyselet suomi yhtyeestä ulkomainen metalli -palstalla. Tokihan ne englanniks laulaa/örisee...- Dallas Original
Olen pahoillani asiasta. Tuli ajatus katko. Hyvä kun huomautit.
Anteeksi nyt, mutta mitä helvetin väliä noilla genreillä on? Jos musa on hyvää niin olkoon vaikka hengellistä genreä sitten: Bodomin genre on siis hengellinen musiikki. Juuri päätin näin, sillä kysehän on vain sopimusasiasta.
- metallics
melodista deathiahan se on kyllä,koska black kertoo vähän toisenlaisista aihepiireistä ja asioista,tyylikin on kyllä deathisteilla erilanen..
- ...
bodomi on extreme metalia
- Anonyymi00008
Kaipa tuon voi moderniin, väljäksi levähtäneeseen melodeathmetalliin lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47921
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547