Mihin metalli genreen Children of bodom kuuluu?
Olen aina ajatellut etttä se on death metallia mutta death metallin laulu on matalaa örinää kun taas children of bodomin laulu on sellasta black metal tyylistä rääkymistä. Tosi moni on sanonut et se olis Melodista Death Metallia.
P \../ \../ P
U \ \ / / U
M \ \ / / M
Children of Bodom
10
1276
Vastaukset 10
- Original Rainbow
Ensiksikin kiitän, että olet jaksanut ajatella asiaa! On kiva huomata, että joku vielä välittää tärkeistä asioista.
Sanoisin genren olevan Semi-Melodic Doom Metal.
Terveisin mies, joka on istunut Rainbow:n kanssa samassa seurueessa ja jutellut Ronnie James Dion kanssa...paikallisen poikakuoron kanssa, niin että kyl mä oon vaikutusvaltainen ja katu-uskottava heppu..
- kankerlol
Semi-Melodic Doom Metal???
Ei hyvä päivää äijä... Ennemmin Post-Modern Jazz Metal with Angry Lyrics and some Trash- Black- Death- Heavy- Nu-Metal influences.. Koko genreily on perseestä. Sovitaan, että se hevimetallia ja sillä siisti.
Terveisin mies, joka on käynyt elämänsä parhaat keskustelut uuden puhuvan pesukoneensa kanssa. - Anonyymi00007
Hyvä, että täällä puhutaan välillä oikeistakin muusikoista. Ronnie James Dioon verrattuna joku Bodom ei ole edes haiseva kärpäsenpaska.
- tumpppi
Children of bodom on täysin suomalainen yhtye!
Varmasti tiesitkin mutta ihmettelin vaan kyselet suomi yhtyeestä ulkomainen metalli -palstalla. Tokihan ne englanniks laulaa/örisee...- Dallas Original
Olen pahoillani asiasta. Tuli ajatus katko. Hyvä kun huomautit.
Anteeksi nyt, mutta mitä helvetin väliä noilla genreillä on? Jos musa on hyvää niin olkoon vaikka hengellistä genreä sitten: Bodomin genre on siis hengellinen musiikki. Juuri päätin näin, sillä kysehän on vain sopimusasiasta.
- metallics
melodista deathiahan se on kyllä,koska black kertoo vähän toisenlaisista aihepiireistä ja asioista,tyylikin on kyllä deathisteilla erilanen..
- ...
bodomi on extreme metalia
- Anonyymi00008UUSI
Kaipa tuon voi moderniin, väljäksi levähtäneeseen melodeathmetalliin lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll241099Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531097Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘39580