Children of Bodom

Dallas Original

Mihin metalli genreen Children of bodom kuuluu?
Olen aina ajatellut etttä se on death metallia mutta death metallin laulu on matalaa örinää kun taas children of bodomin laulu on sellasta black metal tyylistä rääkymistä. Tosi moni on sanonut et se olis Melodista Death Metallia.
P \../ \../ P
U \ \ / / U
M \ \ / / M

10

1281

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Original Rainbow

Ensiksikin kiitän, että olet jaksanut ajatella asiaa! On kiva huomata, että joku vielä välittää tärkeistä asioista.

Sanoisin genren olevan Semi-Melodic Doom Metal.

Terveisin mies, joka on istunut Rainbow:n kanssa samassa seurueessa ja jutellut Ronnie James Dion kanssa.

• ..paikallisen poikakuoron kanssa, niin että kyl mä oon vaikutusvaltainen ja katu-uskottava heppu..

• kankerlol

Semi-Melodic Doom Metal???

Ei hyvä päivää äijä... Ennemmin Post-Modern Jazz Metal with Angry Lyrics and some Trash- Black- Death- Heavy- Nu-Metal influences.. Koko genreily on perseestä. Sovitaan, että se hevimetallia ja sillä siisti.

Terveisin mies, joka on käynyt elämänsä parhaat keskustelut uuden puhuvan pesukoneensa kanssa.

• Anonyymi00007

Hyvä, että täällä puhutaan välillä oikeistakin muusikoista. Ronnie James Dioon verrattuna joku Bodom ei ole edes haiseva kärpäsenpaska.

• tumpppi

Children of bodom on täysin suomalainen yhtye!

Varmasti tiesitkin mutta ihmettelin vaan kyselet suomi yhtyeestä ulkomainen metalli -palstalla. Tokihan ne englanniks laulaa/örisee...

• Dallas Original

Olen pahoillani asiasta. Tuli ajatus katko. Hyvä kun huomautit.

• Anteeksi nyt, mutta mitä helvetin väliä noilla genreillä on? Jos musa on hyvää niin olkoon vaikka hengellistä genreä sitten: Bodomin genre on siis hengellinen musiikki. Juuri päätin näin, sillä kysehän on vain sopimusasiasta.

• metallics

melodista deathiahan se on kyllä,koska black kertoo vähän toisenlaisista aihepiireistä ja asioista,tyylikin on kyllä deathisteilla erilanen..

• ...

bodomi on extreme metalia

• Anonyymi00008

Kaipa tuon voi moderniin, väljäksi levähtäneeseen melodeathmetalliin lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe