Täältä maalta...Teille ihan kaikille:o))
Työnarkomaani kun olen...(vale)niin nytkin painan töitä innosta puhkuen:o)) Halusin vain kertoo et kaikki on ihan OK!!!!! Piueni hali kaikille...:o)
Syyskuinen tervehdys
15
586
Vastaukset
- Doe-01
Pääasia,että sulla menee hyvin:=))
- Sydän.Ystävä
näinkin nalleseni ;))
Lämmitä ja kesäistä säätä riittää. - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
näinkin nalleseni ;))
Lämmitä ja kesäistä säätä riittää.Aurinkoinen on aamupäivä.Maltoit siis nousta jo sieltä peittojen alta:=))?Nenänpää vain näkyi..oliko kylmä yö?
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
Aurinkoinen on aamupäivä.Maltoit siis nousta jo sieltä peittojen alta:=))?Nenänpää vain näkyi..oliko kylmä yö?
oli yöllä,2astetta seitsemän aikaan lämpöä vaan.
Näkyikö mun nenä sinne asti,ompas se iso sitten ;)))) - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
oli yöllä,2astetta seitsemän aikaan lämpöä vaan.
Näkyikö mun nenä sinne asti,ompas se iso sitten ;))))pieni nöpönenu peiton alta..näin sen tietsikan ruudun läpi:)))Näen sinut nytkin.Sinäkin näet minut,kun katsot näyttöä oikein tarkkaan;=)))
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
pieni nöpönenu peiton alta..näin sen tietsikan ruudun läpi:)))Näen sinut nytkin.Sinäkin näet minut,kun katsot näyttöä oikein tarkkaan;=)))
Voisit kyllä harjata hiukses,kun sulle niitä vieraitakin kohta tulee ;))
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Voisit kyllä harjata hiukses,kun sulle niitä vieraitakin kohta tulee ;))
*menee kylmiä väreitä selkää pitkin*Enpä olekaan ehtinyt tänäaamuna vielä kampaileen:))Taitaa onnistua jo pieni ponnarikin..pituus alkaa jo riittämään..;))
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
*menee kylmiä väreitä selkää pitkin*Enpä olekaan ehtinyt tänäaamuna vielä kampaileen:))Taitaa onnistua jo pieni ponnarikin..pituus alkaa jo riittämään..;))
täällä seurailen röngtenkatseellani sinun touhujasi...huhhuh,mitä eilen illallakin tein ;)))) ja entäs se saunareissu....nam ;))
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
En minä ;))
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
En minä ;))
niin,että sinä ja minä;=)))Älä yhtään yritä;))))!
- Sydän.Ystävä
täältäkin maalta,siskoseni ;))
Hienoa että kaikki on OK!
Halii samoin ;)) ..ollapa maalla mutta kun ei.. kohta ollaan radalla lasit huurussa.. se on syksy ny..
- jeffjeff
Quu hyvä että kaikki OK:o)))
minä vaan sairastelen keuhkoputkentulehdusta ja
ilman sitä omahoitoa:((( - kippari
vai asiat alkaa olemaan kondiksessa KIVAAet saat kaikki rullaamaan:=))))))))))))
- AMR-52
....olekin maalla mukavaa...))))) kivaa,ko oot pirteel pääl..))) ahkeroin kans viikatteen,ja ruohonleikkurin kaa. nyt näyttää taas piha siistimmältä. tulis yöpakkanen,ei kasvas ruoho enää niin kiivaasti...))))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5161568- 641166
- 61862
- 61845
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691