Nyt ongelma

Ketä voi auttaa Kyllitytöä!!Olen viidenlapsen äiti ja olen ollut aikoinani naimisissa ja olen eronnut.Mulla mies ystävä tällä hetkellä ja jonka kanssa on kaksi lasta näistä viidestä.Tiedän että tällä nykyisellä miehelläni on yksi tyttö ennestään ja muita ei ole hänellä ollut kun rupesimme olemaan yhessä.Olemme olleet kolme vuotta ja selvisikin että hänellä tóinen toisella paikkakunnalla ja yksilapsi siellä joka on yhtä vanha kun meijän yhteinen eka lapsemme..Olen aivan panikissa ja hermona mitä teen??Mies haluaa jatkaa ja rakastaa minua..

6

682

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyydia

Voi sinua raukkaa, sinulla on varmasti vaikea tilanne. toivon sinulle voimaa tehdä ratkaisu asian suhteen, mutta pystytkö vielä luottamaan kyseiseen mieheen?itse olen sitä mieltä, että ei se mies siitä miksikään muutu.Sinuna heittäisin miehen pihalle. Jos toista tosissaan rakastaa, ei mene pettämään omaa kultaa.
      Haleja, ja parempaa syksyn jatkoa.

• Olin tänään perheneuvojan luanna ja en tiedä mitä tekisin olen aika sekasin..

• eipä käy katteex

kauan olitte olleet yhdessä, ennen kuin aloit odottamaan yhteistä lastanne?

• Olimme 2 kuukautta ja kummatkin halusinne heti lapsen.Ja tässä tulos.Olikin kaksi samaan aikaan raskaana.

• petetty
        Kyllityttö kirjoitti:

Olimme 2 kuukautta ja kummatkin halusinne heti lapsen.Ja tässä tulos.Olikin kaksi samaan aikaan raskaana.

Kamala tilanne sinulla...mielestäni ainoa ratkaisu tuohon tilanteeseen on heivata se mies, kerran pettäjä - aina pettäjä! ainakin omalla kohdallani näin kävi, mies petti, annoin anteeksi, petti uudelleen luuli että saa jälleen anteeksi...

• petetty kirjoitti:

Kamala tilanne sinulla...mielestäni ainoa ratkaisu tuohon tilanteeseen on heivata se mies, kerran pettäjä - aina pettäjä! ainakin omalla kohdallani näin kävi, mies petti, annoin anteeksi, petti uudelleen luuli että saa jälleen anteeksi...

Olen saanut paljon neuvoja mutta sydämmeni sanoo että tunteita on paljon mutta on myös vihaa paljon.Ja toiseksi minua harmittaa että itse olen ollut se kiltti ja istunut lasten kanssa kotona ja toinen viilannut linssiin minkä kerinnyt..Auttaisiko jos näytän että osaan mäkin petää??Mitä mies mahtaisi sanoa??Antaisiko anteeksi??Epäilen että ei antaisi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5518
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3071
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2684
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2045
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2032
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1859
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1822
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1752
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1240
    Aihe