Terve!
Olisi aikeissa alkaa laihduttaminen/terveellinen ruokavalio. ja Tavoitteena 1,5 kiloa läskiä viikossa pois :), ainakin näin alkuun. eli minun laskelmien mukaan perusaineenvaihduntani on n. 2400 kcal/vrk ja illalla harrastan kävelyä ja voimistelua, netissä olevien laskurien avulla olen laskenut näiden aktiviteettien kuluttavan n. 700 kaloria, eli yhteensä kuluttaisin 3100 kaloria päivässä. Pitääkö tähän laskea mukaan vielä lisää, esim. jonkin laskurin mukaan tv:n katselukin kuluttaa melko paljon.
7000 kaloria vastaa yhtä kiloa läskiä, eli jos haluan 1,5 kiloa pois niin 10500 kaloria on oltava vajetta viikossa. ja jos pidän kaksi "välipäivää" jolloin vajetta ei tule vaan syön hieman paremmin enkä liiku ollenkaan. niin jää 5 päivää menettämiseen eli n. 2100 kaloria vajetta päivässä. eli laskelmieni mukaan jos haluan tuon verran menettää niin saisin syödä vain 1000 kaloria päivässä, jos kulutan 3100 kaloria päivässä. Mutta ajattelin syödä silti n. 1500 kaloria päivässä, sillä on melkeinpä mahdotonta syödä kahta lämmintä ateriaa plus. aamiainen, iltapala ja välipalat, että pysyisin 1000 kalorin sisällä. siksi kysyisinkin neuvoa viisaammilta, pitääkö tuohon päivässä kuluttamaani 3100 kaloriin lisätä vielä muutakin kuin perusaineenvaihdunta plus liikunta? esim. työmatkat, työ, muu mahdollinen liikunta päivässä?
ja vinkkejä mitä kannattaisi sisällyttää tuohon 1000/1500 kaloriin päivässä. Tiedän jo, että pieniä annoksia usein, mutta aina se ei ole minulla mahdollista, sillä usein minulla on 8 tunnin työpäiviä jossa, vain 1 lounastunti.
kiitos jo etukäteen vastauksista.
1,5 kiloa viikossa, vinkkejä ja ohjeita!
9
4629
Vastaukset
- Per
Google: Lentoemäntädieetti, siis ei lentoemännän dieetti. Toimii.
Pudotin sen avulla neljässä kuukaudessa 24 kg painostani. Paino-ongelmani johtui juoppoudesta ja salajuoppoudesta.
Olen klenkka, joten liikuntaa en kyennyt lisäämään.- perttu
nyt hainkin vinkkejä ja neuvoja ihan terveellisen kuntoiluun ja painonpudottamiseen, en kaipaa mitään "ihmedieettejä". tuo kyseinen lentoemäntädieetti on epäterveellinen, ja tarkoitettu sitäpaitsi sellaisiin tilanteisiin jos tarvii esim. parissa päivässä laihduttaa nopeasti pari kiloa pois. ohjeissakin sanotaan että korkeintaan 4 päivää ja kuukauden välein. tavoitteenani on pudottaa painoa 1,5 kiloa viikossa, ei päivässä :)
odottelen edelleen vastauksia - leijonaNa-leijonille
perttu kirjoitti:
nyt hainkin vinkkejä ja neuvoja ihan terveellisen kuntoiluun ja painonpudottamiseen, en kaipaa mitään "ihmedieettejä". tuo kyseinen lentoemäntädieetti on epäterveellinen, ja tarkoitettu sitäpaitsi sellaisiin tilanteisiin jos tarvii esim. parissa päivässä laihduttaa nopeasti pari kiloa pois. ohjeissakin sanotaan että korkeintaan 4 päivää ja kuukauden välein. tavoitteenani on pudottaa painoa 1,5 kiloa viikossa, ei päivässä :)
odottelen edelleen vastauksiaItselläni on aina ollut sama ongelma . Töissä ei juuri ole mahdollisuus ruokailla . Aamupalan olen opetellut syömään vaikka elimistöni ei sitä kaivannutkaan . Kaurapuuro on hyvä ja nopea mikrossa tehtynä ja koska rasvoja on pakko käyttää laihduttaessakin olen lisännyt puurooni voinokareen . Näin nautittuna se pitää hyvin nälän monta tuntia . Juon light-mehuja . Tuoremehuissa on kaloreita paljon ja jos niitä juo kalorit tulevat huomaamatta . Vaikka töissä ei olisi taukoja voisi ehkä jossain välissä haukata hedelmän ? Ei haittaa yhtään painonputoamista vaikka päivän pääateria onkin iltapäivällä tai illalla kunhan vain huolehtii ettei päivän kalorimäärä ylity . Kun päivällä ei ole aikaa välipaloille voi nauttia iltapalan hyvällä omallatunnolla . Ruokalautaselle kannattaa aina lastata puolet vihanneksia ja kasviksia . Pakastevihanneksista on apua kun on kiire tai muuten ei halua tuhlata aikaa ruuanlaitossa . Vähärasvaiset tai rasvattomat maitovalmisteet kannattaa muistaa .
- Nimetön
perttu kirjoitti:
odottelen edelleen vastauksia....
- Kiril
Vähähiilihydraattista ruokavaliota. Ei tarvitse laskea kaloreita. Jätä pois kaikki jauhot, leivät, peruna ja sokeri. Sen jälkeen ei ole ongelmia ja paino putoaa.
- asdgaasfg
VHH dietit on perseestä! Ainaista rasvan kanssa räntläämistä, HYI HLEVETTI!
Lihaksetkin säilyy paremmin normaali dietillä/vauhdilla Ja seon muuten tosi ite tiedän koska veljeni on kehonrakentaja kdflkähfkdfmg'! - Ex-kehari
asdgaasfg kirjoitti:
VHH dietit on perseestä! Ainaista rasvan kanssa räntläämistä, HYI HLEVETTI!
Lihaksetkin säilyy paremmin normaali dietillä/vauhdilla Ja seon muuten tosi ite tiedän koska veljeni on kehonrakentaja kdflkähfkdfmg'!Steroidilihakset pysyykin paremmin khh/mhh -dieteillä. Sen sijaan naturaalilihas pysyy paremmin vhh -dietillä. MOT
- VHH-hippi
Ex-kehari kirjoitti:
Steroidilihakset pysyykin paremmin khh/mhh -dieteillä. Sen sijaan naturaalilihas pysyy paremmin vhh -dietillä. MOT
Jeps. VHH-dieteillä on päästy erinomaisiin tuloksiin myös kehonrakentajien keskuudessa.
Esim. entinen ammattilaiskehonrakentaja Flex Wheeler käytti kisavalmitautumisessaan viimeisinä kuukausina ketoosidiettiä.
Mutta ei se tietenkään mikään ainoa oikea tapa ole.
- n/54kg/158cm
Itellä lähti viikossa 1,5 kiloo pelkällä niukalla ruokavaliolla, reilulla liikunnalla ja runsaalla veden juomisella. Riippuu tietysti henkilöstä että miten keho tuohon sanoo, mutta kevyitä annoksia vaan esim. kolme kertaa päivässä (sisälsi myös ihan normaalisti hiilareita). Johan alkoi paino pudota ja päivättäin kuntopyöräilin 15 kilometriä sellaisella vastuksella että sai töitä tehdä ja hiki lensi. Siitä se lähtee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275