I am following South Beach diet program, I will soon move to Finland and I would like to know if there is someone of you who is on this diet, I want to know if the finnish version of SB diet exists, because some of the food I am eating now there is not in Finland.
Thank you in advance.
South Beach Diet
3
605
Vastaukset
- Växy
Hi, there are lots of people in Finland who prefer low carb diets. You can find some of those people from the "Vähähiilihydraattiset dieetit" section. And welcome to Finland :)
First of all, wellcome to Finland. I suggest you visit the following website: http://karpit.net/forum/index.php
This site is only for low carb-diets and it is in Finnish, but you can write in english, because there is many people who can write in english.
"Ei-kenenkään-maa" is a general section, where you can write without registration, where "Vierailijat"-section is for visitors and "Taistelutanner" is a battlefield.- vastauksista
Kiitos vastauksista!!
Mä vain ihmettelin jos Suomessa SB dietti on olemassa ja WOW on!!
No,olen varma että ainakin Helsingissä voin löytää ruisleipää, täällä Italiassa on ennen kaikkea valkoista leipää:-(
Menen tarkistamaan ne sivut jotka te suositelitte minulle.
Kiitos!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483