HELEN HOFNER ??????

anniina

Olisin kysynyt että onko kellään tietoa mihin on kadonnut laulaja nimeltä helen hofner?

häneltä tuli 1994 albumi jossa oli mm.summer of love niminen hitti.

en ole sen koommin kuullut hänestä.

olisin erittäin kiitolline kaikesta infosta helenistä:)

13

8802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksajo-m

Artistista ei löydy mitään tietoa ei edes Googlella. Albumi "Wild About Nothing" julkaistiin 1993. Hoffner teki 4 keikan kiertueen Suomessa syksyllä 1993. Olin järkkärinä Aulavan päättäjäisissä 25.9, kun Hoffner heitti siellä keikan, illanpäätteeksi sai häneltä kortin johon hän kirjoitti "Love & Peace Helen Hoffner".

• kiitos

Kerrankin sain kunnon vastauksen.

Myy minulle tuo sinun nimmari .

Juttelitko sen kanssa,oliko hyvä keikka.
        Missä muualla keikkaili suomes?

Kiitos
        T:anniina

• oksajo-m
        kiitos kirjoitti:

Kerrankin sain kunnon vastauksen.

Myy minulle tuo sinun nimmari .

Juttelitko sen kanssa,oliko hyvä keikka.
        Missä muualla keikkaili suomes?

Kiitos
        T:anniina

Esiintyi seuraavissa paikoissa: 22.9 Dance Fennia Helsinki, 23.9 Ilves Night-club Tampere, 24.9 Huvikumpu Siilinjärvi, 25.9 Aulava Alavus.

Juteltiin takahuoneessa, kävimme kahvilla ja katseltiin paikkoja. Keikka oli todella hyvä.

Kortti ei ole myynnissä. Kortilla on oma paikka Aulavan historiassa jota kokoan koska olen pyörinyt siellä v.1967 alkaen. Tästä voisi kertoa paljon.

• Anonyymi
        oksajo-m kirjoitti:

Esiintyi seuraavissa paikoissa: 22.9 Dance Fennia Helsinki, 23.9 Ilves Night-club Tampere, 24.9 Huvikumpu Siilinjärvi, 25.9 Aulava Alavus.

Juteltiin takahuoneessa, kävimme kahvilla ja katseltiin paikkoja. Keikka oli todella hyvä.

Kortti ei ole myynnissä. Kortilla on oma paikka Aulavan historiassa jota kokoan koska olen pyörinyt siellä v.1967 alkaen. Tästä voisi kertoa paljon.

Dance Fennia! Mielenkiintoista. Ei ole tuollaistakaan paikkaa enää.
        Mielestäni hänen levyllään oli parempiakin biisejä kuin tuo hitti Summer of Love. En tiedä miksei ne muut soineet radiossa silloin? Joskus miettinyt, miksei hänestä sen jälkeen kuulunut oikein mitään. Ainakaan Suomessa. Mukava nostalgia-artisti tuo Helen.

• Anonyymi
        oksajo-m kirjoitti:

Onpa siitäkin jo aikaa... Itse en tuolle keikalle päässyt mutta kaveri oli siellä.

• WildHelen

Todella harmi etei tullut lähdettyä aikanaan noille Helenin suomen keikoille, eipä arvannut että sooloura jäi yhteen albumiin. Loistava levy tuo Wild about nothing ja yhä edelleen 24 vuotta julkaisunsa jälkeen sitä tulee kuunneltua.

Olisi muuten "oksajo-m " mukava kuulla lisää tarinoita noilta Helenin suomen keikoilta! :)

• 88_Helen_Hoffner
    • Anonyymi

Hyvä artisti

• Anonyymi
    • Anonyymi

Summer of love, Holy river ja Helen näkyy olleen vuoden 1993 Suomen euroviisukarsinnoissa. Ohjelma on Ylen Areenassa tällä hetkellä nähtävissä.

• Anonyymi

Summer of love,
      Kliseitä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mahtava biisi, aito artisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      91
      8485
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      97
      8133
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      173
      6190
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      14
      5653
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5248
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4285
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      4100
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4053
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      37
      3849
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      62
      3720
    Aihe