HELEN HOFNER ??????

anniina

Olisin kysynyt että onko kellään tietoa mihin on kadonnut laulaja nimeltä helen hofner?

häneltä tuli 1994 albumi jossa oli mm.summer of love niminen hitti.

en ole sen koommin kuullut hänestä.

olisin erittäin kiitolline kaikesta infosta helenistä:)

13

6605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksajo-m

      Artistista ei löydy mitään tietoa ei edes Googlella. Albumi "Wild About Nothing" julkaistiin 1993. Hoffner teki 4 keikan kiertueen Suomessa syksyllä 1993. Olin järkkärinä Aulavan päättäjäisissä 25.9, kun Hoffner heitti siellä keikan, illanpäätteeksi sai häneltä kortin johon hän kirjoitti "Love & Peace Helen Hoffner".

      • kiitos

        Kerrankin sain kunnon vastauksen.

        Myy minulle tuo sinun nimmari .

        Juttelitko sen kanssa,oliko hyvä keikka.
        Missä muualla keikkaili suomes?

        Kiitos
        T:anniina


      • oksajo-m
        kiitos kirjoitti:

        Kerrankin sain kunnon vastauksen.

        Myy minulle tuo sinun nimmari .

        Juttelitko sen kanssa,oliko hyvä keikka.
        Missä muualla keikkaili suomes?

        Kiitos
        T:anniina

        Esiintyi seuraavissa paikoissa: 22.9 Dance Fennia Helsinki, 23.9 Ilves Night-club Tampere, 24.9 Huvikumpu Siilinjärvi, 25.9 Aulava Alavus.

        Juteltiin takahuoneessa, kävimme kahvilla ja katseltiin paikkoja. Keikka oli todella hyvä.

        Kortti ei ole myynnissä. Kortilla on oma paikka Aulavan historiassa jota kokoan koska olen pyörinyt siellä v.1967 alkaen. Tästä voisi kertoa paljon.


      • Anonyymi
        oksajo-m kirjoitti:

        Esiintyi seuraavissa paikoissa: 22.9 Dance Fennia Helsinki, 23.9 Ilves Night-club Tampere, 24.9 Huvikumpu Siilinjärvi, 25.9 Aulava Alavus.

        Juteltiin takahuoneessa, kävimme kahvilla ja katseltiin paikkoja. Keikka oli todella hyvä.

        Kortti ei ole myynnissä. Kortilla on oma paikka Aulavan historiassa jota kokoan koska olen pyörinyt siellä v.1967 alkaen. Tästä voisi kertoa paljon.

        Dance Fennia! Mielenkiintoista. Ei ole tuollaistakaan paikkaa enää.
        Mielestäni hänen levyllään oli parempiakin biisejä kuin tuo hitti Summer of Love. En tiedä miksei ne muut soineet radiossa silloin? Joskus miettinyt, miksei hänestä sen jälkeen kuulunut oikein mitään. Ainakaan Suomessa. Mukava nostalgia-artisti tuo Helen.


      • Anonyymi
        oksajo-m kirjoitti:

        Esiintyi seuraavissa paikoissa: 22.9 Dance Fennia Helsinki, 23.9 Ilves Night-club Tampere, 24.9 Huvikumpu Siilinjärvi, 25.9 Aulava Alavus.

        Juteltiin takahuoneessa, kävimme kahvilla ja katseltiin paikkoja. Keikka oli todella hyvä.

        Kortti ei ole myynnissä. Kortilla on oma paikka Aulavan historiassa jota kokoan koska olen pyörinyt siellä v.1967 alkaen. Tästä voisi kertoa paljon.

        Onpa siitäkin jo aikaa... Itse en tuolle keikalle päässyt mutta kaveri oli siellä.


    • WildHelen

      Todella harmi etei tullut lähdettyä aikanaan noille Helenin suomen keikoille, eipä arvannut että sooloura jäi yhteen albumiin. Loistava levy tuo Wild about nothing ja yhä edelleen 24 vuotta julkaisunsa jälkeen sitä tulee kuunneltua.

      Olisi muuten "oksajo-m " mukava kuulla lisää tarinoita noilta Helenin suomen keikoilta! :)

    • 88_Helen_Hoffner
    • Anonyymi

      Hyvä artisti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Summer of love, Holy river ja Helen näkyy olleen vuoden 1993 Suomen euroviisukarsinnoissa. Ohjelma on Ylen Areenassa tällä hetkellä nähtävissä.

    • Anonyymi

      Summer of love,
      Kliseitä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mahtava biisi, aito artisti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe