HELEN HOFNER ??????

anniina

Olisin kysynyt että onko kellään tietoa mihin on kadonnut laulaja nimeltä helen hofner?

häneltä tuli 1994 albumi jossa oli mm.summer of love niminen hitti.

en ole sen koommin kuullut hänestä.

olisin erittäin kiitolline kaikesta infosta helenistä:)

16

10524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksajo-m

      Artistista ei löydy mitään tietoa ei edes Googlella. Albumi "Wild About Nothing" julkaistiin 1993. Hoffner teki 4 keikan kiertueen Suomessa syksyllä 1993. Olin järkkärinä Aulavan päättäjäisissä 25.9, kun Hoffner heitti siellä keikan, illanpäätteeksi sai häneltä kortin johon hän kirjoitti "Love & Peace Helen Hoffner".

      • kiitos

        Kerrankin sain kunnon vastauksen.

        Myy minulle tuo sinun nimmari .

        Juttelitko sen kanssa,oliko hyvä keikka.
        Missä muualla keikkaili suomes?

        Kiitos
        T:anniina


      • oksajo-m
        kiitos kirjoitti:

        Kerrankin sain kunnon vastauksen.

        Myy minulle tuo sinun nimmari .

        Juttelitko sen kanssa,oliko hyvä keikka.
        Missä muualla keikkaili suomes?

        Kiitos
        T:anniina

        Esiintyi seuraavissa paikoissa: 22.9 Dance Fennia Helsinki, 23.9 Ilves Night-club Tampere, 24.9 Huvikumpu Siilinjärvi, 25.9 Aulava Alavus.

        Juteltiin takahuoneessa, kävimme kahvilla ja katseltiin paikkoja. Keikka oli todella hyvä.

        Kortti ei ole myynnissä. Kortilla on oma paikka Aulavan historiassa jota kokoan koska olen pyörinyt siellä v.1967 alkaen. Tästä voisi kertoa paljon.


      • Anonyymi
        oksajo-m kirjoitti:

        Esiintyi seuraavissa paikoissa: 22.9 Dance Fennia Helsinki, 23.9 Ilves Night-club Tampere, 24.9 Huvikumpu Siilinjärvi, 25.9 Aulava Alavus.

        Juteltiin takahuoneessa, kävimme kahvilla ja katseltiin paikkoja. Keikka oli todella hyvä.

        Kortti ei ole myynnissä. Kortilla on oma paikka Aulavan historiassa jota kokoan koska olen pyörinyt siellä v.1967 alkaen. Tästä voisi kertoa paljon.

        Dance Fennia! Mielenkiintoista. Ei ole tuollaistakaan paikkaa enää.
        Mielestäni hänen levyllään oli parempiakin biisejä kuin tuo hitti Summer of Love. En tiedä miksei ne muut soineet radiossa silloin? Joskus miettinyt, miksei hänestä sen jälkeen kuulunut oikein mitään. Ainakaan Suomessa. Mukava nostalgia-artisti tuo Helen.


      • Anonyymi
        oksajo-m kirjoitti:

        Esiintyi seuraavissa paikoissa: 22.9 Dance Fennia Helsinki, 23.9 Ilves Night-club Tampere, 24.9 Huvikumpu Siilinjärvi, 25.9 Aulava Alavus.

        Juteltiin takahuoneessa, kävimme kahvilla ja katseltiin paikkoja. Keikka oli todella hyvä.

        Kortti ei ole myynnissä. Kortilla on oma paikka Aulavan historiassa jota kokoan koska olen pyörinyt siellä v.1967 alkaen. Tästä voisi kertoa paljon.

        Onpa siitäkin jo aikaa... Itse en tuolle keikalle päässyt mutta kaveri oli siellä.


    • WildHelen

      Todella harmi etei tullut lähdettyä aikanaan noille Helenin suomen keikoille, eipä arvannut että sooloura jäi yhteen albumiin. Loistava levy tuo Wild about nothing ja yhä edelleen 24 vuotta julkaisunsa jälkeen sitä tulee kuunneltua.

      Olisi muuten "oksajo-m " mukava kuulla lisää tarinoita noilta Helenin suomen keikoilta! :)

    • 88_Helen_Hoffner
    • Anonyymi

      Hyvä artisti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Summer of love, Holy river ja Helen näkyy olleen vuoden 1993 Suomen euroviisukarsinnoissa. Ohjelma on Ylen Areenassa tällä hetkellä nähtävissä.

    • Anonyymi

      Summer of love,
      Kliseitä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mahtava biisi, aito artisti.


    • Anonyymi00014

      Katsokas Helen Hoffner Wikipediasta

    • Anonyymi00015

      Sally steele ja helen Hofner toi rock-musaan aikoinaan naisnäkökulmaa.

    • Anonyymi00016

      Radio Suomessa yrittivät tavoitella häntä, mutta ei onnistunut. Vaikuttaa siltä, ettei halua antaa enää haastatteluja. Musiikkiura on takanapäin. Mielenkiintoinen laulaja ysäriltä. Muistan kun Summer of Love soi radiossa paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe