Sailaksen..

setä..

Voitkos nyt auttaa:
Noudatin ohjeitasi,menin metsään ja nyt minulla on 120 kiloa puolukkaa jota teollisuus ei osta,sama tilanne ympäri maata sadoilla,tai oikeastaan tuhansilla marjanpoimijoilla.

Kerroppas nyt Raimo-setä koska tulet nämä marjat hakemaan,pistä vaikka puh.numerosi tähän niin saavat kaikki ne soittaa jotka eivätsaa marjojaan menemään.

7

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvo

ja myy ne siellä, taikka laita lehteen ilmoitus. Kyllä niitä ostajia löytyy jos osaa pikkasen markkinoida.
      Tosi harmi jos ei teollisuudelle kelpaa. Mahdatko tietää miksi se ei sille kelpaa? Siksikö että on Suomalaiset itse poimineet?

• vaan...

eihän työtön saa torille mennä niitä myymään,rahat on poikki välittömästi kun torikauppiaaksi ryhtyy.

Puolukkaa ei osteta niin lapsellisesta syystä kuin että EI OLE LAATIKOITA!!!!

• maailmankuva on rajautunut.

sailas ja moni muu asiantuntija on liian kauan ollut hyvilä palkoilla.
      -------Talous kunnossa. Ei silloin osaa enää nähdä todellisuutta!

Silloin vierautuu perusasioista.

• sailas on upee

Kuules nyt sailas tienaa (edellisestä viestistä)

"Valtiovarainministeriö Valtiosihteeri Sailas Raimo 10 300"

Hän on siis viisas ja arvostettu. Sinä ja muut 500 000 et ole tarpeeksi viisas. Jos sailas sanoo, että työttömät kyykk.. ai sori siis orja.. soru taas näitä näppäilyvirheitä ... khrm! siis jos sairas sanoo, että työttömät mars marjanpomintaan niin siinä on SUURI VIISAUS! Anna siis SDP:n suuren viisauden tuoda valoa elämääsi! Tee niinkuin käsketään tai sama se koska ensi vuonna sinun on PAKKO totella kun hakevat marjanpoimijaksi.

Tärkeintä on, että et ajattele omilla aivoillasi. Anna Suurien Ajattelijoiden päättää asiat puolestasi. Voi olla varma, että Suuret Ajattelijat päättävät maksaa itselleen edelleenkin kohoavia palkkoja ja sinulta leikataan ne viimeisetkin rovot.

• tuli...

suuri valaistumisen hetki!!!
        Hankin Raimosedän kuvan seinälleni että muistaisin sen suuren viisauden mitä meille vuodattaa,oli aamulla tv-ssä jauhamassa paskaa ja mua alkoi jurppimaan just noiden puolukoiden takia,ajoin eilen ensin 26 kilsaa sinne ostopaikalle ja ilmoittivat etteivät voi ottaa marjoja vastaan,sama matka takaisin ja bensamittari näyttää punaista kun en saanut tietenkään tankattua.Nyt vaan ihmettelen millä ilveellä pääsen yrittämään muutaman päivän kuluttua uudestaan noita marjoja tarjoamaan,kun ei se auto nyt kuitenkaan puolukoilla kulje.On nää herrat pihalla oikeesta elämästä tosiaan.

• TIETÄJÄ
        tuli... kirjoitti:

Hankin Raimosedän kuvan seinälleni että muistaisin sen suuren viisauden mitä meille vuodattaa,oli aamulla tv-ssä jauhamassa paskaa ja mua alkoi jurppimaan just noiden puolukoiden takia,ajoin eilen ensin 26 kilsaa sinne ostopaikalle ja ilmoittivat etteivät voi ottaa marjoja vastaan,sama matka takaisin ja bensamittari näyttää punaista kun en saanut tietenkään tankattua.Nyt vaan ihmettelen millä ilveellä pääsen yrittämään muutaman päivän kuluttua uudestaan noita marjoja tarjoamaan,kun ei se auto nyt kuitenkaan puolukoilla kulje.On nää herrat pihalla oikeesta elämästä tosiaan.

niitä silakoita syömään. Vaan eipä ole työttömällä varaa kalliita silakoita enää syödä. Nytkin olen kerännyt sieniä koko kesän, muuten en olisi syönytkään paljon mitään. On vain niitä muitakin sienessä kävijöitä, että jää saaliit aika pieneksi välillä. Ei voi edes dyykata kaupan roskiksia täällä päin kun ne ovat kaikki lukkojen takana. Valitettavasti. Olisi varmaankin muitakin tarvitsijoita. Eilen hain Eu-kassin, on siitäkin sentään pikkasen iloa työttömälle.

Toivotaan nyt että alkuperäinen kirjoittelija saisi puolukkansa myytyä. Kysele vaikka lähikaupasta ottaisiko ne myyntiin.

• jotenkin tosi
        tuli... kirjoitti:

luokkaavaa nähdä tämmoistä täällä raimosta ja sen sedästä. Itse satun tietämään raimon sedän, koska hän oli minun pappa, joka sattui kuolemaan pari kuukautta sitten. Miksi kaikilla ihmisillä on raimoa tai ihan yleisesti sailaksia vastaan jotain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe