Tanssiessa ottaa eteen joka kerta

nolo/turhaa nolo?

Se on joka saakelin kerta kun alkaa tanssimaan naisen kanssa hiemankaan lähemmin, niin ottaa aina eteen, enemmän tai vähemmän kovaksi. Joskus se vaan villinnyttää (kännistä) naista lisää ja nainen hinkkaa persettään etumusta vasten. On tullut pantua merkille, että avoimen seksuaalisessa tanssissa se on ei-negatiivinen asia.

Mutta sitten on tilanteita, kun haluaisi vaan juttelemisen lomassa tanssia silleen puolilähekkäin ilman mitään seksuaalista tarkoitusperää. Siinä sitten joutuu koko ajan varomaan, ettei mene liian lähelle toista. Ja kun sitten tuntee hepissä, että nyt osu tytön lantioon, niin vähintään punastuu ja nolostuu.

Niin piti kysyä, että miten naiset suhtaudutte miehen erektioon tanssiessa? Ja lähinnä tanssissa, jossa ei hinkata ja kourita toisia, vaan jutellaan ja ollaan ujona ekaa tanssia tanssimassa.

ps. En koe tätä ongelmana(joskus lähinnä huvittaa), vaan ihan mielenkiinnosta kysyn täällä(kun täällä kehtaa kysyä nimettömänä) miten naiset suhtaudutte. Oisko tää vielä parinkympin yliviriiliyttä?

7

4388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GothicWhite

itsellä ei ole usein käynyt vain välillä...Oppitunneilla kerran kävi että opettaja huusi tuleppas pistämään vastaus tähän tehtävää ja juuri kun ajatus oli vähän karkaillut muualle:D

Ja kaikein noloin oli kun törmäsin ensirakkauteeni alaasteella ja näin ensirakkauteni ensikertaaa. Hän tuli todella lähelle ja sanoi hei ja lausi nimeni "en ollut koskaan ennen nähnyt tyttöä" Hän pyysi että näyttäisin silloin muodissa olleit sm-liiga korttejani. Menin ensin punaiseksi sitten ihan jumiin ja hissuksi.alapää nousi ennätysnopeudella pystyyn noin 5sec.. Tyttö jäi siinä sitten ihmeissään katsomaan ja sain juuri ja juuri annettua kortit hänelle.. ihanaa tämä nuoruus ja ensirakkaudet.. tuli nolattua itsensä heti ensikättelyssä ja oikein kunnolla:D

• Herra 44v

Tuo on ongelma, joka vaivaa nuoria miehiä kun hormonit jyllää ja aktiviteetintarve on kova.
        Ihan tuttu ilmiö monelle miehelle, minkä toiset naiset ymmärtävät mutta useat ymmärtävät väärin.

Lohdutukseksesi voin kertoa että ikä yleensä hoitaa tuon ongelman, samoin säännöllisen kumppanin löytyminen. Ja opastukseksi sen että jos jännität, niin aina varmemmin ongelma nostaa päätään ;) Yritä siis olla rentona ja unohtaa koko nainen tanssiessasi.

• nainen

Aluks saattaisin kokea häkeltynyttä huvittuneisuutta, mut sehän on lopuks merkki siitä, että pidät tanssipariasi haluttavana...eli olisin imarreltu.

• burn-out

itse asiassa tommosta tapahtuu tosi usein, että miehellä ottaa eteen tanssiessa. melkeinpä joka kerta, kun oon baareissa miehiä tanssitellut.

sehän on musta oikeesti aika imartelevaa.. tietenkin, jos mies ei itse rupee mitenkään "pervoilemaan" tai hinkkaamaan itteensä mua vasten. sehän on vaan ihan luonnollista!

• yhtään

Ei tuollaisesta tarvitse punastella. Itsestä tuntuisi vain imartelevalta jos tuntisin että mies kovettuu tanssiessa. Ja tykkään että mies vetää lähelle tanssiessa.

• Anonyymi

Minä tykkään puristaa naisen persettä tanssiessa ja työntää kovan kaluni löhelle naista jotta varmaan tuntuu.

• Anonyymi

Se on pillun puutetta jos ei kykene tanssista nauttimaan ilman seksuaalisia ajatuksia.eli yrittäkää saada edes joskus pallinne pilluun tyhjäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      116
      5423
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      436
      1701
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      200
      1203
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1163
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1159
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1063
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      951
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      951
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      896
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      846
    Aihe