Tanssiessa ottaa eteen joka kerta

nolo/turhaa nolo?

Se on joka saakelin kerta kun alkaa tanssimaan naisen kanssa hiemankaan lähemmin, niin ottaa aina eteen, enemmän tai vähemmän kovaksi. Joskus se vaan villinnyttää (kännistä) naista lisää ja nainen hinkkaa persettään etumusta vasten. On tullut pantua merkille, että avoimen seksuaalisessa tanssissa se on ei-negatiivinen asia.

Mutta sitten on tilanteita, kun haluaisi vaan juttelemisen lomassa tanssia silleen puolilähekkäin ilman mitään seksuaalista tarkoitusperää. Siinä sitten joutuu koko ajan varomaan, ettei mene liian lähelle toista. Ja kun sitten tuntee hepissä, että nyt osu tytön lantioon, niin vähintään punastuu ja nolostuu.

Niin piti kysyä, että miten naiset suhtaudutte miehen erektioon tanssiessa? Ja lähinnä tanssissa, jossa ei hinkata ja kourita toisia, vaan jutellaan ja ollaan ujona ekaa tanssia tanssimassa.

ps. En koe tätä ongelmana(joskus lähinnä huvittaa), vaan ihan mielenkiinnosta kysyn täällä(kun täällä kehtaa kysyä nimettömänä) miten naiset suhtaudutte. Oisko tää vielä parinkympin yliviriiliyttä?

7

4251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GothicWhite

itsellä ei ole usein käynyt vain välillä...Oppitunneilla kerran kävi että opettaja huusi tuleppas pistämään vastaus tähän tehtävää ja juuri kun ajatus oli vähän karkaillut muualle:D

Ja kaikein noloin oli kun törmäsin ensirakkauteeni alaasteella ja näin ensirakkauteni ensikertaaa. Hän tuli todella lähelle ja sanoi hei ja lausi nimeni "en ollut koskaan ennen nähnyt tyttöä" Hän pyysi että näyttäisin silloin muodissa olleit sm-liiga korttejani. Menin ensin punaiseksi sitten ihan jumiin ja hissuksi.alapää nousi ennätysnopeudella pystyyn noin 5sec.. Tyttö jäi siinä sitten ihmeissään katsomaan ja sain juuri ja juuri annettua kortit hänelle.. ihanaa tämä nuoruus ja ensirakkaudet.. tuli nolattua itsensä heti ensikättelyssä ja oikein kunnolla:D

• Herra 44v

Tuo on ongelma, joka vaivaa nuoria miehiä kun hormonit jyllää ja aktiviteetintarve on kova.
        Ihan tuttu ilmiö monelle miehelle, minkä toiset naiset ymmärtävät mutta useat ymmärtävät väärin.

Lohdutukseksesi voin kertoa että ikä yleensä hoitaa tuon ongelman, samoin säännöllisen kumppanin löytyminen. Ja opastukseksi sen että jos jännität, niin aina varmemmin ongelma nostaa päätään ;) Yritä siis olla rentona ja unohtaa koko nainen tanssiessasi.

• nainen

Aluks saattaisin kokea häkeltynyttä huvittuneisuutta, mut sehän on lopuks merkki siitä, että pidät tanssipariasi haluttavana...eli olisin imarreltu.

• burn-out

itse asiassa tommosta tapahtuu tosi usein, että miehellä ottaa eteen tanssiessa. melkeinpä joka kerta, kun oon baareissa miehiä tanssitellut.

sehän on musta oikeesti aika imartelevaa.. tietenkin, jos mies ei itse rupee mitenkään "pervoilemaan" tai hinkkaamaan itteensä mua vasten. sehän on vaan ihan luonnollista!

• yhtään

Ei tuollaisesta tarvitse punastella. Itsestä tuntuisi vain imartelevalta jos tuntisin että mies kovettuu tanssiessa. Ja tykkään että mies vetää lähelle tanssiessa.

• Anonyymi

Minä tykkään puristaa naisen persettä tanssiessa ja työntää kovan kaluni löhelle naista jotta varmaan tuntuu.

• Anonyymi

Se on pillun puutetta jos ei kykene tanssista nauttimaan ilman seksuaalisia ajatuksia.eli yrittäkää saada edes joskus pallinne pilluun tyhjäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      44
      2369
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      266
      2260
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      115
      1604
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1320
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1267
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1157
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      141
      1150
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1039
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1007
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      970
    Aihe