Oletteko muuten pistäneet merkille, kuinka kallista tv-lupamaksu on? Ottaen huomioon vielä sen, että enimmäkseen tulee vain uusintoja vanhoista sarjoista tai sitten näitä tositv juttuja.
Saunan sytykkeeksi saisi mokoman paperilappusen laittaa. No, kait se täytyy kuitenkin taas maksaa *huokaus*.
Televisio-ohjelmien taso
9
455
Vastaukset
- Hopeakoru
Mitkä ovat lempiohjelmianne, mitä katsotte yleensä? Mulla on ainakin kolme; Kotikatu, Emmerdale, Bad Girls.
- äijän ryökäle
Että kotikadun tuominen radion puolelle oli huono juttu.
OK, sitähän kuulijoille tarjota mitä toivotaan.
Kotikatu, naapurilähiö tyyppiset vaan ällöttää.
Luontoaiheiset dokkarit. Etenkin digiboksi tuo enemmän vaihtelun mahdollisuutta.
On vähän huonosti tullu seurattua noita tv-ohjelmia. Mitähän sieltä onkaan tullu. Mitään sarjoja en ole enää seurannu, enkä pahemmin elokuviakaan. 4D ohjelmia tulee katsottua, ärsyttää vaan kun siinä tulee niin lyhyitä kuvavälähdyksiä, ohjelma on leikattu niin hullusti. Pää menee pyörryksiin kun kuvat vaihtuu niin nopeesti.
- tukkusutija
vaan tietysti kolmosen, nelosen, vitosen ja muiden mainosrahotteisten kanavien ohjelmahan on varsinainen roc.
ja bensahan se varsinaisen halpaa on. ja mittarista tule aina uusi ohjelma.
ja ilmaseksi kaikki pitäis saada. se on mun vakaa milibide. - Pirre*
lehessä oli kerran artikkeli, tänne itärajalle muuttaneesta ulkolaisesta pariskunnasta ja heidän elämästään ja viihtymisestään täällä salomailla.
He kertoivat viihtyvänsä täällä hyvin ja olivat kaikinpuolin tyytyväisiä elämäänsä, mutta ...televisio ohjelmat olivat heidän mielestään Suomessa ala -arvoisia.
Pariskunta oli tanskalais-shileläinen. - merli:)
mulla ei näy kun nuo kolme peruskanavaa ja suurin osa uusintoja:(
Mtv on kyllä ihan p********, joskus joku hyvä leffa tosin eksyy joukkoon.
Kaikki hemmetin kilpailut ja pelit...en tykkää:D
Sydämen asialla ykkösellä on hyvä vaikka uusintana tuleekin(en katsonut kaikkia jaksoja eka kerralla).
Dokumentit ja luonto-ohjelmat istuttavat sohvan nurkkaan aina kun kerkiää.
Tosi-tv taas...voi jestas, kohta ihmiset unohtavat elää omaa elämäänsä kun aika menee toisten elämän kyttäilyyn.
Taso laskee kuis lehmän häntä ja lupamaksu nousee.
Antenni joutaa kohta kaatikselle ja vanhoja hyviä videofilmejä saa varmaan katsella ilman tv-lupaa..kait:D - norMix evk
Katsomalla esim parina iltana huippuluokan urheilua ja muutaman leffan olet jo kuitannut vuoden lupamaksun. Kaikki sen päälle tuleekin sitten jo kaupanpäälle.
- kielteinen
-voi kuule tääl Vaasas me katsotaan Ruotsin töllöä vaan enää silloin ku katotaan..muual Suomes ette pysty oikein vertaileen kui PALJO parempaa sielt tulee...varsinkin urheiluohjelmat..
- tollo
Siis kaksisataa eroa vuodessa siitä, että käytössäni on monta TV-kanavaa, ja samalla rahalla kustannetaan vielä monta radiokanavaa. Siis sellaista, joista ei tarvi viiden minuutin välein kuunnella pitsamainoksia. Siis alle eurolla päivässä saa nämä!
Ylen ohjelmatarjonta telkkarissa on sitäpaitsi minun mielestäni ihan omaa luokkaansa. Kuka tahansa voi ottaa esiin Ylen ja kaupallisten tv:den ohjelmakartan ja havaita asian. Yle panostaa edelleen omiin tuotantoihin, joskin vähenemässä lienee sekin talousongelmien vuoksi. Oma kyllästymispisteeni on jo kauan sitten tullut näiden maikkarin huuhaajuttujen parissa, ja pääosin telkkarini onkin aina ylen kanavilla.Joskus toki myös maikkarilla ja nelosella esiintyy helmiä.
Canal paketin saa tällä kahdella sadalla puoleksi vuodeksi. Siis pari elokuvakanavaa ja urheilukanavan. Siinä vertailukohtaa. Elämä kun on muutakin kuin elokuvaa ja urheilua. Kiitti ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594