mulla on tällanen ongelma etten oikein ole keksinyt mihin päin toivoisin...
kun ehkä mun pitäis toivoa kun on näitä ehtoja että mihin ei...:
kuiteskaan etelään en halua,ja länsi mietityttää kun californiassa haluan käydä mutta tuskin asua,ja tuskin pääsisikään,ja taas texas ja arizona eivät nappaa..jostain syystä..
että olisiko se sitten itä vai pohjoinen?
enkä kyllä ole innostunut tosta new yorkista(sielläkin pääsee käymään..niin..)
Ehdotuksia...! :)
haluisin päästä sellaiseen kivaan ja pikkasen erillaisen ilmaston(kuin suomessa)omaavaan paikkaan...missä ihmiset olisi kivoja jne :)
KIITOS AVUSTA!!
mihin suuntaan toivon..!?
15
1194
Vastaukset
- kristiina
mene albaniaan. siellä on hurja meno ja maisemat kauniita. entäs ne miehet....vauuuuu
- Millamagia.
Kanada. Ja tama ei sitten ole mikaan Kummeli vitsi. Puhtaampaa kuin Jenkeissa, ihmiset ystavallisempia, ymparisto kuin Suomessa, parempi ilmasto jne. Ja kaikki samat edut kuin USAssa.
- kuitenkin olisin menossa..:/
niin että usasta näitä mihin päin..:/
- Erika
kuitenkin olisin menossa..:/ kirjoitti:
niin että usasta näitä mihin päin..:/
http://www.ericblumrich.com/gta.html
Linkki saattaa olla liian vaikea aivottomille tytontylleroille mutta te muut... tsiigatkaa.
- Eevil
Naytat tuntevan USAn hyvin kun sanelet paikkoja mihin haluat ja et halua menna.
Miksi siis kyselet meilta jotka olemme asuneet vain muutamassa paikassa USA:ssa ?- texas!
Miksi et halua noihin muutamaan paikkaan? Itse olen Texasissa ja on kylla pakko nyt tahan valiin sanoa, etta aivan ihana paikka! Ihmiset on todella ystavallisia. Takalainen englanninkielen opettajanikin sanoi, etta muutti floridasta tanne joitakin vuosia sitten, kun ihmisetkin taalla paljon ystavallisempia kuin floridassa. Ilmasto on ihana, paljon nahtavyyksia ja tekemista. En nae mitaan syyta miks ei taalla voisi viihtya
- texasissa
texas! kirjoitti:
Miksi et halua noihin muutamaan paikkaan? Itse olen Texasissa ja on kylla pakko nyt tahan valiin sanoa, etta aivan ihana paikka! Ihmiset on todella ystavallisia. Takalainen englanninkielen opettajanikin sanoi, etta muutti floridasta tanne joitakin vuosia sitten, kun ihmisetkin taalla paljon ystavallisempia kuin floridassa. Ilmasto on ihana, paljon nahtavyyksia ja tekemista. En nae mitaan syyta miks ei taalla voisi viihtya
tai muuallakaan...mietin vaan tässä että onko esim pohjois Usasta kokemuksia ? tai itä Usasta..
muualta kuin new yorkista...
kai nyt saa kysyä :[ - Eevil
texasissa kirjoitti:
tai muuallakaan...mietin vaan tässä että onko esim pohjois Usasta kokemuksia ? tai itä Usasta..
muualta kuin new yorkista...
kai nyt saa kysyä :[No mene Teksasiin kun kerran viihdyt siella.
- ...
Eevil kirjoitti:
No mene Teksasiin kun kerran viihdyt siella.
tuskin mä mihinkään "MENEN"..vaan että mihin toivon........
Miks pitää ylipäätänsä vastata jos tarkotus on negatiivinen,löytyiskö muuta puuhaa..:// - Eevil
... kirjoitti:
tuskin mä mihinkään "MENEN"..vaan että mihin toivon........
Miks pitää ylipäätänsä vastata jos tarkotus on negatiivinen,löytyiskö muuta puuhaa..://No älä mene Teksasiin kun et kerran viihdy siellä.
Onko nyt hyvä ?
- - - - - -
taas näitä....
voisi vaikka keksiä muuta kuin v*ttuilla muille keskustelupalstalla...kai.
Varmaan tämä on yhtä asiallinen kysymys kuin mikä tahansa muukin.
Ja kai nyt saa kysellä,jos on kysyttävää ja jos jollain on kokemuksia esim niistä itä ja pohjois USAsta,mistä ko kirjoittaja pohti.
ei varmaankaan tarkoittanut mitään pahaa..... >:(
ihmiset älkää olko tahallaan typeriä ! - eini
Kyselit kokemuksia pohjoisemmasta USAsta...
Itse olen para-aikaa au pairina Minnesotan osavaltiossa, pienessa kaupungissa n.30min ajomatkan paassa paakaupungista(kaksoiskaupunki) Minneapolis-St.Paulista.. Ilmasto vastaa aika lailla suomen ilmastoa, paitsi etta kesat ovat kuumemmat ja talvet kylmemmat...
Taalla ei kylla tarvitse pelata kuolevansa tylsyyteen silla taalla on USAn suurin ostoskeskus MallOfAmerica, kuntoilukeskuksia, ravintoloita ja menoa loytyy.. Minnesota on yksi taiteen kaupungeista, kulttuuri on vahvasti esilla. Taalla on myos hyva mahdollisuus tormata koti-ikavan sattuessa muihin suomalaisiin ja pohjoismaalaisiin...
ja uskokaa tai alkaa, ei se NewYork niin hieno ollut. siis minun mielestani. OKEI OKEI - onhan se hieno ja upea ja tuntuu aika fiinilta kavella pitkin Manhattania tms. mutta mina kyllastyin siihen jatkuvaan ruuhkaan, liikenteen meteliin ja kalliisiin hedelmiin viikon aikana! ehka kiva lomakohde, mutta ei siella kylla vuotta jaksaisi..
Oletko lahdossa minka yhteison kautta? ainakaan euraupairilla ei kovasti saa maantieteellisiin seikkoihin vaikuttaa! minulta kysyttiin vaan etta, kaupunkiin vai maalle, ja vastasin kaupunkiin... Taalla sita nyt sitten ollaan..
Ja ainahan sita voi matkustaa muualle, kannattaa miettia haluaako todella vain kayda Californiassa, NewMexicossa tai missa ikina.. vai haluaako siella viettaa vuoden paivat..esim. matkustaminen viikon ajaksi esim. Floridaan onnistuu jo n.500dollarilla mita haluaa siella tuhlata, ja sehan on perheesta riippuen n.kk. palkka :)
jepjep. sellaista talla kertaa- eini
selvennyksena askeiseen viestiini etta tuo esimerkki matkustamisesta Floridaan oli taalta Minneosotasta, en tieda mita se mahtaa kustantaa muualta pain..
- ......
eini kirjoitti:
selvennyksena askeiseen viestiini etta tuo esimerkki matkustamisesta Floridaan oli taalta Minneosotasta, en tieda mita se mahtaa kustantaa muualta pain..
kiitti asiallisesta viestistä..!:)
joo no euraupairia tai ef:ää olen miettinyt!ihan vaan mielenkiinnosta kyselen näitä että millaista muualla(kun kovin moni täällä kun olen lueskellut on ollut texasissa,n.y.c:ssä,californiassa..niin haluaisin jotain erillaista)..ikävää että musta sitten tehtiin täysi-idiootti joka kyselee tyhmiä...
Minnesota kuulostaa kyllä kivalta..!
kuulemma trek american matkat on mukavia ja suht edullisia?
- Anonyymi
Kysymys mihin suuntaan reitit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045281Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17610821Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858498Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok02850Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321485
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261470