Tätäkin kupposen ääressä kysytään. Oli jo asiaa vähän tuntevana mieltää
Puolan jäsenyyden mielekkyys. Olihan se IVY-maita, joten siinä mielessä...
Sitäkin voi kysyä, miksi USA suosittelee Turkin jopa täysjäsenyyttä?
Turkin EU-jäsenyys?
10
344
Vastaukset
- tukkusutija
kupposen ääreen miettimään. onhan bosborin salmen länsiranta mielletty euroopaksi.
puola? miksi ei?
kolkytä vuotta sitten sanottiin, että eec on imperialististen voimien liitto. usa oli silloin ja on vieläkin näiden voimien generaattori. voiskohan olla jotain peräajatuksia setä samulilla?Eipä vähän - Euroopassa on jo kait kymmeniä miljoonia muslimiuskoisia.
Pitää kai tyytyä Leinon tavoin kysymään: miksi näitä mietin?
Se merkki varhaisenko vanhuuden?
Sitä jäpitän; turkkilainen istuu tukevasti pöydässäsi, jos
EU päätyy tähän "kamikaze" liikkeeseen.- tukkusutija
capt.cöpenick kirjoitti:
Eipä vähän - Euroopassa on jo kait kymmeniä miljoonia muslimiuskoisia.
Pitää kai tyytyä Leinon tavoin kysymään: miksi näitä mietin?
Se merkki varhaisenko vanhuuden?
Sitä jäpitän; turkkilainen istuu tukevasti pöydässäsi, jos
EU päätyy tähän "kamikaze" liikkeeseen.mä ny ota näihin teologisiin asetelmiin kantaa.
ja mikä on varhaista, mikä myöhäistä vanhuutta?
ja jäpitä, mitä jäpität, nin kiinalainen istuu jo nyt huomattavasti tukevammin pöydässäsi. tukkusutija kirjoitti:
mä ny ota näihin teologisiin asetelmiin kantaa.
ja mikä on varhaista, mikä myöhäistä vanhuutta?
ja jäpitä, mitä jäpität, nin kiinalainen istuu jo nyt huomattavasti tukevammin pöydässäsi.Länsimaisen vasaran hinnalla saa kiinalaisen runkonaulaimen.
Se kestää ehkä sen minun pykäämän linnunpöntön rustaamisen ajan.
Rautian ja Keskon on pitänyt livetä rosvohinnoittelustaan
just kiinalaisen halpatuonnin takia. Eli kilpailu OK.
Turkin €-lypsylle ei kai mitään rajaa - se on pum
pum, ellette suostu!- tukkusutija
capt.cöpenick kirjoitti:
Länsimaisen vasaran hinnalla saa kiinalaisen runkonaulaimen.
Se kestää ehkä sen minun pykäämän linnunpöntön rustaamisen ajan.
Rautian ja Keskon on pitänyt livetä rosvohinnoittelustaan
just kiinalaisen halpatuonnin takia. Eli kilpailu OK.
Turkin €-lypsylle ei kai mitään rajaa - se on pum
pum, ellette suostu!lypsetään sen minkä tissit kestää.
mutta on turha pummitella turkkia tai tataaria, ovathan kelvanneet herroille oiroopalaisillen putsaamaan paskahuusseja.
ja suosi suomalaista on suuri huuli, vaikka joka rautian ja keskon ovella herra kallupin kyselyissä sinä ja minä vannomme kotimaisuuden nimeen.
- Pirre*
mieluummin Turkin EU -jäsenyydestä, kuin sen "liittoutumisesta" arabimaihin...
- miäs
-Turkki on NATOn jäsen,se lienee yksi tärkeimmistä syistä USAn myötäilyyn tässä asiassa..
- taikanainen
kannalle olisin myös valmis kallistumaan, ja myös ehkä USAn intresseihin sopisi paremmin Turkin länsimaistuminen.
- sitä mieltä
että pitäisi käyttää vähän aikaa EU:n sisäiseen integraatioon ennen uusia laajenemisia, mutta kun menivät antamaan Turkille ehdot joiden toteuduttua neuvottelut aloitetaan on sopimuksessa pysyttävä. Toivottavasti kukaan EU:ssa ei lähde hölöttämään enää lisää laajentumisia lähivuosikymmeninä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a657301Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2386157Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,774579Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1083822Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut673016Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742966Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1202646SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het342108Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621947Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2561857