Duunarien TÄRKEYS!

Duunarin poika

Jos kaikki miehet olisivat naismaisia "geggoja" niin tämä maa olis paniikissa! Ei olis ketään OIKEAA miestä puolustamassa tätä maata, kukaan ei tietäis konetekniikasta hevonkuusea, saati sähkötekniikasta! Tekin nautitte jatkuvasti tosimiesten (DUUNARIEN) osaamisesta typerykset! Mitä vittuja te kuvittelette, tuleeko tämä elämänne perusasiat jostain "taivaasta" MIETTIKÄÄ perkele, kuka teille mahdollistaa elämänne, DUUNARIT! SAATANA

Tämä oli tarkoitettu sokeille akateemisille ihmisille!


Duunari!

6

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      naisen mielestä on tärkeintä, että mies viihtyy työssä.
      Ja kotona ollessaan hän ajattelee minua, eikä huomista työpäivä.

      • anne 72

        Mun mielestä kaikista parhaita miesystävä kokelaita ovat duunarit...juuri mun makuun:)
        Niissä on se miehekkyys:)
        En ymmärrä että miksi joillekkin voi olla niin
        tärkeää se että mitä se ihminen tekee elantonsa eteen...nykyään tasa-arvon aikana eiks se yleensä ole niin että kummallakin toimeen tulo niin eikö pitäisi ennemminkin pitää huoli vain
        omasta koulutuksesta/työstä ja sitten ihan eri
        arvoja katsastaa kumppanin valinnassa:)
        Mie tykkään juuri duunareista:)


    • naismainen duunarimies

      En ihan ymmärrä tuota sinun vuodatusta, ja miten naismaisuus ja ei-duunarit liityvät toisiinsa. Omasta mielestäni kaikki jotka tekevät työtä leipänsä eteen kuuluvat kategoriaan duunari, oli se sitten siivooja tai ydinfyysikko. Enemmän ja vähemmän (naismaisia) miehiä löytyy varmasti kaikista ammattiryhmistä.

      Sinun kannattaisi vähän prepata omaa itsetuntoasi, niin voisit huomata, ettei kateudella ja katkeruudella kauhean pitkälle pötkitä.

      Ole ylpeä ammatistasi, ja ymmärrä se, että jokainen meistä duunareista on ihan yhtä tärkeä täällä pallollamme, äläkä vikise täällä kuin joku ämmä, jos et ammattisi puolesta kelpaa jollekin naispuoliselle. Mitä sinä sellaisista naisista edes välität.

      Itse olen vaan yrittäjä-duunari, enkä muista montakaa asiaa mitä en olisi pystynyt tekemään tai toteuttamaan, vaikka omaankin myös pehmeempiä (naismaisia) arvoja/ puolia.

      Oma kokemukseni on kyllä se, että täydellisiä tumpeloita löytyy kaikista ammattiryhmistä nykypäivänä!

      Eiköhän se ole se ikä ja elämän kokemukset mitkä tuo niitä muitakin arvoja tähän elettävään elämään.

      Että se näistä stereotypioista taas.

    • Myös duunarin poika

      Kaikia meitä tarvitaan, jotta tämä yhteiskunta pysyisi toiminnassa, sehän on ihan selvä asia. En oikein ymmärrä aloittajan vastakkainasettelua duunarit vs. naismaiset akateemiset miehet.

      Akateemisesta koulutuksestani huolimatta painan minäkin duunia niin pirusti. Työni juristina on usein äärettömän rankkaa ja vaatii henkistä kovuutta, joten kukaan naismainen "Geggo" tässä duunissa tuskin pärjäisi.

      Naismaiseksi ei ketään voi leimata sen perusteella tekeekö hän työtään tehtaassa liukuhihnan äärellä vai valkokaulusduunarina toimistossa. Nämä "Gegot" tuskin sopivat kumpaankaan paikkaan. He ovat taiteellisia taivaanrannan maalareita tai muita vastaavia hörhöjä, joilla ei ole akateemisuuden kanssa mitään tekemistä.

    • Sokeana akateemisena voinen olla samaakin mieltä.

      Lievästi kärjistäen:

      En haluaisi kulkea sillalla, jonka on rakentanut akateeminen. En haluaisi kulkea sillalla, jonka on suunnitellut ei-akateeminen. Sama pätee vaikka talonrakentamiseen yms., eli jokainen tehköön sitä, mihin parhaiten soveltuu.

    • puoliduunari

      Taitavat luoda suurimman osan duunarien työpaikoista. On sanottu, että hyvä insinööri työllistää kymmeniä työntekijöitä.
      Jos akateemisia työpaikkoja ei olisi, eikä olisi ollut, niin kiviähän tuolla pelloilla vielä pyörittelisitte rautakangella hikipäässä.
      Jokaista meistä tarvitaan, paitsi ehkä työtävieroksuvia luusereita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1417
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe