Marilyn kulkee tietään eteempäi ja kohtaa kaikenlaisia kommelluksia. Kerro sinä Marilyn Mansonin tapahtumia, juttuja tai jopa huhuja.
Marilyn Manson
6
1711
Vastaukset
- dsss
Kerron että se on kakkaa musiikkia.
- kuru
Eikä ole, oletko edes kuunnellut mansonia koskaan?
Maku asioista ei tosin kiistellä, eikä varsinkaan musiikkimausta. Mutta ei silti tarvis peeloilemaan ruveta >:O.
- Ökkömökkö
Kuulinpahan tämänkin jutun KAUAN SITTEN, eli voitte olla jo kuulleet... Juoru: Marilyn Manson on valmis poistamaan kylkiluitaan voidakseen ottaa itseltään suihin.
Oikea joka miehen unelma...- dying bride
kylkiluiden poisto juttu on jo vanha juoru ja siis todellakin JUORU!!! friikkiä...
ja mun mielestä manson on jees myös... - vampyrella666
dying bride kirjoitti:
kylkiluiden poisto juttu on jo vanha juoru ja siis todellakin JUORU!!! friikkiä...
ja mun mielestä manson on jees myös...en kuuntele mansonia,mutta semmoisen olen kuullut että olisi harr. seksiä lampaiden kanssa...tosin,tämä ei vält. ole totta!!!(luulen,että keksittyä.
- heiheilumiukko
vampyrella666 kirjoitti:
en kuuntele mansonia,mutta semmoisen olen kuullut että olisi harr. seksiä lampaiden kanssa...tosin,tämä ei vält. ole totta!!!(luulen,että keksittyä.
näinjuurinäin.
Juorujajuorujapaljonjuoruja.
Manson on itseironinen mies,
kaikki nuo juorut muut mörkkelit
lukee todellakin hänen omassa kirjassaan.
Hankkikaa se ja lukekaa.
Kauhistuttavilla jutuillahan hän vain
ruokkii vihaajiaan ja saa ihmiset tietoiseksi
hänestä. Ja ruokkiihan Manson fanejaankin omilla
tempauksillaan, tietenkin.
Kuitenkin, jotkut vihaajatkin välittävät Mansonin sanaa tietämättään. jeejee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844