Osaisiko joku suositella jotain alusasu liikettä Tampereelta mistä löytyisi erikoiskokoja? Oma koko 70E-F joten tavallisesta kaupasta ei kokojan löydy. En ole täältä oikein löytänyt hyvää liikettä joten vinkkejä otetaan vastaan. :)
Alusasut/Tampere
10
4325
Vastaukset
- ...---
Lindexissä on ainakin ollut noitakin kokoja, tosin ei tietenkään joka mallissa... Mutta ovat usein alennuksessa!:) Samoin Stockmannilta löytyy. Erikoisliikkeitä on keskustassa useita, ihan Hämeenkadun tuntumassa. Kannattaa käydä katsastamassa jokaisen valikoimat...En osaa sano mikä olisi paras...
- -----
muistaakseni tuomiokirkonkadulla on joku erikoiskauppa, siinä McDonaldsia vastapäätä (about) kokeile sitä
- tiina
se on liivi lehti - patricia liike. olen aina löytänyt sieltä hyvät ja tukevat liivit, ja palvelu on hyvää.
- (.)(.)
Näsilinnankadulla on Liiviliike Sirpa, jossa on erinomainen palvelu. Jos sopivia liivejä ei heti löydykään niin tilaamalla varmasti. Suosittelen.
- jelma
Löytyy aleksanterinkatu 27 33100 tampere
kokoja on 70G kupiin asti,liikkeen nimi on liivi-lehti oy- Marenki
Tosi laaja valikoima löytyy Liivi-lehden valikoimista. Minä käytän kaarettomia rintsikoita ja siellä on niitäkin erittäin paljon. Kokoja on A-G kuppeja.Liike on muuttanut Kauppakatu 6. Käykääpä tutustumassa valikoimiin.
- Big is Beatiful
Marenki kirjoitti:
Tosi laaja valikoima löytyy Liivi-lehden valikoimista. Minä käytän kaarettomia rintsikoita ja siellä on niitäkin erittäin paljon. Kokoja on A-G kuppeja.Liike on muuttanut Kauppakatu 6. Käykääpä tutustumassa valikoimiin.
Tiedädkö löytyykö sieltä tätä Panache merkkistä rintaliivejä? On tosi ihania värejä ja hyvinistuvia malleja...kyseleepi BB
- figura
Big is Beatiful kirjoitti:
Tiedädkö löytyykö sieltä tätä Panache merkkistä rintaliivejä? On tosi ihania värejä ja hyvinistuvia malleja...kyseleepi BB
www.figura.fi
liikkeet Tampere ja Ideapark - huijausta
figura kirjoitti:
www.figura.fi
liikkeet Tampere ja Ideaparktampereen figura konkurssissa, myivät silti joulukuussa lahjakortin
- itse tuota
Liivi-Lehteä, tyylikkäitä alusvaatteita nuorempaankin makuun.
85 f-h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106