Fyysisesti läheinen ystävä

Ystävä4

Olenko outo, kun haluaisin sellaisen ystävän, jonka kanssa voisi olla paljon fyysisesti läheinen?

Niin kuin ihan ystävämielessä, en haluaisi mitään seurustelusuhdetta enkä mitään seksiä tms.

Kaipaan tosi paljon fyysisistä kosketusta. Olen kateellinen sellaisille, joilla on sellainen ystävä, jonka kanssa voi halata joka päivä, silitellä hiuksia jne.

Unelmoin joka päivä sellaisesta tyttöpuolisesta ystävästä (itsekin tyttö olen), jonka kanssa voisi halailla usein, maata vain vieressä, silitellä, pitää kädestä kiinni yms.

Minulla on ollut vain sellaisia kavereita, jotka halaavat ehkä kerran kahdessa vuodessa. Läheisyys ei ole ollut luonnollista meillä, kun taas itse ahdistun, kun en saa tarpeeksi läheisyyttä.

24

8234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietinpähän vain

Itsekin olen varsin hellyydenkipeä. Sinkkuna ei saa halailla läheskään niin usein kuin haluaisi. En erityisemmin pidä koirista tai kissoista, joten en sellaistakaan viitsi tuohon tarkoitukseen hankkia. Suurikokoiset pehmolelut ovat ihan käteviä varsinkin öisin.

Minulla on pari naispuolista kaveria (olen itse mies), ja heitä saan kyllä halata. Valitettavasti en tapaa heitä tarpeeksi usein - halaamaan pitäisi päästä joka päivä! Miespuolisia kavereita ei voi oikein halata, koska he pitäisivät sitä homosteluna (itse voisin kyllä hyvin halata miestäkin).

Sinun kannattaa ehkä kysellä kavereiltasi, saako halata. Vaikka he eivät oma-aloitteisesti ryntäisikään kaulaasi, veikkaisin, etteivät he kuitenkaan kieltäydy, jos sitä itse ehdotat. Omiin (naispuolisiin) kavereihini tämä ainakin pätee.

• Ellenix

joskus on :D

• nainen

Minä kaipaan myös naista jota voisi halata ja silittää hiuksista ja haluaisin fyysistä läheisyyttä,mutta en halua seurustelu-seksisuhdetta.
      Haluaisitko mailailla kanssani?Jos haluat niin lähetän sinulle myöhemmin sähköposti osoitteeni.

• minä

Mulla on yksi mies ja yksi naispuoleinen ystävä, joiden kanssa halaillaan ym. En kuitenkaan näe heitä lähellekään joka päivä. Naisystäväni asuu eri paikkakunnallakin. Olen itse nainen. Minä katson kateellisena ihmisiä, joille koskettaminen on luontevaa. Kuten tänään erästä vanhusta.

• nekohanten

itsekin tykkään halailla ja jopa pussailla hyviä ystäviäni, mutta vain yhden kanssa(miespuolinen) se onnistuu luontevasti molemminpuolin. ihmiset katsovat käytöstämme kieroon, mutta siinähän tuijottavat! ;D

• no hugging

Minä taas en tykkää halailla enkä kiehnata kenenkään kanssa. Etenkään ystävien. Olisi todella kummallista jos lojuisin sohvalla parhaan ystävän kanssa ja hän silittäisi päätäni, en tykkää. Mieluummin en koske ollenkaan kehenkään. en pidä siitä.

• se on

Joo olis se tosi outoa silitellä jonkun kaverin hiuksia vierekkäin sohvalla makaillessa ja suukkoja otsalle antaen, niinkuin joku pirun pariskunta. Kaverit juoksee kohta karkuun jos tolleen alatte lääppimään.

• ...

Hei
        olen itse 20vuotias sporttinen tyttö espoosta. Olisi kiva saada semmoinen ystävä jonka kanssa voisi olla hyvin läheinen, jos sinä olet tai joku muu haluaisi tutustua niin laittaisitko mailin:)
        Itse kaipaisin kanssa semmosta ystävää, jota voi halailla tai jopa pussailla, tai niikun sanoit muuten vaan silitellä :D

• Mietinpähän vain
        ... kirjoitti:

Hei
        olen itse 20vuotias sporttinen tyttö espoosta. Olisi kiva saada semmoinen ystävä jonka kanssa voisi olla hyvin läheinen, jos sinä olet tai joku muu haluaisi tutustua niin laittaisitko mailin:)
        Itse kaipaisin kanssa semmosta ystävää, jota voi halailla tai jopa pussailla, tai niikun sanoit muuten vaan silitellä :D

Etsitkö nimenomaan samaa sukupuolta olevaa halikumppania, vai kelpaako mies? Kuten ketjun alkupuolella mainitsin, olen varsin hellyydenkipeä ja haluaisin halailla usein. Parin (tyttö)kaverin kanssa tuota voi harrastaakin, mutta valitettavasti emme tapaa tarpeeksi usein. Jätkäkaverit ovat homofoobikkoja. :( Touhun pitäminen kaverillisena onnistuu minulta erittäin hyvin (joskus ehkä liiankin hyvin). Asun myös Espoossa.

• hei kuules!
        Mietinpähän vain kirjoitti:

Etsitkö nimenomaan samaa sukupuolta olevaa halikumppania, vai kelpaako mies? Kuten ketjun alkupuolella mainitsin, olen varsin hellyydenkipeä ja haluaisin halailla usein. Parin (tyttö)kaverin kanssa tuota voi harrastaakin, mutta valitettavasti emme tapaa tarpeeksi usein. Jätkäkaverit ovat homofoobikkoja. :( Touhun pitäminen kaverillisena onnistuu minulta erittäin hyvin (joskus ehkä liiankin hyvin). Asun myös Espoossa.

Mulla on homoja ja lesboja tuttavapiirissä joten en ole mikään -foobikko vaikka olenkin itse täysin hetero. Mutta en silti missään tapauksessa haluaisi ruveta lääppimään KETÄÄN ystävistäni ovat he sitten vaikka mitä sukupuoliselta identiteetiltään.

Parisuhde on asia erikseen.

• saatanasentään
        Mietinpähän vain kirjoitti:

Ei tosiaankaan ole lesbo jos haluaa hellyyttä samalta sukupuolelta!!! Rakkaus ja läheisyys on eri asia kuin seksuaalisuus. Se on jokaisen omassa päässä mihin vetää rajan ja mikä tuntuu hyvälle. Aikuisena ne rajat vaan tuntuu kapenevan, ei uskalleta koskea. Eikä ole pakko jos ei tykkää. Lesbous on sitäpaisi paljon muuta kuin se että haluaa seksuaalisesti samaa sukupuolta. Se on ennemmin elämäntapa, sitä että haluaa olla suhteessa ja elää elämänsä esim. toisen naisen kanssa. Itse olen kokeillut myös sitä, enkä ole koskaan hävennyt asiaa. Tällä hetkellä mulla on myös läheisiä, hipelöitäviä ystäviä joiden kanssa en voisi kuvitella harrastavani seksiä. Näin on näreet...

• fgfgv

No miesten kohdalla se voi tuntua liikaa kuin olisi jossain parisuhteessa. En ole ikipäivinä lääppinyt tuolleen ystäviäni. Selkään olen taputtanut ja heittänyt high fivea, sekä halannut synttäreillä.

• Miksi?

Siitähän tuossa on ihan päivänselvästi kyse. Jos olet tyttö ja haluat makailla sohvalla "ystäväsi" (tyttö) kanssa ja hyväillä häntä ja että hän hyväilee sinua, niin olet vähintäänkin biseksuaali tai jopa lesbo.

Noin yksinkertaista se on.

Myönnä se itsellesi. Jos on vaikeaa, niin ota yhteyttä SETAan, sieltä saat tukea.

• ystävät

Niin, kuinka voi vetää rajan seksuaalisen kaipuun ja ystävyyden välille?

Minäkin kaipaan fyysistä läheisyyttä, mutta vain joidenkin tiettyjen ystävien kanssa. Koskettamista olkapäälle, lämmintä halausta. Toisia ystäviä taas en haluaisi liian lähelle, en tiedä miksi. Pidän itseäni kuitenkin heterona sillä perusteella, että en haluaisi harrastaa seksiä kenenkään naispuolisen ystäväni kanssa (olen itse nainen). Eli on ihmisiä, joiden kanssa voisin vaikka kylki kyljessä istuskella sohvalla, mutta en menisi heidän kanssaan sänkyyn. Ajattelen niin, että läheisyyden kaipuuta on monenlaista, fyysinen läheisyys ei välttämättä ole merkki homoseksuaalisuudesta.

• ...

Ei en ole lesbo enkä bi, sori tuottaa pettymys.:)jos olisin voisin harrastaa seksiä naisen kanssa, mut en todellaakaan voisi kuvitella meneväni niin pitkälle. onko vaikea tajuta, että on erinlaisia ihmisiä ?
      ja sinä mies joka kerroit asuvasi espoossa, heitä ihmeessä mailisi ja katsotaan. kuinka vanha olet muuten ?
      kaduillahan näkee myös paljon naispuolisia ystäviä,jotka pitävät toisien käsistä kiinni, en ymmärrä miten joku voi siitä sanoa, että on lesbo tai bi... naistenvälistä ystävyyttähän se vain on :)

• mainiosti

Ei minulla ainakaan ole tarvetta lääppiä ystäviäni, varsinkaan sellaisia jotka ovat samaa sukupuolta kanssani.

Miten hirveän korkealla tasolla se fyysisyyden kaipuu sitten oikein voi olla, kun oikein täytyy täällä palstalla ruikuttaa?

Liika lääppiminen on muutenkin vähän inhottavaa ainakin yleisissä tiloissa. Kielisuudelmat sun muut voisi mielestäni suorittaa omissa oloissaan.

• ppp
        mainiosti kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole tarvetta lääppiä ystäviäni, varsinkaan sellaisia jotka ovat samaa sukupuolta kanssani.

Miten hirveän korkealla tasolla se fyysisyyden kaipuu sitten oikein voi olla, kun oikein täytyy täällä palstalla ruikuttaa?

Liika lääppiminen on muutenkin vähän inhottavaa ainakin yleisissä tiloissa. Kielisuudelmat sun muut voisi mielestäni suorittaa omissa oloissaan.

kuka tääl kielisuudelmista puhunut?

• Mietinpähän vain

"Oikeaa" sähköpostiosoitetta en viitsi tänne laittaa spammiuhan vuoksi. Mutta jos haluat kirjoittaa, niin tavoitat minut seuraavasta osoitteesta:

[email protected]

Ikää on sellaiset 22 vuotta.

• Minä myös

olen aina kaivannut sellaista fyysisesti läheistä ystävää, jonka kans vois maata vierekkäin ja silitellä ja rutistaa ilman, et toinen luulee lesboksi ja juoksee karkuun. Katson kadehtien niitä ystäviä, jotka kävelevät käsi kädessä ja silittelevät toistensa hiuksia. Suutelemaan en kyllä rupeaisi, siinä menee mun raja. Olis enemmän ku mahtavaa löytää sellainen ihminen!

• tollanen

Jotain sairasta meininkiä toi on.

• läheisyys

Itse pidän tosi paljon naispuolisen ystäväni halauksesta enkä ole lesbo!
      Bi- seksuaali kyllä olen, mutta se ei taas liity tähän halaamisenn mitenkään.
      Pidän ihailtavana että samaa sukupuolta olevat ystävykset pystyvät kiusaantumatta koskettamaan toisiaan. Ja seksistähän ei siinä ole puhe.

• Touché ...

Siis jonkun tietyn naispuolisen halauksesta vain? Vai yleisesti naispuolisten ystäviesi halauksesta?

Minä olen bi-seksuaali vähintäänkin tai lesbo, mutta en tosiaan pidä erikoisemmin ystävieni halailusta tai koskettelusta. Sitten taas on eräs erikoislaatuisempi ihminen jota mielelläni halailen....mutta siihen taitaa jo liittyä jo vähän ihastusta, vaikka en nyt tällä hetkellä seksistä hänen kanssa haaveilekaan, vaan lähinnä paremmasta tutustumisesta ja läheisyydestä.

• mies.

Mulla on naispuolinen ystävä jonka kanssa halaillaan, suukotellaan ja joskus nukutaankin yhdessä. Muuta ei tapahdu. Läheisyys tekee hyvää. Sinkkuja olemme siis molemmat.

• Yx vaan jostain...

Noh, itse olen just sellainen, et oon löytänyt vuosi sitten maailman parhaimman sielunkumppanin, jota kutsun syventäväksi ystäväksi siis todella ystävä ei sen kummempaa... Ollaan kummallakin tahollaan naimisissa...

Me rutistetaan ku nähdään, istutaan vieressä ja ihan lähekkäin ilman, että kumpikaan kavahtaa... Meidän ystävyytemme on sitä ainutlaatuista, jolloin meillä ei ole kummallakaan ennen ollut tällaista tunnetta... Ja tää todella puhdasta ystävyyttä...

Tää on ihme ja olen siitä onnellinen.... Minulla on kyllä ystäviä mutta en edes halaile saatikka rutista tai istuskele kenen tahansa vaan.... Riippuu mimmoiset kemiat kolahtaa keskenään ja millainen toinen osapuoli on...

Ihmiset on kovin erilaisia...!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe