mustat tytöt ovat seksikkäitä..

jukka

Olen löytännyt elämäni rakkauden jamaikalaisen pyöreä peppuisen kauniin ja erittäin mukavan naisen kanssa...nyt on menoa,pojat:) Aivain fantastinen pakkaus,ollaan jo tunnettu pari kk ja paremmin ei vois mennä:)

33

5452

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susanna

      Tiedän kuka sä oot. Mä voin paljastaa sinut..

    • bidral

      Pitää nyt toivottaa ihan onnea=) Turha noista "kateellisten" skinijutuista on välittää=)
      pyöreät peput on ihania=D

      • masa

        Onnea vaan teille,älä välitä kateellisista suomalaisista.Jos rakkautenne on aitoa,se tulee vaan vahvistumaan ajan kanssa.Nautikaa uudesta onnestanne.
        P.S. olisko sun tytöllä kivoja kavereita???


      • jukka
        masa kirjoitti:

        Onnea vaan teille,älä välitä kateellisista suomalaisista.Jos rakkautenne on aitoa,se tulee vaan vahvistumaan ajan kanssa.Nautikaa uudesta onnestanne.
        P.S. olisko sun tytöllä kivoja kavereita???

        Kiitos vaan kaikille "neuvoista" ja kannustuksista.On se rakkaus ihana asia ja vielä kun tulee elämään niin ylättävällä tavalla ja hetkellä.Naiseni alkuperä ja eksoottisuus ei mua haittaa ollenkaan,päinvastoin:)Hän on asunut Suomessa pitkään ja tekee töitä täällä,en mä muuten olisikaan häneen ihastunut jos hän ei tuntis suomalaista kulttuuria.Se kuitenkin helpottaa yhteistä elämää kun on yhteinen kieli,uskonta.HÄN ON TÄYDEN KYMPIN PAKKAUS,joka tavalla.

        Niin,kirjoitin koska halusin kannustaa muita olemaan avoimin mielin kun kohtaa uuden ihmisen olisi minkävärinen tahansa.

        Rakastan sua Melissa!!!


      • Näin avarakatseisia ollaan
        masa kirjoitti:

        Onnea vaan teille,älä välitä kateellisista suomalaisista.Jos rakkautenne on aitoa,se tulee vaan vahvistumaan ajan kanssa.Nautikaa uudesta onnestanne.
        P.S. olisko sun tytöllä kivoja kavereita???

        Toivottavasti tämä sama avarakatseinen linja jatkuu, kun joku suomineito on ihastunut komeaan turkkilaiseeen tai muuten vaan hieman tummempi pigmenttiseen...
        (heh heh...) sieltä ne kaksois-standardit taas tulee...


      • .................
        Näin avarakatseisia ollaan kirjoitti:

        Toivottavasti tämä sama avarakatseinen linja jatkuu, kun joku suomineito on ihastunut komeaan turkkilaiseeen tai muuten vaan hieman tummempi pigmenttiseen...
        (heh heh...) sieltä ne kaksois-standardit taas tulee...

        Eivätpä naisetkaan hyväksy mistääntulleita ulkomaalaisia naisia. Samanlaisia kaksoistandardeja on naisillakin.


      • bidral
        ................. kirjoitti:

        Eivätpä naisetkaan hyväksy mistääntulleita ulkomaalaisia naisia. Samanlaisia kaksoistandardeja on naisillakin.

        Mutta miehillä enemmän=D Ettekö te lue näitä viestejä ennenkuin kirjoittelette mitä sattuu minä olen tässä juuri kysynyt mikä naisryhmä häiritsee suomen naisia eniten ja ei heitä mikään häirinnyt. Nämä pissiliisat jotka täällä thaikkuja tai venakkoja vastaan kirjottelevat pitäisi jättää omaan arvoonsa. Oikeastaan se on vain vastetta sille mitä miehet ovat ensin sanoneet heidän miehistään joten eiköhän molemmilla ole omalehmä ojassa syytellessä ja puollustaessa.


      • DankeSchön
        bidral kirjoitti:

        Mutta miehillä enemmän=D Ettekö te lue näitä viestejä ennenkuin kirjoittelette mitä sattuu minä olen tässä juuri kysynyt mikä naisryhmä häiritsee suomen naisia eniten ja ei heitä mikään häirinnyt. Nämä pissiliisat jotka täällä thaikkuja tai venakkoja vastaan kirjottelevat pitäisi jättää omaan arvoonsa. Oikeastaan se on vain vastetta sille mitä miehet ovat ensin sanoneet heidän miehistään joten eiköhän molemmilla ole omalehmä ojassa syytellessä ja puollustaessa.

        ...sattunut huomaamaan, että miehet, joilla OIKEASTI on ulkomaalainen vaimo/tyttöystävä (esim. Wille Wallaton, Japanilaisen Mies, Thaikun mies, Filpun Mies ym. ym.) eivät ole KOSKAAN haukkuneet suomalaisia naisia tai ulkomaalaisia miehiä? Ainoat miespuoliset haukkujat tällä palstalla ovat olleet pari alaikäistä (?) rasistia, joilla ei taatusti ole ulkomaalaista naista, eikä varmasti suomalaistakaan. He pyrkivät usein provosoimaan naisia aloittamalla keskusteluja kehumalla ulkomaalaisia naisia tai haukkumalla suomalaisia naisia ja onnistuvat usein siinä varsin hyvin (esim. vaihdoinpa suomalaisen tuulipuku-Liisan kauniiseen thai-vaimoon ym.).

        Eli toivoisin pientä järjenkäyttöä sieltä naisten taholta näitä keskusteluja avattaessa tai niihin vastattaessa: ennen kuin aletaan leimaamaan ja haukkumaan maita ja kansallisuuksia, mietitään onko sen provon oikeasti kirjoittanut thaimaalaisen/venäläisen tms. kanssa naimisissa oleva suomalainen mies vai 15-v-nahkatukka amiksen koneelta.


      • bidral
        DankeSchön kirjoitti:

        ...sattunut huomaamaan, että miehet, joilla OIKEASTI on ulkomaalainen vaimo/tyttöystävä (esim. Wille Wallaton, Japanilaisen Mies, Thaikun mies, Filpun Mies ym. ym.) eivät ole KOSKAAN haukkuneet suomalaisia naisia tai ulkomaalaisia miehiä? Ainoat miespuoliset haukkujat tällä palstalla ovat olleet pari alaikäistä (?) rasistia, joilla ei taatusti ole ulkomaalaista naista, eikä varmasti suomalaistakaan. He pyrkivät usein provosoimaan naisia aloittamalla keskusteluja kehumalla ulkomaalaisia naisia tai haukkumalla suomalaisia naisia ja onnistuvat usein siinä varsin hyvin (esim. vaihdoinpa suomalaisen tuulipuku-Liisan kauniiseen thai-vaimoon ym.).

        Eli toivoisin pientä järjenkäyttöä sieltä naisten taholta näitä keskusteluja avattaessa tai niihin vastattaessa: ennen kuin aletaan leimaamaan ja haukkumaan maita ja kansallisuuksia, mietitään onko sen provon oikeasti kirjoittanut thaimaalaisen/venäläisen tms. kanssa naimisissa oleva suomalainen mies vai 15-v-nahkatukka amiksen koneelta.

        Olen pannut tämän myös merkille. Yleensä heillä(Will Wallaton, Japanilaisen Mies jne.) on asiallisia kommentteja samoin kuin monilla oikeasti ulkomaalaisten miesten vaimoillakin.
        Näillä 15-vuotiailla "amiksilla ja pissiliisoilla" (paha yleistys mutta olkoon) ei ole muuta asiaa kuin
        provoilla että:
        "Mä vaihdoin oman naiseni thaikkuun, koska ne on niin kilttei" tai "Mie halluun mustoo munnoo ku valkoset on nii pienii"
        Ei siis mitään asiallista sisältöä monikulttuuristen suhteiden palstalle kunhan saavat loskota ja provota=D


    • asiaa!

      Me ollaan Jukka ihan samassa veneessä; positiivinen 'avautumisesi' olisi voinut olla minun kirjoittamani...
      Paitsi että olen tuntenut oman tumman kohtaloni jonkin verran pidempään kuin sinä omasi ja hän on ihan Afrikasta. Joo, se on todellakin menoa.. vaan antaa mennä - oikein!
      Voidaan varmaan todeta: "tiedän elämästä jotain mitä sinäkin tiedät...".
      Meillä ei Jukan kanssa taida olla paluuta enää entiseen - eikä varmaan ole niin väliäkään... :)

      • poke

        Missä niitä mustia kaunottaria tapaa?


      • seksiaddikti
        poke kirjoitti:

        Missä niitä mustia kaunottaria tapaa?

        Onko totta että mustat naiset ovat villejä ja seksinlkäisiä narttuja.Vastatkaa pliis


      • bidral
        seksiaddikti kirjoitti:

        Onko totta että mustat naiset ovat villejä ja seksinlkäisiä narttuja.Vastatkaa pliis

        tottakai kaikki ovat jos näiden miesten vaimot/tyttöystävät ovat=D No vertaa vaikka muihin afrikkalaisiin seksi tavat saattavat olla myös naisilla primitiiviset, jos miehilläkin on mutta varmahan en ole, toivottavasti nämä herrat huomaavat tämän ja vastaavat niin ei tarvitse enää kysellä=D


      • jukka
        bidral kirjoitti:

        tottakai kaikki ovat jos näiden miesten vaimot/tyttöystävät ovat=D No vertaa vaikka muihin afrikkalaisiin seksi tavat saattavat olla myös naisilla primitiiviset, jos miehilläkin on mutta varmahan en ole, toivottavasti nämä herrat huomaavat tämän ja vastaavat niin ei tarvitse enää kysellä=D

        Jokaisen on löydettävä kumppaninsa itse,tyttöni on ensimmäinen ulkolainen seurustelukumppanini ja olen oppinut hänen kauttaan uusia ja ihania asioita elämästä.Ulkoisen kauniin kuoren lisäksi hänellä on sellainen rento ja huumorintajuinen ote elämästä.Sen sanon vielä että kyllä seksi on aivain upeeta hänen kanssaan.


    • AROSUSI-09

      Vautsi.Toi on vähän harvinaisempaa...joskus olin kirjeenvaihdossa yhden jamaikalaisen kanssa,mutta siitä nyt mitään tullut...kauniita kuvia kuitenkin saareltaan lähetti,jotka yhä tallella.Zah.Lycka til teille ja sillai:)

    • oletko varma että olet ainut

      jolle tämä pyöreäpeppuinen musta naisesi pyörittää peppuaan?Voi pientä suomipoikaa.

      • Suomalainen mies

        olen sinkku eli ei ole tällä hetkellä suomalaista eikä ulkomaalaista, mutta havaintojeni mukaan (Suomessa ja ulkomailla) en menisi sanomaan, että jommat kummat ovat uskollisempia. Kyllä nämä ovat täysin yksilöllisiä juttuja. Kansallisuus ei takaa mitään.


      • siri
        Suomalainen mies kirjoitti:

        olen sinkku eli ei ole tällä hetkellä suomalaista eikä ulkomaalaista, mutta havaintojeni mukaan (Suomessa ja ulkomailla) en menisi sanomaan, että jommat kummat ovat uskollisempia. Kyllä nämä ovat täysin yksilöllisiä juttuja. Kansallisuus ei takaa mitään.

        Mitähän mustat miehet suhtautuu kun suomalaiset miehet vievät heidän naisensä?hih,hih.


      • Black woman is best
        siri kirjoitti:

        Mitähän mustat miehet suhtautuu kun suomalaiset miehet vievät heidän naisensä?hih,hih.

        No, kokemusteni perusteella ei oikein hyvin; kerran Helsingissä Barflye-ravintolassa kunhan nyt sattumalta istuin hetken kavereineni samassa pöydässä kahden Nigerialaisen kundin kanssa. Tummat pojat rupes siinä sitten heittää läppää ja niiden puhe kääntyi luonnollisesti naisvalloituksiin yms.

        Kun mä sitten kerroin omasta puolestani miten asiat on, eli että pari kuukautta sitten tutustuin mukavaan mustaan naiseen Könärissä ja mentiin meille sekä sen että paria viikkoa aikaisemin pokasin Baker'sista aivan ihanan pyöreäpyllyisen ebony-kaunottaren.
        Niin se toinen kundi ei meinannut päästä siitä yli; oli että "mitenkäs nyt noin", "eihän tuo nyt käy", "...ennenkuulumatonta", yms.

        Mä olin että "ei hyvä juttu vai?", että "tekö kyllä saatte kaataa valkoista naista niin paljon kuin haluatte ja sen lisäksi mustat naiset on vain teidän aluettanne?" "Ei oo reiluu, joten dream on budy!"

        Siellä se edelleen istua tökötti yksin valomerkin jälkeen kun mä lähdin taxitolpalle tällä kertaa hehkeän suomi-likan kanssa. Oli yön-Timolla aikas jäätävä katse. Elämä on.


      • suometar
        Black woman is best kirjoitti:

        No, kokemusteni perusteella ei oikein hyvin; kerran Helsingissä Barflye-ravintolassa kunhan nyt sattumalta istuin hetken kavereineni samassa pöydässä kahden Nigerialaisen kundin kanssa. Tummat pojat rupes siinä sitten heittää läppää ja niiden puhe kääntyi luonnollisesti naisvalloituksiin yms.

        Kun mä sitten kerroin omasta puolestani miten asiat on, eli että pari kuukautta sitten tutustuin mukavaan mustaan naiseen Könärissä ja mentiin meille sekä sen että paria viikkoa aikaisemin pokasin Baker'sista aivan ihanan pyöreäpyllyisen ebony-kaunottaren.
        Niin se toinen kundi ei meinannut päästä siitä yli; oli että "mitenkäs nyt noin", "eihän tuo nyt käy", "...ennenkuulumatonta", yms.

        Mä olin että "ei hyvä juttu vai?", että "tekö kyllä saatte kaataa valkoista naista niin paljon kuin haluatte ja sen lisäksi mustat naiset on vain teidän aluettanne?" "Ei oo reiluu, joten dream on budy!"

        Siellä se edelleen istua tökötti yksin valomerkin jälkeen kun mä lähdin taxitolpalle tällä kertaa hehkeän suomi-likan kanssa. Oli yön-Timolla aikas jäätävä katse. Elämä on.

        Mä en siis tajuu miks teidän miesten täytyy aina kehuskella naisasioilla.Jos musta nainen on suomalaisen miehen seurassa,se on ok mut jos suomalainen nainen on mustan miehen kanssa,se on väärin ja päinvastoin.Hei haloo,kasvatkaa!!!


      • ***
        siri kirjoitti:

        Mitähän mustat miehet suhtautuu kun suomalaiset miehet vievät heidän naisensä?hih,hih.

        samalla tavalla kuin valkoiset veljensä.
        Jamicalainen ystäväni vei suomalaisen miehensä kyläilemään Jamaicalle. Oltiin katsottu "hitaasti".
        Erään teorian mukaan suurin syy rasismiin on näinkin yksinkertainen: miesten pillukateus


    • mies

      Näin tänään Hesan keskustassa sellaisen soulsisterin.Voi kiesus mitkä pakarat sillä naisella oli!Taitaa niillä olla geeneissä,hyvin sexyä!!

      • Anonyymi

        Totta steatopygia eli rasvapakaraisuus on perinnöllistä. Vähän kyllä ihmettelen nykyistä perseenkasvatus trendiä.


    • luisa

      Taitaa olla ikävää, kun pyöreä peppu laskeutuu...nooh...väri säilyy. Onnea valitsemallasi tiellä!

      • jukka

        Kuule luisa tai mikä lie,en ole eläissäni nähnyt mitään kauniimpaa kuin tämä mun suklainen muruni.Olen ihaillut ja tulen aina ihailemaan hänen kaunista ja ihanan tasaisen pehmeätä ruskea ihonväriä.Nyt tiedän myös että on mahdollista löytää naista jossa yhdistyy sekä ulkoista että sisäistä kauneutta.


    • viikinki

      No,mulla on ollut suhde yhen 24v mustan naisen kanssa.Mä lähdin seuraamaan häntä kaupungilla ja kyllä oli vaikea tapaus mutta kannatti.Kunnon tyttö tuntuu olevan ja kauniskin.Aika näyttää mutta erittäin hyvältä tuntuu!

    • arska

      Jukka,olis kiva vaihtaa ajatuksia privaatisti.Minullakin on afrikalaissyntyinen tyttöystävä ja ollaan todella onnellisia yhdessä.Miten saan suhun yhteyden?Voidaan tavata vaikka nelistään.

      • mie

        Moro,

        Ette te Arska ole Jukan kanssa ainoita Onnellisia Miehiä.. :-) Meitä on onneksi muitakin, ilmoittaudun joukkoon tummaan (jos tämä ilmaisu ei sovi tähän asiayhteyteen niin ei sitten mihinkään :-))...


      • miia

        Meinaatteko järjestää mustien tyttöjen joukkoraiskausta????


      • Mies
        miia kirjoitti:

        Meinaatteko järjestää mustien tyttöjen joukkoraiskausta????

        Otsikko kertoo kaiken


    • suometar

      Mitä te näätte näissä mustissa naisissa???Nehän on yleensä sellaisia dominoivia ja rääväsuisia persoonia!!!

    • Don Juan

      No niin,kertokaa nyt afro/karibialais tyttöjen miehet.Missä olette tutustuneet puolisoonne kun on niin helkkarin vaikea löytää sellaista kaunista ja mukavaa mustaa naista!!!

    • Anonyymi

      vihaan

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe