Mitä tarkoittaa jos nainen/tyttö sanoo lutuseksi?
Mitä tarkoittaa
7
5719
Vastaukset
- lutunen...
;DDDDD ihana, söpönen... sen voi sanoa miehelle/pojalle ilman romanttisiakin tuntemuksia. Yleensä se sanotaan vähän niinku kaverille jolle toivoisi kaikkea hyvää.
- Yks mies
"sen voi sanoa miehelle/pojalle ilman romanttisiakin tuntemuksia. Yleensä se sanotaan vähän niinku kaverille jolle toivoisi kaikkea hyvää."
Aivan. Naisen silmissähän lutunen mies ei ole uskottava seurustelukumppani. Miehen täytyy olla miehekäs, johdonmukainen ja harvasanainen, eikä mikään lutunen lässyttäjä. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään ja olen sen johdosta sinkkuna varmasti vielä viidenkin vuoden päästä. - sensitive
Yks mies kirjoitti:
"sen voi sanoa miehelle/pojalle ilman romanttisiakin tuntemuksia. Yleensä se sanotaan vähän niinku kaverille jolle toivoisi kaikkea hyvää."
Aivan. Naisen silmissähän lutunen mies ei ole uskottava seurustelukumppani. Miehen täytyy olla miehekäs, johdonmukainen ja harvasanainen, eikä mikään lutunen lässyttäjä. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään ja olen sen johdosta sinkkuna varmasti vielä viidenkin vuoden päästä.Osaat ainakin kirjottaa hauskasti ja osuvasti ;)
Olen aina ihmetellyt mihin miesten "johdonmukaisuutta" tarvitaan suhteessa.Viestiikö harvasanaisuus naiselle että suhde on haudanvakava kuten elämäkin?
Lutunen on tapaus joka jää mieleen 4ever. - tarkoittaa
sensitive kirjoitti:
Osaat ainakin kirjottaa hauskasti ja osuvasti ;)
Olen aina ihmetellyt mihin miesten "johdonmukaisuutta" tarvitaan suhteessa.Viestiikö harvasanaisuus naiselle että suhde on haudanvakava kuten elämäkin?
Lutunen on tapaus joka jää mieleen 4ever.söpöläistä eikä muuta
- sensitive
tarkoittaa kirjoitti:
söpöläistä eikä muuta
marenkikakku ;)
- eri mieltä
tarkoittaa kirjoitti:
söpöläistä eikä muuta
Söpöläinen tarkoittaa yleensä lähinnä ulkonäköä, lutunen luonnetta / käyttäytymistä tms. Söpö ajatus, söpöt puheet, söpö ele TAI lutuinen ulkonäkö ovat sitten eri käyttömuotoja kyseisille sanoille ja niiden sukulaisille.
- Mimmi
Olet silloin hänen silmissään suloinen, ihana jne...Herttainen.Mie tarkoittaisin lutus sanalla noita termejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa922060- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391290
- 791110