Olen kyllästynyt Seppälän rätteihin, ja olen päätänyt että tästä lähtien ostan vaatteeni niiden merkkien joukosta, jotka ovat laadukkaammasta päästä. Mitä merkkejä näitä on, ja mitkä ketjut myy niitä Suomessa?
Laadukkaat miesten vaatteet
7
1460
Vastaukset
- Janette
...lukee vain yksi nimi.
- Simon de Chatte
Miehen oma nimi!
- Sindri
Stockman taitaa olla paras paikka,ei sieltä huonolaatuisia vaatteita oikein löydy.
- Laatua haluava
Lähinnä merkkiä kyselen. Stockman on aika paha paikka kun en asu lähelläkään Helsinkiä.
- minä
Laatua haluava kirjoitti:
Lähinnä merkkiä kyselen. Stockman on aika paha paikka kun en asu lähelläkään Helsinkiä.
- Wooster
minä kirjoitti:
Kyse oli ymmärtääkseni laadukkaammista vaatteista, ei halvoista t-paidoista ja pipoista.
Muuta Suomea en tunne, mutta Helsingissä aiemmin mainitun Stockan lisäksi on ainakin Fere, Pinstripes ja Nicolas. Yleisesti ottaen Suomesta ei kyllä hirveästi mitään kovin ihmeellistä saa, ainakaan aikuisten vaatteista, nuorten trendivaatteita saa käsittääkseni kyllä jo ihan tyydyttävästi. - Kaleev
Wooster kirjoitti:
Kyse oli ymmärtääkseni laadukkaammista vaatteista, ei halvoista t-paidoista ja pipoista.
Muuta Suomea en tunne, mutta Helsingissä aiemmin mainitun Stockan lisäksi on ainakin Fere, Pinstripes ja Nicolas. Yleisesti ottaen Suomesta ei kyllä hirveästi mitään kovin ihmeellistä saa, ainakaan aikuisten vaatteista, nuorten trendivaatteita saa käsittääkseni kyllä jo ihan tyydyttävästi.Pinstripesin pukuja nähneenä saatan sanoa, etteivät ne kaikesta huolimatta istu niin kuin hyvän puvun pitäisi.
Niissä on kaikissa ollut tasapaino kalleellaan hieman taaksepäin, hieman niukka kainalo ja selänleveys myös hieman pielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216805Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562323- 1471877
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981075- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91971- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon154789