Olen kyllästynyt Seppälän rätteihin, ja olen päätänyt että tästä lähtien ostan vaatteeni niiden merkkien joukosta, jotka ovat laadukkaammasta päästä. Mitä merkkejä näitä on, ja mitkä ketjut myy niitä Suomessa?
Laadukkaat miesten vaatteet
7
1463
Vastaukset
- Janette
...lukee vain yksi nimi.
- Simon de Chatte
Miehen oma nimi!
- Sindri
Stockman taitaa olla paras paikka,ei sieltä huonolaatuisia vaatteita oikein löydy.
- Laatua haluava
Lähinnä merkkiä kyselen. Stockman on aika paha paikka kun en asu lähelläkään Helsinkiä.
- minä
Laatua haluava kirjoitti:
Lähinnä merkkiä kyselen. Stockman on aika paha paikka kun en asu lähelläkään Helsinkiä.
- Wooster
minä kirjoitti:
Kyse oli ymmärtääkseni laadukkaammista vaatteista, ei halvoista t-paidoista ja pipoista.
Muuta Suomea en tunne, mutta Helsingissä aiemmin mainitun Stockan lisäksi on ainakin Fere, Pinstripes ja Nicolas. Yleisesti ottaen Suomesta ei kyllä hirveästi mitään kovin ihmeellistä saa, ainakaan aikuisten vaatteista, nuorten trendivaatteita saa käsittääkseni kyllä jo ihan tyydyttävästi. - Kaleev
Wooster kirjoitti:
Kyse oli ymmärtääkseni laadukkaammista vaatteista, ei halvoista t-paidoista ja pipoista.
Muuta Suomea en tunne, mutta Helsingissä aiemmin mainitun Stockan lisäksi on ainakin Fere, Pinstripes ja Nicolas. Yleisesti ottaen Suomesta ei kyllä hirveästi mitään kovin ihmeellistä saa, ainakaan aikuisten vaatteista, nuorten trendivaatteita saa käsittääkseni kyllä jo ihan tyydyttävästi.Pinstripesin pukuja nähneenä saatan sanoa, etteivät ne kaikesta huolimatta istu niin kuin hyvän puvun pitäisi.
Niissä on kaikissa ollut tasapaino kalleellaan hieman taaksepäin, hieman niukka kainalo ja selänleveys myös hieman pielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693