...eli mitä ootte mieltä bändistä?? ite tykkään todella paljon Hurriganesista.. oon nähny nykyisen kokoonpanon, jaksaa pojat soittaa vaikka ikääkin on! harmi vaan kun oon sen verran nuori etten kerennyt nähdä Albertia ja Cisseä.. mielestäni yks suomen vaikutusvaltaisimmista bändeistä :) Get On!!
HURRIGANES
12
551
Vastaukset
- kesseli
...yksi suomen parhaimmista rock 'n' roll bändeistä, jos ei paras, mielestäni.
- Pekka Johannes Järvinen
yhdyn edelliseen:)
- mister andersson
yhdyn edelliseen (mutten seksuaalisesti)
- fairi 1
en yhdy "fingeri" Anderssoniin, Uf-faf-faa!
Lopeta! - mister andersson
fairi 1 kirjoitti:
en yhdy "fingeri" Anderssoniin, Uf-faf-faa!
Lopeta!hei lopeta! et saa mua susta välittämään.....muahahhaa
- ja Valssi
... ovat edelleenkin rentoutusrenkutuksina parasta mitä tiedän - kahvat kaakossa !
Klassisen harrastaja.- fairi 1
Remun paras!biisi!
- ...............
Ihan jees, tosin tuo "nykyinen kokoonpano" on sitten asia erikseen...
- Nimetön
niin, onhan se.. mut kyllä sitäkin kuuntelee :)
- monte
moro.. näin eilen 30.9 remun jyväskylässä keikalla. hyvin vetivät ja remu on sitkeä ukko. kävin 90- luvulla 7 kertaa katsomassa silloista kokoonpanoa. muuten kättelin remun keikan jälkeen!
- angie
kyllähän ganesit on paras kotimainen poppoo..oon kuunnellu jo 6 vuotta...itellä ikää 18wee
keep on rockin´!!! - Roadrunner
Näin on! En ole itsekään ehtinyt nähdä aitoa Hurriganesia, ei ikää ole (todellakaan) ollut, sillä olen syntynyt 90-luvun puolella, harmiksi.. Mutta silti Hurriganes elää edelleen, ainakin muistoissa ja musiikissa. Suomen (tai miksei maailmankin) paras rockbändi on kuolematon! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793