hyvännäköinen parta?

-miez-

hei kertokaahan naiset millainen on teidän mielestä kivannäkönen parta miehellä, jos on ihan tavallinen, mukavan näköinen mies, n. 30 v.(tai vähän alle)?

Oon pitänyt "leukapartaa",sellasta siististi rajattua eikä liian paksua ,mutta siis viikset ja suun alla sellanen siisti leukaparta, ja oon kuullut monelta että se näyttää ja tuntuu (!!) kivalta, mutta aika monella näkee nyt pelkästään sellasta partaviirua leuassa (ei siis lainkaan viiksiä tai muuta) - oisko sellanen nyt namu vai riippuuko jotenkin kasvojen muodosta? (leuan muoto tai huulet tms.? Vai onkos tämäkin niitä asioita, joista on yhtä monta mielipidettä kuin naistakin? Onkohan tästä jo aiemmin ollut joku gallup jossain tai jotain hyvä linkkiä...?

Kertokaahan naiset ihmeessä mielipiteitä meille miehille, niin osataan leikellä partamme siisteiksi ja olla teille mieliksi! : )

13

6124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N..37

      Partaset miehet on ihania!! Siis minun mielipide, mutta sitä ei moni ystäväni allekirjoita... Parta ei kaikille sovi, totta sekin ja toiselle sopii erinlainen kuin toiselle. Eli riippuu kasvoista, hiuksista jne.

    • tyttö25

      Musta taas parta on jotain tosi kamalaa. Mieluummin siloposki! Jos oma mies kasvattaisi parran tai viikse, niin pistäisin kyllä hänet ajamaan ne pois.

      • fgog

        ...jos se on mies.

        Pojan voisitkin pistää ajamaan partansa, mutta et miestä.


    • Claudia

      Elä kasvata minkäänlaista partaa! Olipa parta minkälainen tahansa, niin se antaa epäsiistin vaikutelman ja jos olet tyttöjen kanssa lähemmässä kontaktissa niin parta pistelee ja tuntuu epämukavalle tytöstä. Pahimpia ovat ehdottomasti amis-viikset, ns. pukunparta(ohut viiva keskillä leukaa), myös pidempi parta ja sellainen renttumainen parta, hyi helevetti... miks miehillä ees pitää kasvaa sellainen...?Onneks meidän naisten ei tarvii ajaa partaa!

    • SÄNKI

      SÄNKI on EHDOTON tappajakaataja!!! ei mitään ällöjä muotoon ajeltuja partoja, niistä tulee niljakas vaikutelma.

      sänki on musta miehissä ehdottomasti seksikkäin juttu - noin ekalla silmäyksellä katsottuna, kyl yleensä löytyy sitten muutakin.

      tosi harvalla suomalaisella miehellä vaan kasvaa tarpeeksi partaa niin, että sänki näyttäisi hyvältä tai ylipäätään miltään. ole onnellinen jos sulla kasvaa!

      toisaalta tiedän että on monia naisia, joita sänki ällöttää ja joiden mielestä sänkinaamaiset miehet näyttää huolittelemattomilta. minusta sänki ei KOSKAAN näytä siltä, musta se on aina niin vietävän seksikästä, etten tajua ajatella mitään muuta.

      hmm... puhuinkohan nyt riittävästi sängen ja kaikkien sänkien puolesta?

      • sänki-ihminen

        niin, luin vähän tarkemmin tota sun viestiäsi ja haluan lisätä että minusta ei ole mitään luontaantyöntävämpää kun just tommonen pikku viiru leuassa! EIKUN! onpas, kaikkein pahin on se, kun jotkut (yllättävän monet) miehet päättää ajaa kaiken muun, paitsi sen pikku tupsun, joka jää suun ja leuan väliseen koloon alahuulen keskiosan alle.

        VOISIKO joku selittää mulle MIKSI niin pitää tehdä?? se on KUVOTTAVAA!


    • gegs

      partaa! parta on todella epäsiistin ja oksettavan näköinen. mukaan laskettuna sänki. todella epäsiistiä. sopii vain vanhoille, koska se on vanhuuden merkki.. :P

      • Parrakas ärrällä

        sulla ei kasva parta näemmä.


    • Berserkki

      Ei naisille pidä olla mieliksi,se on huoraamista!!
      Mielistelkööt naiset..
      Ja kunnon viikinkiparta naamaan koristeeksi vaan!

      Aika homon olonen olet !Miks kyselet naisten mielipidettä ku homobaarista sun kuuluis kysyä!!

    • mun miälest

      sellanen parta ku jeesuksel oli on tosi ihq!!!myös anneli jätteenmäellä on siistit viikset!

      t. ellu 15½ v.

    • ei amisviiksiä

      Kaikista suurin inhokki on amis/kalapuikkoviikset... ovat typerintä mitä miehllä tiedän.

    • meitsiii

      Ei ainakaan mitään kauheeta reuhkaa! Korkeintaan sellanen pikkunen parta, jossa lyhyitä karvoja :) Mä en tykkää hirveesti parroista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe