Traktorin moottori autoon

lauri

Miksei autoihin laiteta traktorin moottoreita? Vääntöa riittäisi tyhjäkäynnillä ja voisi huudattaa täysillä tauotta eikä millään saisi rikki, ei vaikka yrittäisi.

9

1593

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä....

millään suomen tiellä saa kohta ajaa neljääkymppiä lujempaa, niin sehän olisi ihan sama.

• kuullut välityksistä?

• lol gg

siinä sulle bisnesidea

• niitä

ole jo Volvoissa?

• max_powa

Volvoissa ja muissa dieseleissä.

• Volvo T5

Lisäksi Porscheista ja Lamborghineistä löytyy traktorin moottoreita. Näillä kolmella kun on Autojen valmistuksen lisäksi vahvat perinteet traktoreiden valmistuksessa.

• Massey Ferguson

moottori, joka painaa 500 kg, jonka maksimikierrosluku on 2600, joka vie öljyä litran sadassa tunnissa, joka huutaa ja tärisee ja jota saattaa odottaa koneremontti jo muutaman tuhannen käyttötunnin jälkeen.

• 12qwerty

Kyllä tollasia koneita on jo henkilöautoissa. Merkkiä en viitti alkaa sanomaa ettei tuu pahamieli kellee, mut noi sun esimerkit kyllä kuvaa erittäin osuvasti yhtä peltilehmää jolla melkeen vuoden ajelin. Sitä ostosta kadun.

• 318

Dodgen pick-upeissa on sama cumminssin 5,9 moottori kuin Casen traktoreissa ja monissa maansiirtokoneissa.

Moottorin paino on valitettavasti n.440 kg, mutta se takaa kestävyyden (miljoona mailia) jopa viritettynä.
        Autokäytössä kierrosalue on hieman korkeampi kuin traktorikäytössä ja vakiona tehoa on 325 hp, mutta virityspotentiaalia löytyy.

ps. En ole lisännyt traktoriin moottoriöljyä 250 tunnin vaihtovälillä, 250 tuntia vastaa autokäytössä 12500 km ajoa 50 km/h keskinopeudella, traktorilla kaasupoljin on tosin lattiassa suurimman osan aikaa ja koneremonttiin ryhdytään yleensä 15-20 000 tunnin paikkeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2453
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      110
      1067
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53