Paksuista reisistä

SannaSs

Tuossa "Miehen iskeminen"- palstalla oli kirjoitus reheväreitisen naisen ongelmasta,
laitanpa oman kirjoitukseni tänne..

Olen pieni mutta normaalipainoinen nainen, reiteni ovat vain mallia ratapölkyt. Tai ehkä tuo oli rumasti sanottu, pidän itse omista reisistäni, täyttävät farkut hyvin kun takapuoli matchaa.

Reidet ovat lihaksikkaat ja muodokkaat, pientä pinnanalaista selluliittia on, mutta ei rumasti.
En siis ole ylipainoinen, mutta reisien muoto on kaukana gasellisääristä.

Minkämalliset reidet miehiä miellyttää, onko mulla mahdollisuuksia minimekkomarkkinoilla näin "legwise"?

Jäi paha mieli kun yksi humalainen mies töksäytti festareilla että "oot nätti mutta sulla on liian paksut reidet". Hemmetti. Ja oli vielä ihan iskemässä meikäläistä. Näinhän nainen isketään :( !!!

18

6608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarski

      Eräs entinen työkaveri totesi joskus paksureisisestä naisesta: "Siinäpä on lujuusopillisesti oikein mitoitetut reidet" :)

      Jos valita saa, niin minä pidän mieluiten sopusuhtaisesta naisesta. Jos on hoikka, niin mielellään saisi olla hoikka joka puolelta. Jos on runsaampi, niin sitten saisi olla runsaampi joka puolelta. Mutta loppujen lopuksi tuo on ihan sama. Tärkeintä on se, miten nainen reitensä kantaa.

      Minulla on eräs tuttu nainen, jolla on hirmuisen leveä perse ja paksut reidet. Se perse on niin leveä, että joka kerta sen nähdessäni yllätyn. "Sehän on leveämpi kuin muistinkaan", ajattelen joka kerta. Siitä huolimatta kyseinen nainen minusta ihan hyvännäköinen. Tärkeintä on kuitenkin se, ettei hän itse häpeile vartaloaan. Hän pitää aika ihonmyötäisiä vaatteita, joilla hän kertoo olevansa sinut itsensä kanssa.

    • m'83

      Mä ainakin pidän nimenomaan normaalinpaksuista, eli muodokkaista reisistä. Sellaset "chicken legs":t ei sytytä ollenkaan(eli tikkujalat jollaiset on lähes kaikilla malleilla)

    • ja venytä

      ja kiinteytä!

    • kohtalotoveri

      Tuli tosta sun kirjotuksesta mieleen yks tapaus joka mulle sattu vähän aikaa sitten. Tosi kapeelahkeset-/pillifarkut taitaa olla jonkinlainen muotijuttu tällä hetkellä ja semmosia olin sitten ihan kokeilumielessä lainannut baarireissulle. Yks miekkonen tuli kans heittämään että "kyykkäätkö paljon ku sulla on tommoset lihaksikkaat reidet?". Urheilen kyllä ihan säännöllisesti ja reisissä on lihaksia eikä ylipainoo oo, mutta toi kommentti oli ihan hirvee!!!!! Se tyyppi oli ite joku kehonrakentaja joka alotti sit innoissaan selvityksen kaikenmaailman ravintolisistä, ruokavalioista ym. Jäi kyllä omat pillifarkut ostamatta ja parempi niin..... Järjen käyttö ja jonkinlaiset käytöstavat ei oo kiellettyjä!!!! Harvemmin naisetkaan tulee ton tyyppisiä juttuja heittämään.

      • Jarski

        Jälleen osoitus naisen logiikasta: tuntematon mies kehuu ulkonäköä, joten nainen loukkaantuu. Sitten jos ei kehu, loukkaantuu siitäkin. Niinpä niin, ota tuosta naisen logiikasta sitten selvää...


      • Nainen

        Olisin itse ottanut kohteliaisuutena, sillä käyn paljon salilla. Kommentoija itsekkin harrasti lajia ja kiinnitti huomiotaan hyvin muodostuneisiin lihaksiisi.


      • Fitnesskissa

        Mun mielestä toi ois aivan ihanasti sanottu, oisin ihan tulessa jos (kun) joku bodari tulis kehuun mun lihaksistoa!

        No, kaikki ei tykkää kaikista, sääli vaan kun ne toisistaan tykkäävät ei kohtaa, ja toisistaan tykkäämättömät ei edes koita ymmärtää toisiaan.

        Mutta ei tuosta nyt sentään loukkaantua kannata, jos ei siitä pidäkään. Itselles vaan hallaa!


      • plööh
        Nainen kirjoitti:

        Olisin itse ottanut kohteliaisuutena, sillä käyn paljon salilla. Kommentoija itsekkin harrasti lajia ja kiinnitti huomiotaan hyvin muodostuneisiin lihaksiisi.

        Nimenomaan. Bodareilla menee paljon aikaa salilla, joten ei ole ihme, että myös keskustelussa tulee elämäntapa ilmi ja he kiinnittävät huomiotaan lihaksiin ja kuntoasioihin enemmän kuin muut. Kohteliaisuushan se oli.

        Jos joku prinsessa tuollaisesta loukkaantuu, tulee hänen elämäsä olemaan täynnä katkeria yllätyksiä.


      • kohtalotoveri

        Suurkiitoksia kaikille tsemppaajille ja kääntäjille (miesten puheet selkokielelle :) )!!! Mulle reidet oli ennen todellinen ongelma- ja kompleksialue ja liikunnalla oon saanu nitä muokattua ja kommentti osu siis arkaan paikkaan, mut parempi näin.... Kiitos hirmusesti kaikille positiivista palautetta antaneille!!! Nyt voinkin laittaa painot takas ku sillon vähensin niitä. Mukavaa ku tällä palstalla joskus annetaan positiivistakin palautetta eikä vaan haukuta :) Ootte ihania!!! Tykkään teistä :)


    • Kiva Mies

      Sulla on liian paksut reidet!

    • Mies 40 v.

      ei mua ainakaan haittaa lihaksikkaat ja muodokkaat reidet, jos muuten ne sopii kehoon. Ja pieni selluliitti ei nyt haittaa.

    • a<sdf

      Juuri tuommoiset pitää naisten reidet ollakkin.
      Johanna Halkoaho on ollut juuri kyseisestä syystä monien penkkiurheilijoiden suosikki. Kyseisellä neidillä on nimittäin tosi lihaksikkaat reidet ja takapuoli. Todellinen ilo silmälle siis.

    • yyyyyy

      Suomalaisnaisilla tyypillisesti on paksut reidet. On oikeastaan aika poikkeuksellista, jos ei ole, ja siksi slaavilainen vartalotyyppi eroaakin tässä maassa edukseen ja kerää miesten katseet.

      Jos sulla on paksut reidet, et siis ole sen huonompi kuin muutkaan suomalaisnaiset. Mutta eivät ne paksut reitesi varsinaisesti "auta" miesrintamalla.

      Kiteytettynä voisi vaikka sanoa, että kyllä Mervi Tapolakin miehiä löytää, mutta luultavasti Tanja Karpelalla on aika paljon enemmän valinnanvaraa...

      • Alkuper.

        Juu, jos multa kysyttäisiin että kyykkäätkö, se olisi kyllä kohteliaisuus.. kun olen vähän kyykkäillyt :)

        Kyllä nyt on vähän huono verrata Mervi Tapolaa ja Tanja Karpelaa joilla on 20 vuoden ikäero!
        Mutta I get the point..

        On tässä reitevyydessä se hyvä puoli että takamuskin on silloin kunnollinen.
        Harvoin tikkujalat yhdistyvät muodokkaaseen takapuoleen.


      • yksM
        Alkuper. kirjoitti:

        Juu, jos multa kysyttäisiin että kyykkäätkö, se olisi kyllä kohteliaisuus.. kun olen vähän kyykkäillyt :)

        Kyllä nyt on vähän huono verrata Mervi Tapolaa ja Tanja Karpelaa joilla on 20 vuoden ikäero!
        Mutta I get the point..

        On tässä reitevyydessä se hyvä puoli että takamuskin on silloin kunnollinen.
        Harvoin tikkujalat yhdistyvät muodokkaaseen takapuoleen.

        Minusta vartalo on nätti, kun se on sopusuhtainen. Eli kehaisit tuota reitevyyttä ja takapuolta eduksesi omasta mielestäsi. Sinällään tärkeintä on, että olet itse tyytyväinen;)

        Mutta sopusuhtaisuudesta sitten, eli onko sinulla myös vastapainoksi tarjota jämäkkä ylävartalo (treenattu?)/povea? Silloin näyttää hyvältä. Jos on pienet rinnat ja leveä takapuoli/reidet, vaikka olisikin hyvät, niin tulee mieleen päärynä...


      • yyyyyy
        Alkuper. kirjoitti:

        Juu, jos multa kysyttäisiin että kyykkäätkö, se olisi kyllä kohteliaisuus.. kun olen vähän kyykkäillyt :)

        Kyllä nyt on vähän huono verrata Mervi Tapolaa ja Tanja Karpelaa joilla on 20 vuoden ikäero!
        Mutta I get the point..

        On tässä reitevyydessä se hyvä puoli että takamuskin on silloin kunnollinen.
        Harvoin tikkujalat yhdistyvät muodokkaaseen takapuoleen.

        Tarkoitit varmaan, että jos on isot reidet, niin sitten on yleensä iso takapuoli. Tottahan tämä on, ja suomalaisnaisista kun puhutaan, niin pakettiin kuuluu toki usein myös iso vatsa, turvonneet kasvot ja kaksoisleuka...

        Kuka tykkää mistäkin, mutta itseäni ei iso takapuoli ihmeemmin sytytä. Kiinteä ja sopusuhtainen on ihan ok, mutta ei pienessäkään mitään vikaa ole. Jos on hoikka tyttö muuten, niin sitten asiaan kuuluu pieni ja tiukka pylly.


      • nyt
        yyyyyy kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan, että jos on isot reidet, niin sitten on yleensä iso takapuoli. Tottahan tämä on, ja suomalaisnaisista kun puhutaan, niin pakettiin kuuluu toki usein myös iso vatsa, turvonneet kasvot ja kaksoisleuka...

        Kuka tykkää mistäkin, mutta itseäni ei iso takapuoli ihmeemmin sytytä. Kiinteä ja sopusuhtainen on ihan ok, mutta ei pienessäkään mitään vikaa ole. Jos on hoikka tyttö muuten, niin sitten asiaan kuuluu pieni ja tiukka pylly.

        on ihan makuasia tykkääkö pyöreästä vai tiukasta pyllystä. Sama reisien suhteen, jotkut tykkäävät muodoista toiset gasellisääristä. Itselläni pyöreä pylly ja oon tyytyväinen siihen, reidet saisi tosin olla kapeammat niin, että voisin pitää minihametta. Muuten ok. :)


    • Serpico

      Juuri tuollaiset reidet kiinnittävät mun huomion. Se oon vaan jokin eläimellinen vaisto. En voi vastustaa lihaa. Jos nainen on muodokas/rehevä niin siinä on jotain äärimmäisen seksikästä. Sellainen nainen on naisellinen. Tämähän jää tajuamatta niin monelta, liian moni nainen haluaa näyttää 14-vuotiaalta pojalta ja laihduttaa kaiken pois, ihan kaiken. Paljon parempi on nauttia elämästä ja olla röyhkeästi reitevä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe