Hei! Kaipaisin kipeästi tietoa silikonien laitosta Tallinnalaisilla klinikoilla! Etsin edullisinta vaihtoehtoa/yhteystietoja kyseiseen klinikkaan. Olisin tosi kiitollinen jos saisin kuulla kokemuksia ja kaikkea sen sellaista! :)
Rintaimplantit Tallinnassa!
74
40039
Vastaukset
- kokenut
ihmeessä etsi edullisinta vaihtoehtoa. Myöhemmin se voi koitua kalliiksi. En tyrmää Tallinaa, mutta kuulin että sielä voidaan laittaa toista kuin mitä luvataan (en yleistä).
- kerrottu
Tallinassa & Westendin klikalla laitettuja silikoneja on jouduttu monesti korjailemaan.
- kenelläkään
oikeita kokemuksia tästä?
- ^^^^
kenelläkään kirjoitti:
varmaan, mutta kukaan ei näköjään halua kertoa niistä. Kyllä avoimesti täällä kerrotaan nenäleikkauksista ja rintojen pienennyksistä, mutta siihen ne melkein jäävät.
- sini
kenelläkään kirjoitti:
heippa ! mulle laitettiin silikonit neljä vuotta sitten cristinas clinikalla ja leikkaus epäonnistui täysin!(rinnoista tuli epämuodostuneet, toisesta rinnasta meni tuntohermot ja toinen rintaimplantti valahti kainaloon.)kaksi vuotta sitten kävin toisella tallinalaisella laatukirurgia klinikalla jossa luvattiin turvallista ja hyvää laatua mutta paskan marjat!!!!suosittelen kaikille suomalaisia lääkäripalveluja, vaikka ne maksavatkin hiukan enemmän! suomessa saa ainakin turvallista palvelua eikä tarvitse pelätä että kaikenmaailman suonikohju puoskari lääkärit tuhoa sun vartaloa!
- rentukka
sini kirjoitti:
heippa ! mulle laitettiin silikonit neljä vuotta sitten cristinas clinikalla ja leikkaus epäonnistui täysin!(rinnoista tuli epämuodostuneet, toisesta rinnasta meni tuntohermot ja toinen rintaimplantti valahti kainaloon.)kaksi vuotta sitten kävin toisella tallinalaisella laatukirurgia klinikalla jossa luvattiin turvallista ja hyvää laatua mutta paskan marjat!!!!suosittelen kaikille suomalaisia lääkäripalveluja, vaikka ne maksavatkin hiukan enemmän! suomessa saa ainakin turvallista palvelua eikä tarvitse pelätä että kaikenmaailman suonikohju puoskari lääkärit tuhoa sun vartaloa!
missä käydään jäkitarkastuksessa jos on tallinnassa leikattu ja mihin soitetaan jos tulee ongelmia?
- entiset
sini kirjoitti:
aikoinaan mietin, että tallinaan en mene ja etsin pääkaupunkiseudulta halvimman paikan. valintaani myös vaikutti se, että se tehdään paikallispuudutuksessa ja pääsen samana päivänä kotiin (myöhemmin kuulin että ei silikoneja koskaan laiteta paikallispuudutuksessa vaan nukutuksessa). se siitä turvallisesta palvelusta. kannattaa tarkkaan miettiä kenelle menee.
- Tilastot tunteva
entiset kirjoitti:
aikoinaan mietin, että tallinaan en mene ja etsin pääkaupunkiseudulta halvimman paikan. valintaani myös vaikutti se, että se tehdään paikallispuudutuksessa ja pääsen samana päivänä kotiin (myöhemmin kuulin että ei silikoneja koskaan laiteta paikallispuudutuksessa vaan nukutuksessa). se siitä turvallisesta palvelusta. kannattaa tarkkaan miettiä kenelle menee.
Suomessa on enemmän epäonnistumisia kuin Tallinnassa. Suomalaiset plastiikkakirurgit epäonnistuvat tilastojen mukaan enemmän leikkauksissa kuin virolaiset. Tämä on vaan fakta ja siitä kovasti vaietaan. Kannattaa tutustua luotettaviin lääketieteen tilastoihin.
- näihin
Tilastot tunteva kirjoitti:
Suomessa on enemmän epäonnistumisia kuin Tallinnassa. Suomalaiset plastiikkakirurgit epäonnistuvat tilastojen mukaan enemmän leikkauksissa kuin virolaiset. Tämä on vaan fakta ja siitä kovasti vaietaan. Kannattaa tutustua luotettaviin lääketieteen tilastoihin.
tilastoihin pääsee tutustumaan?
- samaa
näihin kirjoitti:
tilastoihin pääsee tutustumaan?
tuumailin. Ettei vaan ois näitä mutu-juttuja.
Mä taas oon kuullut että virossa olis vaan kaks oikeeta plastiikkakirurgia...
Ja minut leikanneesta plastiikkakirurgista en ole kyllä kuullut mitään huonoa... ainoastaan kehuja.. - plastiikkakirurgi
samaa kirjoitti:
tuumailin. Ettei vaan ois näitä mutu-juttuja.
Mä taas oon kuullut että virossa olis vaan kaks oikeeta plastiikkakirurgia...
Ja minut leikanneesta plastiikkakirurgista en ole kyllä kuullut mitään huonoa... ainoastaan kehuja..on kyseessä? itse olen sinne Tallinnaan menossa ja haluaisin tietää nimen, ettei tule tehtyä peruuttamatonta... kiitos!
- samaa
plastiikkakirurgi kirjoitti:
on kyseessä? itse olen sinne Tallinnaan menossa ja haluaisin tietää nimen, ettei tule tehtyä peruuttamatonta... kiitos!
otsakkeilla kirjottanut vastaa (jos minulta kysyit) että minut leikattiin suomessa reilu pari viikkoa sitten, en kyl ois uskaltanut viroon. Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen.
- Onnellinen
samaa kirjoitti:
otsakkeilla kirjottanut vastaa (jos minulta kysyit) että minut leikattiin suomessa reilu pari viikkoa sitten, en kyl ois uskaltanut viroon. Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen.
Minut leikattiin Tallinnassa ja olen varma etten olisi saanut missään parempaa jälkeä.
- koska minulla
Onnellinen kirjoitti:
Minut leikattiin Tallinnassa ja olen varma etten olisi saanut missään parempaa jälkeä.
vastaava kokemus suomessa! :D En ois voinut parempaa lopputulosta edes unelmoida.
Onnea vaan tisseillesi, tärkeintähän on että kaikki on sujunut hyvin, on se operaatio sitten tehty missä hyvänsä.. - nnnnn
Onnellinen kirjoitti:
olen samaa mieltä,olin tallinnassa viikko sitten ja sain erittäin hyvää palvelua ja en voisi olla tyytyväisempi!!
- nnnn
rentukka kirjoitti:
missä käydään jäkitarkastuksessa jos on tallinnassa leikattu ja mihin soitetaan jos tulee ongelmia?
mulla jälkitarkastus on ainakin samassa paikassa mis kävin konsultaatiossa,lääkäri tulee sinne.ja 2 viikkoa leikkauksesta.Jos jotain tulee voin soittaa myös
- radiossa
nnnnn kirjoitti:
olen samaa mieltä,olin tallinnassa viikko sitten ja sain erittäin hyvää palvelua ja en voisi olla tyytyväisempi!!
tuli ohjelma jossa kerrottiin että suomalainen yritys välittää opiskelijoita Tallinnan yliopistoon. Siellä ei minkäänlaisia pääsykokeita. Eräskin tyttö oli yrittänyt suomalaiseen yliopistoon kolme kertaa eikä päässyt. Maksoi sitten pikkuisen ja pääsi Tallinnaan opiskelemaan. Se siitä tasosta...
- mehiläisessä
entiset kirjoitti:
Minulle tehtiin rintojen suurennus paikallispuudutuksessa ja hyvin meni. Leikkauksen teki Dietz Mehiläisessä. Pääsin vielä samana päivänä kotiin. Hintaa tuli vähän päälle 5000 euroa. Eka yönä rinnat kipeät, mutta seuraava päivä jo menetteli.
Pelkäsi nukutusta ja pahoinvointia, kun aikaisemmin oli nukutettu sairaalassa. Voin vain suositella paikallispuudutusta. - siis laitettiinko
mehiläisessä kirjoitti:
Minulle tehtiin rintojen suurennus paikallispuudutuksessa ja hyvin meni. Leikkauksen teki Dietz Mehiläisessä. Pääsin vielä samana päivänä kotiin. Hintaa tuli vähän päälle 5000 euroa. Eka yönä rinnat kipeät, mutta seuraava päivä jo menetteli.
Pelkäsi nukutusta ja pahoinvointia, kun aikaisemmin oli nukutettu sairaalassa. Voin vain suositella paikallispuudutusta.sinulle silikonit paikallispuudutuksessa?
Maksoiko leikkaus "vain" n. 5000 euroa? Tiedän kyllä että nukutus leikkauksessa maksaa mutta sitä en tiennyt että silikoneja laitettais myös paikallispuudutuksessa. Nukutuksen takiahan yleensä joutuu jäädä yöksikin, joka myös nostaa leikkauksen hintaa.. - entiset
mehiläisessä kirjoitti:
Pelkäsi nukutusta ja pahoinvointia, kun aikaisemmin oli nukutettu sairaalassa. Voin vain suositella paikallispuudutusta.se oli just Dietz Siluetista, joka sanoi ettei silikoneja ikänä laiteta paikallispuuduksessa. aika hassua, jos vielä itsekin tekee niin
- Hmmmm
plastiikkakirurgi kirjoitti:
on kyseessä? itse olen sinne Tallinnaan menossa ja haluaisin tietää nimen, ettei tule tehtyä peruuttamatonta... kiitos!
Virossa ei ole yhtään kansainvälisen plastiikkakirurgiyhdistyksen jäseneksi kelpuutettua lääkäriä.
- rentukka
entiset kirjoitti:
se oli just Dietz Siluetista, joka sanoi ettei silikoneja ikänä laiteta paikallispuuduksessa. aika hassua, jos vielä itsekin tekee niin
todella kallispaikka ja puudutuksessa hinta on pari tonnia halvempi
- hinta
rentukka kirjoitti:
todella kallispaikka ja puudutuksessa hinta on pari tonnia halvempi
Siluetin nettisivuilla¨rinnan suurennus alkaen 5750 euroa- eli onkohan tuo hinta paikallispuudutuksessa?
- kyllä.
hinta kirjoitti:
Siluetin nettisivuilla¨rinnan suurennus alkaen 5750 euroa- eli onkohan tuo hinta paikallispuudutuksessa?
kallis paikka, mutta laatu on myös hyvää, kavereideni mukaan, jotka siellä ovat käyneet. Laatuun kannattaa aina sijottaa ja etsiä lääkäri joka miellyttää itseään eniten. Ei pidä mennä halvimpaan, jos kirurgi ei miellytä. Omasta kehosta kuitenkin on kyse. Eli kannattaa tutustua moneen kirurgiin ja tehdä sitten päätös.
- myy
Tiedustelin kuukausi sitten laatukirurgiasta takuu- ja potilasturva-asioita.Samoin kysyin sairaslomasta. Vastaus piti tulla parissa arkipäivässä. Taisi olla vaikeat kysymykset. Turvallisempaa kai mennä Suomessa.
- kuukauden
yrittänyt saada Christina's cliniciltä tietoa, että saako heiltä Inamed Mcghan proteeseja, tuloksetta. Joitain vastauksia sain, mutta en vastausta tuohon. Nyt ei olla vastattu enää viikkoihin sieltä ollenkaan. Laatukirurgialtakin piti tulla vastaus jo kauan sitten. Nyt ainakin olen varma, että leikkaus tehdään Suomessa.
- nnnnn
KÄVIN viikko sitten tallinnassa ja kaikki meni tosi hyvin,henkilökunta oli mukavia ja voin kyllä sanoa että suomessa ollessa ei henkilökunta ole kyllä yhtä hyvin kohdellut jos muistelen esim.synnyttämistä! Kävin hesassa konsultaatiossa ja leikkausajan sain pian.Rinnat ovat parantuneet tosi hyvin,mulla ei ollut edes mustelmia ja haavat ovat tosi siistit!
- kitty
Älä vertaa suomalaista kunnallista terveydenhoitoa ja tallinnalaista yksityisklinikkaa. Voin vakuuttaa sinulle, että suomalaisessda yksityissairaalassa saat huippupalvelua. Voisit myös kokeilla tallinnalaista terveyskeskuslääkäriä...
- huomannut
että Tallinnassa kävijä saattaa kysellä tyyliin että tisseistä tuli rumat ja jääköhän tällaisiksi mutta samaan hengenvetoon sanoo olevansa tyytyväinen...
Mieti tarkkaan jos Tallinnaan menet. Implantit myös huonompaa laatua siellä.- Lääketieteen opiskelija
Mitäköhän sinä niistä laadusta tiedät? Esitä yksikin tieteellinen tutkimus, jossa laatu olisi osoitettu huonommaksi. Ei taida löytyä? Hölynpölyä ja suomalaisten kirurgien puppupuhetta, koska tietävät että tilastojen mukaan Suomessa tehdään enemmän epäonnistuneita kauneusleikkauksia kuin Virossa.
- enää
Lääketieteen opiskelija kirjoitti:
Mitäköhän sinä niistä laadusta tiedät? Esitä yksikin tieteellinen tutkimus, jossa laatu olisi osoitettu huonommaksi. Ei taida löytyä? Hölynpölyä ja suomalaisten kirurgien puppupuhetta, koska tietävät että tilastojen mukaan Suomessa tehdään enemmän epäonnistuneita kauneusleikkauksia kuin Virossa.
koko plastikkakirurgiaan. oli sitten suomessa tai tallinassa.
- sinä tiedät
tuosta tieteellisestä tutkimuksesta. Hölynpölyä siihen vastasi ainoastaan 7 ihmistä...
- tiedusteleva
Hei, sinä wanna be tohtori. Kun kerta tieteen perään tuolla tavalla huhuat, ja näyttöön perustuvaan lääketieteeseen arvatenkin uskot, niin voisitko kertoa, että mitä tilastoa siteeraat. Ja tilaston uskottavuuden nimissä, että miten moinen tilasto tehtiin.
- mistä
tiedusteleva kirjoitti:
Hei, sinä wanna be tohtori. Kun kerta tieteen perään tuolla tavalla huhuat, ja näyttöön perustuvaan lääketieteeseen arvatenkin uskot, niin voisitko kertoa, että mitä tilastoa siteeraat. Ja tilaston uskottavuuden nimissä, että miten moinen tilasto tehtiin.
tuon tilaston voi lukea?
- kitty
Mistähän ne Viron tilastot saisi käsiinsä? Veikkaanpa, että niitä ei ole olemassakaan, eli epäonnistuineita on tilastoissa nolla, todellisuudessa paljon. Oma plastiikkakirurgini (suomalainen) näytti minulle viron implanttia, ja se oli aivan erilainen kuin nämä Suomessa asennettavat McGhanit.
- Lääketieteen opiskelija
kitty kirjoitti:
Mistähän ne Viron tilastot saisi käsiinsä? Veikkaanpa, että niitä ei ole olemassakaan, eli epäonnistuineita on tilastoissa nolla, todellisuudessa paljon. Oma plastiikkakirurgini (suomalainen) näytti minulle viron implanttia, ja se oli aivan erilainen kuin nämä Suomessa asennettavat McGhanit.
Sun plastiikkakirurgisi rikkoi todennäköisesti Suomen lääkäriliiton ohjeita kertoessaan sinulle valheita. Teepä sinne ilmoitus hänestä. Suomessa ja Virossa käytetään kummassakin samoja EU:ssa hyväksyttyjä proteeseja. Ei ole esitetty yhtäkään tutkimusta, jossa jonkun merkin EU-alueella käytettävät silikonit olisivat paremmat kuin toisen merkin.
- entiset
Sun plastiikkakirurgisi rikkoi todennäköisesti Suomen lääkäriliiton ohjeita kertoessaan sinulle valheita. Teepä sinne ilmoitus hänestä. Suomessa ja Virossa käytetään kummassakin samoja EU:ssa hyväksyttyjä proteeseja. Ei ole esitetty yhtäkään tutkimusta, jossa jonkun merkin EU-alueella käytettävät silikonit olisivat paremmat kuin toisen merkin.
saa myös suomessa että virossa huonolaatuisia implantteja. Niitä on erihintaisia ja kaikki eivät ole niitä mcghaneja. mulle taas kerrottiin että tallinassa voidaan laittaa ihan muuta kuin mitä luvataan...
- eivät
entiset kirjoitti:
saa myös suomessa että virossa huonolaatuisia implantteja. Niitä on erihintaisia ja kaikki eivät ole niitä mcghaneja. mulle taas kerrottiin että tallinassa voidaan laittaa ihan muuta kuin mitä luvataan...
käytä poistettuja uudestaan ;)
- Lääketieteen opiskelija
entiset kirjoitti:
McGhaneissa on havaittu samalla lailla vikoja kuin muissakin implanteissa. Implanttien suuret laatuerot ovat silikonien maahantuojien höpöhöpöjuttuja. Yhtäkään tieteellistä tutkimusta niistä ei ole pystytty osoittamaan. Nykyään kaikki implantit ovat EU:ssa hyväksyttyjä ja kerottu lääkärin pelottelu vanhoilla 80-luvun implanteilla on hyvin arvelluttavaa toimintaa. En itse luottaisi lääkäriin, joka käyttää kepulikonsteja eikä pyri rehellisyyteen. Rehellinen lääkäri sanoisi kaikkien nykyimplanttien olevan turvallisia, koska ne on kaikki samassa EU:n virastossa tyyppihyväksyttyjä ja kaikki ovat käyneet läpi samat testit. Samoja implantteja suomalaiset kirurgit käyttivät 80-luvulla kuin muutkin ja samoista tehtaista ne ovat silloinkin hankittu.
- ???
McGhaneissa on havaittu samalla lailla vikoja kuin muissakin implanteissa. Implanttien suuret laatuerot ovat silikonien maahantuojien höpöhöpöjuttuja. Yhtäkään tieteellistä tutkimusta niistä ei ole pystytty osoittamaan. Nykyään kaikki implantit ovat EU:ssa hyväksyttyjä ja kerottu lääkärin pelottelu vanhoilla 80-luvun implanteilla on hyvin arvelluttavaa toimintaa. En itse luottaisi lääkäriin, joka käyttää kepulikonsteja eikä pyri rehellisyyteen. Rehellinen lääkäri sanoisi kaikkien nykyimplanttien olevan turvallisia, koska ne on kaikki samassa EU:n virastossa tyyppihyväksyttyjä ja kaikki ovat käyneet läpi samat testit. Samoja implantteja suomalaiset kirurgit käyttivät 80-luvulla kuin muutkin ja samoista tehtaista ne ovat silloinkin hankittu.
hei, kerrotko mitä vikoja on havaittu implanteissa ???
- minä
voin sanoa että laaduissa on eroa. itse menetin silikonit huonon laadun takia olivat kuin auringon haurastuttamat, lähti vain pieninä palasina pois. laitettu vuonna -99 ja oli EU:n hyväksymät nagorit.
- käytetään samoja
Virossa on klinikoita joista ei halutessaankaan saa McGhaneja. Suomessa taas ei muita laiteta enää kuin McGhaneja. Niin että onhan ne silloin eri implantteja Suomessa ja Virossa...
- Ladakin on auto?
käytetään samoja kirjoitti:
Virossa on klinikoita joista ei halutessaankaan saa McGhaneja. Suomessa taas ei muita laiteta enää kuin McGhaneja. Niin että onhan ne silloin eri implantteja Suomessa ja Virossa...
Jos kyseessä on sama laatu, miksi McGhanit ovat paljon kalliimmat?
- AA=>B
minä kirjoitti:
voin sanoa että laaduissa on eroa. itse menetin silikonit huonon laadun takia olivat kuin auringon haurastuttamat, lähti vain pieninä palasina pois. laitettu vuonna -99 ja oli EU:n hyväksymät nagorit.
Suomalainen plastiikkakirurgini antoi minun kokeilla käsissäni eri silikoneja. Hänellä oli yhdet, jotka oli poistanut Tallinnassa käyneeltä, ja ne tuntuivat jo käteen aivan erilaisilta kuin McGhanit. Joten samaa tavaraa ei maallikonkaan tuntemuksin ole.
- todistusaineisto?
AA=>B kirjoitti:
Suomalainen plastiikkakirurgini antoi minun kokeilla käsissäni eri silikoneja. Hänellä oli yhdet, jotka oli poistanut Tallinnassa käyneeltä, ja ne tuntuivat jo käteen aivan erilaisilta kuin McGhanit. Joten samaa tavaraa ei maallikonkaan tuntemuksin ole.
Oli poistanut tallinnassa käyneeltä? Tuon on sitten pakko pitää paikkansa kun suomalainen kirurgi on niin sanonut.
Samalla hän varmaan kehui kuinka hyviä hänen palvelunsa on verrattuna Tallinnaan?
Eiköhän suomalaisilla kirurgeilla ole pelko asiakkaiden menetyksestä nyt kun Virokin on liittynyt eu:in. - kokeillut
todistusaineisto? kirjoitti:
Oli poistanut tallinnassa käyneeltä? Tuon on sitten pakko pitää paikkansa kun suomalainen kirurgi on niin sanonut.
Samalla hän varmaan kehui kuinka hyviä hänen palvelunsa on verrattuna Tallinnaan?
Eiköhän suomalaisilla kirurgeilla ole pelko asiakkaiden menetyksestä nyt kun Virokin on liittynyt eu:in.Väität siis, että ao. lääkäri VALEHTELI?! Aikamoinen herjaussyyte. Tällaisissa tapauksissahan on IP-osoitteitakin selvitelty...toivottavasti sulla on rahaa.
- todistusaineisto
kokeillut kirjoitti:
Väität siis, että ao. lääkäri VALEHTELI?! Aikamoinen herjaussyyte. Tällaisissa tapauksissahan on IP-osoitteitakin selvitelty...toivottavasti sulla on rahaa.
Tietysti lääkäri on voinut valehdella, jotta saisi asiakkaita tai voi olla, että sinä olet kirjoitellut valheita.
Hankalahan tuota nettikirjoitusten perusteella on selvittää.
Aikamoinen herjausyyte?
IP-osoitteita selvitelty tällaisissa tapauksissa? Oleko vaino harhainen? - ...
AA=>B kirjoitti:
kokeilit siis toisella olleita implantteja? olen myös nähnyt että niillä on korissa erilaisia implantteja. onkohan ne kaikki jonkun vanhoja...
- kokeillut
todistusaineisto kirjoitti:
Tietysti lääkäri on voinut valehdella, jotta saisi asiakkaita tai voi olla, että sinä olet kirjoitellut valheita.
Hankalahan tuota nettikirjoitusten perusteella on selvittää.
Aikamoinen herjausyyte?
IP-osoitteita selvitelty tällaisissa tapauksissa? Oleko vaino harhainen?Et ole toistaiseksi kyennet esittämään yhtään tilastoa, artikkelilähdettä tms. tueksi väitteillesi. Outo "lääketieteenopiskelija". Joten unohdetaanpa kaikki viestisi.
- kokeillut
... kirjoitti:
kokeilit siis toisella olleita implantteja? olen myös nähnyt että niillä on korissa erilaisia implantteja. onkohan ne kaikki jonkun vanhoja...
No tottahan ne on desinfioitu sen jälkeen kun ne on joltain kaivettu rinnasta. Eiköhän ne lekurit saa mallikappaleet McGhaneista maahantuojalta.
- ...
kokeillut kirjoitti:
No tottahan ne on desinfioitu sen jälkeen kun ne on joltain kaivettu rinnasta. Eiköhän ne lekurit saa mallikappaleet McGhaneista maahantuojalta.
kuulosti vaan niin ällöltä. Mutta laaduissa on todellakin eroa.
- niissä
kokeillut kirjoitti:
McGhanin mallikappaleissa lukee sample ja not for use
- lisäys äskeiseen...
niissä kirjoitti:
McGhanin mallikappaleissa lukee sample ja not for use
MCGhanin implantit on numeroitu. Pakkaus avataan vasta leikkauksessa. Itse sain tarrat implanteista kertovaan kirjaan ja mukaani. Näin minulla on tae siitä mitä minulle laitettu. Näin Suomessa.
- Joopajoo
lisäys äskeiseen... kirjoitti:
MCGhanin implantit on numeroitu. Pakkaus avataan vasta leikkauksessa. Itse sain tarrat implanteista kertovaan kirjaan ja mukaani. Näin minulla on tae siitä mitä minulle laitettu. Näin Suomessa.
Niin ne on kaikki numeroitu joita EU:ssa käytetään. Saat silikonipassit mukaan joka paikasta jos vain haluat.
- sama kai
... kirjoitti:
kuulosti vaan niin ällöltä. Mutta laaduissa on todellakin eroa.
Sama kai se mistä ne on sinne plastiikkakirurgille tulleet. Tosiasia on, että ihan maallikon silmään ja käteen ovat aivan erilaiset kuin Suomessa nykyisin asennettavat McGhanit. Ne oli sellaiset liukkaampipintaiset, eli voin kuvitella, että eivät pysy paikallaan niin hyvin. Lisäksi on todettu, että nämä uudet karheapintaiset kohesiivigeeli-McGhanit aiheuttavat vähemmän kapseloitumista kuin ne vanhanaikaiset liukkaampipintaiset. Kohesiivigeeli on tietysti turvallinen sikäli, että vaikka implanttimenisi rikki, silikoni ei lähde vaeltamaan ympäri kehoa.
- vai luuloinen
Joopajoo kirjoitti:
Niin ne on kaikki numeroitu joita EU:ssa käytetään. Saat silikonipassit mukaan joka paikasta jos vain haluat.
että näin meneteltäis myös virossa?
- AA=>B
todistusaineisto? kirjoitti:
Eiköhän suomalaisilla kirurgeilla ole pelko asiakkaiden menetyksestä nyt kun Virokin on liittynyt eu:in.Et ole selvästikään käynyt yhdelläkään suomalaisplastiikkakirurgilla. He eivät kehu itseään, vaan kertovat asiallisesti asiakkaan rintamusta tutkiessana ja mittaillessaan sekä asiakkaan terveystaustaa kysellessään mitä itse saavat siitä aikaiseksi ja mitä ei. Riskitkin selvitetään samalla.
Ylipäätään Suomessa asiaan ryhtyessä pääsee jo konsultaatiovaiheessa keskustelemaan itse leikkaavan kirurgin kanssa, eikä jonkun Tiinan tai Niinan, jolla ei ole minkäänlaista terveydenhuoltoalan koulutusta. - viron
sama kai kirjoitti:
Sama kai se mistä ne on sinne plastiikkakirurgille tulleet. Tosiasia on, että ihan maallikon silmään ja käteen ovat aivan erilaiset kuin Suomessa nykyisin asennettavat McGhanit. Ne oli sellaiset liukkaampipintaiset, eli voin kuvitella, että eivät pysy paikallaan niin hyvin. Lisäksi on todettu, että nämä uudet karheapintaiset kohesiivigeeli-McGhanit aiheuttavat vähemmän kapseloitumista kuin ne vanhanaikaiset liukkaampipintaiset. Kohesiivigeeli on tietysti turvallinen sikäli, että vaikka implanttimenisi rikki, silikoni ei lähde vaeltamaan ympäri kehoa.
implantit ovat karheapintaisia.
- kokeillut
viron kirjoitti:
implantit ovat karheapintaisia.
Mutta ei niin karheapintaisia kuin McGhanit. Jos olet kokeillut molempia, tiedät mistä puhun.
- kokeillut
kokeillut kirjoitti:
Mutta ei niin karheapintaisia kuin McGhanit. Jos olet kokeillut molempia, tiedät mistä puhun.
ja yhtä karheita olivat. Riippui toki implantin mallista.
- kokenut
kokeillut kirjoitti:
ja yhtä karheita olivat. Riippui toki implantin mallista.
taitaa kaikki olla karheapintaisia. itsellänikin oli karhea pintaiset ja huomenna saan kuulla tuomion että onko ne voinut levitä ympäriinsä.
- meille
kokenut kirjoitti:
taitaa kaikki olla karheapintaisia. itsellänikin oli karhea pintaiset ja huomenna saan kuulla tuomion että onko ne voinut levitä ympäriinsä.
ihmeessä kun saat tietää!
- kokenut
meille kirjoitti:
kerron, mutta tämä on vähän väärän otsikon alla. En ottanut niitä Tallinassa vaan sielä Westendissä. Juttuni on sielä poistetut silkonit. Mutta ihmeessä kerron, jos on jotain kerrottavaa. Ja edelleenkään en halua muita pelästyttää tällä asialla. Kyllä sen itse tuntee jos jotain on pielessä (kiitos epäpätevän kirurgin).
- psth
vai luuloinen kirjoitti:
että näin meneteltäis myös virossa?
no kyl virostakin saa silikonipassin mukaan,mä ainakin sain
- siitä että on
psth kirjoitti:
no kyl virostakin saa silikonipassin mukaan,mä ainakin sain
McGhan implantit. Eli sinäkö sait McGhanit ja niistä todistuksen?
Muidenkin kannattaa kiinnittää huomiota ja vaatia myös tuota "passia" siksi että Virossa saattaa saada halvemmat silikonit vaikka maksais McGhaneista. Eri asia sitten tietysti jollei välitä mitkä implantit laitetaan... - kokenut
meille kirjoitti:
eli sielä sanottiin, ettei ne ole voinut valua ympäriinsä. Implantin ympärille kasvaa "kalvo", minkä läpi ne ei valu vaikka menisi rikki (toivottavasti näin on):)
- olet väärässä
käytetään samoja kirjoitti:
Suomessa laitetaan monia eri proteeseja kuin vain McGhaneja, mm. Mentoreita, jotka ovat yhdysvalloissa paljon suuremman suosion saanut kuin McGhanit.
- sittenkin
olet väärässä kirjoitti:
Suomessa laitetaan monia eri proteeseja kuin vain McGhaneja, mm. Mentoreita, jotka ovat yhdysvalloissa paljon suuremman suosion saanut kuin McGhanit.
laitattaa McGhanet
Maailman suurin rintaimplanttien valmistaja Mentor on ollut vuodesta 1998 alkaen USA:n liittovaltion viranomaisten rikostutkinnan alla. Mentoria epäillään muun muassa rintaimplanttien tutkimustulosten tuhoamisesta ja viallisten implanttien valmistamisesta."
The Washington Post - svedu
kokeillut kirjoitti:
Väität siis, että ao. lääkäri VALEHTELI?! Aikamoinen herjaussyyte. Tällaisissa tapauksissahan on IP-osoitteitakin selvitelty...toivottavasti sulla on rahaa.
Mikä ihme suomalaisia naisia vaivaa!!??!! eix tää ollu kokemuksien jakoo eikä vittu mitään toisten herjaamista? itsekin miettiny tissien ottamista tallinassa ja täällä vaan tyyliin riidellään... huh huh mitä pentu touhuu.
- riina2222
kokeillut kirjoitti:
voi kun osaa olla ihmiset pentuja vaikka aikuisista varmaan kyse :D ottakaa vaikka kuudet implantit ja olkaa tyytyväisiä ;) tai olkaa tyytyväisiä luomuihin ;)
- Siliconvalley
siitä että on kirjoitti:
McGhan implantit. Eli sinäkö sait McGhanit ja niistä todistuksen?
Muidenkin kannattaa kiinnittää huomiota ja vaatia myös tuota "passia" siksi että Virossa saattaa saada halvemmat silikonit vaikka maksais McGhaneista. Eri asia sitten tietysti jollei välitä mitkä implantit laitetaan...jos ihminen on niin tyhmä ettei vaadi todistusta häneen laitetuista implanteista, niin mitä syytä tulla edes valittamaan? Vai onko tää tätä nykynuorison avuttomuutta kun kaiken saa valmiina niin ei osaa ite ajatella eikä tehdä mitään!?
Kyllä Virosta saa silikonipassin ja myös ne McGhanit. Tilaa, vaadi ja huolehdi!!!
- kokenut
hei yritin lisätä kirjoittamaani viestiin, mutta tuli kommentti "viestin hierarkia on liian syvä". täällä ei saa näköjään haukkua kirurgeja, mutta oli niissä silikoneissakin vikaa, mutta miksi asentaa semmoista p*****.
- Tieota silikoneista
- liikkeellä!
Olet tainnut selata kaikki ikivanhatkin viestit läpi että olet saanut tungetuksi nettisivuston mainoksen näkyviin. Etkö luota siihen että yksi uusi viesti sivustosta riittäisi. Tämäkin viesti on niin vanha että kysyjä on aikoja sitten jo laitattanut silikonit, eikä ehkä edes käy enää täällä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521