tehän voisitte ottaa toisiinne kontaktia ja järkkää vaikka yhteisiä karaokeretkiä vaik jonkun seurojenvälisen skabailun merkeissä. Mä ainakin ottasin teidät mielellään asiakkaaks kun osaatte pitää hauskaa! Joku seura on joskus käyny jossain mun asiakasravintolassa ja aina on ollu äksöniä!
Tossa kun katto eri seuroja ni niitähän on aika paljon, jpuusaari, tää mäyräjuttu, smössi ja monta muuta. Mun mielestä se ei oo mainosta jos tännekin laittais noista ei-kaupallisista jutuista tarinaa.
Karaokeharrastajaseurat hoi ....
8
1837
Vastaukset
- Cedric
esimerkiks powerin sivuilta näitä seuroja ja siel oli ainakin:
HELSINGIN SEUDUN KARAOKEKLUBI RY
SALPAUSSELÄN KARAOKEHARRASTAJAT RY
HELSINGIN SEUDUN KARAOKEYHDISTYS RY
SMÖSS MUSIC CLUB RY
JYVÄSKYLÄN KARAOKEHARRASTAJAT RY
TURENGIN KARAOKEHARRASTAJAT RY
KARAOKE e´LITE MUSIC CLUB RY
TURUN KARAOKELAULUN YSTÄVÄT RY TUKALA
KONELAULAJAT K.L.A.P. RY
UNISET KARAOKE-KLUBI RY
OULAISTEN KARAOKEKERHO
VAASAN KARAOKEKLUBI RY
RAAHEN SEUDUN KARAOKESEURA RY RAKA´S
VALKEAKOSKEN KARAOKEHARRASTAJAT RY
RAUMALAISE RÄÄKYJÄ RY
VIHANNIN KARAOKESEURA
ja sitten Lapinmäyrä, Jpuusaari jne.- porissa
porin karaokekarhut ry
- karaokeseuraa
Miksei muuten Salossa oo karaokekerhoa?
Eikös sellainen pitäs perustaa? Olisin halukas liittymään.
TURUN KARAOKELAULUN YSTÄVÄT RY TUKALA :n sivuja ei löydy. - Karaokenpurema
Ylivieskassakin on toiminut jo ainakin 11 v karaokekerho. Ja aktiivinen onkin :)
- filitsi
karaokeseuraa kirjoitti:
Miksei muuten Salossa oo karaokekerhoa?
Eikös sellainen pitäs perustaa? Olisin halukas liittymään.
TURUN KARAOKELAULUN YSTÄVÄT RY TUKALA :n sivuja ei löydy.Ei oo muuten Savonlinnassakaan karaokeseuraa ja täällä on kuitenkin tunnetusti Etelä-Savon parhaat karaokeilijat:). Todella paljon on hyviä harrastajia, itse en laula mutta parempi puolisko kylläkin taitaa lajin.
Toivottavasti saamme tänne karaokeseuran, koska osaamme järjestää mahtavia musiikkitapahtumia linnan ympärille! - Muuan lauleskelija
filitsi kirjoitti:
Ei oo muuten Savonlinnassakaan karaokeseuraa ja täällä on kuitenkin tunnetusti Etelä-Savon parhaat karaokeilijat:). Todella paljon on hyviä harrastajia, itse en laula mutta parempi puolisko kylläkin taitaa lajin.
Toivottavasti saamme tänne karaokeseuran, koska osaamme järjestää mahtavia musiikkitapahtumia linnan ympärille!Tosi hyvä idea, Savonlinnaan pitäis ehdottomasti saada karaokeseura - kuka rupeais puuhamieheksi/-naiseksi?
- loude
Onko jossain saitti missä voisi kysellä kaikenlaista alaan liittyvää, laitteista, tapahtumista, miten teen itse karaokekipaleita tietsikalla jne. Siis yleistä keskustelua karaokesta? Olen vasta alkanut innostua hommasta, mutta hieman ujo laulamaan yleisölle, eikä äänikään ole ammattitasoa nähnytkään. Se vaan on kivaa. Lauluvalinnat usei sellaisia ettei kaupasta niitä löydy. Tarttis vinkkejä ja neuvoja.
- maskotti
http://www.rikary.fi/
Riihimäellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029