Minulla oilisi tarkoituksena ostaa uusi auto ja vaihtoehtona olisi alfa GT. Epäilen vain sen talvi ominaisuuksia, siis ei käytökseltänsä vaan käyttövarmuutta.
Starttaako italian ihmeet kovillakin pakkasilla vai joutuuko tyytymään julkisiin kulkuneuvoihin?
alfa romeo talvella
4
1475
Vastaukset 4
No mikähän siitä Alfasta tekisi ongelmallisen talvella? Kaukana takana ovat ne ajat, jolloin autoja tehtiin puhtaasti kotimarkkinoiden olosuhteet silmällä pitäen.
Alfa 156 on Teknikens Värld -lehden talvitestin voittaja vuodelta -98 eikä uusi GT varmaankaan sen huonompi ole. Teknisestihän GT on läheistä sukua 156:lle.
Itse olen ainakin ajanut kahdella 156:lla yhteensä jo lähes 300 000 km, eikä talviautoilu ole millään aikaisemmalla autollani tuntunut yhtä mukavalta ja vaivattomalta.
Auto starttaa hyvin, lämpiää hyvin, pysyy huurteettomana, etenee hyvin ja etenkin loistava ajaa kelissä kuin kelissä. Ainoina ongelmina lukot tuppaavat jäätymään, samoin bensakorkin läppä, mutta eiköhän noiden kanssa opi jokainen elämään.- AR159
on talvella hyvin voimakas ja nopea. Kylmäkäynnistys on hanakka ja tiivis. Lunta ei sada sisään kunhan muistaa sulkea ovet ja ikkunat sekä mahd. kattoluukun.
- metallurg
varpaat pakkaa 33 sessa jäätymään kun on ajanut 15km
20 asteen pakkasessa, kun sisätilan lämppärin vaikutus lakkaa
- Jarno S
Intissä olessani rivin ainut auto joka käynnistyi tulipalopakkasilla oli alfa (ja oli muuten akkukaapelin tarvitsijaa jonossa). Ajettavuus lumella oli jopa ihanteellinen. Mistä lie epävarmuudet peräisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161672Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91847Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148772- 57769
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39621Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔41615Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö236613- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577