Eminem mielipiteet...

L.A.R.A

No mitkä ovat sinun lempi kappaleesi???(siis eminemin cd.llä).Mun on the real slim shady ja without me ja sitte stan...Mutta on muitakin hyvii, emmä sitä muuten kuuntelis!!!

L.A.R.A = L.R

10

380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shadygirl

Mun mielestä Eminemin parhaat kappaleet on The Real Slim Shady, Cleanin' out my closet ja erityisesti HAILIE'S SONG...musta on tosi hienoo et Eminem on tehny laulun omalle tytölleen ja kertoo koko maailmalle että rakastaa sitä enemmän ku itse elämää...siinä laulus on tosi hyvät sanat!!! Ja onhan niitä sitte muitaki hyvii... kaikki The Eminem Show -levyn kappaleet on hyviä!!

• Chompper

Yhdistyn shadygirlin mielipiteeseen koko Eminem Show:n hyvistä biiseistä (tosin KAIKKI Eminemin biisit on hyviä) ja samoin siitä miten se kertoo Hailien tärkeyden.
        Yeah... like them all... eli en luettele niitä
        Kaikki Infiniten ajoista on hyviä.
        Hell motherfuckin yeah...

• shadybabe*
        Chompper kirjoitti:

Yhdistyn shadygirlin mielipiteeseen koko Eminem Show:n hyvistä biiseistä (tosin KAIKKI Eminemin biisit on hyviä) ja samoin siitä miten se kertoo Hailien tärkeyden.
        Yeah... like them all... eli en luettele niitä
        Kaikki Infiniten ajoista on hyviä.
        Hell motherfuckin yeah...

Näin on. Toi Hailie's Song on JUST sulonen .. ja kaikista Emin biiseistä löytyy JOTAIN hyvää, oon sen huomannu .. Eilen ihastuin uudestaan Staniin josta en ollu ainakaan vuoteen diggaillut :). että näin.

• ¤Thug Girl¤

cleanin out my closet upee biisi ja melkeen kaikki muutki sil the eminem show albumil!!!

• AmeeBa

Olet varsinainen jääräpää. Usko nyt jo että et muutu isommasi, vaikka käyttäisitkin kahta numeroa liian isoja vaatteita.

• L.A.R.A

OLET VARSINAINEN PISSI PÄÄ, PISSI PÄÄ JA MIILJOON KERTAA KANA AIVO AIVO KANAN KAKKA

• AmeeBa
        L.A.R.A kirjoitti:

OLET VARSINAINEN PISSI PÄÄ, PISSI PÄÄ JA MIILJOON KERTAA KANA AIVO AIVO KANAN KAKKA

OLENKO MINÄ VARSINAINEN PISSIPÄÄ VARSINAINEN KANAN KAKKA MILJOON KERTAA KANA AIVO AIVO KANAN KAKKA? Tuotako meinasit? Jestas,

• Anonyymi

Rap god

• Anonyymi

Rap god on hyvä

• Anonyymi

Rapskeidaa 🦧💩🤪

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      178
      1911
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1656
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1636
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1433
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      125
      1150
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1022
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      970
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      859
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      846
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      842
    Aihe