No mitkä ovat sinun lempi kappaleesi???(siis eminemin cd.llä).Mun on the real slim shady ja without me ja sitte stan...Mutta on muitakin hyvii, emmä sitä muuten kuuntelis!!!
L.A.R.A = L.R
Eminem mielipiteet...
10
360
Vastaukset
- Shadygirl
Mun mielestä Eminemin parhaat kappaleet on The Real Slim Shady, Cleanin' out my closet ja erityisesti HAILIE'S SONG...musta on tosi hienoo et Eminem on tehny laulun omalle tytölleen ja kertoo koko maailmalle että rakastaa sitä enemmän ku itse elämää...siinä laulus on tosi hyvät sanat!!! Ja onhan niitä sitte muitaki hyvii... kaikki The Eminem Show -levyn kappaleet on hyviä!!
- Chompper
Yhdistyn shadygirlin mielipiteeseen koko Eminem Show:n hyvistä biiseistä (tosin KAIKKI Eminemin biisit on hyviä) ja samoin siitä miten se kertoo Hailien tärkeyden.
Yeah... like them all... eli en luettele niitä
Kaikki Infiniten ajoista on hyviä.
Hell motherfuckin yeah... - shadybabe*
Chompper kirjoitti:
Yhdistyn shadygirlin mielipiteeseen koko Eminem Show:n hyvistä biiseistä (tosin KAIKKI Eminemin biisit on hyviä) ja samoin siitä miten se kertoo Hailien tärkeyden.
Yeah... like them all... eli en luettele niitä
Kaikki Infiniten ajoista on hyviä.
Hell motherfuckin yeah...Näin on. Toi Hailie's Song on JUST sulonen .. ja kaikista Emin biiseistä löytyy JOTAIN hyvää, oon sen huomannu .. Eilen ihastuin uudestaan Staniin josta en ollu ainakaan vuoteen diggaillut :). että näin.
- ¤Thug Girl¤
cleanin out my closet upee biisi ja melkeen kaikki muutki sil the eminem show albumil!!!
- AmeeBa
Olet varsinainen jääräpää. Usko nyt jo että et muutu isommasi, vaikka käyttäisitkin kahta numeroa liian isoja vaatteita.
- L.A.R.A
OLET VARSINAINEN PISSI PÄÄ, PISSI PÄÄ JA MIILJOON KERTAA KANA AIVO AIVO KANAN KAKKA
- AmeeBa
L.A.R.A kirjoitti:
OLET VARSINAINEN PISSI PÄÄ, PISSI PÄÄ JA MIILJOON KERTAA KANA AIVO AIVO KANAN KAKKA
OLENKO MINÄ VARSINAINEN PISSIPÄÄ VARSINAINEN KANAN KAKKA MILJOON KERTAA KANA AIVO AIVO KANAN KAKKA? Tuotako meinasit? Jestas,
- Anonyymi
Rap god
- Anonyymi
Rap god on hyvä
- Anonyymi
Rapskeidaa 🦧💩🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571