Kuinka...

moni...

...pienikokoinen AIKUINEN hyödyntää lastenosastojen tarjontaa?

Itse ostan lähes aina urheilu- ja ulkoiluvaatteet senttikoossa (152-164) mutta farkku-, paita- ja takkilöytöjä en ole vielä tehnyt. Tänään vain huomastin Lindexin lastenosastolla että siellä oli sieviä samettitakkeja ja farkkuja, jotka varmasti mahtuis päälle mullekin ;)

6

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melko Pieni

      Itse suosin KappAhlin, Lindexin, Seppälän ja H&M:n lastenosastoja. Tehnyt monia löytöjä ja kaiken lisäksi lasten vaatteet/asusteet ovat paljon halvempia!

    • 157

      Kroppa on aikuisen naisen: kapea vyötärö ja leveä lantio, niin ei paljon ole iloa lasten osastoista. Valitettavasti.

      • Ina

        Itse löysin keväällä seppälän lasteosastolta ihanat housut, joissa lahkeen pituus oli hyvä, mutta vyötärö-lantio suhde päin honkia. :( Harmillista, sillä kyseistä mallia oli tietenkin vain lasten osastolla.


    • kääpänä

      Sukkahousut, sukat ja vastaavat ostan poikkeuksetta lasten osastoilta. Kyllä lapsillekin valmistetaan hyviä mustia perussukkahousuja. Joskus olen löytänyt myös kauniita hameita ja parit housutkin (hyvin istuvat vaikea vaan löytää, kuten aikaisemminkin todettu).

      • juut

        Ostan usein farkut ym. housut lasten osastolta. Mulla on kovin pieni lantio suhteessa muuhun kroppaan, ja ne istuu tällaselle pötkölle paremmin :)
        Naisten housuissa tulee kauheita pusseja lantiolle ja takapuoleen, tai jos löytää tarpeeksi pienet pepusta, niin johan on KIREE vyötärö..


      • vyötäröltä
        juut kirjoitti:

        Ostan usein farkut ym. housut lasten osastolta. Mulla on kovin pieni lantio suhteessa muuhun kroppaan, ja ne istuu tällaselle pötkölle paremmin :)
        Naisten housuissa tulee kauheita pusseja lantiolle ja takapuoleen, tai jos löytää tarpeeksi pienet pepusta, niin johan on KIREE vyötärö..

        Mulla sama ongelma ja sitä vielä pahentaa se et oon 172cm... ei paljo lastenosastolta löydy pituutta vaikka peppu istuis niihin paremmin. Seppälän Link-mallistossa on onneksi kapea mitoitus, ainakin osassa farkuista ja tämän hetken muoti suosii pitkiä lahkeita, joten koossa 34 riittää pituutta minullekkin :) Mutta pikkuhousuja ostan usein seppälän lastenosastolta, hipsterssit on siellä niin söpöjä :) Nytkin näin jotain ihania apinakuvioisia ja maksoi vain 2,95 Siis ihan sika halpoja vertaa aikuisten mallit. Ja sukat on myös siellä halvempia kun samanlaiset aikuisten sukat, lasten koot on yleensä muistaakseni 39 asti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe