...pienikokoinen AIKUINEN hyödyntää lastenosastojen tarjontaa?
Itse ostan lähes aina urheilu- ja ulkoiluvaatteet senttikoossa (152-164) mutta farkku-, paita- ja takkilöytöjä en ole vielä tehnyt. Tänään vain huomastin Lindexin lastenosastolla että siellä oli sieviä samettitakkeja ja farkkuja, jotka varmasti mahtuis päälle mullekin ;)
Kuinka...
6
1061
Vastaukset
- Melko Pieni
Itse suosin KappAhlin, Lindexin, Seppälän ja H&M:n lastenosastoja. Tehnyt monia löytöjä ja kaiken lisäksi lasten vaatteet/asusteet ovat paljon halvempia!
- 157
Kroppa on aikuisen naisen: kapea vyötärö ja leveä lantio, niin ei paljon ole iloa lasten osastoista. Valitettavasti.
- Ina
Itse löysin keväällä seppälän lasteosastolta ihanat housut, joissa lahkeen pituus oli hyvä, mutta vyötärö-lantio suhde päin honkia. :( Harmillista, sillä kyseistä mallia oli tietenkin vain lasten osastolla.
- kääpänä
Sukkahousut, sukat ja vastaavat ostan poikkeuksetta lasten osastoilta. Kyllä lapsillekin valmistetaan hyviä mustia perussukkahousuja. Joskus olen löytänyt myös kauniita hameita ja parit housutkin (hyvin istuvat vaikea vaan löytää, kuten aikaisemminkin todettu).
- juut
Ostan usein farkut ym. housut lasten osastolta. Mulla on kovin pieni lantio suhteessa muuhun kroppaan, ja ne istuu tällaselle pötkölle paremmin :)
Naisten housuissa tulee kauheita pusseja lantiolle ja takapuoleen, tai jos löytää tarpeeksi pienet pepusta, niin johan on KIREE vyötärö.. - vyötäröltä
juut kirjoitti:
Ostan usein farkut ym. housut lasten osastolta. Mulla on kovin pieni lantio suhteessa muuhun kroppaan, ja ne istuu tällaselle pötkölle paremmin :)
Naisten housuissa tulee kauheita pusseja lantiolle ja takapuoleen, tai jos löytää tarpeeksi pienet pepusta, niin johan on KIREE vyötärö..Mulla sama ongelma ja sitä vielä pahentaa se et oon 172cm... ei paljo lastenosastolta löydy pituutta vaikka peppu istuis niihin paremmin. Seppälän Link-mallistossa on onneksi kapea mitoitus, ainakin osassa farkuista ja tämän hetken muoti suosii pitkiä lahkeita, joten koossa 34 riittää pituutta minullekkin :) Mutta pikkuhousuja ostan usein seppälän lastenosastolta, hipsterssit on siellä niin söpöjä :) Nytkin näin jotain ihania apinakuvioisia ja maksoi vain 2,95 Siis ihan sika halpoja vertaa aikuisten mallit. Ja sukat on myös siellä halvempia kun samanlaiset aikuisten sukat, lasten koot on yleensä muistaakseni 39 asti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003254692- 162246
- 1942089
- 1071476
- 801379
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756