"tosiipalsta"

tukkusutija

jotta saataisiin lisää ihemtystä, kahlehia, kateutta, yritystä, ynseyttä, ja luotua loistava kilpaileva ilmapiiri, listattakoon ensin palstan vakkareiden, käyp'äläisten, diggareiden, kikkareiden, puskisten, hankisten ja portsareiden toimesta (huom ensin) kolme parasta "nais- ja miesnikkiä, jotka "raati" kelpuuttaa kirjailijoista elämään jatkoss.

ja taas jatkoon päästään,jos vain jatkoa seuraavaan poistoäänestyksen selvittävät. vaan siitä loitomin.

että anettakoon äänemme.

olkoon kaussalios pygäloios tuomarina.

mun äänet.

miesikit:

mäxi, kenraali köpenik, jurmu.

naisikit: jokisen eväkset(iliman jokista), tsurhulmi, tähti(silmä)toimittaja. ( ja kolmen lisäksi tai ediksi tietysti simanainen, jos sitä saa äänestää)

82

4685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähtitoimittaja ejk

mun pitää miettiä.

• tukkusutija

samaa. mi lieni tarokutskin.

• tähtitoimittaja ejk

Eikö olisi parempi että äänestys tehtäisiin puskasta? Silloin ei tulisi keskinäisen kehumisen pakkoa.

• tukkusutija

kenkäpämä ois puskat poies raivonneet?

ma van kopistelen puujalallain kuolleita eli eläväisiä sialuja.

• Tosiman

Niin mänttiä ei ole, kuka sua äänestäisi!

• tukkusutija

uksi jo amesti. en usko mantiksi.

• ruudulle

-koitappa joskus käydä ihan tuolla ulkona eläväs elämäs,vaikka pelkästään haukkaamassa happea,ja te kaikki muutkin nettiriippuvaiset reppanat.. :)

• tukkusutija

ja paljonkon on visasrissa kilometsejä tälle paivän. mullon 18

• Murunen

Minusta on alkanut yhä enemmän tuntua siltä, että jatkopaikan saavuttaminen ei ole laisinkaan tarpeellista. Olen nimittäin mennyt & rakastunut, ja aion tästedes pyöriä enemmän ns. live-elämässä. (Mitähän eloa sillä sitten tarkoitetaankaan?) Mutta jos pitää antaa oikea rivi niin tässä se on:

Naiset:
      Taikis, MillaN ja Jermu

Miehet:
      Tähtitoimittaja, Tukkusutija ja kolmanneksi pääsee kuka vaan parrakas.

• tähtitoimittaja ejk

mä olen kyllä tissi-ihminen. Ja tussu-.

• Mutrunen

Meni hiukan vinks-vonks noi miehet ja naiset, mutta minkäs teet :D

• Murunen
        Mutrunen kirjoitti:

Meni hiukan vinks-vonks noi miehet ja naiset, mutta minkäs teet :D

Mun nikki oli Murunen.

Tiesittekös että rakastuminen on ihanaa?

• tukkusutija
        Murunen kirjoitti:

Mun nikki oli Murunen.

Tiesittekös että rakastuminen on ihanaa?

kirhousverkoistasi. ihahaa.

• Murunen
        tukkusutija kirjoitti:

kirhousverkoistasi. ihahaa.

Paljon paljon huonommin virheistä päätellen. Tai siis paljon paljon paremmin? No joka tapauksessa, tiputtakaa minut pelistä pois, ei tällä päällä enää mitään kirjoitella.

• tukkusutija
        Murunen kirjoitti:

Paljon paljon huonommin virheistä päätellen. Tai siis paljon paljon paremmin? No joka tapauksessa, tiputtakaa minut pelistä pois, ei tällä päällä enää mitään kirjoitella.

tiputtele ketän ei kukan. ja paa on joksus huvenpi js jotsuks parelmpi.

ja rakausset paan monisti tuhertaa.

vaan antaa rakastaa!

• tukkusutija
        tukkusutija kirjoitti:

tiputtele ketän ei kukan. ja paa on joksus huvenpi js jotsuks parelmpi.

ja rakausset paan monisti tuhertaa.

vaan antaa rakastaa!

????

• sanooot
        tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

mä olen kyllä tissi-ihminen. Ja tussu-.

vaaaaan....

Suosikkimiehet:

puskis 1, puskis 2 ja puskis 3

Suosikkinaiset:

puskis a, puskis b, puskis c.

• merli:)

siis että muut saa mennä.
      Elikkäs jos osallistuu äänestykseen, on samalla antamassa jollekkin lemput.

Sie kaivat nyt..:) *virnu*
      mutta minä meen miettimään muita juttuja:)

• tukkusutija

äi vielä. nyn vaan halajatan lempun saajia.

• tähtitoimittaja ejk

tietysti syvältä koko äänestys, hih, ja sen lisäksi mission impossible. Ihan mahdotonta laittaa paremmuusjärjestykseen, mikset pistänyt semmoista äänestystä missä valitaan surkeimmat? Mä olen voittanut melkein kaikki sellaiset rankingit. - Niin ja olisi tullut parempi tappelu.

• Jermu

Meistä leivotaan sellainen ITOLS-pari..
        Ilman Todellista Osaamista Liikkuva Seurue....
        Jermu ja Tähtixtoimittajax...Me ollaan kauheita ja manipuloidaan ja tapellaan ja kaikkea...Siis ihan kauheita ITOLS-juttuja siis...Kohtahan meillä alkaa täällä sitten oma Big Nicci-skaba, missä kamerat seuraa toista palstakirjoittajaa netin ääressä 24/24..Eli varmasti helkkarin avartava kokemus....

• paras

Sää olet vain kiljun syövyttämä analfabeetti vaippaikäinen, joka tarttis pikaista katkaisuhoitoo. On menny näemmä toi läträys turhankin pitkälle.

• tukkusutija

on helppo aakkostaa. sinä ikäloppu hoidossa katkastu kroonikko. on tullu pätkäsy tarpeeksi lähelle.

• paras
        tukkusutija kirjoitti:

on helppo aakkostaa. sinä ikäloppu hoidossa katkastu kroonikko. on tullu pätkäsy tarpeeksi lähelle.

Kasvihuoneen nurkassa lannoitteena toimivana matosäkkinä tunnut osaavan suhteellisesti ottaen monta eri kirjainta. Nyt vain niitä yhdistelemään ymmärrettävään muotoon.

• tukkusutija
        paras kirjoitti:

Kasvihuoneen nurkassa lannoitteena toimivana matosäkkinä tunnut osaavan suhteellisesti ottaen monta eri kirjainta. Nyt vain niitä yhdistelemään ymmärrettävään muotoon.

vaikka latoisit koko elämäsi tekstit yhteen syssyyn framillen, niin köyhää olisi.

mun ei tarvitse tehdä verrokiksi kuin yksi kirjain, ihan mikä tahansa, niin siinä yhdessä kirjaimessa on suurempi fiksuus viisaus, vittumaisuus ja älämölöö kuin sinun koko elämäsi postillassa.

ps. mulla varaa antaa periksi. sanon että kaksi kirjainta.

• paras
        tukkusutija kirjoitti:

vaikka latoisit koko elämäsi tekstit yhteen syssyyn framillen, niin köyhää olisi.

mun ei tarvitse tehdä verrokiksi kuin yksi kirjain, ihan mikä tahansa, niin siinä yhdessä kirjaimessa on suurempi fiksuus viisaus, vittumaisuus ja älämölöö kuin sinun koko elämäsi postillassa.

ps. mulla varaa antaa periksi. sanon että kaksi kirjainta.

Kahden kirjaimen nyysvösenä koetat mittelöidä parhaan kanssa. Koskapa suomalaiseen hyvinvointivaltioon ei kuulu iltakansakoulu, olet menetetty tapaus. Älä kuitenkaan lannistu. Voitat verbaliikassa kuitenkin suolinkaiset. Niillä kun ei ole edes tikapuuhermostoa.

• siltä

että täältä muut vakikirjoittajat on jo lähtenytkin

• tukkusutija

soot täällä. ihanaa.

• lähtijöitä

tulee olemaan enemmän ja enemmän.
        liian vilkasko palsta onkin nyt pari päivää ollut?

• taikis

vain miehiä, haluan kaikkien elävän jatkossa...:))Naisten jatkossa eläminenhän on päivänselvää. Itse aion elää sun kiusaksikin, lienen ollut innoittajasi tähän pudotuspeiliin.:)

Masse-setä,Kenonen,Judge,Herra47,Jermu,Waffen-ss,NorNix,maxlife,Jokinen,Pernhardilainen,Åke,Edvard,koltis,Sepesusi,capt.cöpenick,AMR52,H-a-r-z-a,tulliportin,OutlookSexpress,environment,tukkusutija.

• On epäiltävä. Kone väittää, ettei kaapelia ole yhdistetty.
        Silti on verkkoyhteys?
        Sattui näinikään: Menin torkuille. Unessa Hopi-intiaani nainen toi
        kellastuneen lehtileikkeen. Aivan tolkuttomasti kanttarelleja.

Vanhus köpitti tiehensä.

Otettaneeko pilvenpäälliset äänet huomioon?

• tukkusutija

mulla kyllä oli ahne tarkoitus irviä itse ilmiötä tositosi-juttuihin liittyen. mutta jos on merkitystä pientä tai suurta nin jovain isken muusanleilman otsaasi.

sinä et mullen mikään kiusa ole.

• tukkusutija
        capt.cöpenick kirjoitti:

On epäiltävä. Kone väittää, ettei kaapelia ole yhdistetty.
        Silti on verkkoyhteys?
        Sattui näinikään: Menin torkuille. Unessa Hopi-intiaani nainen toi
        kellastuneen lehtileikkeen. Aivan tolkuttomasti kanttarelleja.

Vanhus köpitti tiehensä.

Otettaneeko pilvenpäälliset äänet huomioon?

ja kärpässienet sekä tyynynpäälliset.

• Masse setä

Setä on niin otettu...todellakin, ihan setää nyt itkettää. Jos jostain tykkää, vaikka ihan virtuaalisestikin, niin setä voi sanoa, että parempi on tykätä kuin vihata.
        Setä tykkää teistä kaikista nyt sen takia. Mutta, kun ei kiljuakaan täällää edes saa enää, niin täytyy sitten ruveta tekemään sitä ihan itse.

• taikis
        tukkusutija kirjoitti:

mulla kyllä oli ahne tarkoitus irviä itse ilmiötä tositosi-juttuihin liittyen. mutta jos on merkitystä pientä tai suurta nin jovain isken muusanleilman otsaasi.

sinä et mullen mikään kiusa ole.

kun soon niin jotta kaikkein karskeimmat karjut on niitä kaikkein herkkähipiäisimpiä...
        Kun hyttynen hiukka pissaa pikkuvarpaalle, niin jo kaivellaa norsupyssyä ja aseveli-listaa perstaskusta.....

*hymyilee suloisesti ja kiltisti*

• tukkusutija
        taikis kirjoitti:

kun soon niin jotta kaikkein karskeimmat karjut on niitä kaikkein herkkähipiäisimpiä...
        Kun hyttynen hiukka pissaa pikkuvarpaalle, niin jo kaivellaa norsupyssyä ja aseveli-listaa perstaskusta.....

*hymyilee suloisesti ja kiltisti*

kaikkein karskeinpia karjuja, joten hipiäkin on outo.

ja jos tarkoitat mua, nin sano se suoraan. ja muutkin vihjeeet selväkielisesti.

suosittelen hyttysille ja muillekin kusiaisille muunsorttista pisuaaria kuin srivaajan varpaat.

• taikis
        tukkusutija kirjoitti:

kaikkein karskeinpia karjuja, joten hipiäkin on outo.

ja jos tarkoitat mua, nin sano se suoraan. ja muutkin vihjeeet selväkielisesti.

suosittelen hyttysille ja muillekin kusiaisille muunsorttista pisuaaria kuin srivaajan varpaat.

No sanottakoon että tää sun avaus on syvältä.

Ja toisekseen...vähintään yhtä selvää on kielenkäyttöni kuin omasi on ollut.

• taikis
        Masse setä kirjoitti:

Setä on niin otettu...todellakin, ihan setää nyt itkettää. Jos jostain tykkää, vaikka ihan virtuaalisestikin, niin setä voi sanoa, että parempi on tykätä kuin vihata.
        Setä tykkää teistä kaikista nyt sen takia. Mutta, kun ei kiljuakaan täällää edes saa enää, niin täytyy sitten ruveta tekemään sitä ihan itse.

tykkääminen on paaaaljon kivempaa ;)

• tukkusutija
        taikis kirjoitti:

alamme lähestyä samaa jaksolukua.

perseestä mikä perseestä, mutta en sodassa en rakkaudessa aseen tai aisankannattajia avuksi huhuile. en tarvitse.

• tukkusutija
        taikis kirjoitti:

tuo lähettämäni vastaus.

uudelleen, uudelleen.

no nyt lähestymme samaa jaksolukua.

perseestä, mikä perseestä.

vaan en sodassa en rakkaudessa huutele avuksi aseenkantajaa tai aisankannattajaa. en tarvitse.

ps. tämä oli muistin mukaelma äskeisestä lähetyksestä.

• tukkusutija
        taikis kirjoitti:

ja kolmanneksi.

• taikis
        tukkusutija kirjoitti:

ja kolmanneksi.

on uskottava ku nuin vakuuttavasti sanot :))

Mutta olis mulla yks pyyntö, jos saisin olla kiltti ja ystävällinen oma itseni ilman että joka mutkassa siitä letkauttelet. Sellainen tuntuu aika pahalta ja siitä tulee tunne että haluaisit kammeta pois täältä. Juu juuu, tiedän ettet myönnä mitään, mutta vihjailusi kyllä ovat selvästi luettavissa.

• tukkusutija
        taikis kirjoitti:

on uskottava ku nuin vakuuttavasti sanot :))

Mutta olis mulla yks pyyntö, jos saisin olla kiltti ja ystävällinen oma itseni ilman että joka mutkassa siitä letkauttelet. Sellainen tuntuu aika pahalta ja siitä tulee tunne että haluaisit kammeta pois täältä. Juu juuu, tiedän ettet myönnä mitään, mutta vihjailusi kyllä ovat selvästi luettavissa.

ma en asettele sun kiltteydelles tai tuhmuudelles rajoja. mutta kirjoitan mitä kirjoitan kuin sinäkin.

ja joka mutkakaan en matkan ehdi. ja mun kampeamiseni liittyy ihan muuhun kuin toisten poistamiseen.

ja juujuujuujuu sinähän tiedät sen mitä minä en.

• taikis
        tukkusutija kirjoitti:

ma en asettele sun kiltteydelles tai tuhmuudelles rajoja. mutta kirjoitan mitä kirjoitan kuin sinäkin.

ja joka mutkakaan en matkan ehdi. ja mun kampeamiseni liittyy ihan muuhun kuin toisten poistamiseen.

ja juujuujuujuu sinähän tiedät sen mitä minä en.

pyysin reilumpaa käyttäytymistä ja sain antamasi vastauksen. Tämä riittääkin tältä osin.

• taikis kirjoitti:

tykkääminen on paaaaljon kivempaa ;)

Ja fundamentismit kohdillaan. Se energia, joka meillä on, on kivampi
        käyttää tykkäämällä kuin pysyttelemällä epäluulon ja kyräilyn poteroissa.

Näin se se menee teoriassa - käytännön tie itsellä ainakin - kapea ja kivinen.

• taikis
        capt.cöpenick kirjoitti:

Ja fundamentismit kohdillaan. Se energia, joka meillä on, on kivampi
        käyttää tykkäämällä kuin pysyttelemällä epäluulon ja kyräilyn poteroissa.

Näin se se menee teoriassa - käytännön tie itsellä ainakin - kapea ja kivinen.

ihminenhän tekee tietoisia valintoja toiminnoistaan ja itselleni on päivänselvää että kuljen mieluummin venuksen kuin marsin viitoittamaa tietä. Joillekin se aiheuttaa närkästystä ja lällärin maineenhan siitä saa näilllä kulmilla.(palstalla) Sitä kun pitäis olla kovis ja osata sanoa ainakin puolta vittumaisemmin kuin kaveri saadakseen sankarin maineen. Sellaista sankaruutta en tarvitse.

niin ja kiitos.

• Vai että pitäis äänestää kuka saa jatkossa kirjoittaa ja elää täällä. Tuostahan voi loukkaantua pahemman kerran ja häippäsee kokonaan palstalta. Minä en ainakaan äänestä. Täällä saa mun puolesta elää ja kirjoittaa ihan ken haluaa.

Tai oikeestaan... annankin ääneni puskiksille.
      Saavat elää ja kirjoitella täällä muiden joukossa :).

• tukkusutija

kun saa ja ei saa. kun jonkun on guda toisen tukistettava. ja tarkoitus oli loukata, tosissan loukata tuota formaattiia. mutta mikä siinä koko halivilivoota.

ja kun saa, nin elän ja kirjoittelen.

tai perun puheet ja pyydän kuluja.

ja jos kun lukemiset on samat kuin ymmärrykset eli jokaisen tuhannet erilliset omat niin siitähän vaan.

ja selityksillä saa sadat uudet kysymykset.

• tukkusutija kirjoitti:

kun saa ja ei saa. kun jonkun on guda toisen tukistettava. ja tarkoitus oli loukata, tosissan loukata tuota formaattiia. mutta mikä siinä koko halivilivoota.

ja kun saa, nin elän ja kirjoittelen.

tai perun puheet ja pyydän kuluja.

ja jos kun lukemiset on samat kuin ymmärrykset eli jokaisen tuhannet erilliset omat niin siitähän vaan.

ja selityksillä saa sadat uudet kysymykset.

Nyt en taas vaihteeksi ymmärtänyt. Ja ymmärsinkö väärin avauksesi?

*Uh.. häippäsee nyt ettei ymmärtämättömyyttään nolaa itseään enempää*

• koltis

Joku loistava ajatus tuohon on varmaan kätkeytyneenä, mitä lie edellyttää avautuakseen tavalliselta koltiaiselta.

• tukkusutija

sinäkin sufrakentin ihanneboy olet tätä mieltä, niin avaus on täydellinen. -)

ps. eka silmitön hymy. tos.

• koltis
        tukkusutija kirjoitti:

sinäkin sufrakentin ihanneboy olet tätä mieltä, niin avaus on täydellinen. -)

ps. eka silmitön hymy. tos.

Kas kun mieli on kuin laskuvarjo, se toimii vain avoimena. Sitä ei vaan aina tule ajatelleeksi,

• hertta47

Suosionkalastelua? Luokittelua? Oman joukon luomista?

Typerintä mitä olen tällä palstalla nähnyt. Tällainen avaus on omiaan jakamaan kirjoittjia joita palstalla ei tälläkään hetkellä näytä kovin paljoa olevan. Hiljaisimmat ja "listoilta" jääneet vaihtavat palstaa, kehutut jäävät nuolemaan kehujaa. Lapsellista.

• tukkusutija

näillä selkosilla satoi tänä amuna ensinmäisen lumen. tosin se suli hetkessä pois.

poronjäkälästä nouseva puolukan varpu vihreine lehtineen ja punaisine marjoineen on jo valmis maisema, mikä ei kaipaa enempiä selityksiä.

sieniä löytyi, suppiksia. kymmenkunta kiloa itse kalastettuna, omiin joukkoihin luokiteltuina.

ja kun on jossakin paras - edes typeryydessä, vaikka arvio onkin sinun, on todellakin jylhä olo.

ja kirjoittajien kukumäärää, jos verrattaan,
        niin mihin?

se, että täällä voidaan listata milloin mitäkin. ei tietenkään liene lapsellista. ehkä enemminkin lapsetonta. ja todella nyt nuolen kehujaa.

• maxelle
        tukkusutija kirjoitti:

näillä selkosilla satoi tänä amuna ensinmäisen lumen. tosin se suli hetkessä pois.

poronjäkälästä nouseva puolukan varpu vihreine lehtineen ja punaisine marjoineen on jo valmis maisema, mikä ei kaipaa enempiä selityksiä.

sieniä löytyi, suppiksia. kymmenkunta kiloa itse kalastettuna, omiin joukkoihin luokiteltuina.

ja kun on jossakin paras - edes typeryydessä, vaikka arvio onkin sinun, on todellakin jylhä olo.

niin mihin?

se, että täällä voidaan listata milloin mitäkin. ei tietenkään liene lapsellista. ehkä enemminkin lapsetonta. ja todella nyt nuolen kehujaa.

Ne punavalkolakkiset eivät ole syötäviä.

• ihan
        tukkusutija kirjoitti:

niin mihin?

Mulkiewiz.

• Maxelle
        ihan kirjoitti:

Mulkiewiz.

Joku toinen ei ole.

• tukkusutija
        maxelle kirjoitti:

Ne punavalkolakkiset eivät ole syötäviä.

lienevät ylioppilaita, punalakkiset hirvimiehiä/naisia tai merkattuja humalaisia.

ei ei niitä purematta niele.

• Maxelle
        tukkusutija kirjoitti:

lienevät ylioppilaita, punalakkiset hirvimiehiä/naisia tai merkattuja humalaisia.

ei ei niitä purematta niele.

Merkattuja humalaisia?

Onko joulupukkikin sinusta merkattu humalainen?

• tukkusutija
        ihan kirjoitti:

Mulkiewiz.

haluaisi olla mulkieviz. vaan kun ei ole.

• tukkusutija
        Maxelle kirjoitti:

Merkattuja humalaisia?

Onko joulupukkikin sinusta merkattu humalainen?

merkatun ja humalaisen joulupukin olen aikain saatilla havainnut.

• Maxelle
        tukkusutija kirjoitti:

merkatun ja humalaisen joulupukin olen aikain saatilla havainnut.

Sula.

• tukkusutija
        Maxelle kirjoitti:

Sula.

vaan en ole lakannut kirjoittelemasta näile palstoille.

• Maxelle
        tukkusutija kirjoitti:

vaan en ole lakannut kirjoittelemasta näile palstoille.

Lukemattomia kertoja, siinä kuitenkaan onnistumatta.

• taikis
        tukkusutija kirjoitti:

niin mihin?

ripsahutti rännän aamulla :( vaan ainoastaan pienen hetken, ja suli jo osuessaan nurmikolle. Iltapäivällä satoi jäätä...

• tähtitoimittaja ejk
        taikis kirjoitti:

ripsahutti rännän aamulla :( vaan ainoastaan pienen hetken, ja suli jo osuessaan nurmikolle. Iltapäivällä satoi jäätä...

täällä etelässä, sivistyksen kehdossa toim.huom., ei vielä tullut räntää mutta auton ikkunat olivat aamuyöstä jo jäässä. Rakeita tuli toissapäivänä, ne oli AINAKIN kanan pään kokoisia.

• tukkusutija

täällä etelässä, sivistyksen kehdossa toim.huom., ei vielä tullut räntää mutta auton ikkunat olivat aamuyöstä jo jäässä. Rakeita tuli toissapäivänä, ne oli AINAKIN kanan pään kokoisia.

käsitykseni pienipäisistä kanoista.

• taikis
        tukkusutija kirjoitti:

käsitykseni pienipäisistä kanoista.

vaieta myöskin kukon lennosta.

• tähtitoimittaja ejk
        taikis kirjoitti:

etten sano enää mitään. Hrrr...

• ;axelle

etten sano enää mitään. Hrrr...

Voi kun kivaa tuollainen siisteys onkaan.

• tähtitoimittaja ejk
        ;axelle kirjoitti:

Voi kun kivaa tuollainen siisteys onkaan.

puhtoisuus on mukavampaa kuin ikuinen ilkeily. Tai, kuka mistäkin tykkää, minä pidän molemmista aika ajoin.

• Maxelle

puhtoisuus on mukavampaa kuin ikuinen ilkeily. Tai, kuka mistäkin tykkää, minä pidän molemmista aika ajoin.

Kunhan joristaan :D

• tukkusutija
        taikis kirjoitti:

pienipäiset kanat kåtkåttavat ruåtsiksi jotenkin näin: "ägg, ägg, ägg upp på tak, upp på tak, upp på tak."

kokeile peilin edessä ja imrovisoi äänen kera. huomaat sen, että kukkoja vituttaa se, että niillä on pienemmät munat kuin pienipäisimmälläkään kanalla.(vanha vitsi, mutta olen vapaa kuin kanan lento)

• suosikkini

on puskis no 666, ettäs tiiätte!

t. puskatar no 511

• Suhmuran Santra

Ykkönen on Masse-setä. :))

• syystä

arvasin !!! :)

• Suhmuran Santra
        syystä kirjoitti:

arvasin !!! :)

Olen iki-ihastunut ja rakastunut Masseen.

• listaus

kaikki pois liitäneet linnut olivat minun suosikkejani, ja ovat tietysti vieläkin!

• tältä palstalta

ovat poisliitäneet?
        Vastahan niitä on tänne muuttolintuina saapunut naapuripalstoilta ja taitavat olla vielä pesänrakennus puuhissa.

Täällä hätistellään ainoastaan häiriköiviä harakoita ja vaakkuvia variksia.

• nimeämättä
        tältä palstalta kirjoitti:

ovat poisliitäneet?
        Vastahan niitä on tänne muuttolintuina saapunut naapuripalstoilta ja taitavat olla vielä pesänrakennus puuhissa.

Täällä hätistellään ainoastaan häiriköiviä harakoita ja vaakkuvia variksia.

mutta joitakin muuttolintuja olen minäkin ollut täällä huomaavinani. Liekö jo pesiytyneet, pesiytyvätkö, vai jatkavatko matkaa?

• parempi puhua nimillä
        nimeämättä kirjoitti:

mutta joitakin muuttolintuja olen minäkin ollut täällä huomaavinani. Liekö jo pesiytyneet, pesiytyvätkö, vai jatkavatko matkaa?

ei muistu mieleen muita "poislentäneitä" kuin Rossu,Sofienne,Ihmettelix ja Romukasa(tosin eivät voi elää ilman palstaa ja vakkareita,joten vierailevat täällä muilla nimimerkeillä)
        Onneksi palstalle on pesiytynyt uusia nimimerkkejä, vanhat joutivatkin jo monttuun,hankieläimillekin on enemmän töitä,selvitellessään kuka kukin on.
        Jotkut jatkaa,jotkut ei,kas siinä on hankkiksille pulma.

• siksipä
        parempi puhua nimillä kirjoitti:

ei muistu mieleen muita "poislentäneitä" kuin Rossu,Sofienne,Ihmettelix ja Romukasa(tosin eivät voi elää ilman palstaa ja vakkareita,joten vierailevat täällä muilla nimimerkeillä)
        Onneksi palstalle on pesiytynyt uusia nimimerkkejä, vanhat joutivatkin jo monttuun,hankieläimillekin on enemmän töitä,selvitellessään kuka kukin on.
        Jotkut jatkaa,jotkut ei,kas siinä on hankkiksille pulma.

en vihjaile yhtikäs mitään, tulipa vaan aateltua "ääneen"!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      207
      5200
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3686
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      11
      3450
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      63
      3150
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      39
      3129
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2326
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      104
      2325
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      30
      2172
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2130
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2069
    Aihe