Nuuskijalla tuntuu olevan enemmänkin asiaa kallonkutistajalle. Tuntuu siltä että joka paikassa näkee mörköjä ja esittää mitä ihmeempiä salaliittoteorioita. Nuuskija on selkeästi suomen "suurimmalta" keskustelufoorumilta taas jälleen siirtynyt tänne postailemaan. Siirtyisit takaisin omalle sivustollesi niin saadaan jutut pysymään parempina. Hyvää kotimatkaa.
Nuuskijalla koppa sekaisin
6
405
Vastaukset
- Nuuskija
Ruhahaha!!! Vai salaliittoteorioita. Itsekkin näytät olevan aika hyvä noissa. Vai suomen suurimmalta kehoforumilta. Muhahahaaaa!!! Tuleeko muuten Player itsekkin kommentoimaan tätä asiaa, vai pelkästään sen sivupersoonat?
- Kallonkutistaja
Aivan. Olet naurettava pelle. Noita salaliittoteorioitahan sinä viljelet hyvään malliin. Enkä ole Playerin sivupersoona vaikka miten paljon väittäisit.
Katoa tältä foorumilta. - Nuuskija1
Kallonkutistaja kirjoitti:
Aivan. Olet naurettava pelle. Noita salaliittoteorioitahan sinä viljelet hyvään malliin. Enkä ole Playerin sivupersoona vaikka miten paljon väittäisit.
Katoa tältä foorumilta.Ho ho hoo! Sinähän isoherra meinaat olla, ku meinaat mut saada käskylläs poistumaan tältä sivulta. Ei vielä sun authority riitä siihen amisviiksi.
Taidat itse olla kallonkutistajan tarpeessa. Mutta tästä ei sen enempää, annetaan Nuuskija2:sen asiantuntijana kertoa asiasta lisää. (Plyerin tyyliin) - Nuuskija2
Nuuskija1 kirjoitti:
Ho ho hoo! Sinähän isoherra meinaat olla, ku meinaat mut saada käskylläs poistumaan tältä sivulta. Ei vielä sun authority riitä siihen amisviiksi.
Taidat itse olla kallonkutistajan tarpeessa. Mutta tästä ei sen enempää, annetaan Nuuskija2:sen asiantuntijana kertoa asiasta lisää. (Plyerin tyyliin)Joo, kyllä asiantuntijana melkein sanoisin että kallonkutistaja on itse kallonkutistajan tarpeessa. Ymmärrän, että Nuuskija1 ei halunnut ottaa asiaan sen enempää kantaa, että ei vaan aleta haukkumaan minkään liikkeen kannattajaksi.
(Playerin tyyliin) - pl4y3rit
Nuuskija2 kirjoitti:
Joo, kyllä asiantuntijana melkein sanoisin että kallonkutistaja on itse kallonkutistajan tarpeessa. Ymmärrän, että Nuuskija1 ei halunnut ottaa asiaan sen enempää kantaa, että ei vaan aleta haukkumaan minkään liikkeen kannattajaksi.
(Playerin tyyliin)Varo Nuuskija, pl4y3rit on tulossa sun pääsi sisään, valloitettuaan ensin maan... Vai ovatko ne sieltä sun pään sisältä kotoisin?
The Thruth Is Out There!!!
- magnus200
juu mä olen aika jobaah, kjoska vjeskun kjalju ;) ps. nortti palaa
ja halipa tsuippa ja suippa halipa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802045
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611758Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461716- 1231483
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561258Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia551175Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70939
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27922- 15909