Kumpaa suositte nahkaa vai keinonahkaa?

nahkatakkinen tyttö

Ja mitä ylipäätään ajattelette ihmisestä,joka käyttää aitoa nahkatakkia?Ekolokista vaiko täys tuho?

9

5575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

Tekonahkatakki on inhottava päällä, se hiostaa jos on vähänkin lämmintä eikä lämmitä hirveästi kylmällä ilmalla. Ja kumpi nyt sitten on ekologisempaa, nahka vai muovi...

• nahka-asu

pukee naista sillä oikealla tavalla ;)

• puistokioski

Suosin aitoa nahkaa takeissa, kengissä, laukuissa ja vöissä seuraavista syistä:
      - keinonahkatuote saastuttaa enemmän ja huonolaatuisena edistää "pidä kerta ja heitä roskiin" -kulttuuria
      - nahka ei hiosta eikä allergisoi
      - nahkavyön voi aina korjata tai uudistaa mieleisekseen
      - käyttöikä on todella pitkä (Ostin kirppikseltä itselleni toisen nahkatakin. Täysin kunnossa oleva suomalaista laatua oleva takki, pieni muodistus kotikonstein ja hyvältä näyttää. Valmistettu noin 20-25 vuotta sitten.)
      - uusiokäyttö onnistuu, olen tehnyt laukuista pohjallisia ja vöitä, meikkipussin...
      - nahkakenkä on hoidettuna erittäin hyvä jalassa ja säilyy käyttökelpoisena, tällä hetkellä käytän syyskenkinä avokkaita, jotka ostin ehkä 15 vuotta sitten ja tuttavat kiljahtelevat että "aikun iiihanat mistä noita saa"
      - jos lehmä on jo syöty, turha sitä nahkaa enää pois on heittää, se vasta tuhlausta olisi

• aito nahka

Tietysti aitoa nahkaa =)

Paras materiaali, myös täysin ekologinen toisin kuin tekokuidut...

Nahka on aina in. Suosittelen.

• keino ei kestä

tekonahka on turha (köyhien) keksintö...

• Aito nahkatakki on mielestäni selvästi parempi kun tekonahkasta tehty takki. Aito nahkatakki kestää paremmin kaikkea, eikä lika näy siinä niin hyvin kun kopioissa. Lisäksi aidosta nahkasta tehty takki on myös lämpimämpi talvella.

• korpin-kynsi

Musta pitkä nahkatakki on kivan näköinen ja mukava päällä.Joskus on kuitenkin tullut ostettua joitakin keinonahkatuotteita ;),mutta kuten jo edellä mainittiinkin ovat tällaiset tuotteet lähinnä epäekologista kertakäyttökamaa.Näyttävät uusilta ehkä yhden keikan ajan tai jos tuuri käy jopa pari kuukautta.Ja ekologista nahka on siinä mielessä,että olisi silkkaa typeryyttä heittää se hukkaan, jos kyseisestä eläimestä on jo muutenkin valmistettu lihatuotteita.

• Anonyymi

1990-2020 keinonahka ei kestä. Muutaman vuoden jälkeen hajoaa käsiin.

• Anonyymi

Ihan sama kumpikin käy. Tuolla Esko lifestylellä on tyylikkäitä tuotteita, jotka ovat vielä vastuulisesti tuotettuja ja kotimaista suunnittelua. Olen tilannut ja tykännyt todella paljon. Tilaukset saapuvat ajallaan eikä tilauksissa ja toimituksissa synny ongelmia.

Potentiaalista menestys ainesta tämä Esko lifestyle collections. Pieni kotimainen tekiä. Suosin kotimaista. Alla linkki.

https://eskolifestyle.company.site/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 538
      8868
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3782
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      176
      1355
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      1016
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      60
      840
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      827
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      682
    Aihe