Onks kellään kokemusta Devil´s Tailin lävistäjästä? Olisin menossa ottamaan genitaali lävistystä tai jotain muuta. Minkälainen paikka ja tietämys? Olikos siellä päin joku muukin?
devil´s tail lävistäjä
27
10922
Vastaukset
- uskaltaisi
enpä uskaltaisi ottaa genitaaleja ko.liikkeessä (kyseessä kai oli Seinäjoki?). Torikeskuksen yläkerrasta Fleetline Tattoo:sta löytyy ammattitaitoinen lävistäjä. en ole kyllä varma tekeekö genitaaleja
- ...
devilssis on mun kaverit läväreitä ottanu mutta mä oon itte laittanu kaikki lävärit Fleetline Tattoos, se on paljo parempi paikka. kaikki sinne devilssii sen takia menöö ku se lävistäjä on muka nii hyvän näkööne, sen käsityksen mä ainaki sain..
- semifinaalit.
... kirjoitti:
devilssis on mun kaverit läväreitä ottanu mutta mä oon itte laittanu kaikki lävärit Fleetline Tattoos, se on paljo parempi paikka. kaikki sinne devilssii sen takia menöö ku se lävistäjä on muka nii hyvän näkööne, sen käsityksen mä ainaki sain..
Nyt on niin saatanan naurettavaa jo.
Tuli vaan mieleen, että onko siis tuola devilssis joku hyvännäkönen mies töissä? :) Tumma tukka ja oisko ollu korvis venytykset? :D en oo kyllä varma.
Joku tatuoija tai lävistäjä seinäjoella joka ajaa myös taksia lisäduunina kuskas mua keskiviikkoyönä ja vähä se oli über. Mutta mä olin aika naamat ja en muista missä se teki töitä, vaikka siitäki kyllä puhuttiin.
Pitää valita sen mukaan liike mistä hakea lävistyskoruja tulevaisuudessa :D
Vähä teini olo. - Nimetön
Nyt on pakko puuttua, tuohon Enpä uskaltaisi viestiin. Fleetline Tattoosta ammattitaitoinen lävistäjä? Ensinäkin Timppa on itseoppinut lävistäjä ja toiseksi, miten paljon olenkaan nähnyt vinoja lävistyksiä tai liian syvään hakattuja tatuointeja. Timppahan ei suostu edes laittamaan kaikkia lävistyksiä, koska ei osaa laittaa niitä oikein. Esim. kulmalävistys oli jossain vaiheessa (kenties vieläkin) tällainen.
Itse olen ottanut kaikki lävistykseni(6) Devil's tail tattoo:ssa ja olen tyytyväinen. Mukavaa porukkaa siellä, kun sinne menee tuntee itsensä asiakkaaksi ja sellaiseksi, jolle suodaan aikaa ja toteutetaan toiveet. Kerran Timpalla olen käynyt piipahtamassa ja en voi muuta sanoa kuin että taisipa miehellä olla paha päivä tai muuten vain asennevamma.
Suosittelen lämpimästi Devil's tail tattoota! :) - Apuva
Nimetön kirjoitti:
Nyt on pakko puuttua, tuohon Enpä uskaltaisi viestiin. Fleetline Tattoosta ammattitaitoinen lävistäjä? Ensinäkin Timppa on itseoppinut lävistäjä ja toiseksi, miten paljon olenkaan nähnyt vinoja lävistyksiä tai liian syvään hakattuja tatuointeja. Timppahan ei suostu edes laittamaan kaikkia lävistyksiä, koska ei osaa laittaa niitä oikein. Esim. kulmalävistys oli jossain vaiheessa (kenties vieläkin) tällainen.
Itse olen ottanut kaikki lävistykseni(6) Devil's tail tattoo:ssa ja olen tyytyväinen. Mukavaa porukkaa siellä, kun sinne menee tuntee itsensä asiakkaaksi ja sellaiseksi, jolle suodaan aikaa ja toteutetaan toiveet. Kerran Timpalla olen käynyt piipahtamassa ja en voi muuta sanoa kuin että taisipa miehellä olla paha päivä tai muuten vain asennevamma.
Suosittelen lämpimästi Devil's tail tattoota! :)Onko mitää tietoa Devilssin uudesta puhelin numerosta... Vanha ei enää käytössä ja muuttanut kuulemma ylistaroon?????
- freia88
Olen ottanut molemmat lävistykseni Fleetline Tattoossa ja sanoisin että aivan hyvä, ammattitaitoinen paikka. Devil's tailista olen kuullut jonkinverran juttuja ja tutut ottaneet siellä lävistyksiään ja hengissä selvinneet joten kai ihan ok paikka:)
Fleetlineen piti varata ainakin etukäteen aika, mutta Devilssiin sai muistaakseni mennä suoraan, en kyl oo varma.. - Päivi
Olen ottanut kyseisessä paikassa melkein jokaisen lävistykseni, ja hyvin ne on laitettu.Mutta siitä tietämyksestä..ehkä en genitaalia siellä kuitenkaan ottaisi.
- useampi lävistys§
Ottakaa ihmiset asioista selvää!!Devil`s tail studiolla on lävistäjänä ammattitaitoinen ja vastuullinen lävistäjä jolle asiakas ei merkitse pelkästään rahan tuloa(toisin kuin edellä mainitussa paikassa..)Itse ottanut kaikki 18 lävistystä kyseisessä paikassa.kaikki tehty steriilisti ja ongelmia ei ole esiintynyt.Myös yksi genitaali,klitoriksen huppuun,tehty devilsis.JA ON MUUTEN AINUT PAIKKA SEINÄJOELLA JOKA TEKEE GENITAALEJA!!
- persikka
ihan hyvä liikke ja rento meininki ja hyvää ruokaa ja ilmasta sviin
- Pinja
Onko klitoriksen lävistyksestä muuta hyötyä kuin koristeeksi ja miehen innoittajaksi. Saako siitä paremman nautinnon esim. suuseksissä, jos nuolee ja liikuttaa korua? Vastatkaa ihmeessä tietämättömälle, mutta suurta nautintoa hakevalle.
- Heidi K
Kävin ottamassa sielä huulikorun. Mukava paikka oli ja lävistäjä :) Mutta jos jotain intiimipaikan lävistystä olit ottamassa niin ei kannata se meinaan oli semmonen paikka että kaikki näki kun sitä laitettiin. Siis jotka tuli liikkeeseen sisään.. Mutta jos se ei haittaa niin siitä vaan :>
- Päivi
Kyllä siellä pistetään muut asiakkaat pihalle, jos lävistettävä niin haluaa.
- peikkotyttö
suosittelen fleetlinea, tehdään myöskin genitaaleja.
- useampi lävistys
Niin mistä lähtien fleetlinessa on tehty genitaaleja??
- Hansku
Kyllä Devil´s Tail tattoo liikkeestä löytyy todella ammattitaitoinen ja vieläpä tosi mukava ja söpökin lävistäjä! Oon ite käyny ottamassa siel liikkees napalävistyksen, ja sit viel tatuoinnin. Fleet Line Tattoossa otin ennemmin, mut se koru tulehtu enkä mä oikein muutenkaan tykänny siitä Timpasta. Sillä oli koko ajan vähän niinku kiire, mut siellä Devil´s Tail liikkeessä oli tosi ystävällistä ja huumorintajuista väkeä. Kun huusin kun mulle tehtiin tatskaa niin se vain naureskeli että huutaa saa ihan keuhkojen koko voimalla jos haluaa :) Mut siellä tekee eri ihminen tatuoinnit kuin lävistykset. Ja muutenkin tosi asiantuntevaa palvelua.
- rahaton opiskelija
tietääkö kukaan minkähintasia lävistyksiä devil's tailissä on?? esim. kieli-,kulma- ja huuli lävistykset??? tietäs hieman kun seinäjoellepäin on tulossa..
onko devil's taililla muuten omia kotisivuja kun en ainakaan mistään ole löytänyt????
kiitos jo etukäteen...:) - ei kanna
rahaton opiskelija kirjoitti:
tietääkö kukaan minkähintasia lävistyksiä devil's tailissä on?? esim. kieli-,kulma- ja huuli lävistykset??? tietäs hieman kun seinäjoellepäin on tulossa..
onko devil's taililla muuten omia kotisivuja kun en ainakaan mistään ole löytänyt????
kiitos jo etukäteen...:)devil`stalin sivulla on vanhaa tietoa
- azz
Ite hakenut kaikki 7 lävistystä devil´s tailista
halvalla oon saanut ja hyvin on laitettu ei oo tulehtunut yksikään palvelu on muutenki hyvää jos jotain tiettyä korua ei heti löydy niin vesku tilaa sen yleensä viikon sisällä saa korunsa- zyke77
joo tärkeintähän on juuri se että saa melkein ilmaiseksi sijoituksen joka on käytännössä ikuinen (siis tatuointien kohdalla). itse olen käyttänyt myös kilpailijaa ja saanut laadukasta ja ystävällistä palvelua myös siellä eikä loppu peleissä hintakaan ollut paha.ja toinen juttu onkin tärkeä, tatuoijanhan täytyy olla söpö, voi luoja niinkuin se olisi syy valita kenelle menee ottamaan kuvaa tai läväriä. Täytyy kyllä myöntää että henkilökemioiden pelaaminen on myös tärkä isompaa työtä tehdessä, muuten tulee aika pitkäksi. itselläni ko hommasta paremmat kokemukset fleet linestä. et sillai molemmat ovat hyviä
- (Y) (Y)
zyke77 kirjoitti:
joo tärkeintähän on juuri se että saa melkein ilmaiseksi sijoituksen joka on käytännössä ikuinen (siis tatuointien kohdalla). itse olen käyttänyt myös kilpailijaa ja saanut laadukasta ja ystävällistä palvelua myös siellä eikä loppu peleissä hintakaan ollut paha.ja toinen juttu onkin tärkeä, tatuoijanhan täytyy olla söpö, voi luoja niinkuin se olisi syy valita kenelle menee ottamaan kuvaa tai läväriä. Täytyy kyllä myöntää että henkilökemioiden pelaaminen on myös tärkä isompaa työtä tehdessä, muuten tulee aika pitkäksi. itselläni ko hommasta paremmat kokemukset fleet linestä. et sillai molemmat ovat hyviä
suosittelen paikkaa lämpimästi. itse oon ottanut siellä napakorun. kyllä vesku osaa. olin ensin sopinu fleetlinen ukon kaa että meen sinne tiettyyn aikaan. no menin sinne, ja tämä tuumas että ei hän ehdikään. voitte kuvitella että pettymys oli suuri. tosi hyvää asiakaspalvelua. no, soitettiin sitä sitte devil's tailiin, josta annettiin veskun numero joka oli ajamas taksia justiinsa. soitettii sille ja tämä saapu 10 minsan päästä laittamaan mulle napalävistyksen. :D tosi mukavia ja huumorintajusia tyyppejä, kaikki sinne vaan.
- kieli ja nänni
kyl devil`s tail lävistäjät on ammattitaitosiii.. ite oon kyl ainaki tykänny käydä siel ottaas kieleen ja näinniii :D mut se on vain mun mieli pide:D
- Fleetline T
Mielummin teen itse tai annan poikakaverini tehdä ennenkuin menisin Fleetlineen lävistettäväksi. Sukulaisille ja ystäville tehty Fleetlinessä sen verran huonoa jälkeä että paikka ei yhtään houkuttele.
Devilssissä olen saanut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua, lävistykset ovat onnistuneita kaikinpuolin. Kysyä saa aina ja vastauksia saa, eikä oo olemassa typeriä kysymyksiä, siellä kyllä autetaan. :)- !
Kävin ottamassa fleetlinessä napakorun, hienoa jälkeä eikä ole vielä kertaakaan tulehtunut!
suosittelen fleetlinee ! - ei kannata
fliitline tattoos on seinäjoen suosituin ja paras tatuoija /lävistäjä
- ei kannata
ei kannata mennä se pilaa tatuoinnit/lävistykset tekemällä kännissä /krapulassa.... kanattaa mennä fliitline tattoos kaikki on kehunu sitä että se on hyvä tatuoija /lävistäjä se on vastuullinen tatuoija /lävistäjä se ei tee kännissä /krapulassa tatuointeja eikä lävistyksiä
- en suosittele
se devil`stailin saanatana ukko pilas mun tatuoinni
- vihanen
en suosittele kirjoitti:
se devil`stailin saanatana ukko pilas mun tatuoinni
se devil`stailin saatanan ukkon pilas mun tatuoinnin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789