Voiko rakennekynnet poistaa itse? Miten? Miten ammattilainen ne poistaisi, kannattaako siitä maksaa?
rakennekynsien poisto itse?
8
28544
Vastaukset
- merkat
Jos mahdollisesti saat 100% asetonia jostain, liota ja katso miten irtoaa. Et kerro onko akryyli tai geelikynnet. Kannattaa myöskin ensin lyhentää ja yrittää viilata ja liottaa ja varovasti poistaa pienissä erissä, ei väkisin, muuten omien kynsien pintä viottuu.
- rakennustarvikeliikkeistä.
K-Rauta, Starkki, Rautia...Jokin tällainen.
Asetonihan on maalarien liuottimia.
- merkat
Jos saat 100% asetonia, kai Apteekista saa niin liota siinä. Leikkaa kuitenkin ensin kynnet lyhyemmiksi liota ja irroittele varovasti voit myös viilata ensin tipin reunasta , että se irtoaisi. Käytä pinsettejä irroitteluun, älä revi muuten omien kynsien pinta viottuu.Hoida kynsiä irroituksen jälkeen.
- ...
Oon törmänny jossaki ihan tavallisessa kaupassa aineeseen,joka on tarkoitettu tuohon...
- ainakin
poistin niin että leikkasin ensin lyhyiksi ja hioin pois kynsiviilalla. ihan turhaa maksaa 30 euroa poistamisesta.
leikkaamalla niin paljon kun irti lähtee vahingoittamatta omaa kynttä. Sit kannattaa ihan viilata pois! Poiston jälkeen ois hyvä käyttää kosteuttavaa hoitolakkaa(ei kovettajaa) ja kynsinauhaöljyä.
- marielley
ainakin stockmannilta löytyy rakennekynsien poistoon tarkoitettu aine (Orlyn Wrap&Tip), joka on valmiiksi purkissa johon upotetaan yksi kynsi kerralla. Hyvin lähtee.
- Anonyymi
Mikä sen nimi, sen aineen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 47804
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701