Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

rakennekynsien poisto itse?

miten??

Voiko rakennekynnet poistaa itse? Miten? Miten ammattilainen ne poistaisi, kannattaako siitä maksaa?

8

25991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkat

      Jos mahdollisesti saat 100% asetonia jostain, liota ja katso miten irtoaa. Et kerro onko akryyli tai geelikynnet. Kannattaa myöskin ensin lyhentää ja yrittää viilata ja liottaa ja varovasti poistaa pienissä erissä, ei väkisin, muuten omien kynsien pintä viottuu.

      • rakennustarvikeliikkeistä.

        K-Rauta, Starkki, Rautia...Jokin tällainen.
        Asetonihan on maalarien liuottimia.


    • merkat

      Jos saat 100% asetonia, kai Apteekista saa niin liota siinä. Leikkaa kuitenkin ensin kynnet lyhyemmiksi liota ja irroittele varovasti voit myös viilata ensin tipin reunasta , että se irtoaisi. Käytä pinsettejä irroitteluun, älä revi muuten omien kynsien pinta viottuu.Hoida kynsiä irroituksen jälkeen.

    • ...

      Oon törmänny jossaki ihan tavallisessa kaupassa aineeseen,joka on tarkoitettu tuohon...

    • ainakin

      poistin niin että leikkasin ensin lyhyiksi ja hioin pois kynsiviilalla. ihan turhaa maksaa 30 euroa poistamisesta.

      • leikkaamalla niin paljon kun irti lähtee vahingoittamatta omaa kynttä. Sit kannattaa ihan viilata pois! Poiston jälkeen ois hyvä käyttää kosteuttavaa hoitolakkaa(ei kovettajaa) ja kynsinauhaöljyä.


    • marielley

      ainakin stockmannilta löytyy rakennekynsien poistoon tarkoitettu aine (Orlyn Wrap&Tip), joka on valmiiksi purkissa johon upotetaan yksi kynsi kerralla. Hyvin lähtee.

      • Anonyymi

        Mikä sen nimi, sen aineen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe