Voiko rakennekynnet poistaa itse? Miten? Miten ammattilainen ne poistaisi, kannattaako siitä maksaa?
rakennekynsien poisto itse?
8
28784
Vastaukset
- merkat
Jos mahdollisesti saat 100% asetonia jostain, liota ja katso miten irtoaa. Et kerro onko akryyli tai geelikynnet. Kannattaa myöskin ensin lyhentää ja yrittää viilata ja liottaa ja varovasti poistaa pienissä erissä, ei väkisin, muuten omien kynsien pintä viottuu.
- rakennustarvikeliikkeistä.
K-Rauta, Starkki, Rautia...Jokin tällainen.
Asetonihan on maalarien liuottimia.
- merkat
Jos saat 100% asetonia, kai Apteekista saa niin liota siinä. Leikkaa kuitenkin ensin kynnet lyhyemmiksi liota ja irroittele varovasti voit myös viilata ensin tipin reunasta , että se irtoaisi. Käytä pinsettejä irroitteluun, älä revi muuten omien kynsien pinta viottuu.Hoida kynsiä irroituksen jälkeen.
- ...
Oon törmänny jossaki ihan tavallisessa kaupassa aineeseen,joka on tarkoitettu tuohon...
- ainakin
poistin niin että leikkasin ensin lyhyiksi ja hioin pois kynsiviilalla. ihan turhaa maksaa 30 euroa poistamisesta.
leikkaamalla niin paljon kun irti lähtee vahingoittamatta omaa kynttä. Sit kannattaa ihan viilata pois! Poiston jälkeen ois hyvä käyttää kosteuttavaa hoitolakkaa(ei kovettajaa) ja kynsinauhaöljyä.
- marielley
ainakin stockmannilta löytyy rakennekynsien poistoon tarkoitettu aine (Orlyn Wrap&Tip), joka on valmiiksi purkissa johon upotetaan yksi kynsi kerralla. Hyvin lähtee.
- Anonyymi
Mikä sen nimi, sen aineen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀804336BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983574- 2022951
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome692790Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main522691- 781240
- 591217
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381042MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120953- 58949