Mitä eroa on Mötley Crüen sensuroimattomalla ja sensuroidulla "Girls, girls, girls" videolla ? Onko kyseessä vain markkinointi/huomionherättämisjuttu, vai onko noissa videoissa oikeasti jotain eroa ???
Mötley Crüe: Girls, girls, girls
5
780
Vastaukset
- mötikkäasiantuntija
muutaman kerran näytettiin MTV:llä yöaikaan. Se on ihan samanlainen kun se sensuroitu versio, mutta typykät näyttää tissit.
- Ari
Kiitos tiedosta ! Jotain tällaista ajattelinkin. Näin videon viimeksi joskus loppuvuodesta 1987 (varmaankin se "kesympi" versio) enkä muista siitä mitään muuta, kuin Mötikät ajaa siinä Harlikoilla ja Nikki Sixx heittää veitsen pöytään kun menevät strippiluolaan.
- Mötley fani.
Ari kirjoitti:
Kiitos tiedosta ! Jotain tällaista ajattelinkin. Näin videon viimeksi joskus loppuvuodesta 1987 (varmaankin se "kesympi" versio) enkä muista siitä mitään muuta, kuin Mötikät ajaa siinä Harlikoilla ja Nikki Sixx heittää veitsen pöytään kun menevät strippiluolaan.
Edelliseen viestiin pieni korjaus,mötleyn äijät kun menevät baariin ni tommy lee heittää stiletin pöytään pystyyn,ja onhan esim mötleyn dr.feelgoodistakin 2erilaista versiota videolla.
- Ari
Mötley fani. kirjoitti:
Edelliseen viestiin pieni korjaus,mötleyn äijät kun menevät baariin ni tommy lee heittää stiletin pöytään pystyyn,ja onhan esim mötleyn dr.feelgoodistakin 2erilaista versiota videolla.
OK. Meinaan hankkia Mötiköitten DVD:n, jossa on noi molemmat "Girls, girls, girls" - videot. Voi olla, että se stiletin heittäjä olikin Tommy Lee, kaikkea ei jaksa muistaa 18 vuotta sitten viimeksi nähdystä videosta. Paitsi tietysti ne tanssivat typykät, Mötiköitten tuon ajan tyyli ja Harlikat. :)
- AN791
Sukulaiseni levyhyllyssä näin aikoinani Girls, girls, girls-albumin. Sen nimikappale on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058315- 1135806
- 565327
- 2895245
- 783911
- 593075
- 662782
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222576Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292549- 462524