tollainen IDOLS jatkuu taasen?
Miksi ?
10
395
Vastaukset
Mun mielestä kyllä tuo Idols on parempi ,kuin esim. Tangomarkkinat.
Tangomarkkinat on menettäneet hohtonsa ,kun niitä järjestetään aina joka vuosi.- ei?
Kansa tykkää. Hakkaa mennen tullen nää muut reality-sarjat.
- känsää
Tarkoititko tapani kansaa??
- blaah...
känsää kirjoitti:
Tarkoititko tapani kansaa??
Nielaisitko vitsikirjan aamupalaksi?
- rita
On minusta hullumpiakin sarjoja.Kaikenmaailman typeriä "selviytyjiä".Idols on siinä mielessä hyvä että sieltä voi lyötyä oikeesti uusia hienoja kykyjä ja ainakin niillä nuorilla riittää uskallusta mennä sinne vaikka tietävät mitä tuleman pitää.Mut tuomarit voitais seuraavaks valita paremmin ja ainakin se epäsiistin näköinen kuvatus partasuti Jone Nikula vaihtaa johonkin fiksumpaan.
Mun mielestä se Jone Nikula on just hyvä ,kun se sanoo suoraan, eikä kaunistele. Kun joku ei niistä ehdokkaistaosaa laulaa, niin se täytyy sanoa suoraan, eikä lepertelemällä. Ei ne muuten usko.
- iiti
Justiinax kirjoitti:
Mun mielestä se Jone Nikula on just hyvä ,kun se sanoo suoraan, eikä kaunistele. Kun joku ei niistä ehdokkaistaosaa laulaa, niin se täytyy sanoa suoraan, eikä lepertelemällä. Ei ne muuten usko.
just sanoseppo ,joka sanoo suoraan,miten asia on,
- pilttuu
se Nikula on Ällö! Ja luulee ittestäs liikoja, sukii pukinpartaansa vähän väliä, ku luulis sen olevan joku alla villisti potkiva tamma!
YÄK!!
Jani Wikholm on hyvä-ääninen artisti. Pehmeä ja kaunis.
Hyvä Jani ja tsemppiä! - rita
Justiinax kirjoitti:
Mitä niiden pitäis sun mielestäs uskoa?Ne menee sinne kokeilemaan omia kykyjään joihin ne onneks uskoo itse.En ole sanonutkaan etteikö niille voisi sanoa suoraan,se kun nyt ilmiselvästi kuuluu ohjelman luonteeseen(niin kuvottavalta kuin kuulostaakin joskus)vaan lähinnä tarkoitin että Nikulan olemus ei mua henk.koht.miellytä.Sä sopisit sen puoleen hyvin sinne tuomariks,kun sulla on kyky sanoa pirullisesti ja suoraan.
- a.m.
Justiinax kirjoitti:
Mun mielestä sanavalmius on jotain muuta kuin v.......a jonka kuka tahansa osaa,siihen ei kykyjä vaadita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294860- 60780
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96603- 57590
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 24579
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,13529