tollainen IDOLS jatkuu taasen?
Miksi ?
10
384
Vastaukset
Mun mielestä kyllä tuo Idols on parempi ,kuin esim. Tangomarkkinat.
Tangomarkkinat on menettäneet hohtonsa ,kun niitä järjestetään aina joka vuosi.- ei?
Kansa tykkää. Hakkaa mennen tullen nää muut reality-sarjat.
- känsää
Tarkoititko tapani kansaa??
- blaah...
känsää kirjoitti:
Tarkoititko tapani kansaa??
Nielaisitko vitsikirjan aamupalaksi?
- rita
On minusta hullumpiakin sarjoja.Kaikenmaailman typeriä "selviytyjiä".Idols on siinä mielessä hyvä että sieltä voi lyötyä oikeesti uusia hienoja kykyjä ja ainakin niillä nuorilla riittää uskallusta mennä sinne vaikka tietävät mitä tuleman pitää.Mut tuomarit voitais seuraavaks valita paremmin ja ainakin se epäsiistin näköinen kuvatus partasuti Jone Nikula vaihtaa johonkin fiksumpaan.
Mun mielestä se Jone Nikula on just hyvä ,kun se sanoo suoraan, eikä kaunistele. Kun joku ei niistä ehdokkaistaosaa laulaa, niin se täytyy sanoa suoraan, eikä lepertelemällä. Ei ne muuten usko.
- iiti
Justiinax kirjoitti:
Mun mielestä se Jone Nikula on just hyvä ,kun se sanoo suoraan, eikä kaunistele. Kun joku ei niistä ehdokkaistaosaa laulaa, niin se täytyy sanoa suoraan, eikä lepertelemällä. Ei ne muuten usko.
just sanoseppo ,joka sanoo suoraan,miten asia on,
- pilttuu
se Nikula on Ällö! Ja luulee ittestäs liikoja, sukii pukinpartaansa vähän väliä, ku luulis sen olevan joku alla villisti potkiva tamma!
YÄK!!
Jani Wikholm on hyvä-ääninen artisti. Pehmeä ja kaunis.
Hyvä Jani ja tsemppiä! - rita
Justiinax kirjoitti:
Mitä niiden pitäis sun mielestäs uskoa?Ne menee sinne kokeilemaan omia kykyjään joihin ne onneks uskoo itse.En ole sanonutkaan etteikö niille voisi sanoa suoraan,se kun nyt ilmiselvästi kuuluu ohjelman luonteeseen(niin kuvottavalta kuin kuulostaakin joskus)vaan lähinnä tarkoitin että Nikulan olemus ei mua henk.koht.miellytä.Sä sopisit sen puoleen hyvin sinne tuomariks,kun sulla on kyky sanoa pirullisesti ja suoraan.
- a.m.
Justiinax kirjoitti:
Mun mielestä sanavalmius on jotain muuta kuin v.......a jonka kuka tahansa osaa,siihen ei kykyjä vaadita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987