Mitä minä luinkaan. Marjuska epäilee, että minä ja sinä ollaan sama henkilö :=)))
Vai ollaankohan me? Tässä jo itsekin olen alkanut epäilemään. Vaikka kyllä vielä äsken kun peiliin katsoin minulla oli rinnat ja........... :=)))
Ja olen aina pitänyt sinua miehenä.
Oletko sinä sitten mies vai mieheksi naamioitunut nainen. Vai olisinko minä sitten naiseksi naamioitunut mies eli Man of Mystery. Siinäpäs pulma ja jokaiselle miettimistä. Daa,daa,daada,daada...... :=))))
Man of Mystery
11
1269
Vastaukset
nyt meni yö unet.... Onko typy mies mysteerinen vai kenties toisin päin.......*miettii.....*hih....=:0)))
- yksitypy
Brunetti miettimistä onkin :=)))
Sen verran vihiä, että olen käynyt sukupuolenvaihdos leikkauksessa :=)))) yksitypy kirjoitti:
Brunetti miettimistä onkin :=)))
Sen verran vihiä, että olen käynyt sukupuolenvaihdos leikkauksessa :=))))tehnyt....voiiiii...voiiiiii......
Tiedän että yks osa ainaki tippuu...Koska puoskarikaan ei aivan kaikkea osaa........=:0)))))))))))))))- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
tehnyt....voiiiii...voiiiiii......
Tiedän että yks osa ainaki tippuu...Koska puoskarikaan ei aivan kaikkea osaa........=:0)))))))))))))))puoskari. Teki minusta täydellisen... Siis miehen tai naisen. Sitä en kerro kumman :=))))
yksitypy kirjoitti:
puoskari. Teki minusta täydellisen... Siis miehen tai naisen. Sitä en kerro kumman :=))))
ei jaksa miettiii sitten millään enempääää......=;0)))
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
ei jaksa miettiii sitten millään enempääää......=;0)))
voit vielä huomata totuuden :=))))
Olet jo aika lähellä :=)) yksitypy kirjoitti:
voit vielä huomata totuuden :=))))
Olet jo aika lähellä :=))tänään ajattelin olla ajattelematta mitään....Ai oon vai....*lähtee pohtimaan asiaaaaa*.....=:0))))
vai toisinpäin? Olen ymmälläni............
- You look like an angel
Walk like an angel
Talk like an angel
But I got wise
You’re the devil in disguise
Oh yes you are
The devil in disguise
You fooled me with your kisses
You cheated and you schemed
Heaven knows how you lied to me
You’re not the way you seemed
You look like an angel
Walk like an angel
Talk like an angel
But I got wise
Oh yes you are
The devil in disguise
I thought that I was in heaven
But I was sure surprised
Heaven help me, I didn’t see
The devil in your eyes
You look like an angel
Walk like an angel
Talk like an angel
But I got wise
Oh yes you are
The devil in disguise
Oh yes you are
The devil in disguise
Oh yes you are
The devil in disguise
On tästä kappaleesta yksi suomennoskin: "Nainen valepuvussa" - mitenkähän tuonkin nyt oikein tulkitsisi?
Tämä epäily heitti palstalle varsinaisen Mysteerin..........!
T. MM.
P.S. Kyllä minäkin peiliin katsoin - ei sieltä nainen minua tuijottanut, mutta silti.........?- yksitypy
huuhaalla ei nyt moni tiedä kummin päin asia on :=)))
Mutta mehän ei paljasteta siitä.
Marjuska ei varsinkaan ole aivan varma asiasta :=))
siitäs saatte mietittävää:
http://www.rytmi.com/rytmi704/704hankmarvin.html
Shadows-yhtyeen ja sen keulahahmon Hank B. Marvinin tuntevat 60-luvun musiikista kiinnostuneet - tuo linkki paljastaa "yllättävän tiedon", tämä on lainaus tuon linkin haastattelusta:
>Tiedotteiden mukaan 2005 kiertueellanne on laulusolisti, jonka nimi paljastetaan vasta myöhemmin. Onkohan tämä Man Of Mystery ehkä syntynyt Intiassa ja joskus levyttänyt kanssanne?
” Hehhehhee... ei meillä ole mysteerivokalistia kiertueellamme, ei, hehhehhee... ”<
T. MM.- varatartsan
veikkaisin mahdollisen laulusolistin olevan tietenkin Cliff Richard...tai sitten ei...
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074476Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t833218Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881757Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131357Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181336Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241173Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101121- 501118
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481109- 511016