gallup

tatuoinnin ottaneille

1. Miksi otit tatuoinnin?

2. Minkälaisen otit ja mihin?

3. Onko ikinä vituttanut että otit tatuoinnin?

45

7447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sherry

teki mieli ottaa?
      mulla on kaks,toinen on keiju ja toinen tribaali
      eipä ole

• pennywise

kanske just siks, kun halusin ottaa.

"tribaalimainen" sydän alaselässä/kyljessä oikealla puolella. seuraavaksi silmät selkään.

• tatska tyttö ;)

teki mieli ottaa.onhan se jollainlailla oma juttu..ei välttämättä samanlaista kuvaa tule vastaan! :)

yhteensä on kolme kuvaa: alaselässä sivulla lohikäärme, käsivarressa kuu ja nilkassa kiinalainen kirjain.

ei

• Morbid.

Pitkäaikainen haave.

"Hrungnirin sydämen" oikeaan lapaluuhun, tähän mennessä ainoani. Se ei ole sydän.

Ei. Melko ylpeänä voin sanoa ettei ikinä.

• ViBES

1. Teki mieli. Pari tatuointia on sellaisia millä on todella suuri merkitys mun elämässä ja osa on taas ihan vaan taidetta iholla.

2. Onhan noita vaikka mitä.

3. Joskus lähinnä se että olis voinu alusta asti miettiä kokonaisuuden paremmin. Tääkin on ihan asenteesta kiinni, jos valitsee kuvan hyvin ja pitää aina mielessä sen hetken ja elämäntilanteen millon se on otettu niin en usko että se voi ikinä alkaa harmittamaan. Ne on vähän niinku päiväkirjamerkintöjä.

• Miss_Dark

1. Olin pitkään halunnut tiettyä tatuointia
      2. Otin nuottiavaimen nilkkaan...
      3. ei ole koskaan vituttanut

• opossu_

- pitkän pohdinnan ja haaveilun tuloksena. Halusin koristaa itseäni, lisäksi kuvan "asento" yms muu symboliikka kertoo vahvasti tämänhetkisestä elämäntilanteestani.

- ouroboros-käärmeen siivillä, tuollainen black&grey juttu jossa myös hieman kelttivaikutteita. [tää on muuten vielä kesken] Pakarassa.

- ei. sillä periaatteella lähin tätä ottamaan, että ei tarvi alkaa vituttaan.

• blondi-72

Oon miettinyt tatuoinnin ottamista jo reilut pari vuotta mutta on niin vaikea päättää minkä haluaisin ja mihin.. Toteutan kuitenkin aikeeni pian sillä yleensä jos jotain päätän niin sen myös teen ja toteutan enkä vain puhu:> niin ja olen päättänyt etten jälkikäteen kadu mitään!

• Napolin-keisari

1.Halusin tatuoinnin!

2.HIFK:n vaakuna-logon, rintaan.

3.ei ole!

• vik.

1. halusin kuvan koristamaan kehoani..olin halunnut jo kauan ja nyt aion käydä ottamassa uuden.

2. pienen petoeläimen olkapäälleni..se on vähän suden näköinen, semmoinen "luolapiirros"...

3. ei koskaan, eikä sellaista fiilistä pitäisi tullakkaaan..kuvan ottaminen pitää olla tarkasti harkittu juttu, se on osa mua, nyt ja aina.

• Ninnuli

- siksi ku halusin :)

- sininen ruusu oikean lapaluun kohdalla :)

3. Onko ikinä vituttanu että otit tatuoinnin?
      - eipä ole.. ja lisää on tulossa :)

• hymppis

1. miksi?
        - itseasiassa äitini alkoi ensin puhua minulle asiasta, innostuin asiasta, ja lopulta siskoni maksoi tatuointini ylppärilahjaksi.

2. minkälainen?
        - nilkassa, kiinalainen symboli, melko iso.

3. kadunko?
        - en kadu, otan toisen loppusyksystä

• Niko-neiti 27v.

1. Siksi koska isi halusi minun ottavan sellaisia kun olin 2 vuotta.

2. Toinen on sellainen rinnassa oleva, missä lukee isoilla kirjaimilla, että "isin tyttö" ja toinen tatuinti on sellainen yhdistelmä, että toisessa pakarassani lukee, että "Exit" ja toisessa pakarassa lukee, että "only", eli siis "Exit only", että homot tietäisivät, etten ole homopoika.

3. Ei tietenkään vituta! Vähän rumat ne tatuoinnit
      ovat, mutta olen iloinen, kun isi on minusta ylpeä
      kun minulla on ne tatuoinnit.

• ......

Provo ääliö.......

• EnUsko

Jaha...vai on isi höpissyt sulle tatuoinnin hankkimisesta jo niin nuorena...
        En usko että kukaan järkevä ihminen ottaa tuollasia tatuointeja kuin mitä sinä väität...

• neiti

Halusin saada jotain, mitä kovin monella ei vielä silloin ollut.

Punaisen ruusun vasempaan olkavarteen.

7 vuotta se on ollut tuossa eikä kertaakaan ole vituttanut.

• Katja

Kai se on vähän sama kuin vaikka korvakoruissa - kaunistukseksi. Olin jo pitkään halunnut tatskaa

Keskiyläselkään kolibrin, jonka takana on tribaalia. Muuten musta-harmaa, mutta korostevärinä on lilanpunaista.

Ei ole, tatska on tosin vielä niin uusi. Se on myös niin hyvin tehty ja sellasessa paikassa, että tuskin koskaan alkaakaan. Kuva-aihekin on aika klassinen.

• tiuku

Miksi otin?
      Halusin vain..ja niihin tulee himo!!

MIllainen ja Missä?
      Niskassa, alaselässä, mahassa ja oikeassa
      käsivarressa..tribaaleja kolme(mustia)
      uusin on värillinen perhonen.

Vituttaako?
      No ei oo vituttanu, lisää aion ottaa.

• Itse hakannut

Kaikilla kavereillakin on. Tekstejä, kuvioita, luurankoja, ruusu, sydän, yinyang-pallo, tähti, nainen jne. Vuonna 1994 itse tehty. Ei ole kaduttanut, päinvastoin, on ollut mielessä hankkia lisää.

• D-Wanger

1. Ne kertovat elämästäni, menneisyydestä ja ylipäätään kaikista minulle tärkeistä asioista.

2. Tällä hetkellä minulla on 16 kuvaa, enkä viitsi erikseen luetella kaikkia paikkoja, mutta sanotaan tärkeimmät: Niskassa vaimoni nimi, pohkeissa molempien lapsieni nimet, sekä käsissä viikinki- ja valkyyria aiheisia kuvia.

3. Ikinä eiole vituttanut, eikä ikinä tule vituttamaan. Tahtoo lisää edelleen...

• nainen vm84

1. Koska olin jo monta vuotta halunnut ottaa sen.

2. Delfiini ja vasen olkapää

3. Kerran.

• kalpea kuu

mä halusin vaan niin kamalasti!
      mulla on kaks,toinen on tribali häntäluussa-aika iso ja lapaluussa kiinalaiset kirjaimet
      ei ikinä! tykkään niistä kamalasti! mieheni ei tykkää niistä yhtään ja välillä tulee sanomista mutta mä tykkään ja on kai pääasia.

• iisu81

itselläni on kuvia paljon eri puolilla kehoa ainahan tatuointiin liittyy joku muisto kun oikee miettii itse en ole kironnut ikinä että miksi otin niin paljon,paitsi vanhemmille ei kehtaa mennä ihan sortsit jalassa,ja kipu kuuluu aina tatuointii kyllä sen kestää jos todella haluaa terv tattoo man

• niunau

Ensimmäisen otin, ko halusin tatuoinnin. Toisen otin, ko halusin sellasen tietyn kuvan, jota ei muilta löytyny.

Lappaan otin pienen perhosen ja pohkeeseen ison hiiren.

Ei ikinä. Tuskin vituttaakaan. Tuossahan nuo on ja pyssyy.

• elma

Se oli pitkäaikainen haave ja hetken mielijohde. Oltiin laittamassa pikkusiskolle napakorua, kun tatuoija kysäisi, josko minä haluaisin tatuoinnin ja minähän halusin...

Auringon oikeaan kyynärvarteen, eli tatuoinnin saa helpostikin piilon jos tarve niin vaatii...

Ei itse tatuointi ole, koska haluan lisää... paikka on ainoastaan joskus harmittanut, mutta toisaalta, koska kyse on aika henkilökohtaisesta merkityksestä, ja vain minä tiedän sen, ei ole...

• ana

vasemmassa kädessä on n,25cm lohikäärme otin sen maaliskuussa ja torstaina otin molempiin olkapäihin tripali kuviot
      kallista on mutta kertaakaan en ole katunut
      ne on hintansa arvoisia muistoja eletystä elämästä

• stenficka

Klassinen aina halunnut, kai on liittynyt nyt vanhempana oman identiteetin vahvistamiseen, mun kroppa, mun oma asia.

Isokokoinen, naisellinen, itseni piirtämä tribaali, alaselkä/peffanpäällinen. Aika hyvin tatuoija sanoi että tribaali on enemmän ihokoru kuin kuva.

Kyllä sitä sen verran kauan tuli harkittua että ei ole moinen käynyt mielessä, kauniimpi tämä on kuin lukuisat raskausarvet mun kropassa!

• Belasco

Otin tatskan vasempaan käsivarteeni kymmenisen vuotta sitten, koska olin haaveillut siitä jo kauan. Kuva on 10 cm pitkä ja esittää mustaa pantteria. Ja katunut olen vain sitä, etten ole vieläkään saanut otettua toista.

• PassingBird

1. Miksi otit tatuoinnin

Se oli se osa mikä minusta tuntui puuttuvan

Mulla on kolme kuvaa.. Jalasta löytyy viiniköynöstä ja selästä löytyy silmä ja tribali.

Miksipä olisi, asia pitää miettiä tarkoin läpi ennen kuin sen tatskan ottaa. Ei vasta sen jälkeen, et mitä sitä tulikaan tehtyä...

• kuviteltu nainen

1. halusin erottua joukosta (tää oli jotain 80-lukua...)

2. pienen linnun rintaan, myöh. tribalin olkavarteen ja kukkaköynnöstä pohkeeseen

3. on ja paljon

• kukaties

1. koska olen aina halunnut jotain omaa ja pysyvää itselleni.

2. tribaalin selkään

3. ei.. siksi tuleekin harkita kauan ja vielä pidempään...

• Doe-01

1.Huvikseni.
      2.Kolme kuvaa on.Kaksi käsivarsissa ja yksi jalassa.
      3.Ei.

• meikä

1. Teki mieli ottaa, ja tekee mieli ottaa vielä lisää.

2. Mulla on jo monta kuvaa...vähän jokapuolella paitsi päässä ja naamassa. (Siis jos jakaa kropan: jalat, keskivartalo, kädet, pää)

3. Miks olis vituttanut?
      Ei tietenkään. Miettii vaan vähän mitä ottaa. Isot kuvat on kauniita. On tietysti pienetkin...ennenmmin voisin uskoa että jos jotain alkaa vituttaan joku kuva niin se on joku postimerkin kokoinen haalistunut huonosti tehty kuva. Sellasen voi peittää isolla, hyvin tehdyllä ja tietysti kauniilla/hienolla.

• Nimetön

otin en tiedä miksi..se on vaa kivan näkönen semmone öö piru..jaa..otin sen niinku mahaan

• 1. Olen halunnut moista jo usean vuoden ajan, nyt vaan ryhdyin tuumasta toimeen.

2. Horoskooppisymboli... olkapäähän

3. Ei todellakaan... tatska on hieno juttu,
      onneksi uskalsin mennä!!!

• Nealeh

1. Tatuoinnin otto houkutteli jo teini-iässä, maltoin kuitenkin liki 15 vuotta(!) ennen kuin toteutin haaveeni ja tiesin varmuudella miettineeni "oikean" kuvan. Olen aina pitänyt tatuointeja mielenkiintoisina ja halusin kuvan ja sen kokemuksen myös itselleni.

2. Mustavalkoisen n. röökiaskin kokoisen ylä-selkään. Kuvaa mielestäni luonnettani.

3. Ei vituta. Toinen suunnitteilla, tulee ajankohtaiseksi kunhan rikastun tarpeeksi;)

• T.TAHWO

Joo vasemmas olkapääs o "sieluton aurinko", eikä o päivääkää kaduttanu päivastoi otan lisää jahka kerkiän.

• Ma.

1. Koska se oli iskän idea ja tykkäsin mäkin.

2. Nilkassa tribaali.

3. No ei oo pahemmin vituttanu, ku en sitä paljoo kattele.

• minulta

1. Monen vuoden harkinnan jälkeen tuli haaveesta totta koska halusin!

2. Tiikeri - Lapaluun kohdalla.

3. Ei ole, eikä tule.

• elluliini

1. sovittiin kaverin kanssa että otetaan jotain kestävää ja joka symboloisi meidän ikuista ystävyyttä.. mutta kuitenki joku nätti (ei mitään toisen nimeä käsivarteen)
      2. piikki-ruusun vatsaan.. napakorun oikealle puolelle alas..
      3. EI IKINÄ! :)

• ....

1. koska olen halunnut pitkään ja sattui sopiva hetki mennä ottamaan

2. tribaali tyyppisen Merihevosen olkapään etuosaan.

3.noup.

• Tamra Henna

1. Olen haaveillut tatskasta jo yli 10 vuotta. Mun tatska liittyy harrastukseen ja kiinnostukseen itämaisia kultuureita kohtaan.

2. Egyptiläinen silmä, olkapään etupuolelle

3. ei ole, paikkakin on sellainen et voi vetää paidan päälle jos ei haluu näyttää sitä ja toisekseen se on ollu mul vast pari kk

• Amanda25

Ne on jees siks otin tatskoja...
      Niskassa tribal aurinko, nilkassa vesimies tribal, jalkapöydällä pikkunen lisko ja alaselässä tribal....
      Eikä ole koskaan vituttanu että olen itteeni kuvittanu.... Lisää tulee=)

• Damra

Lukiessani noita siun kuvia tuli jotenkii tuttu olo. Ittelläni on tribaaliaurinko niskassa :)ja lisko löytyy kämmenselästä. Toisessa kädessä on tähti.. Lisää tahtois ottaa mutta ei nyt ole varaa.

• psyhoi

1. Huvikseni ja omaksi ilokseni. Aikuisuuden vertauskuvaksi.
      2. Ison tribaaliperhosen yläselkään, lavasta lapaan.
      3. Kuva on vasta kolme kuukautta vanha, että eipä ole kerennyt vielä vituttamaan. On kuitenkin semmoisessa paikassa että a) saan sen aina tarvittaessa piiloon ja b) en itse edes näe sitä kuin peilin kautta. Eli epäilen etten ikinä kyllästy siihen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      41
      3040
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      45
      2867
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      49
      2491
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      46
      2265
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      25
      2074
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1830
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1749
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1590
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1513
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26